Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System Magii Mistycznej (składniki)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Moduł
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:25, 15 Sty 2008    Temat postu:

Ving napisał:


Jest sens, bo uważam to samo co Witia, tylko nie miałem czasu żeby o tym pisać. Różnica polega tylko na tym że jest więcej rodzajów składników, ale to niewielka różnica. Mana wypadałaby z każdego moba, a składniki będzie można zbierać z części mobów albo po prostu leżace na ziemi. I składniki i mane można przerabiać na lepsze jak ma się odpowiednie przedmioty. Gdzie więc ta różnica która sprawia że składniki nie, a mana tak?


Nie zgodzę się, bo jest różnica i to bardzo istotna. W manie masz podział tylko na 3 rodzaje składników do zółtej, niebieskiej i czerwonej many. W waszych składnikach jest osobno do każdej szkołu. U mnie jest podział poziomami magii a u was szkołami. U was mag płaci za lepsze składniki u mnie mag robi sam. U mnie mag zbiera składniki na obszarach do jednej many...u was musi odwiedzić kilka bądz kilkanaści obszarów by muc rzucać czasy z każdej szkoły.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Wto 10:32, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Wto 11:35, 15 Sty 2008    Temat postu:

Tylko Timo pomijasz jeden aspekt skoro były by mniejsze wymagania w zdobywaniu many to by był on jakimkolwiek ograniczeniem trzeba by to ograniczyć inaczej np poprzez czestotliwość wypadania, ponieważ ma to być ograniczenie dla magów a nie dodatkowe obciążenie w plecaku.

Drugi aspekt przerabianie czegokolwiek ma być częścią cnr co za tym idzie musiało by sobie poczekać więc niewykluczone że obecna mana by polegała na zbieraniu i na płaceniu u alchemika za przekształcenie tego co się znalazło w manę Razz Więc dalej by wychodziło na to że do miasta trzeba wrócić.

System przerabiania przez magów składników ma być alternatywą, mag bedzie mógł robić składniki o ile będzie to potrafił zrobić jesli nie będzie potrafił będzie musiał korzystac z pomocy innego gracza lub npc więc dalej będzie płacił no chyba że zrobicie sobie serwerową organizację no profit Razz

A co do mówienia o pracach na serwerze że to adminów obowiązek to nie okońca masz racje, by serwer działał wymagane jest drstycznie mniej czasu niż na rozwijanie go. Jak uważasz że obowiązkiem admina jest rozwijanie serwera to poczytaj sobie fora innych serwerów i zobacz jakich tam mają obowiązkowych adminów, którzy na sugestię by coś zmienić bezradnie rozkładają łapki Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Wto 13:56, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Wto 15:06, 15 Sty 2008    Temat postu:

Ving napisał:
A najśmieszniejsze że idea składników nie różni się od wiary Smile I to jest to co mnie rozwala, "wiara tak, składniki nie" a przecież obie rzeczy polegają na tym samym, z tą różnicą że wiara została już doszlifowana a składniki nie Smile


Mylisz się, kapłan ma wszystko w jednym miejscu, ba, wystarczy że klęknie sobie podczas ekspienia i poczeka 30 sekund.A mag musi biegać po obszarach, kupować komponenty, zbierać korzonki, a do tego wszystko ma podzielone na 8 szkół, czyli jest tak, jakby kapłan musiał modlić się do 8 różnych posągów, różnych 8 bóstw i nabijać 8 różnych rodzajów "wiary".
Gdyby system magów został zorganizowany tak jak kapłanów wątpie czy byłyby jakieś sprzeciwy (najbardziej prymitywne - studnie many, czym to się różni od kapłańskiej wiary?).

Edit

sejfit napisał:
Skay napisałem to kapkę wcześniej Rolling Eyes
Anu racja, wybacz, mój błąd Embarassed

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skaybay dnia Wto 15:16, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 15:11, 15 Sty 2008    Temat postu:

Skay napisałem to kapkę wcześniej Rolling Eyes

Zrobić splot magii z którego mistycy będą czerpać "energie" i będzie to do zniesienia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:38, 15 Sty 2008    Temat postu:

witia1 napisał:

A co do mówienia o pracach na serwerze że to adminów obowiązek to nie okońca masz racje, by serwer działał wymagane jest drstycznie mniej czasu niż na rozwijanie go. Jak uważasz że obowiązkiem admina jest rozwijanie serwera to poczytaj sobie fora innych serwerów i zobacz jakich tam mają obowiązkowych adminów, którzy na sugestię by coś zmienić bezradnie rozkładają łapki Razz


O ole się nie mylę to użyłem słowa rola. A nie ma tu co porównywać innych serwerów bo ten to inne serwery i MG/admini właśnie taką funkcje pełnią. Ale nie o tym rozmowa, więc szkoda druku.

Dodam tylko, że zmian składnika odbywała by sie nie przez alchemików ale przy stole alchemicznym który znajdował by się w większych miastach. A to właśnie ciągle powracanie do stołu miało by byc utrudnieniem. Wiadomo, że mag gdy expi to zużywa dużą ilość czarów, i musiał by to kontrolować. W razie braku.....powrótka do "bazy" vel na melinęVery Happy i chwilka przy stole.

Co do utrudnienia to będzie miało to taki sam poziom jak teraz po zmianach ilościowych składników, ale jest bardziej przystępne. Nie wymaga poszukiwań ale za to wymaga powrotu do miasta.

No to by było na tyle, miały być propozycję i na taka wpadłem. Na pewno nie jest to inowacja w świecie serwerów, ale pewnie by działało.
No to tyle...dlasze skrobanie pewnie nie ma sensu:DVery Happy
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Wto 18:17, 15 Sty 2008    Temat postu:

Timo napisał:
No to by było na tyle, miały być propozycję i na taka wpadłem. Na pewno nie jest to inowacja w świecie serwerów, ale pewnie by działało.
No to tyle...dlasze skrobanie pewnie nie ma sensu:DVery Happy
Pozdro

Idąc za ciosem, ew. za słowami Irina, nie ma sensu się sprzeczanie z adminami, bo i tak zrobią co chcą.
Pracują nad serwerem, bo sami chcą pracy i nie widzą innych ludzi dokonujących dezaprobaty nad ich pomysłem. Bo oni spędzali nad tym dużo czasu, wypruwali swoje flaki, aby wszystko zrobić tak jak trzeba a gracz ich opluwa, bo jest niefunkcjonalne. Właśnie - graczy wina!*
Jeżeli już mowa o różnorodności na serwerze, to nie róbcie drugiego systemu wiary na serwerze. No bez jaj... Mana jest ciekawsza. Manę zbierasz, mana wymaga wyfarmienia, mana może i wymaga biegania, ale i oszczędności w rzucaniu czarów (jak rzucisz za dużo czarów, to w końcu zabraknie ci many, więc albo lecisz do sklepu (DROOOGOOOO), albo zaczynasz oszczędzać czary podczas expienia). A żeby nie potępiać młodych graczy, kryształek many** 1-3 dostajemy za free od kapłana w maleear, resztę musimy sobie zdobyć. W rezultacie mamy łatwiejszy do pojęcia system, kompromis chyba z wszystkim itd.
A jak wspominałem w którejś wypowiedzi, że 1 lvl wchodzi i widzi, że tu dziko, to rezygnuje, to miałem chyba co innego na myśli. Tu robi się naprawdę dziko. Trzeba zbierać składniki, bo nie rzucimy czaru. Expiąc mamy niskiego expa (w kampanii podstawce 1 lvl to nie miał 20 xp, ale 60. W rozszerzeniu klepiąc nieumarłych wojowników dostawał 1,8k xp na luziku), tu jest naprawdę ciężko dla 1 lvla, nie wspominając o magach i kapłanach, którzy nie wiedzą, co robić. Czasami jeszcze przyjdą szaleńcy i zaczną zabijać graczy. Odejdą od serwera, bo nie zauważą w tym serwerze jego atutów. Za szybko się expi? Nie dla nich. Oni są słabi, mało doświadczeni. Jak widzą "sprzedam łuk z drako za 1kk" to się pytają, jakie to ma właściwości, za taką cenę? Tu są niebotyczne ceny, diablo niski exp. Tedy zabawa zaczyna być uciążliwa dla nowicjusza. Nie utrudniajmy jej im.
To chyba tyle, jeśli o mnie chodzi. Czytanie przypisów może się przydać ;P

* - no sorry, nikt nie mówił, że będzie lekko. Jeżeli macie żal do tego, że gracze nie są chętni do tego pomysłu, to pomyślcie jacy wy jesteście. Każdy gracz wie, co dobre dla niego. A czy pomyśleliście o tym systemie z perspektywy gracza?
** - czepiano się, że nie damy skadników za free na początek. To co, magowie zaczną myśleć: jaki czar można użyć, aby expić i żeby zdobyć ten kolejny kryształ (co do którego nie mamy pewności, że wypadnie ze szczura, wszak nie wszystkie szczury są przeklęte). Borsuk da nam odpowiedź. Aż do orklinów by wypadały kryształy 1-3, potem zaczęły by 4-6, na przedmieściach już sporadycznie 7-9. Ciężko? Chyba o to chodziło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:40, 15 Sty 2008    Temat postu:

widzę, że składniki dodaliście.

Ceny nadal niebotyczne po 20k, zmorzony iluzje starcza na jeden czar...co to za złożenie?

Proszę, jak coś zrobicie sensownego z tymi składnikami to dajcie znać, wtedy wejdę magiem.

EDIT:

Sprawdziliście może w jakiej kolejności zużywają się składniki. Dobrze by był by od zużywały sie od tych najbardziej złożonych. Bo głupio by było kiedy masz pył czegoś tam i zbierasz rubin do kolejnego złożonego składnika i mag bierze rubiny a nie inne przygotowane wcześniej.

EDIT :
Skoro chcecie utrudnić proces expienia magiem to dlaczego nie zrobicie tak ze składniki i wiata tylko do 39 lvl włącznie a na 40 lvl wolnośc. Później już sie nie expi....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Wto 23:14, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:44, 16 Sty 2008    Temat postu:

a ja sie zgodze z pomysłem sejfita niech system many bedzie podobny do wiary u kapłana......
a zaczerpne teraz z innej beczki Razz Ving bawisz sie w zmienianie serwa na RPG a spory czas temu usunołeś zmiane charakteru dla postaci to może najpierw powinniście zacząc od przywrucenie możliwości zmiany charakteru ale nie przez płacenie kasy na sierociniec tylko coś bardziej złożnonego umieszczonego w questach. Bo jak chcecie by serw był podobny do RPG to powinna byc możliwośc zmiany charakteru, a TEJ ZMIANY TU BRAK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Śro 7:13, 16 Sty 2008    Temat postu:

Elerian napisał:
Expiąc mamy niskiego expa (w kampanii podstawce 1 lvl to nie miał 20 xp, ale 60. W rozszerzeniu klepiąc nieumarłych wojowników dostawał 1,8k xp na luziku), tu jest naprawdę ciężko dla 1 lvla, nie wspominając o magach i kapłanach, którzy nie wiedzą, co robić.

Tak a czy zwróciłeś uwagę, że mimo tego w kampanii nie osiągniesz 40 lvla?? Co z tego, że za mobki masz tam wiecej expa. Za questa też(nawet po 2k i więcej). Wyobrażasz sobie takiego expa u nas? 40 lvl zanim dojdziesz postacia na odpowiednie dla jego poziomu mobki. Nie porównuj gry na LoTD do gry w kamanie, bo to sensu nie ma. Tam jest dużo mniej mobów podczas gry a dużo więcej questów. Tu jest na odwrót mało questów od kaktus mobów, więc exp za nie nie może być zbyt duży. I chyba myśleli od perspektywy gracza. W końcu co niektórzy z nich to też gracze.Ba i nawet magów maja Wink Ja twierdzę, że te składniki to uciążliwe są tylko na początku. Jak masz wysoki lvl to szybko dasz rade zebrać te lepsze( jak wiesz gdzie szukać). Jak masz niższy lvl magiem i nie dasz rady iść na dobrych bosów możesz zmienić postać i iść inną pozbierać składniki przekazać magowi i zacząć nim grać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:45, 16 Sty 2008    Temat postu:

No więc tak, zacznę od tego: Ving ironia i zgryźliwość w moich postach jest jak najbardziej celowa i zamierzona i to tylko po to, żeby was poirytować. Innego celu raczej nie ma dzięki temu przeważnie szybciej i więcej ludzie odpisują, żeby dany delikwent (znaczy się ja Very Happy )się już zamknął i dostał to o co w taki wkutfiający sposób się dopomina.

Poza tym nie mam na celu nikogo obrażać, bo nie ma to sensu. A jak to się mówi "złośliwości nigdy za dość" Twisted Evil

Justyno ja rozumiem, każdy z nas ma życie osobiste, prace, szkołę, studia, czy chodzi na zebrania matek różańcowych. Rozumiem i nic w tym dziwnego. Sęk w tym, że suma sumarum Ty jesteś odpowiedzialna, za te "fajne" zmiany, więc wszyscy wymagają od Ciebie jakiejkolwiek odpowiedzi, wyjaśnienia, a jak jej nie ma ludzie się denerwują i irytują. A jeśli nie odpowiadasz na posty chociaż zjawiasz się na forum to irytuje, a wystarczyła by krótka notka, że nie możesz odpowiesz w najbliższym czasie przynajmniej byśmy wiedzieli, że się interesujesz tym, a tak bez odpowiedzi to tak jak byś nie czytała albo w ogóle uwagi nie zwaracała. Tak samo jak Ty moimi postami się irytujesz ja brakiem odpowiedzi z Twojej strony Wink . Podziwiam to, że tak dużo potrafisz zrobić itd. Bo ja osobiście w pracach z edytorem doszedłem do tego, że potrafię broń zrobić Laughing Coś takiego jak obszar to już pewnie by lata trwało w moim wykonaniu Rolling Eyes No ale mniejsza o to.
Sama napisałaś:
Cytat:
Czy ja to robię dla graczy? Nie, raczej nie. Raczej, żeby się przekonać, czy aby na pewno potrafię. Czyli dla siebie. To, że macie okazję się bawić kosztem mojej pracy to efekt uboczny

A więc w takim wypadku postaw modół zrób sobie na nim składniki przekonasz się, że potrafisz, a nikt z grających czepiać się Ciebie nie będzie, bo nie popsujesz nikomu zabawy.

Wczoraj siedziałem wieczorem na serwerze i cóż magiem nikt nie gra, bo to zbyt skomplikowane i nudne. Jak ktoś robi maga, a nie wie jeszcze o składnikach jak się połapie o co biega wychodzi wraca inna postacią lub już w ogóle. Gracze którzy mają już magów wchodzą z zapytaniem czy składniki są? Jak dostają odpowiedź, że "tak" to wychodzą lub zmieniają postać. Nie wiem czy o to chodziło w tym utrudnieniu. Ale wydaje mi się to takie trochę chore. Podejściu tych osób się nie dziwie. Bo już są osoby które latają po serwerze i kupują pełen plecak magicznych toreb po to żeby to wszystko zapełnić składnikami i móc grać przez jakiś czas magiem w spokoju. To jest co najmniej dziwne, nie sądzisz? Bo mi się wydaje, że taka idea zrobienia maga jest nie bardzo grywalna na serwerze, gdzie nie jesteś w stanie przejść 2 lokacji pod rząd bez rzucanie czaru, bo moby są wszędzie, bo taki ten serwer został stworzony. Do tego żeby latać tu siekać i robić roztentego no ka bum im większe tym fajniejsze.
A aktualnie dojdzie do tego że taki mag idący z wojem będzie dawał mu bufy, wypuszczał chowańca i stał na niewidce, czaru użyje jak będzie to konieczne, albo woj padnie. I gdzie tu zabawa? gdzie tu frajda??

A co do tego, że takie składniki które dają po ileś tam rzuceń wypadają z bosów. Ale widzisz ja nie mam pojęcia gdzie jest, (czy był bo nawet nie wiem czy nadal jest czy nie) Drako, Mef, wiem gdzie jest z tych silniejszych to Beblith, Sarah, Balor i władcy Burz. Z czego z beblithem ani z Sarahem nie walczyłem, bo nie mam ciśnienia na to żeby zdobywać góry itemów i potem robić targ na krzyku "kto kupi to kto kupi tamto" i tak przez pół wieczoru.
Jeśli nie chodzę na tych bosów moge się pożegnać z takimi bonusami dla mojego maga. Poza tym, mag już Balora nie jest wstanie sam zabić, bo jest za silny. Więc musi najpierw uzbierać torbę składników, a potem jeszcze poprosić kogoś żeby poszedł z nim i zabił dla niego, żeby on mógł czarować. Nie bardzo mi się ta polityka podoba tak szczerze mówiąc.

Zrobiliście wiarę dla kapłanów byłą uciążliwa ale już nie jest z nią tak źle mogli byście (o ile to możliwe) zrobić coś bo jak jest się w team i ktoś z niego wychodzi, albo dochodzi to się zawiesza na modłach. Nie jest ona już tak upierdliwa, bo w razie gdyby zawsze mogę uklęknąć pomodlić się i czar już rzucę, a i jeszcze jeśli nie kimne się to mi ona nie spada i moge czarować to też jest bardzo sympatyczne. A mag musi zrobić rundkę, żeby pozbierać składniki. Ciekawe jaka drużyna będzie na niego czekać?? Nie sądzę by ktokolwiek czekał. Więc to tak trochę bez sensu. I nadal będę uważał i twierdził, że jedno i drugie jest na tym serwerze zbędne. Robicie w sumie rzeczy pod starych wyjadaczy którzy wiedzą jak zrobić koxa nawet ze słabych klas. Ale zapominacie o tym, że nie tylko takie osoby tu grają, są takie co nie maja najmniejszego pojęcia jak zrobić postać, żeby sobie rade tutaj dać. A wy im dowalacie jeszcze coś takiego. Ci co mają serwer w małym palcu i xxx mln na koncie do tego xx postaci na 40lvl naprawdę nie poczują wielkiej różnicy, bo tam pójdą swoim wojem na 40lvl tam smokiem i zdobędą sobie torebusie ze większych bosów i utrudnienie dla nich będzie polegać na tym, że zamiast raz w tyg wybrać się na Saraha zrobią to 2 razy w tyg, żeby im składników starczyło dla swojego maga. Tak raczej będzie. A te osoby które nie maja takich postaci tyle kasy itd. po prostu przestana grać takimi klasami, bo będzie dla nich to oznaczać, że najpierw trzeba uzbierać pełen ekwipunek składników potem można pomyśleć, żeby zaprosić kogoś do team i iść na jakieś silniejsze potworki. Więc co za problem zrobić z utrudnieniem dla maga takie samo jak dla kapłana, było bo to jak dla mnie takie "mniejsze zło" i dało by to jakąś sensowną i w miarę nie męczącą możliwość gry tymi klasami.

Ving a co do moich pomysłów co do ułatwienia gry wojownikom, niestety nie mam jak na razie nic oryginalniejszego niż te itemy. Ale chodzi tu raczej o itemy które, są przydatne tylko na danym etapie. Na przykład miecz +1 z odpornością na czar młot bogów, za całkiem nie wielką kasę dla klas nie czarujących. Idąc na orkliny ten miecz już Ci się do niczego raczej nie przyda, ani nie będzie jakimś tam super itemem. Albo zrobić tak jak ktoś tutaj napisał zrobić lokacje gdzie np na wejściu łapiesz rozproszenie, a na całym terenie masz ryzyko nieudanego zaklęcia. Moby zrównoważone, żeby woj dał rade. I żeby nie dopadało go nagle dzikie stado. Kapłan tam raczej nie pójdzie bo jak się nie bufnie, to go zmiotą, a mag nic nie zrobi. I lokacja dla wojów będzie.

Jeśli kogoś obraziłem uraziłem czy cokolwiek w ten deseń to przepraszam. Złośliwy ironiczny, czasem chamski jestem z natury. A do tego szczery, aż do bólu, więc jeśli ktoś poczuje się urażony moimi postami to sorcia. Miało to was tylko poirytować i kapkę rozdrażnić Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sejfit dnia Śro 10:14, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Melisanne
Mistrz Gry



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 11:27, 16 Sty 2008    Temat postu:

Nie jestem za składnikami jak zresztą niektórzy, ale jeżeli już mają być to przydało by sie kilka poprawek.
1. Lustrzany pył jest zapisany jako składnik złożony, a tak nie jest(jest jednorazowego użytku)
2.Nie popieram aby kamień łotrzyków był składnikiem, ponieważ jeżeli nie masz danego złożonego składnika ze szkoły przywołanie ,a rzucasz czar z tej szkoły tracisz kamień.Natomiast u Everila chcesz jeden kamień zrobić na na kamień sfer przerabia od razu wszystkie jakie masz, i kamyk łotrzyków traci moc aby można było sie przenosić do smoczego zakonu.Moim zdaniem najlepiej nie brać kamyka łotrzyków jako składnik.
3.Drzewo żelazowe powinno sie respić w Maleear, a nie raz na restart.
4.Jeżeli masz kilka szlachetnych kamyków z jednego rodzaju, i rzucasz czar nie mając jeszcze zrobionych jeszcze składników zabiera on kamyki szlachetne wszystkie jakie masz tego rodzaju.
5.Mitryl jest mało dostępny w Vengradzie, ponieważ jest jedna jego sztuka.
6.Ceny miały być niskie, niestety nie są(20k za za wywar z Irygi)
7.Mag powinien mieć szanse robienia samemu wywarów aby nie musiał wracać do miasta(u kapłanów rozwiązaliście to ze kapłan może sie modlić poza świątynią mag tez powinien sam robić wywary poza wyznaczonymi punktami)
więcej nie pamiętam co było do poprawienia
Przychylam sie do wypowiedzi Timo
Cytat:
Skoro chcecie utrudnić proces expienia magiem to dlaczego nie zrobicie tak ze składniki i wiata tylko do 39 lvl włącznie a na 40 lvl wolnośc. Później już sie nie expi....

uważam ze jest to dobry pomysł i ma racje na 40lvl juz sie nie expi Laughing
pozdrowionka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:33, 16 Sty 2008    Temat postu:

Wątpię by coś takiego wprowadzili, bo w tedy osoby z 40lvl będą mogły bufować te słabsze więc nie będzie tego utrudnienia:]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 12:12, 16 Sty 2008    Temat postu:

System wiary i system skłądników ma kilka wewnętrznych blokad. można go w każdej chwili wyłączyć dla wybranej osoby, na wybranym obszarze i na całym module. Od kolejnego restartu Areny Treningowe i Arena Wielka nie będą objęte działaniem tych systemów, ale wydostanie się z nich w jakikolwiek sposób zdejmie z postaci wszelkie możliwe efekty zaklęć.

Mali, po pierwsze: super avatarek ^^

Po drugie, dziękuję za wytknięcie błędów. Wszystkie zostaną poprawione. Jeśli ktokolwiek natknie się na jakieś inne absurdy, proszę pisać, sama znalazłam błąd - wywar Kappa nadal ma 120 użyć a robi się go z dziesięciu składników, które mają użyć 15... Powinien być raczej robiony z czterech...

Jedną z ważniejszych poprawek jest prawidłowa kolejność zużywania się składników. Tutaj byłabym wdzięczna każdemu, kto chciałby tę kolejność podać. Jak rozumiem klejnoty zamieniana na większe składniki maja być na końcu. A co z resztą składników i ich kolejnością? czy są jakieś inne wady/pomysły na zmianę?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Śro 12:17, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:17, 16 Sty 2008    Temat postu:

A miasta też mogą tak mieć?? Bo czasami fajnie się tak dla zabawy ponapażać, po przyjacielsku Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 12:22, 16 Sty 2008    Temat postu:

Na pewno nie Maleear. Chodzi o to, że tam najczęściej psychopaci mordują 1levelowe postacie masowo uniemożliwiając grę.
W zasadzie Sejfit to nie jestem upoważniona do podejmowania takich decyzji Smile ale zrobienie obszaru na którym nie działają składniki jest tak proste jak wpisanie jedynki z klawiatury odpowiednim miejscu, więc jeśli Ving uzna, że to dobry pomysł, to jasne, czemu nie. Ja nie mam nic przeciwko, choć w sumie to wolałabym żeby przyjacielskie sparingi między 40levelowqcami odbywały się w miejscu, gdzie nie biegają postacie na poziomach 6-12 (Acheron, Vengrand). Po to właśnie mamy Arenę, żeby nie otrzymywać przykrych maili o zabijających się tu i tam graczach.

EDIT: Kamień łotrzyków można zmienić u Everila w Kamień Sfer, który ma tę samą własność podróżowania przez portale. Większy kamień Sfer znajdywalny u Mefistofelesa, Drako, Bebiego i w wulkanie ma podobna właściwość.

EDIT2: Fabularnie - kapłan do modlitwy nie potrzebuje niczego, prócz odrobiny wolnego czasu, do warzeia mikstur w zasadzie potrzebny jest nieraz ciężki sprzęt, więc jeśli już mag miałby posiadać umiejętności warzenie, to w pewnych punktach mógłby to robić. Ale to tak naprawdę nie jest żaden argument, bo jak wyjasnić woja przekuwającego pancerz płytowy bez żadnych narzędzi i w kilka sekund...?
Prawda taka, że ja bym chętnie dała magowi zdolność tworzenia składników złożonych z prostych, ALE niestety nadal nie wiadomo, jak rozwiąże się sprawa z CNR Vinga. Jeśli pojawią się nowe umiejętności rzemieślnicze, to alchemia, a w tym składniki, będą elementem tego systemu. To z kolei związuje mi ręce. Do momentu wyjaśnienia sie sprawy CNR choćbym chciała, to takiej umiejętności Wam dać nie mogę.

EDIT3: Poprawiłam wszystko, co tu opisano i kilka swoich spostrzeżeń. A co do zmiany charakteru, to jestem za i mam nawet pomysł, jak to zrobić nienachalnie. Można zbudować serię nieskomplikownaych questów podobnych do tego questa w Maleear z łukiem łowcy. kiedy przychodzi się po nagrodę nalzęy wybrać odpowiedź. Nie wiem, ilu z Was to zauważyło, ale do wyboru są trzy, odnośnie dobrego, złego i neutralnego podejścia. Exp za odpowiedź jest ależny od zgodności waszej odpowiedzi z charakterem postaci.
Skrypty te są napisane tak, że z NPC wyciągają informacje o tym, co ma się dzieć, można ich więc uzyć w praktycznie każdym queście. Jeśli takich questów będzie więcej, wystarczy w nagradzających skryptach umieścić oprócz XP za odgrywanie dodatkową modyfikację charakteru o dosłownie 1 lub 2 punkty. W ten sposób nie będzie tak jak do tej pory, że charakter zmienia się wykonaniem jednej czynności jak w jakimś edytorze.
To tylko propozycja. Nie wiem jakie jest zdanie Vinga na temat zmian charakteru w tej chwili.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Śro 14:25, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Moduł Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 3 z 9

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin