|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:16, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nie chce być nie miły. Ale wygląda to tak:
Bo Justyna ma pomysł i tak musi być.
Czyjeś zdanie i propozycje cóż.
Jak by to ująć Kaczystan mamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sir Ramirez
Mistrz Gry
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych
|
Wysłany: Pon 20:48, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Justyna daj spokój nikt tego nie chce ale ty musisz postawić na swoim nie uszczęśliwiaj nas na siłę jeśli tego nie chcemy, miał być kompromis wiec ok, wiara zostaje składnikom podziękujemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lino
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}
|
Wysłany: Pon 21:03, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
CO nie mam głosu !!!??? Składniki zostają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:38, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ehh, to sie robi męczące... Po pierwsze, spokojniej, po co sie tka unosić od razu i obrażać. Po drugie, sejfit daruj sobie na przyszłość ironię która pojawiała się w niektórych Twoich postach, niczego ona Tobie nie da, a tylko irytuje. Justyna, jak padła jakaś propozycja to mogłabyś się do niej odnieść, a jeśli nie masz czasu na dłuższą wypowiedź to napisać o tym i że się zastanowisz. Składniki wcale nie muszą być najgenialniejszym pomysłem i przecież ktoś może podrzucić lepszy pomysł. A jak się z tym zdaniem nie zgadzasz to może czas się nauczyć nieco pokory? Nie ma nic gorszego niż admin mający o sobie zbyt wysokie mniemanie.
Ramirez, nieprawda że nikt tego nie chce, część osób twierdzi że to niezły pomysł, i nie chodzi tu tylko o mnie i Justynę (ani o Lino ). Składniki są uciążliwe, przynajmniej narazie, ale tak samo było z wiarą. Obecnie wiarę jesteście gotowi zaakceptować, poczekajcie więc może z ostatecznymi decyzjami aż popracujemy nieco nad składnikami? Owszem, to będzie jakieś utrudnienie dla maga, nie ukrywam że i takie były intencje, ale nieprawdą jest że sprawiamy że mag jest słabszy. Jest nadal taki sam dopóki ma skladniki, a jak nie ma to musi sie ruszyć i zebrać. Składniki będą lepiej dostępne, kwestia czasu.
Akademia magii i nowe czary także będą, z nowymi czarami jest taki problem, że wymagają haków. Akademia magii (albo raczej to co będzie się w niej robiło) wymaga mnóstwo pracy. A ja do sesji nie tkne niczego poważniejszego niż mała, kosmetyczna poprawka.
Wyjaśnijcie mi co jest takie złego w składnikach? Jest 8 typów, po 1 na szkołe i trzeba je spamiętać? Są słabo dostępne dla niskopoziomowych magów którzy nie ogarniają co sie dzieje na serwerze bo dopiero zaczeli grać? Ja byłbym za sklepikarzem sprzedajacym składniki w maleear... ba, w każdym mieście mógłby być, ale to moje zdanie, którego nie przemyślałem jeszcze dogłębnie Może mieć to jakieś mankamenty ale ogolnie to chyba nie jest zły pomysł.
Timo, pomysł z maną nie jest zły generalnie, ale my poszliśmy w inną stronę i w tę stronę zostało mnóstwo zrobione. Wiec zamiast wywalić to i robić nowe, nie można poprawić tego co mamy? Zwykle składniki na 3 uzycia zamiast 1. Sklepikarze w miastach (w maleear sprzedający po niskich cenach) i myśle że jakoś pójdzie. Owszem, mag będzie musiał nieco dbać o swój ekwipunek i pilnowac by nie skończyły mu się składniki, ale nie widze w tym nic złego. A co jakiś czas zamiast klepać moby wybierzesz się na jakiegoś bossa (nie mowie o drako czy mefie, coś słabszego) albo na jakiegos questa by zdobyć składniki. A i tak maga wyekspisz szybciej niż wojownika, gdyż na mumiach piaskowych przykladowo, wcale nie latasz na pelnych buffach, a na ulepszonej niewidce, zbierasz mumie w grupy i miotasz opoznionymi fireballami zadajac po 100 dmg... i na pewno zrobisz poziom szybciej niż wojownikiem.
Nie wiem czy w tym temacie Sejfit czy w innym, ale słusznie zauważyłeś, że moby są zbyt mocne na wojowników... co byś proponował? Osłabić moby (kapłan wtedy w takie wejdzie jak w maslo... chyba ze by im wszystkim dawać rozproszenia, ale to troche sztuczne) czy dorobić nowe obszarki z mobkami słabszymi ale za dobry xp, co by wojownicy mogli xpic (ale kaplani i tak zrobia miazge na niższych poziomach)? Jak ktoś widzi rozwiązanie tego problemu to niech pisze, bo ja nie bardzo mam pomysl co zrobić z mobami by wojownik mogl sam ekspić. No może poza rozdawaniem itemów na lewo i prawo, ale to też powoduje to że fajne itemki staną sie bardzo popularne, a tego bym wolał uniknąc :/
No i co sądzicie o czarach typu większa magiczna bron i magiczna szata ktore na poziomie 15 daja nam itemy +5 (a 15 u nas zdobywa sie za Acheron gdzie sa itemy +3 )
Elerian, w którymś poście napisałeś o tym jak mag zaczyna expić... Ale przecież na 1 lvlu przyzywa sie chowanca i to on wykancza wszelkie szczury i nietoperki, a my tylko kusza strzelamy. A jak mamy juz ogon szczura to przyzywamy borsuka i mozna na wilki iść. Dlatego nie do konca sie zgodze ze na poczatku samym mag ginie... (chyba ze nie przeczyta o skladnikach.... o ile zostaly gdziekolwiek opisane bo nie pamietam )
Tia... składniki zostały wprowadzone na szybko, zbyt szybko. Na serwerze było napomykane że w środe składniki, ale tylko do czesci osob ktora byla na serwerze to dotarło. Nasz błąd, następnym razem tego typu zmiany będą wolniej się pojawiały... tego typu mam na myśli takie które wpłyną na cały serwer (mniej wiecej jak system kradzieży, ale o nim chyba napisałem wystarczajaco duzo i nie bede miał wiele do dodania jeśli nie zmienią sie założenia), a innych takich które wpłyną na wszystkich nie przewiduje.
Narazie tyle... nie wiem czy o czymś nie zapomniałem, jak sobie przypomne to dopiszę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ving dnia Pon 21:38, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sinthael
Skrypter
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leuthilspar
|
Wysłany: Pon 21:54, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ving nie wiem czy nie dałoby się do OnEnter wyzwalacza spotkania wstawić odpowiedniego skryptu dzięki któremu gdy wejdziemy kapłanem na zbyt niskim lvlu w wyzwalacz potwory się nie pojawią. Niestety na skryptach się za bardzo nie znam i nie wiem ile czasu zajęłoby napisanie takiego skryptu i czy w ogóle jest to możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:58, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Sinthael napisał: | Ving nie wiem czy nie dałoby się do OnEnter wyzwalacza spotkania wstawić odpowiedniego skryptu dzięki któremu gdy wejdziemy kapłanem na zbyt niskim lvlu w wyzwalacz potwory się nie pojawią. Niestety na skryptach się za bardzo nie znam i nie wiem ile czasu zajęłoby napisanie takiego skryptu i czy w ogóle jest to możliwe. |
Nie jest możliwe dopóki korzystamy z Biowarewskich spotkań. Ale myślałem kiedyś o innym systemie spotkań... ale pozostało to narazie w sferze przemyśleń jak wiele innych rzeczy
Ponadto nie widze przeszkód by kapłan wział ze sobą woja który mu je zespawnuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:47, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No Ving, szacuneczek. Jest odp jest reakcja:D
Co do wojów, to pewne problemy pojawiają w exp do 21-22 lvl gdzie wojownik nie może jeszcze pozakładać wypaśnych itemków. Nie trzeba robić masy lokacji, wystarczy około 4 lokacje który mogą rozwiązać problem w punktach newralgicznych. A mianowicie coś na poziomie żuków. Gdzie będzie mogła wejść tylko postać niemagiczna...lub tak która jest niezbędna do zrobienia postaci w wojem...np 3 lvl barda, 1 lvl czarownika itp (ni krzty więcej). Puźniej coś kolo zielonych sladów, cmentarz i na koniec trupki. Po tym bedzie szło jak spłatka. Kolejny problem dla woja to niski odp na magie. I to przeszkadza w exp w wulkanie, zimnych ziemiach czyli miejscach gdzie można sporo skosić.
Co do składników to powiem tak. Zrobiliście przy tym masę roboty, ale przecież sami to sobie zafundowaliście:D Moza było temacik na forum zapodać, i może dało by sie to trochę uprościć. Widzę, że ciezko jest Ciebie przekonać wiec sprobuje ostatni raz:D...
Składniki zostały już umieszczone w różnych obszarach serwera. Ludzie którzy tu zazwyczaj grają, powiem szczerzę nie wyglądają na osoby kturych bedzie pasjonowało znieranie na sile składników, wchodza na serwer biegna gdzies...pozabijaja i moga spokojnie spac:D Wasz system powoduje to, że nie potrzebnie pruję sie zabawę z tego rodzaju rozrywki, bo to taki serwer. Natomiast gracz biegnąc przez lokacje będzie tylko wiedział ze podnosząc coś z ziemi, z moba zwiększy swój zasób many. System jest elastyczny i nie ogranicza rzucania czaru do konkretnego czaru ale kregu. to tak jak by kapłan musiał sie modlić do 5 bogów...
Tu zbierasz powiedzmy ogon szczura.....i 1 ogon może dodać 1 mane. Mag będzie mógł sobie wybrać czy chce iść od razu do stołu alchemicznego czy uzbiera powiedzmy 10 szt. i dopiero. Powiedzmy jednorazowa zamiana składników w mane oscyluje od 1 do 10 many.
Czarodziej w ten sposób nie pieni sie na caly serwer, że nie wie co z czym bo to zrozumie każdy! Poza tym nowi gracze, przeczytają info na wstepie tez od razu zrozumiej co jest grane i że taki urozmaicenie na takim serwie wprowadza optymalne urozmaicenie gry. Cenniejsze składniki moga dropić bossowie którzy do tej pory stali zakurzeni, czyli hobgobliny, orki, itp. na które będzie sie opłacało bo powiedzmy da 20 many.
Fakt ten system jest inny ale bardziej humanitarny, utrudnienie polega na tym, że mag będzie musiał zebrac składniki i poświęcić czas na przemianę. Chyba wystarczająca kara....
Jest już trochę późno bo wiele jest zrobione, ale nigdy nie jest zbyt puzno wy wprowadzić dobre zmiany:D
Pozdro Timo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 22:56, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, że nie pisałam więcej, ale szczerze - nie mam na to czasu. Jest sporo pracy z modułem, a trwa ona dość wolno ze względu na jego niebotyczne rozmiary.
Stworzenie systemu składników w teorii zaczęło się już w zeszłym roku, ale jeszcze w zeszły wtorek nie istniała ani jedna linijka kodu i ani jeden item do tego systemu niezbędny. Jestem z siebie naprawdę zadowolona pod względem tempa w jaki udało mi się zbudować szkielet tego systemu.
Obecnie jego uzupełnianie jest procesem dośc prostym. Oczywiście tempo spowodowało wystąpienie licznych błędów.
Chciałam zdementować plotki rozprowadzane przez Sejfita, jakoby moje pomysły miały tak ogromny wpływ na moduł jak twierdzi - Każda zmiana musi być najpierw zatwierdzona przez Vinga. Nigdy nie jest tak, że Justyna się uparła i musi tak być.
Nie jest też prawda, że szczególnie upierałam się przy systemie składników. Po prostu wiedząc, że Ving jest przeciążony pracą zobowiązałam się je napisać - fakt - po swojemu, ale w stałej konsultacji z Vingiem i innymi twórcami modułu. Były takie momenty, że chciałam z pomysłu zrezygnować, ale zobowiązanie to zobowiązanie - na środę wieczór miały być gotowe i były. Z resztą okazało się, że system jest konieczny. Dla mnie to spora radość, bo to mój pierwszy tak złożony system oddany do użytku publicznego. I cieszę się, że podoba się niektórym graczom, zarówno nowym jak i stałym.
Mana to pomysł jak pomysł. Taki sam jak milion innych pomysłów z których wybierałam zanim zaczęłam pisać składniki. Manę można napisać, można wsadzić na moduł, można z nią grać. Mamy składniki, więc szanse na manę marne. Żeby napisać składniki siedziałam przy edytorze w środę 14 godzin i 10 godzin w czwartek. I każde popołudnie od wtedy, bo choć działało mnóstwo rzeczy, to kilka działało źle albo wcale. Napisanie many znów pożarłoby mi dwa dni, dlatego póki co postaram się poprawić składniki.
I znów - Sejfit - inne propozycje to nie 'cóż'. Nie mam czasu na czytanie forum na bieżąco, bo są inne naglące sprawy. Sprawy serwera w większości, ale tak się składa, że mam tez studia i życie. Napisałam post o zmianach w składnikach nie czytając forum, bo założyłam ten temat by pisać w nim o zmianach w składnikach. I prpopzycji Timo NIE PRZECZYTAŁAM.
Więc hamuj się. Jesteś doświadczonym graczem i słyszałam o Tobie sporo dobrego, a zrobiłeś na razie na mnie wrażenie przemądrzałego bęcwała. Zarzucasz, że mamy tu Kaczostan - owszem, mamy. Ktoś tu robi moduł, a ktoś go nie robi, tylko zajmuje się oceną naszej pracy i korzystaniem z niej. Uważasz, że powinniśmy spełniać lepiej zachcianki graczy, ale wiesz dobrze, że nie zadowoli sie wszystkich jednocześnie. Nie podoba mi się Twoja postawa wiecznego malkontenta, tym bardziej, że wiem, jak bardzo ekipa stojąca ma LotD sie stara i ile ją to kosztuje.
Składniki doszlifują sie do środy wieczór. Potem prawdopodobnie trochę będziecie zmuszeni na nich pograć, żeby zobaczyć, czy się da na dłuższą metę. A jak po tym okresie próbnym nie będzie coś grało, to się zobaczy. Usunięcie składników z modułu jest dość proste.
Aha. I kto tu mówi o uszczęśliwianiu? Przecież ten system to wada. Utrudnienie. Taki ma być. Taki jest el jego istnienia i nieważne, jak go uproszczę, zawsze tak będzie. Starałam się go stworzyć tak, by był utrudnieniem jak najmniejszym. W obecnej wersji jest wręcz utrudnieniem minimalnym. Są kolejne bugi, ale to kwestia kolejnego restartu, by je załatać. To nie jest tak, że robię Wam wszystkim na złość.
Jeśli użyłam jakichś "dmowskich epitetów" to przepraszam, widać nie umiem inaczej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Pon 23:07, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:12, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Problem w tym Justyna, że to co robisz jest właśnie dla nas prostych graczy:D
Na pewno straciłaś masę czasu by zrobić ten system. Ale life is brutal i jak długo Twój pomysł był w edytorze nie miałaś okazji zmierzyć się z graczami. Bo jak to bywa zanim cos wejdzie na rynek, testuja to odpowiedni ludzie. Co to gier to są to nie ludzie którzy to tworzą, ale my zwykli zjadacze expa.
To, że mam taka a nie inna postawę co do składników jest skutkiem tego, że gram na takim a nie innym serwerze i że nie odpowiada mi to na maksa.
To nie jest atak na Ciebie, ani na MG ale na to, że psujecie mi i reszcie graczy zabawę.
Dziwie sie tylko ludzia, bo jak sie wejdzie na serwer to tylko słychać precz ze składnikami itp. a jak przychodzi co do czego to na forum jest 5 osób które cos gadaja.
Jak widzisz nie jesteśmy zamknięci na zmiany, i chyba nawet cieszył bym sie z ten many....choć sie boje, że i tak przesadziłem. Ale my jesteśmy skłonni to ustępstw. A wy nie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Pon 23:13, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 23:16, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, kto powiedział, że nie będzie ustępstw. Obecnie wszystkie jednorazowe składniki mają po 15 rzuceń, wszystkie lepsze około 50, te, co miały 50 mają po 250 a te u bossów po 500. To jest dość spore ustępstwo, bo za te same pieniądze/czas uzyskujesz około 5-6 razy więcej składnika niż planowaliśmy początkowo.
Co do buntu, to nie jest tak dużo graczy przeciwnych składnikom, ale masz rację, że nie wszyscy przeciwnicy udzielają się forum. To samo jednak mogę powiedzieć o zwolennikach.
Czy ja to robię dla graczy? Nie, raczej nie. Raczej, żeby się przekonać, czy aby na pewno potrafię. Czyli dla siebie. To, że macie okazję się bawić kosztem mojej pracy to efekt uboczny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Pon 23:21, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Pon 23:39, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Timo tylko zadam jedno pytanie jaka będzie różnica jeśli wlepi się system many a nie składników. Dalej będzie trzeba coś zbierać i przerabiać na manę. Jedyna jaką widzę to to że zamiast dopracować posiadany system tak by był rozsądny zarówno dla graczy jak i jako ograniczenie maga zacząć wszystko od podstaw bo nie podoba się nazwa, bo tylko nazwa tak naprawdę się zmieni.
Liczcie się tez czasem z tym że praca nad modułem to cholernie dużo rzeczy mozolnych i takich których nie chce się robić a jednak jest ten "ktoś" kto ją wykonuje by wam grało się lepiej, przyjemniej ( nie zawsze oznacza to szybsze expienie ), by było na serwerze coś nowego. Naprawdę czas spędzony przy edytorze na rozwijającym się module szybko przechodzi w dziesiątki czy setki godzin i czasem wypadało by o tym pamiętać nim postanowi się obsmarować ekipę serwera. Owszem serwer jest dla graczy, bo bez nich jest jedynie zbiorem zajmowanych zasobów serwera ale także jest pracą w jaką się w niego wkłada byście się nim nie znudzili. Wiele zmian wymaga dotarcia się dajcie im nieco czasu. Zgłaszanie tego co wam się nie podoba oczywiście jest niezbędne by było wiadomo jaką droga iść poprawiając coś ale ton w jakim się wypowiadacie często odstaje od przyzwoitej wymiany zdań a staje się jednym wielkim wrzaskiem czy wręcz bełkotem którego nikt nie ma ochoty słuchać.
Nie chcę tu nikogo obrazić ale w dużej mierze to jak coś piszecie może wpływać na to jak to jest odbierane i czy w ogóle ktoś to bierze pod uwagę. Ja mam na przykład zwyczaj nie czytać postów w których nie widzę treści merytorycznej czy jest ona w sposób niemiły przekazana, zapewne nie tylko ja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:21, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
witia1 napisał: | Timo tylko zadam jedno pytanie jaka będzie różnica jeśli wlepi się system many a nie składników. Dalej będzie trzeba coś zbierać i przerabiać na manę. Jedyna jaką widzę to to że zamiast dopracować posiadany system tak by był rozsądny zarówno dla graczy jak i jako ograniczenie maga zacząć wszystko od podstaw bo nie podoba się nazwa, bo tylko nazwa tak naprawdę się zmieni.
Liczcie się tez czasem z tym że praca nad modułem to cholernie dużo rzeczy mozolnych i takich których nie chce się robić a jednak jest ten "ktoś" kto ją wykonuje by wam grało się lepiej, przyjemniej ( nie zawsze oznacza to szybsze expienie ), by było na serwerze coś nowego. |
Witia jak nie widzisz....to po prostu sie wczytaj. Bo nie mam sensu żebym jeszcze raz przepisywał.
Co do pracy osób nad serwerem to owszem maja jej dużo. I nie chce być nietaktowny, ale tak ich rola. by ten serwer działał. Naszą rolą jest bądź co bądź mało produktywne siedzenie przed monitorem i granie, a gramy by wasza praca miała racje bytu.
Masz swoja prace i wykonujesz....wiele jest organizacji, osób itp które działaj na zasadach non-profit. I ci nasi MG właśnie tacy są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edek Mily
Obywatel Acheron
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:13, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
eeehhh i na co komu składniki do magów, kurna Ving wiare przeżyje ale składniki niemaco a zaczołem bladego i wygląda że bede mmusiał sobie darowac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:03, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Edek Mily napisał: | eeehhh i na co komu składniki do magów, kurna Ving wiare przeżyje ale składniki niemaco a zaczołem bladego i wygląda że bede mmusiał sobie darowac... |
A najśmieszniejsze że idea składników nie różni się od wiary I to jest to co mnie rozwala, "wiara tak, składniki nie" a przecież obie rzeczy polegają na tym samym, z tą różnicą że wiara została już doszlifowana a składniki nie
Timo napisał: | Witia jak nie widzisz....to po prostu sie wczytaj. Bo nie mam sensu żebym jeszcze raz przepisywał. |
Jest sens, bo uważam to samo co Witia, tylko nie miałem czasu żeby o tym pisać. Różnica polega tylko na tym że jest więcej rodzajów składników, ale to niewielka różnica. Mana wypadałaby z każdego moba, a składniki będzie można zbierać z części mobów albo po prostu leżace na ziemi. I składniki i mane można przerabiać na lepsze jak ma się odpowiednie przedmioty. Gdzie więc ta różnica która sprawia że składniki nie, a mana tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:47, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nie mam aktualnie zbytnio czasu żeby się rozpisywać ale to popołudniu teraz tylko dodam, że widzisz Ving różnica jest to bardzo istotna.
Będąc magiem gdzieś na jakiś dalszych terenach w miejscu gdzie nie znasz okolicy będziesz latał i szukał czegoś, bo Ci się właśnie skończyło. Kapłanem uklękniesz i poczekasz chwile (to nadal denerwujące i głupie) ale cóż innego pozostaje. I ja tu widzę różnice bardzo istotną.
Prosty sposób dla magów niech będzie mniej denerwujący? I bardzo podobny do kapłanów. Niech mag zamiast klękać siada i nie wiem medytuje albo coś w tym rodzaju i podczas tego łączy się ze splotem magii, biorąc od niego energie do rzucania zaklęć, dokładnie tak samo jak kapłan łaskę boga mag będzie pobierał energie splotu. Skoro zostało to zaakceptowane przy kapłanach przy magach też nie będzie aż tak trudne. Tylko np przyspieszyć ta regeneracje lub zwolnić spadek u magów, bo jednak mag ma tylko i wyłącznie czary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|