Autor |
Wiadomość |
skaybay |
Wysłany: Pon 14:37, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
Dać opcje dialogową "spieprzaj dziadu" |
|
|
Deathlord14 |
Wysłany: Pon 14:32, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
Ekhm a jak zrobić żeby jakiś kolo po rozmowie sobie poszedł |
|
|
Sinthael |
Wysłany: Nie 12:22, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
Nie wiem czy to zadziała, bo jest to skrypt na zwykły portal, ale spróbuj wstawić to do "Podjęte działania" w jednej z linijek rozmowy:
Kod: | void main()
{
object oPC = GetLastUsedBy();
object oCel = GetObjectByTag("Tu wpisz etykiete waypointu"); //
if(GetIsPC(oPC))
{
AssignCommand(oPC,JumpToObject(oCel));
}
} |
|
|
|
Deathlord14 |
Wysłany: Nie 9:14, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
A i jeszcze 1 jak zrobić, żeby jakiś BN teleportował nas gdzieś? |
|
|
witia1 |
Wysłany: Sob 19:39, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
Nie, gdyby tak było to by miało miejsce spore przegięcie Nawet jeśli brać by iloczyn procentowy to i tak było by niewesoło ^^ 0,5 na pudło z samoukrycia, 0,5 za niewidę, 0,5 za przemieszczenie, 0,1 za oblicze ducha, 0,25 za eteryczny wizaż i spróbuj trafić nawet kp nie trzeba ^^ |
|
|
radek_xD |
Wysłany: Sob 19:35, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
A czy Samoukrycie sumuje się z ul. niewidką albo obliczem ducha ? ^^ |
|
|
Bobi Wan Kenobi |
Wysłany: Sob 9:14, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
Tak tylko ze berło ducha daje ci albo 10 % albo 20% ukrycia -.- i działa na krótką chwile. 50% ukrycia da ci tylko ulepszona niewidka wiec nie porównuj samoukrycia do oblicza ducha bo to dwie rozne sprawy. Jak juz sie je wybiera to nie po to aby miec 10% tylko te max 50% ukrycia na stałe. |
|
|
BRUMEX |
Wysłany: Sob 8:18, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
Rownie dobrze kupie se berło ducha xD. |
|
|
witia1 |
Wysłany: Pią 17:27, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
Co do EU to należy mieć ule. odskok ( monk/tc 9 lvl dostaje z automatu, łotr może wziąć jako atut klasowy ) i uniknięcie śmierci ( łotr atut klasowy do wybrania, tc 5 lvl; inna nazwa w instrukcji jako rzuty obronne czy jakoś tak ). To tyle jeśli chodzi o atuty.
A samoukrycie to atut dający 10% ukrycia ( czyli 10% na to że przeciwnik nas nie trafi ), można wziąć 5 razy i mieć w sumie 50%. Wymagania to 30 zręki, ukrycia i upadania oraz ulep. odskok |
|
|
BRUMEX |
Wysłany: Pią 14:44, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
a co to jest to samoukrycie i co na nie potrzeba ? |
|
|
radek_xD |
Wysłany: Pią 13:37, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
1. Mnich nie ma epickiego atutu ,,Ukrywanie na widoku" jest jedynie ,,Samoukrycie", a to wielka różnica
2. ,,Epicki unik" wymaga: ul. odskoku, 30 rang w upadaniu (w nwn jest bug i wystarczy 1 ranga), rzutu obronnego czy jakoś tak i 25 zręczności bazowej. (z tym rzutem nie wiem, czy poprawną nazwę podałem)
3. Chyba jeszcze nie ma na to odpowiedzi |
|
|
BRUMEX |
Wysłany: Pią 13:09, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
Jeśli jest już temat to ja też mam kilka pytań:
1. Patrzałem w poradniku na płycie NWN i tam były opisy klas. Patrze sobie mnicha i co widze?!... Epicki mnich może wziąść atut Ukrywanie się na widoku. Czy to prawda ?
2. Co potrzebne jest do Epickiech uników?
3. Co trzeba ściągnąć żeby po kasacji grać na LotD i gdzie to można znaleźć? |
|
|
Justyna |
Wysłany: Pią 10:15, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
NW_DEATH_TEMPLE
Po naciśniećiu "ODRODZENIE" gracz zostaje przniesiony do miejsca, które ma Etykietę "NW_DEATH_TEMPLE".
Większych zmian można dokonać ingerując w skrypt w zdarzeniu OnPlayerRespawn we właściwościach modułu, ale do tego trzeba się znać a skryptowaniu. |
|
|
Deathlord14 |
Wysłany: Pią 8:40, 29 Lut 2008 Temat postu: Pytanie |
|
Przepraszam czy wie ktoś jak zrobić we własnym robionym module, żeby gracz po śmierci mógł odrodzić się w jakiś tam miejscu... |
|
|