|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nasz kochany Sugrin^^
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z tąd ;p
|
Wysłany: Czw 17:04, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Spoko wprowadzacie zmiany, przynajmniej serwer nie stoi w miejscu. Czasem zmiany są dobre czasem gorsze no ale admini to też ludzie (tak tak ) ale róbcie te zmieny pokolei i doprowadzajcie do końca. Przycieliście azera i spoko bo był przegięty, ale jest jeden problem nie przycieliscie broni ludziom którzy je ulepszyli przed ucięciem azera i teraz starzy wyjadacze maja koxowate bronie a nowi maja te standardowe 1k10 od żywiołu i tyle. Moim zdaniem to nie jest w porządku mówicie cały czas o wyrównywaniu klas żeby każdy miał równe szanse to obetnijcie w końcu te bronie. Ving mówił że przytnie na turniej nie zdążył rozumiem spoko każdy ma swoje życie, ale widze że coś się dzieje na serwie cały czas zmiany jakieś nowe obszarki, wiara, składniki a bronie jak nie były tak nie zostały przycięte. Coś tu jest nie tak!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:48, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Timo prosił bym się wypowiedział i zakończył dyskusję o ile to możliwe, miałem to zrobić wczoraj ale jakoś czas szybko zleciał, zrobiło się późno i nie zdążyłem. No więc teraz wydam werdykt
Ogłaszam wszem i wobec, że składniki zostają. Decyzję swoją motywuję m.in. opiniami kilku osób, nie pytałem ich bezpośrednio o składniki, gdyż nie wiedzieli w czym rzecz, ale odpowiedzi jakie usłyszałem skłoniły mnie do takiej decyzji. Ponadto to samo napisali, niepytani przeze mnie Ramirez i Bobi
Aaaa generalnie to tak poza wszystkim, uważam, że składniki nie są be, są spoko, z tym że granie magiem nie ograniczy sie teraz tylko do siekania mobów Sejfit sam tutaj, bardzo ładnie i obrazowo, udowodnił nam, że bez maga gra się bardzo ciężko, gdyż wojownicy nie dają po prostu rady (albo bez kapłana). Ponadto udowodnił też, że jednak i tak magiem się szybciej xpi, mimo składników
Co więcej, tak Sejfit, mag jest koxem i szybko się nim xpi Non stop za dużą ilość xpa, na 1 lvlu idziemy na zuki (choc podczas podrózy prawdopodbnie wpadnie nam 2). Na 4 (nawet samemu) klepiemy worgi, potem orkliny i w ogóle tempo ekspresowe. Nie ma poziomów maga na których nie radzi sobie i musi xpić za słabe PD, jeśli wie się oczywiście jak grać, a jak sie nie wie to trzeba pokombinować, pewnie mniej xpa niż jak się wie gdzie i jak xpić, ale mimo to spokojnie. Natomiast samotny, przeciętny wojownik nie przejdzie przez jaskinie mefitów, więc tu ma przerąbane Ale będą nowe obszarki, więc spokojnie. A składniki chyba nieco przymuszą do zmiany taktyki na wyższych lvlach, do kombinowania, jakie czary brać tka by dobrze sie grało ale nie były z tych samych szkół wszystkie. Jak przełamiecie podejście na nie i pokombinujecie to na pewno szybko ogarniecie i składniki nie będą dla was utrudnieniem. W końcu pierwsi lepsi gracze z was nie są.
Chciałbym spytać, kto z osób które są tak bardzo przeciw, próbowało xpić magiem od 1 poziomu i podejść do tego w miarę obiektywnie (bez nastawienia że wszystko jest be i na nie).
Coś jeszcze chyba miałem napisać, ale nie mam czasu, sesja idzie, mnóstwo zajęć, nie wiem jak zalicze semestr więc za wiele nie będę sie udzielał na razie.
Dodam tylko jeszcze, że składniki zostają, ale ich kształt jak najbardziej do omówienia. Co w nich zmienić (poza ilością zaklęć z poszczególnych składników składanych, bo jak Timo wykazał, nie bardzo się opłaca łączyć ). Mi przyszedł do głowy pomysł by stworzyć item, po użyciu którego wszystkie składniki są do niego "wkładane" (taki pojemnik), znikają z ekwipunku a są wirtualnie w pojemniku, czyli nie da się ich już wyjąć ale mozemy rzucic tyle czarow ile było tych składników. To załatwi sprawę, z przeciążeniami. Z tym że itemów tak schowanych nie będzie się dało przerobić na coś lepszego, bo ich nie będzie. Coś za coś
Sugrin, będę musiał pokombinować nad algorytmem który policzy ile kasy zostało władowane w dany item... po sesji się moge tym zając Z tym że to zwróci fortuny niektórym graczom, ehh...
Post Walltera trzeba będzie przenieść do jakiegoś tematu z FAQ czy pomocy dla nowych graczy, aaaale nie mam czasu, siadam do ksiązek -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Czw 18:12, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ving napisał: | Mi przyszedł do głowy pomysł by stworzyć item, po użyciu którego wszystkie składniki są do niego "wkładane" (taki pojemnik), znikają z ekwipunku a są wirtualnie w pojemniku, czyli nie da się ich już wyjąć ale mozemy rzucic tyle czarow ile było tych składników. To załatwi sprawę, z przeciążeniami. Z tym że itemów tak schowanych nie będzie się dało przerobić na coś lepszego, bo ich nie będzie. Coś za coś |
Boskie. Tylko nie można by tego zrobić za pomocą drogich pojemników odciążających o 100%? Znacznie to ułatwi sprawę. A takie pojemniki ułatwią grę każdemu. Przykładowo ja, biegając Legolasem, zauważyłem, że 5 płatków z kwiatka waży tyle samo co wnętrzności żuka i parę innych rzeczy. Kiedy zebrał mi się pełny ekwipunek składników to niewiele mi brakowało do przeciążenia (a biegam łowcą z samymi lekkimi rzeczami a nie nastawiałem se siły na jak najmniej). Zeżarło mi to chyba z 90 lbs! Dlatego jestem przychylny wszystkiemu, co odciążą, bo mój mag naczelny ma tylko 4 lbs do dyspozycji na rzeczy do ekwipunku (ciężka zbroja, pawęż, to waży). Niech w takim wypadku mniej więcej tyle waży to coś, bo nie chcę kupować lounu siłki, abym mógł biegać.
Poza tym, God Bless The Ving, on ma pomysły... rozsądne.
EDIT:
Miałem kiedyś pomysł, jak sprawić, aby wojem dało się lepiej expić a żeby mag miał ciężej. Przede wszystkim, moc maga polega na tym, że zadaje olbrzymi dmg bez odparcia. Często takie postacie mają niską kp. Jak na to zaradzić? Dać optymalne trafienie (chyba tyćkę obniżyć, dosłownie o 1 lub 2), obniżyć stworom kp, zwiększyć hp. Wtedy utrudnicie grę magom a ułatwicie wojom. Przedłuży to nieco grę wojownikom, ale nie będą mieli problemów z mobami, bo prawie zawsze trafią (przy mobskiej niskiej kp), dzięki temu zadadzą dmg, stwór będzie się męczył z trafieniem wojownika (bo ten biega w zbroi, gdy mistyk nie może).
Z kolei kapłan zaczyna kozaczyć... Hmmm...
Usunąć mu boskie względy, ograniczyć maksimum tarcz wiary, boskich demejdży i tym podobnych do +4. Bo póki jest +5 to nie opłaca mu się kupować itemów, bo się pomodli i kozaczy, gdy inni muszą kupować. Tak, to wyrównamy go z wojownikiem.
Jeżeli w moich pomysłach ktoś widzi jakieś defekty, to niech napisze, to wszak jest mowa o formie serwera na przyszłe dni a o tym warto dyskutować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Elerian dnia Czw 18:22, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:24, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale drogie pojemniki 100% nie będą proste do zdobycia. A tak naprawde głównym problemem obciążenie jest dla magów na niższych poziomach, bo potem coś sobie wykombinujecie, pasy siłe, czary itp.
Ale owszem, to jest dobry pomysł te pojemniki, można dać, każdy na tym skorzysta. A każdemu magowi dawałoby się na samym poczatku item w którym "chowałby" te składniki... może to oczywiście być item który będzie przechowywał pieśni z tych przedmiotów które są składnikami, a same przedmioty by znikały. Nie ma obciążenia, a czary rzucasz tak jakbyś nadal miał dane składniki. Z tym, że nie możesz ich przerobić na wywar czy coś... ale cóż, "rybka albo drób", takie jest życie :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:45, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ving wiesz wszystko czytacie tak jak chcecie przeczytać
Człowiek chce pokazać jedno pisze, że nie da rady z czego wychodzi że daje rade. Poza tym jeśli czytałeś to powinieneś wiedzieć ze Bobi napisał że woj wcale nie jest taki słaby na 16lvl tłucze piaskowe stwory. Robi sie z tego rozmowa z której wyciągacie i przeinaczacie na swoja stronę to co wam pasuje Bo nie potraficie sami wyjaśnić tego oprócz uzasadnienia, bo za szybko się expi i są koxy. Jak są koxy to dlaczego przed składnikami nie było stada magów?? nie rozumiem dajecie dziwne uzasadnienia. Takie trochę nie trzymające sie kupy, fakt prawie każdy ma tego maga ale na tym serwerze każdy prawie ma postać z każdą klasą. Bo na tym polega ten serwer. Ale nie zaobserwowałem dziwnego nasilenia tych klas i tego żeby ktoś usilnie produkował magów. Więc cóż nie to było powodem.
Poza tym nawet jeśli dostali byście argumenty, pomysły i co tylko. Klamka i tak zapadła dawno
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sejfit dnia Czw 20:00, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Czw 21:30, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja przykładowo, łowcą na zrękę, nie potrafię przebić się ponad warstwę 13 lvlu, muszę expić na jakichś słabych mobach. Nie jest to szczególnie pocieszające, zwłaszcza, że wolałbym poczuć moc mego łowcy...
PS. Szukałem na całym serwerze Athelasu i nie dałem rady znaleźć. Będzie musiał Legolas powiedzieć panu Podgórkowi, że trzeba będzie rękę amputować z powodu jego ramienia ;P
EDIT:
Justyna kiedyś napisała pytanie "co najpierw powinno się zużywać" i nie było do tej pory propozycji. A więc tak: obliczamy stosunek ilości ładunków do ceny (potencjalnej - każdy podstawowy to 100 sz, ulepszony to 20k, super ulepszony to 100k, wypasy po 1kk). Wybieramy ten, który ten stosunek ma najwyższy)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Elerian dnia Czw 23:54, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:22, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Właśnie przydała by się taka torba, po włożeniu do której składniki by sie łączyły. I jak by sie czarowało to czary schodziły by najpierw z torby i np pokazywały by rzeczywista ilość składnika do np. nekromancji. To by pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Pią 6:29, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Timo napisał: | Właśnie przydała by się taka torba, po włożeniu do której składniki by sie łączyły. I jak by sie czarowało to czary schodziły by najpierw z torby i np pokazywały by rzeczywista ilość składnika do np. nekromancji. To by pomogło. |
Toooorbaaaaa 1000 składników do każdej szkoły na seeeeeeell!
Tak, to by pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jedi Temple
|
Wysłany: Pią 6:48, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Elerian napisał: | Miałem kiedyś pomysł, jak sprawić, aby wojem dało się lepiej expić a żeby mag miał ciężej. Przede wszystkim, moc maga polega na tym, że zadaje olbrzymi dmg bez odparcia. Często takie postacie mają niską kp. Jak na to zaradzić? Dać optymalne trafienie (chyba tyćkę obniżyć, dosłownie o 1 lub 2), obniżyć stworom kp, zwiększyć hp. Wtedy utrudnicie grę magom a ułatwicie wojom. Przedłuży to nieco grę wojownikom, ale nie będą mieli problemów z mobami, bo prawie zawsze trafią (przy mobskiej niskiej kp), dzięki temu zadadzą dmg, stwór będzie się męczył z trafieniem wojownika (bo ten biega w zbroi, gdy mistyk nie może). |
Hmm w sumie to ze dasz moobkowi wiecej hp nic nie zmieni i tak mag go szybciej wykonczy ale wpadlem ostatnio na to zeby zrobic pare lokacji na kazdy lvl w taki sposob w jaki zrobione jest bractwo wojow. Nie wiem jeszcze na 100% czy podziala to z obszarem przejsciowym, poniewaz ten element obszaru jest rysowany,a taki portal uzyty w bractwie jest umieszczany. Wiec moze byc problem, ale coz najwyzej umiesci sie jakies przejscia do tych lokacji wlasnie w stylu jakiegos dziwnego pojawiajacego sie znikad itemu a w akcie totalnej desperacji jak to nie pomoze da sie mobkom niewrazliwosc na magie, odp na boskie i negatywne i taki mag bedzie mogl tam naskoczyc, kaplan juz troche mniej da rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brottor stoneshield
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:47, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Bobi proponuje dać stworkom rozproszenie (będzie musiał mieć co najmniej 20 poziomów maga żeby nie rozproszyło go), albo jako czar albo w hitach Oczywiście odporność na magie.
To by załatwiło sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brottor stoneshield dnia Pią 9:48, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nasz kochany Sugrin^^
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z tąd ;p
|
Wysłany: Pią 10:45, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Najważniejsze to żeby te mobki nie były kosmicznym wyzwaniem dla wojasa
Jeszcze mam jedno pytanie poza tematem o co chodzi w tym ze mam napisane pomógł 1 raz ja wogóle komuś pomagałem??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nasz kochany Sugrin^^ dnia Pią 10:50, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:35, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
I są takie miejsca jak np Yuan-ti gdzie woj dał by rade bez problemu gdyby nie czarownice które miotają plugawcami. Moim wojem daje rade na złych orkach na 20lvl tylko problem w tym, że teraz pojawiają się one po 3 i ciężko czasami wyciągnąć po jednym szczególnie, że łucznicy potrafią zabić nawet jak się niewidke weźmie w czasie walki. Poza tym co do tego, że jest mało super broni na serwerze, a takie orki każdy jeden ma fajny bicz, z ogłuszeniem
Sugrin to oznacza że ktoś pochwalił Twoj post
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nasz kochany Sugrin^^
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z tąd ;p
|
Wysłany: Pią 15:14, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za pochwałę
Woj też z tego co się orientuje taki bez bladego i na broń dwuręczna ma troche małe kp może jakieś zbroje dla wojów lepsze?? Są lepsze bronie ale zbroi nie widziałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nasz kochany Sugrin^^ dnia Pią 15:18, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jedi Temple
|
Wysłany: Pią 16:28, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nasz kochany Sugrin^^ napisał: | Dziękuje za pochwałę
Woj też z tego co się orientuje taki bez bladego i na broń dwuręczna ma troche małe kp może jakieś zbroje dla wojów lepsze?? Są lepsze bronie ale zbroi nie widziałem |
I co ci mamy dac to tych zbroi?? Z tego co wiem itemki +7 sa za mocne wiec znajdziesz max +6. Czyli obojetnie czy zrobimy wiecej zbroi twoje kp nie pojdzie w gore bo i tak nie przekroczymy granicy +6. Pewnie mozna dodac pare nowych pancerzy i tak tez robie kiedy wstawiam na mod nowych bosow. Z dodatkowymi wlasciwosciami na itemie tez sie nie rozpedzam zeby przegiec nie bylo. Tak wiec niestety zadna zbroja, ktora zostala badz zostanie wprowadzona bardziej ci twojego kp nie powiekszy niz juz je masz. Chyba ze masz pancerz +1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 18:31, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Chciałąbym przypomnieć, że w tym temacie czekam na wszelkie uwagi dotyczące składników, ewentualnych bugów w nich i propozycji modyfikacji.
Co do tych pojemników, są napisane (zostało mi zrobić parę testów) ale podłączone będą dopiero w przyszłym tygodniu ze względu na to, że nie mam dostepu do sieci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|