Autor Wiadomość
skaybay
PostWysłany: Pon 14:37, 10 Mar 2008    Temat postu:

Dać opcje dialogową "spieprzaj dziadu" Very Happy
Deathlord14
PostWysłany: Pon 14:32, 10 Mar 2008    Temat postu:

Ekhm a jak zrobić żeby jakiś kolo po rozmowie sobie poszedł Very Happy
Sinthael
PostWysłany: Nie 12:22, 02 Mar 2008    Temat postu:

Nie wiem czy to zadziała, bo jest to skrypt na zwykły portal, ale spróbuj wstawić to do "Podjęte działania" w jednej z linijek rozmowy:

Kod:
void main()
{
   object oPC = GetLastUsedBy();
   object oCel = GetObjectByTag("Tu wpisz etykiete waypointu"); //
   if(GetIsPC(oPC))
      {
      AssignCommand(oPC,JumpToObject(oCel));
      }
}
Deathlord14
PostWysłany: Nie 9:14, 02 Mar 2008    Temat postu:

A i jeszcze 1 jak zrobić, żeby jakiś BN teleportował nas gdzieś?
witia1
PostWysłany: Sob 19:39, 01 Mar 2008    Temat postu:

Nie, gdyby tak było to by miało miejsce spore przegięcie Razz Nawet jeśli brać by iloczyn procentowy to i tak było by niewesoło ^^ 0,5 na pudło z samoukrycia, 0,5 za niewidę, 0,5 za przemieszczenie, 0,1 za oblicze ducha, 0,25 za eteryczny wizaż i spróbuj trafić Razz nawet kp nie trzeba ^^
radek_xD
PostWysłany: Sob 19:35, 01 Mar 2008    Temat postu:

A czy Samoukrycie sumuje się z ul. niewidką albo obliczem ducha ? ^^
Bobi Wan Kenobi
PostWysłany: Sob 9:14, 01 Mar 2008    Temat postu:

Tak tylko ze berło ducha daje ci albo 10 % albo 20% ukrycia -.- i działa na krótką chwile. 50% ukrycia da ci tylko ulepszona niewidka wiec nie porównuj samoukrycia do oblicza ducha bo to dwie rozne sprawy. Jak juz sie je wybiera to nie po to aby miec 10% tylko te max 50% ukrycia na stałe.
BRUMEX
PostWysłany: Sob 8:18, 01 Mar 2008    Temat postu:

Rownie dobrze kupie se berło ducha xD.
witia1
PostWysłany: Pią 17:27, 29 Lut 2008    Temat postu:

Co do EU to należy mieć ule. odskok ( monk/tc 9 lvl dostaje z automatu, łotr może wziąć jako atut klasowy ) i uniknięcie śmierci ( łotr atut klasowy do wybrania, tc 5 lvl; inna nazwa w instrukcji jako rzuty obronne czy jakoś tak ). To tyle jeśli chodzi o atuty.

A samoukrycie to atut dający 10% ukrycia ( czyli 10% na to że przeciwnik nas nie trafi ), można wziąć 5 razy i mieć w sumie 50%. Wymagania to 30 zręki, ukrycia i upadania oraz ulep. odskok
BRUMEX
PostWysłany: Pią 14:44, 29 Lut 2008    Temat postu:

a co to jest to samoukrycie i co na nie potrzeba ?
radek_xD
PostWysłany: Pią 13:37, 29 Lut 2008    Temat postu:

1. Mnich nie ma epickiego atutu ,,Ukrywanie na widoku" jest jedynie ,,Samoukrycie", a to wielka różnica Razz
2. ,,Epicki unik" wymaga: ul. odskoku, 30 rang w upadaniu (w nwn jest bug i wystarczy 1 ranga), rzutu obronnego czy jakoś tak i 25 zręczności bazowej. (z tym rzutem nie wiem, czy poprawną nazwę podałem)
3. Chyba jeszcze nie ma na to odpowiedzi
BRUMEX
PostWysłany: Pią 13:09, 29 Lut 2008    Temat postu:

Jeśli jest już temat to ja też mam kilka pytań:
1. Patrzałem w poradniku na płycie NWN i tam były opisy klas. Patrze sobie mnicha i co widze?!... Epicki mnich może wziąść atut Ukrywanie się na widoku. Czy to prawda ?
2. Co potrzebne jest do Epickiech uników?
3. Co trzeba ściągnąć żeby po kasacji grać na LotD i gdzie to można znaleźć?
Justyna
PostWysłany: Pią 10:15, 29 Lut 2008    Temat postu:

NW_DEATH_TEMPLE

Po naciśniećiu "ODRODZENIE" gracz zostaje przniesiony do miejsca, które ma Etykietę "NW_DEATH_TEMPLE".

Większych zmian można dokonać ingerując w skrypt w zdarzeniu OnPlayerRespawn we właściwościach modułu, ale do tego trzeba się znać a skryptowaniu.
Deathlord14
PostWysłany: Pią 8:40, 29 Lut 2008    Temat postu: Pytanie

Przepraszam czy wie ktoś jak zrobić we własnym robionym module, żeby gracz po śmierci mógł odrodzić się w jakiś tam miejscu...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group