Autor Wiadomość
Sinthael
PostWysłany: Pią 20:39, 04 Kwi 2008    Temat postu:

1.

Kod:

void main()
{
   object oPC = GetPCSpeaker();

   if(GetIsPC(oPC))
   {
      AssignCommand(oPC,ActionDoCommand(GiveXPToCreature(oPC,ilość xp)));
   }
}


Wstawiasz w "Podjęte Działania" w linijce rozmowy.

2.

Kod:

void main()
{
   object oPC = GetPCSpeaker();

   AdjustAlignment(oPC,ALIGNMENT_GOOD,liczba o ile ma sie zblizyc do danego charakteru);
}


zamiast GOOD możesz też wstawić LAWFUL, EVIL itd.
Johnny
PostWysłany: Pią 6:10, 04 Kwi 2008    Temat postu:

heh grałem w colobot'a całkiem ciekawe wprowadzenie podstaw programowania Smile
Sporo frajdy mi dawało zaprogramowanie robota tak, że nic nie musiałem robić oprócz podziwiania jego pracy Mr. Green
Edek Mily
PostWysłany: Czw 23:29, 03 Kwi 2008    Temat postu:

ano i nawet ma rekomendacje ministerstwa edukacji ^^ czyli można legalnie grac w to na lekcjach informatyki na których bedzie programowanie Very Happy
Pod warunkiem ze nauczyciele sie zgodzą na taką forme edukacji Razz
Justyna
PostWysłany: Czw 22:07, 03 Kwi 2008    Temat postu:

O. Ciekawa sprawa ten Colobot, do szkoły by mi się przydało.
Edek Mily
PostWysłany: Czw 21:50, 03 Kwi 2008    Temat postu:

wszystko zalezy od tego jak na to patrzec i jak kto lubi zeby sie czegos uczyc ale mozna przeciez połączy kilka metod to czasem pozwala osiągnąc leprze rezultaty...
Pod warunkiem ze sa na ten sam temat Very Happy
a tu link do opisu Colobota
http://pl.wikipedia.org/wiki/Colobot
a to do Ceebota
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ceebot
Ving
PostWysłany: Czw 20:02, 03 Kwi 2008    Temat postu:

Edek Mily napisał:
A ja napisze że są takie gry jak "Colobot" i jak nieprzekręce nazwy to "Ceebot"
tam też można sie pobawic prostym pisaniem skryptów i do tego są tam samouczki w jezyku polskim. Jak dobrze pamiętam to tam mozna programowac robociki to wykonywania prostych czynnosic, a skrypty piszemy w jezyku C+ lub jawa nnie pamiętam już za dobrze Razz

To są moje propozycje ale Ving i tak już podał najleprze Very Happy


Wcale nie, Twoja propozycja jest lepsza.

Kiedy ja zaczynałem znałem podstawy programowania. Kolega tutaj chyba nie ma zielonego pojęcia o programowaniu. Ponadto znałem tez dobrze angielski. Z obydwoma rzeczami można spokojnie nauczyć się NWScriptu, bez tego ciężko. Lepiej pobawić sie programami o których napisałeś Smile Jak bedę miał chwilę to sam rzucę okiem bo ciekaw jestem co to takiego Smile
Edek Mily
PostWysłany: Czw 19:33, 03 Kwi 2008    Temat postu:

A ja napisze że są takie gry jak "Colobot" i jak nieprzekręce nazwy to "Ceebot"
tam też można sie pobawic prostym pisaniem skryptów i do tego są tam samouczki w jezyku polskim. Jak dobrze pamiętam to tam mozna programowac robociki to wykonywania prostych czynnosic, a skrypty piszemy w jezyku C+ lub jawa nnie pamiętam już za dobrze Razz

To są moje propozycje ale Ving i tak już podał najleprze Very Happy
Ving
PostWysłany: Czw 18:59, 03 Kwi 2008    Temat postu: Re: Skrypty

Aragorn napisał:
Przede wszytkim chciałem się dowiedzieć jak kilka skryptów zmontować, ale może i dalej się to przyda innym graczom, którzy tworzą własny moduł. Dobra pierwsze pytanie:
1.Jak zmontować skrypt, który będzie mi dodawał xp w rozmowie z NPCem?
2.Jak zmienić charakter w rozmowie z NPCem
3.I wreszcie subrasy(podrasy jakby ktoś nie wiedział), jak to wszytko zmontować, czyli jakieś staty, atuty, umiejki, wygląd.
4.Blok NTK.
Jeśli ktoś wie jak te skrypty zmontować to bardzo prosze o odpisanie.


1. http://nwvault.ign.com/?dir=resources/scripting

2. http://nwvault.ign.com/?dir=resources/scripting

3. Masz 2 wyjścia.
3a. Ściągasz gotowe z nwvault.ign.com i stosujesz się do instrukcji instalacji dołączonej do paczki.
3b. Piszesz własny system, daruj sobie to dopóki punktów 1.,2. i 4. nie będziesz umiał wyrecytować wymyślając prosto z głowy obudzony w środku nocy.

4. http://nwvault.ign.com/?dir=resources/scripting i troche poczytać o 2da.

Ja Ci tych skryptów nie napisze, jak ktoś ma ochote to proszę bardzo. Robię to samo co kilka lat temu zrobił mój znajomy, administrator i twórca serwera na którym zacząłem grać. Dał mi link który ja Tobie podałem i napisał żebym się nauczył, więc się nauczyłem.

Gotowe skrypty nie pozwolą Ci stworzyć dobrego modułu. Tak samo jak nieznajomość zasad gry, brak doświadczenia, brak znajomości angielskiego itp.
Aragorn
PostWysłany: Czw 17:45, 03 Kwi 2008    Temat postu: Skrypty

Przede wszytkim chciałem się dowiedzieć jak kilka skryptów zmontować, ale może i dalej się to przyda innym graczom, którzy tworzą własny moduł. Dobra pierwsze pytanie:
1.Jak zmontować skrypt, który będzie mi dodawał xp w rozmowie z NPCem?
2.Jak zmienić charakter w rozmowie z NPCem
3.I wreszcie subrasy(podrasy jakby ktoś nie wiedział), jak to wszytko zmontować, czyli jakieś staty, atuty, umiejki, wygląd.
4.Blok NTK.
Jeśli ktoś wie jak te skrypty zmontować to bardzo prosze o odpisanie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group