Autor Wiadomość
sejfit
PostWysłany: Czw 23:40, 07 Lut 2008    Temat postu:

U u u u to ja mam pomysł Very Happy ja skasuje tego posta Laughing
Bo ja dzisiaj jestem jakiś nie kumaty i to bardzo Laughing
RIK
PostWysłany: Czw 23:33, 07 Lut 2008    Temat postu:

Sejfit przeczytaj uważnie post wyżej Smile
sejfit
PostWysłany: Czw 23:25, 07 Lut 2008    Temat postu:

Tylko ten kapłan to nie był kapłan na czary Razz A to różnica Razz
RIK
PostWysłany: Czw 23:24, 07 Lut 2008    Temat postu:

Ja mam zamiar grać kapłanem co prawda nie czystym ale głównie będzie opierać się na czarach postać. Taką gram teras była robiona w czasie gdy weszła wiara.
Więc skoro ja dałem rade doexpić do 40 levelu (tu się pochwale moja pierwsza postać co doszła do 40 na naszym serwerku nawet nie wiecie jak się cieszyłem dobijając ten 40 level )
To dlaczego ktoś inny miał by nie dać rady ?
Naprawdę to nic trudnego, tylko kochani gracze troszkę zaparcia a nie narzekać tylko na wiarę bo wszystko da się zrobić bardzo przyjemnie i wiara wcale nie jest jakimś ciemnym fatum nad kapciami.
Edek Mily
PostWysłany: Czw 19:03, 07 Lut 2008    Temat postu:

ale jak nikt nie zrobi kapcia to kto bedzie nas wsk jak polegniemy Sad
Johnny
PostWysłany: Czw 7:08, 07 Lut 2008    Temat postu:

Kapcia na magie wyexpiłem w 2 dni ....helo? Very Happy (przed wiarą ale to szczegół xD bo mało zaklęć rzucałem Very Happy ) Tzn. pierwszy dzień do 17-19 gdzieś tak, a następnego masowe zabijanie ostrzami+implo trupich i rycerzy w zakonie Razz

Fajny ten pomysł z pomnikami, mam nadzieję, że coś z tego będzie Wink
Lorthiel
PostWysłany: Śro 22:38, 06 Lut 2008    Temat postu:

No i dobrze Razz
bo kapeć to przegięta klasa ^^
Timo.
PostWysłany: Śro 20:29, 06 Lut 2008    Temat postu:

Tukan85 napisał:
Ja wracając do kapłana i wiary (Przepraszam że znowu). Wszystkim zwolennikom wiary proponuje spróbować zrobić kapcia tylko na czary (sama mądrość).

Pozdrawiam.


To jest taka męczarnia, że skoda gadać!!! Już nie wspomne o poziomie wiary jai jest wymagany przy implo!. Co jak co ale nie będe mial tyle samozaparcia, żeby nad nim siedzieć. Very Happy
Tukan85
PostWysłany: Śro 17:34, 06 Lut 2008    Temat postu:

Ja wracając do kapłana i wiary (Przepraszam że znowu). Wszystkim zwolennikom wiary proponuje spróbować zrobić kapcia tylko na czary (sama mądrość).

Pozdrawiam.
Justyna
PostWysłany: Pon 14:03, 04 Lut 2008    Temat postu:

Zaraz. Chcesz, żebym dodała jedno zaklęcie, które rzucone przez czarodzieja będzie miało całkowicie losowy efekt, tzn albo zbuffuje wroga, albo go wyleczy, labo zada mu milion obrażeń, albo wezwie stado wściekłych krów? Takie zaklęcie nie potrzebowałoby składników i było na pierwszym kręgu magii? Taki pomysł masz?

Jeśli tak, t o ja bym go zmodyfikowała tak, że to zaklęcie byłoby na każdym kręgu jedno takie i generowało efekty adekwatne do poziomu rzucającego. Poza tym - pomysł fajny, ale przejdze tylko jeśli Ving się zgodzi, jeśli Witia piszący zasady magii stwierdzi, że to pasje do nazej kosmologii i jeśli praca nad takim zaklęciem łączącym w sobie milion innych zaklęć nie będzie zbyt skomplikowana Smile Nowe zaklęcia muszą być na tip top gotowe przed kasacją, bo kiedy ściągniecie Haki to nic już nie będziemy mogli w nich zmieniać, dlatego to zaklęcie musiałoby powstać zanim dostaniecie haki do rąk, a co za tym idzie, odsunęłoby pewnie kasację o kilka kolejnych dni.

W ogóle - ja wymyśliłam system zaklinania przedmiotów w zaklęciach maga i dodam zaklęcia teleportacji do zaklęć maga oraz, jeśli się uda, do zaklęć kapłana sfery podróżowania. Ale nie ma innych zaklęć. Więc jeśli macie pomysły to piszcie. zwłaszcza, jeśli będą to zaklęcia mało wymagające jeśli chodzi o nakład pracy. Prawda taka, że produkując haki mamy niepowtarzalną okazję dodać do gry coś swojego.

A pomysł Kedar bardzo fajny, ale obawiam się, że nie da się tego zrobić łatwo. Zobaczymy, jak wystarczy czasu to posprawdzam.

EDIT:Aha, http://www.chomikuj.pl/novigrad.rar/LotD/test+mod*2bhaki.rar jest testowy moduł z dwoma działającymi jak na razie zaklęciami, dodatkowymi umiejętnościami i atutami. jeśli macie czas, zajrzyjcie, pograjcie. Jeśli przed 13tym uda się dodać więcej dziłających zaklęć, to będziecie także mieli możliwość protestować. Zaklęcia zamieszczone w tym testowym module póki co nie mają limitu stopnia zaklinania na poziom ani nie eymagają dodatkowego itemu do rzucenia, na serwerze będą wymagały dodatkowego itemu, będzei też limit - mag nie będzie mógł na pierwszy poziomie zakląć sobie broni do +3. W teście może. Te zaklęcia poza dodatkami nie zmienią się w swoich możliwościach raczej, jedynie jakieś szczegóły techniczne mogą ulec zmianie.
Ponieważ podczas testów wyszło kilka pytań, od razu odpowiem, że ST zaklinania wyświetlany podczas rzucania zaklęcia jest inny niż ten, który broń ma po zaklęciu. Będzie istniało dodatkowe zaklęcie ze szkoły Poznania "Oko Grindle'a" które umożliwi dokładną analizę przedmiotu pod kątem zaklinania, sprawdzi ST oraz poda magowi informacje na temat tego, jakimi zaklęciami został opatrzony przedmiot i ile jeszcze można z nim zrobić za pomocą magii.


EDIT2: Zakładam nowy TEMAT w którym chciałabym zgromadzić uwagi na temat tego i kolejnych modułów testowych. Jest on po to, żeby nikt nie pisał odpowiedzi tutaj ani nigdzie indziej Wink
kedar29
PostWysłany: Pon 13:23, 04 Lut 2008    Temat postu:

dla ciebie jest to idiotyczne dla innych nie(jakis alternatywny pomysl do tego czarowania ze skladnikami )( to by bylo ciekawe z ta dzika magia uzyjesz i niewiesz czy cie zabije czy nie)
no wlasnie o 1 pomnik chodzi wspólny dla wszystkich
kedar szalony zawadiaka
Justyna
PostWysłany: Pon 11:57, 04 Lut 2008    Temat postu:

Nom. To jest myśl Smile W zasadzie to właśnie tak zrobimy Smile
sejfit
PostWysłany: Pon 11:53, 04 Lut 2008    Temat postu:

A nie łatwiej zrobić po prostu jeden pomnik gdzie każdy podał by imię i były by one po prostu wymienione czy wmieszane w tekst, opowieści o wojnie jaka doprowadziła do kataklizmu który ubił wszystkich i zalęgły się nowe robaczki....cacy robaczki Very Happy
Justyna
PostWysłany: Pon 11:45, 04 Lut 2008    Temat postu:

Składników nie wprowadzon z myslą o tym, żeby wprowadzić idiotycznie prosty sposób na ich obejście. Ktoś chce czarować, musi nazbierać składników.

Co do pomników - Musiałoby istnieć wymaganie 40 level dla postaci. Mamy około 60 aktywnych graczy, co oznaczałoby około 60 pomników w mieście. Nie podoba mi się taka myśl. Jeśli wprowadzić ograniczenie mielibyśmy gwarancję, że pomniki dostają tylko gracze, którzy tu jednak troszkę pograli.
witia1
PostWysłany: Pon 11:07, 04 Lut 2008    Temat postu:

Tylko żeby działał jak dzika magia Twisted Evil To będzie naprawde zabawnie ^^

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group