Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wojownicy....
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Pią 19:52, 31 Sie 2007    Temat postu: Wojownicy....

Są opisane buildy na kapłana, smoka,maga to może czas na wojownika, bo jak widze niektóre buildy wojów na serwie to jest mi ich żal. Więc podam dwa sprawdzone buildy na woja.
Arrow woj8/zabójca5 ewentualnie łotr/27mb, na kose albo sejmitar.
Proponowana rasa - krasnal ewentualnie człowiek
Arrow 27woj/3bard/10rdd
Proponowana rasa - krasnal, pół ork albo człowiek
Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to niech napisze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 20:02, 31 Sie 2007    Temat postu:

W kolejności dodawania lvl
6woj/10mb/3woj/1łotr/1woj/17mb/1łotr/mb

Na lvl łotra dajemy upadanie i używanie magicznych urządzeń
Na lvl mb/woja dyscyplinę
na 10 lvl wojownika epicką specjalizację (konieczne na lvl 1-20 wzięcie specjalizacji)

Po 20 lvl na wszystkich lvl z wyborem wszystkich atutów dajemy siłę, na atutach klasowych dajemy epicka ulubiona broń, pancerną skórę, epickie umiejki bojowe, dodatkowe pw.

Rasa Krasnolud
Siła 16 (w to ładujemy ile wlezie Razz)
Kondycja 18
Int 13
Zręczność 13
Mądrość 8
Charyzma 6

Rasa Człowiek
j/w -2 kona; +2 charyzmy

Sugerowana broń sejmitar, lub dowolna inna jednoręczna broń bojowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 22:51, 31 Sie 2007    Temat postu:

witia1 napisał:
W kolejności dodawania lvl
6woj/10mb/3woj/1łotr/1woj/17mb/1łotr/mb

Na lvl łotra dajemy upadanie i używanie magicznych urządzeń
Na lvl mb/woja dyscyplinę
na 10 lvl wojownika epicką specjalizację (konieczne na lvl 1-20 wzięcie specjalizacji)

Po 20 lvl na wszystkich lvl z wyborem wszystkich atutów dajemy siłę, na atutach klasowych dajemy epicka ulubiona broń, pancerną skórę, epickie umiejki bojowe, dodatkowe pw.

Rasa Krasnolud
Siła 16 (w to ładujemy ile wlezie Razz)
Kondycja 18
Int 13
Zręczność 13
Mądrość 8
Charyzma 6

Rasa Człowiek
j/w -2 kona; +2 charyzmy

Sugerowana broń sejmitar, lub dowolna inna jednoręczna broń bojowa.


Mhm, standardowy build woja tylko że ja robilem zawsze z półorkiem (16 kondycji, 18 siły Smile Na 40 lvlu z przedmiotami arenowymi wyciaga ok. 65 ab wiec nieźle jak na postac bez zadnych buffów Smile

Jedynie co do broni mozna dyskutowac, zalezy to od serwera na ktory robimy postac. U nas owszem, sejmitar chyba najlepszym byłby wyborem.
Ale np. na arenach gdzie kupowalo sie itemy i walczylo, bardziej oplacalo sie brac topór niż miecz. Wynikalo to z tego ze toporem mamy krytyki 16-20 ale x4, mieczem 13-20 ale x3. Na arenach walczylo sie z wojami ktorzy mieli kp rzedu 83 (umownie), wieec my mamy ab 65, trafiamy przeciwnika rzutami 19 i 20. Czyli bez roznicy nam czy zasieg krytyka jest 13-20 czy 16-20 bo i tak trafiamy tylko 19-20 wieeec lepiej miec wtedy mocniejszego krytyka bo i tak czestotliwosc jest taka sama Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 12:44, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Naturalnie, robiąc postać a nie znając warunków serwerowych nigdy się nie zrobi jej z maksymalnie wykorzystanym potencjałem. Do wojów dorzucił bym jeszcze
Woj 6/mb7/28ko

Staty jak powyżej (rasa krasnolud) z tym że docelowo kondycji 22 i na atutach dodatkowych ko nie bierzemy dodatkowych pw a redukcję epicką dmg, reszta bez zmian. Fajna redukcja dmg (27 + przedmioty), dużo hp (obrońca ma kostkę 12, do tego +6 z kondychy więc max 1000 hp), niestety trafienie o 7-9 niższe niż u 28 lvl mb, i dmg fizycznych z siły kilka mniej (1-3,. 4-8kp mniej z upadania, brak umu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[DA] Nazghyl
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dark Avengers Valley

PostWysłany: Sob 17:15, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Dobry woj :
10woj/2łotr (lub zabójca)/28mb. dokladne dane podam, jak bede przy swoim kompie. narazie jestem poza domem ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Sob 21:16, 01 Wrz 2007    Temat postu:

To jak już podajemy fajne postki to i ja podam swojego woja Wink
A dokladniej woj 20 bard 4 blady 16 blady mistrz
oczywiscie krasnolud bardzo dobre kp dwa epickie czary ab w granicach 55 - 58 zalezy od tego jak dokladnie sie zrobi ta postac i od dostepnych itemkow no i co najwazniejsze odp na krytyki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobi Wan Kenobi dnia Wto 21:48, 04 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 22:32, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Krasnolud biały miś, lub ucs aż same dłonie się zaciskają Razz
Cytat:

Dobry woj :
10woj/2łotr (lub zabójca)/28mb. dokladne dane podam, jak bede przy swoim kompie. narazie jestem poza domem ;p


Już zamieściłem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilczur
Gość w Maleear



Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pią 11:46, 28 Wrz 2007    Temat postu:

A ja mam takie pytanko nooba, jakie są dokładne wymagania na mistrza broni??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 12:51, 28 Wrz 2007    Temat postu:

potrzeba atutów, które są wszystkied dostępne dla wojownika poza wirującym atakiem - ten wymaga int 13, więc trzeba albo zacząć z 13 int albo wziąść 12 i dodać sobie +1 przy pierwszej okazji (wychodzi się tak na plus w punktach tworzenia postaci).
A potrzebne atuty to Mobilność, atak z doskoku, ulubiona broń (do walki wręcz), unik oraz wyspecjalizowanie. I wspomniany powyżej wirujący atak.
Do tego oczywiście trzeba mieć AB +5 albo większe no i umiejętność Zastraszanie 4.

Można zatem wziąść mb po szóstym poziomie wojownika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 16:19, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Uniki i mobilność wymuszają 13 zręki warto o tym pamiętać robiąc postać Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 19:11, 28 Wrz 2007    Temat postu:

13 zręki i 13 inta, a do tgo woj musi mieć sporo siły.... To chyba lepiej opłaca się wsiąść finezję i nie inwestować w siłę w ogóle.

Tylko że wtedy nie da się zrobić fajnego wojownika z klimatem, tylko jakiegoś wyrwipołcia skaczącego. A zna ktoś builda na półorka z dwurakiem/toporem dwuręcznym? Takiego, który by dawał radę sobie w walce...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pią 23:34, 28 Wrz 2007    Temat postu:

półork barbarzyńca 40? xD
ja złapałem koncepcję na interesującego builda, ale może być słaby w praktyce (krasnolud 16 siła, 12 zręka, 20 kondycha):
- 9 barbarzyńca
- 1 bard
- 30 RDD
albo
- 9 barb
- 1 bard
- 29 rdd
- 1 bard
Tym samym na rdd zbieramy punkty, które potem przeznaczamy w upadanie na 40 lvlu.
Taki mamy plus, że otrzymujemy gratis kp za bycie smokiem, ab takie samo jak u barbarzyńcy tegoż lvlu na tej samym rozkładzie siły, ale większy dmg, można uzyskać NTK, ale nasz serwer się z NTK nie lubi, dlatego olewamy. I tutaj mamy dylemat, bo możemy pójść w damage, czyli siłę, albo w wytrzymałość i mieć dużo hp, co by dorównywać nim barbarzyńcom.
Inna opcja, to taka:
- 9barb
- 2 czarownik
- 29 rdd
zmienia nam się układ cech, gdyż musimy mieć w tym buildzie co najmniej 11 inta. levelujemy do 10 poziomu, bierzemy czarownika i czar "celne uderzenie" i można zbroję maga. Reszta podobnie. Po co ten czar? Bo ab i kp brutalnie spada, kiedy jesteśmy (my - Jacek) czarownikiem, tym samym musimy to sobie jakoś poprawić. Ten pierwszy czar doda nam 20 do ab na 9 sekund (pamiętajcie o tym, by mieć buty albo cokolwiek innego do speeda), a drugi zwróci co najmniej część kp. Niestety, ni da rady wtedy biegać w zbroi, bo czaru "celne uderzenie" nie można dać bez gestów. Szkoda.
Tym samym można uzyskać gościa z chyba 70 ab i 30kp na starcie, bez itemów.
Masakra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 9:32, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Niestety przykra sprawa ale czar nie da bonusu 20 do trafienia a 20 za premię do trafienia a to różnica Razz

Pierwsze różni sie od drugiego tym że trzeba odjąć już posiadane premie do trafienia lub za ulepszenie tzn. Jeśli biegasz z bronią +8 to otrzymasz premię nie 20 a 12 większą niż miałeś początkowo.

Co do MB jeszcze nie warto zostawiać sobie inta do wzięcia na 4 lvl, jest "tańszy" od siły więc to jest nieopłacalne. rezygnując z 16 punktu siły otrzymujemy do rozdania 3 punkty, rezygnując z 13 punktu inta otrzymujemy tylko 1 punkt do rozdania tak więc biorąc mniej siły zyskujemy 2 punkty ( i np 14 inta dla 1 punktu umiejętności więcej co lvl ).
Podsumowując jeśli ma sie zrezygnować z jakiejś cechy to najlepiej by była to ta wymagająca najwięcej punktów bo w ten sposób zyskamy na innych cechach a ich koszt jest ważny tylko jak tworzymy postać później już nie xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Sob 10:45, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Emmm a po co aż tylko lvli rdd?? Chcesz wszystkich załatwiać swoim zionięciem? Raz na odpoczynek? Very Happy Bo epickiemu rdd zwiększa się tylko rzut na zionięcie, co nie? To już lepiej zrobić standard: 20barb, 1bard, 10rdd, 8barb, 1bard... Mój znajomy ma taką postać z dwuręcznym toporem i największymi minusami są jego kp i rzuty...ale obrażenia są niczego sobie
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Sob 10:47, 29 Wrz 2007    Temat postu:

co 5 poziomów dochodzi jeszcze +1kp i dodatkowe atuty. Tak to wygląda ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Postacie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin