|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Sob 13:26, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Hehe, nie wiedziałem, że rdd dostaje po 10 lvl bonus do kp Mimo wszystko 10 rdd jest chyba lepszym wyjściem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 21:04, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Elerian napisał: | Po co ten czar? Bo ab i kp brutalnie spada, kiedy jesteśmy (my - Jacek) czarownikiem, tym samym musimy to sobie jakoś poprawić. Ten pierwszy czar doda nam 20 do ab na 9 sekund (pamiętajcie o tym, by mieć buty albo cokolwiek innego do speeda), a drugi zwróci co najmniej część kp. Niestety, ni da rady wtedy biegać w zbroi, bo czaru "celne uderzenie" nie można dać bez gestów. Szkoda.
Tym samym można uzyskać gościa z chyba 70 ab i 30kp na starcie, bez itemów.
Masakra. |
No to teraz zburze Ci światopogląd (ha ha ha)
Bioware popełniło, już nie zliczę który, błąd, tym razem podczas opisywania czaru Celne Uderzenie. W opisie jak wół stoi "Komponenty: Werbalne, Somatyczne", ale jak wół z moich doświadczeń wynika że tak naprawde są tylko Werbalne Przed chwilą tak dla upewnienia 18 razy rzuciłem gnomim magiem w płytówce i duzej tarczy ten czar, 18 razy sukces, z tym że szansa na nieudany czar zaledwie 60% (z pawężą miałbym duzo wiecej, ale troche za duża jest ). No i jak sięgam pamięcią, to zawsze czar mi wychodził w opancerzeniu. Tak wiec da rade biegac w zbroi i pawęży.
Ale tak jak pisał Witia, daje to 12 do trafienia jak masz bron +8
I to co pisał Witia w 3 akapicie to świeta prawda, wydrukować, podkreślić wężykiem, w rameczke i powiesić nad łóżkiem A w każdym razem zapamiętajcie
Jestes pewien żę rdd po 10 lvlu nadal dostaje kp?? Testowales to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rifles
Gość w Maleear
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 23:23, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ving napisał:
Jestes pewien żę rdd po 10 lvlu nadal dostaje kp?? Testowales to?
Po 10 rdd do 20 lvl'a rdd dostanie zaledwie tylko +2 kp.
Od 1 lvla do 10 rdd dostanie się +4 kp.
Jeszcze nie sprawdzałem czy jak się ma ponad 20 rdd to się dalej dostanie kp.Kp u rdd chyba leci co 4 lvle na ponad 10 rdd ale nie jestem pewny by trzeba było sprawdzić to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Nie 0:20, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
W opisie rdd jest jak wół, że dodaje na epiku 1kp/5lvli
A, mój światopogląd nie został zburzony, nawet fajnie jest się dowiedzieć o takim plusie tego czarownika ;P
No, to odpalę se kampanię i zacznę siekać rdd z celnym uderzeniem xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Nie 8:41, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To ja jeszcze dodam(za nwnwiki.org), że na 11 lvl rdd zwiększa mu się kostka wytrzymałości na k12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lino
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}
|
Wysłany: Nie 21:06, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
To ja dodam takiego woja :10woj,20mb,10ko
Co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jedi Temple
|
Wysłany: Nie 21:42, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Johnny napisał: | To ja jeszcze dodam(za nwnwiki.org), że na 11 lvl rdd zwiększa mu się kostka wytrzymałości na k12 |
Heh a ja myślałem, że już na 10 mu się zwiększa ale jeden lvl w tą czy w tą nie robi różnicy
Elerian napisał: | - 9barb
- 2 czarownik
- 29 rdd
zmienia nam się układ cech, gdyż musimy mieć w tym buildzie co najmniej 11 inta. levelujemy do 10 poziomu, bierzemy czarownika... |
Hmm małe sprostowanie jak bierzesz czarownika to nie dajesz inty tylko charyzmę a z rdd dostajesz +2 tej cechy więc można trochę sobie z tym odpuścić i wziąć 1 lvl czarownika żeby mieć rdd podciągnąć lvl do momentu kiedy dostaje się te 2 charyzmy znowu wybrać czarownika i dać czar Celnego Uderzenia.
Ving napisał: | No to teraz zburze Ci światopogląd (ha ha ha) |
Sadysta
Justyna napisał: | 13 zręki i 13 inta, a do tgo woj musi mieć sporo siły.... To chyba lepiej opłaca się wsiąść finezję i nie inwestować w siłę w ogóle.
Tylko że wtedy nie da się zrobić fajnego wojownika z klimatem, tylko jakiegoś wyrwipołcia skaczącego. |
I tu się mylisz. Może i owszem ciężko jest expić taką postać ale woj na zreche z epickim unikiem to maszyna do wywiercania dziurek w żołądku swoich przeciwników. Trzeba tylko dobrać odpowiednio klasy i atuty i nawet woj na siłę ma z nim spore problemy.
To tyle. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilczur
Gość w Maleear
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 15:04, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A co myślicie o parowaniu? Opłaca się brać? Zadko korzystam z tego a jak wziąłem to jakieś negatywne na mnie wrażenie zrobiło... Może na wyższym poziomie lepiej się prezentuje... Co Wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Czw 15:45, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Parowanie nie działa prawidłowo względem opisu w NWN, osoba parująca nie jest w stanie zatrzymać ataku ( czyli jedyną obroną przed atakiem dalej jest kp ) a dodatkowo jak nie rzucisz więcej niż 10 na parowanie niż przeciwnik miał ab nie zaatakujesz wcale ( w trybie parowania jedyne ataki pochodzą z riposty ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
inc0
Gość w Maleear
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:34, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Mój pomysl na build-nie bedzie mial duzo ab, ale bedzie nie do trafienia.
3bard
2blady
10rdd
10blady
1bard-dla umu
reszta blady
satystyki
str18
dex10
con14
int11
wit8
cha11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darion
Obywatel Acheron
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Sob 19:43, 27 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Będzie do trafienia;) no chyba że dasz jeszcze samoukrycie i ul. wyspecjalizowanie, ale wtedy postać będzie mieć nikłą wartość bojową, będzie mieć bardzo marne ab.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Nie 8:12, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Każdy bulid jest do trafienia, równie dobrze ze statystycznego punktu widzenia przeciwnik może wyrzucać same 20 ( naturalnie prawdopodobieństwo tego jest znikomo małe, ale już mi się zdarzały walki gdzie na rundę miałem 2-4 20 ) czyli trafia za każdym razem Jedyną pewną ochroną są redukcje obrażeń połączone z odpem na tk, osiągając mniej więcej 40 odpa na fizyczne i 20-30 na żywioły można by uznać postać za nie do zabicia ( nie licząc walki z magami bo ci szaleją z dmg xD ), choć oczywiście to dotyczy pvp, pvm zależnie od zamysłów administracji na moby xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejong
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z mroku
|
Wysłany: Nie 21:31, 28 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
druid/zminny /barbarzynca - zmiana w kolesia z kosa - redukcje / odp na krytyk , 900 hp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darion
Obywatel Acheron
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Pon 0:10, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam lepsze;] druid/zmienny/ko, wieksza redukcja i więcej hp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Pon 9:52, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ten z ko jest całkiem całkiem, tyle że oba mają zasadniczą wadę ab w okolicy 50. Robiąc to na arenie można zyskać sporo ab robiąc na barbie bo pierwsze 20 lvl barbarzyńcy można dać z KO to nie przejdzie. Do tego barbarzyńca w zamian za redukcje ma +8 siły/kondycji z szału jeśli dobierze się odpowiednie atuty ^^ a pozycja obronna KO to raczej marna sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|