Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przedmioty tworzone przez graczy
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Moduł
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:34, 30 Maj 2006    Temat postu: Przedmioty tworzone przez graczy

Witia i Monk Killer poprzez propozycje zaprojektowania itemów podusneli mi pomysł. Tworzenie przedmiotów, obszarów, potworów i questów jest czasochłonne, tak wiec by zaoszczędzić czasu pomyślałem, że Wy, gracze, moglibyście robić przedmioty w edytorze, eksportować je (zapisują się w pliku .erf w katalogu erf) i wysyłać do mnie na maila. To zaoszczędziłoby mi dużo czasu. Oczywiscie nie wszystkie przedmioty zostaną dodane na serwer, itemy przepakowane odpadają. Wiecie mniej wiecej jakie są standardy przedmiotów na serwerze, wiec bierzcie to pod uwagę. Oprócz nazwy, wyglądu i właściwości, miły byłby opis, historia przedmiotu. Przykład możecie zobaczyć tu
Link do łuku zaprojektowanego przez Witie


Tak wiec gdy juz wymyślicie przedmiot, nazwe, wyglad, dodacie właściwości, napiszecie historie (nie musi być jakaś świetna, wiadomo, że nie kazdy ma talent ale mozecie sie chyab troche wysilić Very Happy) wyeksportujcie przedmiot i wyslijcie na adres
[link widoczny dla zalogowanych]
i napiszcie mi PW na forum że wysłaliscie zebymwiedzial czy powinienem coś mieć w skrzynce czy nie. Jeżeli chcecie zrobić kilka przedmiotów, zróbicie je wszystkie i razem je wyeksportujcie a nie codziennie cyz co pare godzin beedziecie wysyłali mi maila Razz

Lista zakazanych właściwosci
- Właściwości Szczeliny Sfer
- Rzucanie czaru przy trafieniu - Burza Pocisków Izaaka, Krzywda i wiele innych, do was należy ocena czy chcecie dodać przegiety czar czy nie.

Jeśli chcecie dodać właściwosci typu ściecie głowy albo inne silne bron powinna posiadac jakieś minusy. Jeżeli nie jestecie pewni czy zgodze sie daną właściwość napiszcie tutaj swoje wątpliwości. Przedmioty nie pojawią się od razu i raczej na pewno nie znajdziecie ich w sklepach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Czw 22:48, 01 Cze 2006    Temat postu:

Dla każdego chętnego coś zrobić udostępnię host na pliki jeśli ktoś będzie zainteresowany.
Dostępny jest pod [link widoczny dla zalogowanych] Należy się zalogować podając hasło 3188654, by móc uploadować pliki.


No więc tak mam nadzieje że sie spodoba o to 2 ninjato (krótkie miecze z wyglądem ceposkim 23/23/23)
Bolesny wydźwięk:

opis nie zidentyfikowany
Masz w dłoniach ninjato miecz godzien prawdziwego wojownika. Już sam jego wygląd budzi podziw zarówno dla broni jak i dzierżącej go osoby.

zidentyfikowany:
Ninjato miecz już sam wyjątkowy w sobie, symbol wojowników ninja. Jednak ten różni się od innych przedstawicieli swojego rodzaju, został stworzony przez Haberajga wędrownego barda, mistrza zabaw dźwiękiem. Krążyły o nim plotki ze podobno potrafił zagrać na wszystkim.
Podczas swych podróży nieraz stawał oko w oko ze śmiercią, właśnie przy jednej z takich okazji poznał młodego ninje który uratował go z rąk grupy łotrów pragnących porwać sławnego barda dla okupu. Wdzięczny artysta chcąc się odwdzięczyć wybawcy zamówił miecz u najlepszego płatnerza jakiego znał a następnie obdarzył go częścią własnej magii pochodzącej z dźwięków. Każdy walczący z osoba władającą tym orężem jest nie tylko narażony na rany ale na potworny wrzask słyszany jedynie przez trafionego.

właściwości:
Premia do obrażeń: Dźwięk 4 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie 3
************************************************************
Klęska Gogitfa

opis niezidentyfkowany:
Ninjato wykonane z bardzo dziwnej materii nie podobnej do żadnego znanego metalu.

zidentyfikowany:
Klęska Gogitfa nie została stworzona przez jedną osobę jest to broń doskonalona z biegiem czasu, jednak juz na samym początku zwracała uwagę gdyż nie została wykonana z metalu a z przestrzeni międzywymiarowej poprzez modyfikację czaru Czarne ostrze klęski. Później broń była wielokrotnie wzmacniana przez kolejnych właścicieli na przykład mocą wzywania swego pierwowzoru na życzenie walczącej nim osoby. Nikt nie pamięta imion twórców tej broni jednak wykonali budzącą podziw pracę. Jednak na przestrzeni dziejów jak wiele artefaktów miecz zaginął, dopiero wiele wieków po stworzeniu został odnaleziony przez kolekcjonera broni Gogitfa. Jak się okazało broń miała własną wole pochodząca z cząstek dusz twórców oręża i odrzuciła nowego właściciela. Wokół broni zebrał się kłąb dymu a z niego wyłoniło się dziwne widmo które wręcz stopiło poszukiwacza skarbów. Zaskoczeni towarzysze zabrali broń którą jak się okazało walka z Gogitfem także częściowo zniszczyła broń i doprowadziła do wyzwolenia drzemiącej w niej duszy już na stałe. Od tego czasu to ninjato nazywane jest właśnie Klęską Gogitfa, gdyż nie ma nikogo kto by znał jego prawdziwe miano.

właściwości:
Premia do obrażeń: Negatywna energia 1k10 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie 1
Rzucanie zaklęcia: Czarne Ostrze Klęski (17) 1 użycie/dzień
Rzucanie zaklęcia: Większa Kocia Zwinność (11) 1 użycie/dzień


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Śro 21:28, 14 Lis 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Czw 22:50, 01 Cze 2006    Temat postu:

szata
osnowa mroku

opis niezidentyfikowany:
Ciemne ubranie, ściśle dopasowane do ciała.

zidentyfikowany:
Strój ten należał to Lkrifa szefa kontrwywiadu na dworze Elstrelisa VII jednocześnie jednego z czołowych zabójców. Szczcił się tym że nikt nie widział jego twarzy tak długo aż zginął. Za życia uważano go za drowa, widział równie dobrze w nocy jak w dzień a także potrafił przyzwać kulę ciemności. Jak sie okazało po śmierci były to zasługi właśnie tej szaty.

właściwości:
Premia do cechy: Kondycja 4
Premia do cechy: Siła 2
Rzucanie zaklęcia: Ciemność (3) Nieograniczone użycia/dzień
Widzenie w ciemności


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Czw 22:52, 01 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Czw 22:52, 01 Cze 2006    Temat postu:

jeszcze jedno ostrze i młot
Sztylet Tytanów

opis niezidentyfikowany
Kamienne ostrze o żółtawym pobłysku

zidentyfikowany:
Sztylet Tytanów jest bronią wręcz mityczną krąży o nim wiele legend a jedynym pewnikiem na to, że istnieje jest tylko on sam. Jego moc jest podobno tak wielka, że tylko nieliczni byli by w stanie z niego korzystać jak mówią opowieści. Jedna z nich wspomina o jego powstaniu miał on być dziełem pewnego olbrzyma uwięzionego przez okrutnego maga Kslvitresa w celu badania wpływu magii na żywe istoty. Chcąc się uwolnić miał on wyrzeźbić sztylet z kamienia przy użyciu sztućców i zabić nim maga na ile opowieść jest prawdziwa to trudno ocenić jednak ostrze nie sprawia wrażenia surowego kamienia czuć że drzemie w nim coś więcej, i mimo nazwy mało jest istot tak dużych by nazwały go sztyletem.

właściwości:
Efekt wizualny: Święty
Niewrażliwość: różne: Strach
Premia do obrażeń: Pozytywna energia 3 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie 2
************************************************************

Ragharg

opis nie zidentyfikowany
Młot spowity czerwonym światłem, gdy go dotykasz czujesz że jest z nim związana mroczna magia.

opis zidentyfikowany
Ragharg to imię pomniejszego wampira członka jednej z gildii zabójców wywodzących się z południa. Pewnie nikt by tak długo nie pamiętał jego imienia gdyby nie jedno z jego zleceń. Miał zabić pewnego maga który odmówił służyć paszy Kaliagarowi. Jednak wampir nie docenił swego przeciwnika i gdy zadawał zabójczy cios, cel okazał się jedynie iluzją a nałożony na nią czar zabił Ragharga kradnąc cząstkę jego duszy i zamykając w takiej broni. Później zgodnie z wiarygodnymi przekazami mag wykonał wiele kopi tych broni gdyż okazały się naprawdę popularne wśród poszukiwaczy przygód i zarobił na nich niezły majątek.

właściwości:
Efekt wizualny: Zły
Premia do obrażeń: Magiczne 5 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie 3
Rzucanie zaklęcia: Wampiryczne Dotknięcie (5) 5 użyć/dzień

Ving wysłałem ci w mailu nie ta wersje broni sztylet tytanów [link widoczny dla zalogowanych] do właściwej bo już mi sie wysyłać nie chciało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 7:32, 02 Cze 2006    Temat postu:

No, no Very Happy Świetna robota Very Happy

Ale mam 2 ale... nie do samych itemów bo one są spoko.

1. Jeżeli wysyłacie itemki w 1 mailu, to najwygodniej dla mnie byłoby gdybyście najpierw sobie zrobili itemki wszystkie i potem wyeksportowali wszystkie naraz, w 1 pliku erf. Łatwiej sie importuje Very Happy

2. Zwracajcie uwagę na resrefy.
Niestety ale aurora, choć ma polskie znaki, ma tez troche bugów z tym związanych. Jeżeli twożycie nowy przedmiot (obszar, potwora, cokolwiek) i w nazwie są polskie znaki, resref przyjmuje domyślną wartość itemXYZ (np. item001). Jest to nazwa unikalna dla każdego itemu, aurora sama dba o to by defaultowe resrefy się nie powtarzały i zwieksza ich numery, ale tylko dla danego modu. Gdy importuje itemek z tagiem np. item002 zastąpie już istniejący item o tym resrefie (w tym przypadku coś do questa o ile dobrze pamietam). Tak wiec gdy tworzycie broń i po raz pierwszy musicie podać nazwe, nie używajcie polskich znaków, a potem zmieńcie nazwe we właściwościach albo po stworzeniu przedmiotu twórzcie jego kopie i zmieniajcie resref na jakiś unikalny (proponowałbym wasz nick i numer albo kilka liter z nazwy broni, dzieki temu 2 osoby na peewno nie stworzą itemu o takim samym resrefie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monk-Killer
Gość w Maleear



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z TĄD ALBO Z TAMTĄD

PostWysłany: Pią 10:31, 02 Cze 2006    Temat postu:

Hmm no dobra Wito pokazał swoje to pora na mnie może nie takiej klasy co jego ale coś zawsze Smile

Rękawice :
"Aes Sedai"

Wymagany poziom : 20

Właściwości specjalne:
- Premia do ataku 4
- Dodatkowe obrażenia Magia i Pozytywna energia 1k6
- Regeneracja 3
- Ograniczenia używania: grupa charakterów: Dobry Praworządny
- Ograniczenia używania: grupa charakterów: Neutralny Praworządny
- Ograniczenie używania: klasa: Mnich

Proponuje wygląd iit_glove_054

Opis niezidentyfikowanych;
Najdziwniejsza para rękawic, jakie kiedykolwiek widziałeś. Jedna jest biała a druga czarna. Jedyny wspólny element to czarno-biały krążek przecięty falistą linią przez środek.

Opis po zidentyfikowaniu:
Od tych rękawic czuć prawdziwą boską moc i też nie ma się, czemu dziwić są one istnym artefaktem, dziedzictwem trudnych czasów. Zakon mnichów Aes Sedai od wielu pokoleń ćwiczył swych wojowników w sztuce panowania nad ciałem i walki bez użycia broni. Jednak w trudnych czasach nawet dla tak zaprawionych w bojach przyszedł moment prawdziwej próby. Na skutek zawirowań magii w zakonie otworzyła się brama do Baator, stając otworem dla mieszkających w niej demonów. Mnisi nie mieli szans w walce, szczególnie, że byli pozbawieni boskiej opieki Ilmatera, którą mogli się dotychczas cieszyć. Mnisi walczyli dzielnie jednak ledwo udawało im się powstrzymać piekielne istoty przed wydostaniem się z klasztoru. Gdy mnisi myśleli już o zbliżającej się nieuchronnie klęsce nieoczekiwanie z pomocą przybył, Ilmater w swej ludzkiej postaci, oraz co było większym zaskoczeniem bogini magii- Mystra. Ponieważ zastępy demonów rosły w siłę, dwójka bogów nie tylko wsparła w walce dzielnych mnichów, ale i stworzyli właśnie te rękawicę. Gdy Trudne Czasy dobiegły końca mnisi używali tych artefaktów podczas swych wędrówek. Jednak jak wiele innych zakonów i ten upadł z upływem czasu, tylko plotki mówią, co się z nim stało, a jedynie te rękawice znajdowane po całych krainach przypominają o tym, że taki istniał i rodzą nowe coraz bardziej absurdalne historie na ich temat.


********************************************************


Toga:
„Taniec ostrzy”

Wymagany poziom: 15

Właściwości specjalne:
- Premia do KP 4
- Przyśpieszenie
- Ograniczenie używania: Kobieta

Wygląd jak na załączonym obrazku [link widoczny dla zalogowanych]


Opis niezidentyfikowany:

Dość skąpy ubiór. Na pierwszy rzut oka jest to ubranie jakiejś kobiety lekkich obyczajów, ale po dokładniejszym zbadaniu dochodzi się do wniosku, że żadnej nie było by stać na takie ubranie.

Opis zidentyfikowany:

O powstaniu tego ubioru wędrują legendy i domysły, ale najbliższe prawdy jest ta, że jest to jedna z sukni jednej z najwspanialszych elfich tancerek, która zmuszona przez okoliczności musiała chwycić za broń i walczyć o wolność swego domu. W trakcie walki wykorzystywała swoje zdolności taneczne i była postrachem potworów, ale niestety sprytny wróg zabił ją z łuku, a jego rozwścieczeni towarzysze rozszarpali jej zwłoki. Dopiero po długim czasie ten, że strój pojawił się ponownie na świecie, prawdopodobnie jakiś ciekawski łotrzyk albo poszukiwacz przygód dotarł do „przepisu” nań i wykonał go, po tym zaczęły się pojawiać różne wersje takich ubiorów, ale ta jest z pewnością najbardziej znana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:27, 04 Cze 2006    Temat postu:

broń: młot, miecz dwuręczny,półtorak i moze cos jeszcze
właściwości: świety mściciel,ostrość(jezeli broń sieczna lub kłuta)

nazwa: święty młot, święty miecz dwuręczny itp.

opis: Ta broń była jedną z wielu, jakich używali paladyni z całego świata do walki z olbrzymią armią nieumarłych z zaświatów. Po wojnie nie zostało takich wiele, część albo uległa zniszczeniu albo są zbyt zużyte aby nimi walczyć albo poprostu zaginęły. Te które są jeszcze w stanie użytkowania sa rzadko spotykane u paladynów, a większośc osób już o nich nie pamięta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Nie 20:36, 04 Cze 2006    Temat postu:

Ving z tym eksportem wszystkich broni to coś mi nie idzie wiesz ja z tych nie kumatych w aurorze proste lokacje i broń to pikuś ale coś więcej to już gorzej co do pomysłu Kacaka to nie głupi ale tylko dla palasi takie coś i nie wiem czy z ostrością, mysle pod kontem fr naturalnie bo palas zawsze należy do jakiegoś zakonu i na początku zawsze dostaje taki oręż tylko zaznacze że tak samo w d&d stały mściciel w broni i ten z czaru działaja nieco inaczej.
Ving da się tak zrobic jak był pomysł by jakiś npc dawał właściwości do itemów? np jakieś zadanko z zabiciem tego trupiaka w krypcie dla palosa by otrzymywał mściciela do broni za to? taka namiastka zakonu a tepienie trupów godne przecie paladyna ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Nie 21:06, 04 Cze 2006    Temat postu:

zaś mi się chciało troche pobawić ^^ a i tym razem już w jednym pliku Razz wkleje tu link bo i tak mam na hoscie je xD
jutro dodam opisy
[link widoczny dla zalogowanych]
Oko Vekny

opis niezidentyfikowany:
Dziwny hełm wykonany z błyszczacego metalu.

zidentyfikowany:
Oko Vekny, to potężny artefakt a i jednocześnie przedmiot sporu wśród wyznawców tego bóstwa. Miał on mieć wprawione oko utracone przez Veknę w czasie bitwy w której zakończył on swe śmiertelne życie. Wyznawcy tego bóswa mają ten hełm za relikwię jednak wielu poddaje pod wątpliwośc jego autentyczność, podobno jest ich więcej a trudno odnaleść wszystkie i dokonać właściwych badań by ustalić który z nich jest tym prawidziwym.

właściwości:
Premia do cechy: Kondycja 4
Premia do cechy: Zręczność 2
Przyspieszenie
Światło Jasne (20m) Czerwony

Ceremonialna Tarcza Garlita

opis nie zidentyfikowany:
Spora pawręż dość ciężka ale wygląda na wytrzymałą.

zidentyfikowany:
Była to tarcza Garlita lub jednego z jego zaufanych strażników dokładnej ilości takich pawręży nie ustalono nigdy ale pochodzą z dalekiej północy. Garlit był wodzem jednego z plemion barbarzyńskich zasłynął pokonując smoka, Derlikarterliska wielkiego białego żmija. Tarcze miały być pozostałością po jednej z gurp zabójców smoków które wcześniej próbowały zgładzić smoka. Co do samej walki nie wiadomo wiele choć najprawdopodobniej ciężko ranny smok po walce z zabójcami nie dał rady sie oprzec barbarzyńcy lub ten znalazł juz nawet żmija gdy ten skonał wykrwawiwszy się.

właściwości:
Odporność na obrażenia: Kłute Odporność 5 / -
Odporność na obrażenia: Obuchowe Odporność 5 / -
Odporność na obrażenia: Sieczne Odporność 5 / -
Premia do KP 4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gedan
Gość w Maleear



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:42, 14 Sty 2007    Temat postu: Re: Przedmioty tworzone przez graczy

Ving napisał:
Tworzenie przedmiotów, obszarów, potworów i questów jest czasochłonne, tak wiec by zaoszczędzić czasu pomyślałem, że Wy, gracze, moglibyście...



a co powiesz na robienie wlasnych lokacji i wysalania do ciebie? tak sie sklada ze sam kiedys robilem moj wlasny modul i jest tam kilka naprawde kozackich lokacji ktore z przyjemnoscia bym pokazal ;] Moze dzieki temu mod szybciej by sie rozrosl (chyba ze nie chcesz bo bedzie lagowal?)
no i czy tworzenie tam potworow tez wchodzi w gre czy to juz zostawiamy tobie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:49, 14 Sty 2007    Temat postu:

Wolałbym tę decyzję pozostawić niunkowi, jeżeli jemu odpowiada takie rozwiązanie to czemu nie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zergall
Gość w Maleear



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:07, 05 Kwi 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Dwa dwuręczniaki do umieszczenia w sklepie w Vengrandzie. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zergall
Gość w Maleear



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:28, 26 Kwi 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli miecz okaże się zbyt silny, to zabierz, proszę, trochę obrażeń od boskiej energii.
Jeżeli zbroja okaże się zbyt mocna, to zabierz, proszę, tyle ile trzeba premii do kp.

Chodzi mi o to, by oba itemy znalazły się w Vengrandzie. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
inc0
Gość w Maleear



Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:34, 18 Cze 2007    Temat postu:

Żeby mój łotrzyk kusznik miał z czym biegaćRazz

lekka kusza "Narzeczona Krawca"

właściwości:
+4 do ataku
przyspieszenie

opis niezidentyfikowany taki jak normalnej lekkiej kuszy

opis zidentyfikowany:

Krawiec to było przezwisko znanego niegdyś zabójcy. Wzieło się ono z tego, iż ofiary tegoż zabójcy był tak podziurawione bełtami, iz przypominały poduszeczkę na szpilki. Jego kusza, w pewnych kręgach niemalże owiana legendą, nadawała mu magiczne przyspieszenie, które nieraz uchroniło Krawca przed mieczami strażników ofiary. Błędem zabójcy był pewien incydent z żoną Mistrza Gildii. Parę dni puźniej Krawiec zostął odnaleziony z podciętym gardłem, a jego kusza zagineła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sinthael
Skrypter



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leuthilspar

PostWysłany: Sob 20:23, 13 Paź 2007    Temat postu:

Topór Kartara

Kartar był doświadczonym krasnoludzkim wojownikiem z klanu Uphrad. Jego lud mieszkał w sercu góry zamieszkałej na zewnątrz przez ognistych olbrzymów i jak to zazwyczaj bywa dwa te narody prowadziły krwawą i wyrównaną wojnę. Razu pewnego Kartar wróciwszy z wielodniowej podróży po ludzkich miastach i osadach znalazł zaklinacza niezwykle biegłego w swym rzemiośle. Krasnolud kazał mu wykuć broń skuteczną przeciw ognistym gigantom i tak po kilku dniach mordęgi powstał zimny w dotyku topór roztaczający wokół siebie białą aurę. Gdy Kartar wyposażył się już w świeżo wykutą broń zorganizował wyprawę na ogniste olbrzymy. Mimo, że Kartar zginął w boju z olbrzymami, można powiedzieć, że wyprawa zakończyła się sukcesem. Wybito wiele gigantów, znacznie osłabiając armię olbrzymów, co przechyliło szalę zwycięstwa na stronę krasnoludów. Topór Kartara był potem podarkiem dla zasłużonych wojowników klanu, jednak pewnego dnia przepadł i dotąd nie wiadomo co się z nim stało.

Wymagany Poziom: 17
Rodzaj broni: Krasnoludzki Topór Bojowy

Efekt wizualny: Zimno
Premia do obrażeń: Zimno 1k4 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie 2
Premia za ulepszenie przeciwko grupie rasowej: Olbrzymy 4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Moduł Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin