Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bad Mob Report
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Melisanne
Mistrz Gry



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 9:18, 06 Lip 2008    Temat postu:

Czytam wasze wypowiedzi i zwijam sie ze śmiechu. Tak jak tu Rami, Lino czy n1un13k powiedzieli nie ma sensu osłabiać moobki. Temat ten nie wiem po co został założony chyba tylko po to żeby forum ożyło. Za czasów Vinga taki temat uważany był za spam i tak ja uważam go teraz. Wiele obszarków robił n1un13k, Justyna, Ving, Masta no i oczywiście Bobi. Nikt nie mówił ze moobki są przegięte tylko brał zakasał rękawy i ruszał w bój. A wy jeśli nie umiecie grać i czekacie tylko na ułatwienia, to oznacza ze nie myślicie racjonalnie i obiektywnie.Nauczcie sie grac a nie iść na łatwiznę, im trudniej tym większa radocha z gry Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Nie 9:59, 06 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
Nikt nie mówił ze moobki są przegięte tylko brał zakasał rękawy i ruszał w bój.

Eh, tu nie chodzi o to, że mobki są przegięte, sednem tego tematu jest fakt, że niektóre moby są silniejsze od innych, a exp w ciągu dalszym jest ten sam, co też przyczynia się do powstania tzw szlaku expienia, przez który gracze popadają w rutynę... parę stron temu już to komuś tłumaczyłem-_-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Nie 10:17, 06 Lip 2008    Temat postu:

Mobki są przegięte dla określonych lvli, biorąc pod uwagę ile expa się za nie dostatnie i o to tutaj chodzi :-/
Nie żale się bo robię słabe postacie, bo tak nie jest Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
n1un13k
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:05, 06 Lip 2008    Temat postu:

Johnny napisał:
Mobki są przegięte dla określonych lvli, biorąc pod uwagę ile expa się za nie dostatnie i o to tutaj chodzi :-/
Nie żale się bo robię słabe postacie, bo tak nie jest Laughing

ciekawe... uwazam ze samemu mozna tutaj nabic ten 40 lvl wystarczy tylko troszke pokombinowac...
piszecie ze niby moobki nie sa za mocne ale wasze propozycje zmian dotycza jedynie ich oslabienia...
jesli komus cos nie pasuje to prosze pisac propozycje zmian wraz z uzasadnieniem prosilbym aby to bylo w miare czytelne to ulatwi nam prace


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:11, 06 Lip 2008    Temat postu:

Maili skoro im trudniej tym większa radocha z gry to idziesz na moby nie do pokonania na Twoim lvl i masz trudniej tak jak chcesz Very Happy

Chodzi o zasadę że widzisz wyzwanie ambitne wchodzisz drużyną podkreślam drużyną i giniesz z miejsca:)

Tak wiemy kto robił moby i wiemy też, że osoba która zna się dobrze na teorii nie zawsze tworzy coś co jest odpowiednie w praktyce.

Wszyscy chcą żeby serwer się rozwijał, no i im więcej będzie na nim graczy tym częściej zaczną się problemy z tłokiem na "szlaku" i zaczną się akcje z gatunku "ja tu byłem pierwszy". Nie chodzi o pojedyncze osoby tylko o drużyny.
Jak widzę wszyscy przeciw temu nie rozumieją tego o co chodzi. Nikomu nie chodzi o to jak mi wczoraj Melisanne powiedziała: "dać każdemu 40lvl na start" czy "...żeby zabijał mieczem +1 wszystko". Tu nie chodzi o osłabienie wszystkich mobów tylko o osłabienie lub co w niektórych przypadkach podniesienie ich siły. Ja osobiście nie mam pojęcia gdzie są mantikory:D A byliście na Hobgoblinach?? Very Happy Gdzie dostajesz ze strzał ognia na 5lvl :] Fajnie że są tworzone nowe lokacje itd. tylko chodzi o to że są tworzone po to żeby ludzie tam chodzili i expili, a problem w tym że na nowe lokacje co najwyżej idzie się jak już ma się 40lvl z nudów.
Więc po co je tworzyć i dodawać do serwera?

Melisanne a jeśli zarzucasz komuś że nie umie grać to lepiej popatrz na siebie nie zauważyłem żebyś miała postać na 40lvl, a niestety te osoby które się wypowiadają na temat zmienienia mobów mają postacie na 40lvl i to nie jedną, nie mają najmniejszego problemu z ich wyexpieniem, bo wiesz niestety ale potrafią grać i nie potrzebują wielkiej drużyny żeby pokonać nawet takich bosów jak Drako bo chodzą tam w 2 osoby. Więc jeśli powołujesz się na racjonalne i obiektywne spojrzenie na serwer pomyśl zanim coś napiszesz Wink . Bo nie wiem kto tutaj robi się nieracjonalny.

Powtórzę jeszcze raz, nie chodzi o osłabienie mobów po to żeby się na nich łatwiej expiło tylko po to żeby był sens czasami odbić w lokacje obok i poexpić na czymś innym zamiast czekać aż odrodzą się te same. Przykład 3 lokacji minotaury, gobliny i pająki. Są bardzo dobrze skonstruowane jak już daje się rade minosą zaczyna się chodzić na gobliny jak już się nabije kilka lvl idzie się na pająki i chodzi po 3 lokacjach a nie czeka aż odrodzą się te pierwsze. Przykład trylogdytów jest niestety inny. Idzie się na trylosy i na orkliny już nie idzie bo exp za mały na sladach jest za trudno nawet dla sporej drużyny. Kończy się na tym że robi się rundę po trylosach i czeka aż odrodzą.

Witia1 co do obniżenia SW tak to najłatwiejszy sposób i wiesz co spowoduje? Tylko i wyłącznie to że lokacja odejdzie w niepamięć bo nie będzie się opłacało na nią chodzić i na tym się to skończy. Rozsądniej było by osłabić ab worgów podnieść siłę eterów i obniżyć ilość hp goblinów głębinowych bo one chyba mają ponad 100hp. Co powoduje że lokacja jest nie używana i podejrzewam że miasto krasnoludów które jest za goblinami nie jest odwiedzane przez nikogo i jest lokacją o której nikt nie wie.

Kolejnym argumentem za tym żeby wprowadzić zmiany to chociażby to że nawet starzy gracze będą mieli większa frajdę z expienia na innych niż zazwyczaj mobach i będzie przez jakiś czas ciekawiej dla każdego.

Co do bosów, to wiecie oni mają być silni tak to się zgadza tylko ich egzystencja wygląda tak że nikt się nie trudzi żeby do nich dojść zabijając ich obstawę od początku do końca tylko zabić tych najbliższych reszty nie tykać bo się nie opłaca. Bo ja nie widzę problemu w tym żeby rzucić niewidkę iść do krypty i wyciągnąć na przedmieścia czempion szkieletów i tam go zabić, bo w końcu po cholerę się męczyć z jego obstawą. I tak wygląda sytuacja z większością bosów.

Poza tym nikt tu nie narzeka, że jest trudno jeśli nie chcecie zmieniać to nie zmieniajcie i z głowy. Bo wątpię żeby Aryonowi, Edkowi, Johnnemu, Skajowi czy mi przeszkadzały takie moby, skoro wyexpienie postaci to dla nas raczej nie problem i nikt na nic nie narzeka. Tylko raczej stara się zwrócić uwagę na pewne błędy które powodują bezsens istnienia niektórych lokacji.

A i jeszcze jedno Wink Melisanne ja nie jestem uparty jak osioł, ale nie przekonuje mnie brak argumentów czy takie jak przytoczone wcześniej "dajmy wszystkim 40lvl na start". Jak wczoraj z Tobą rozmawiałem zadałem Ci pytanie, po zadaniu go i otrzymaniu Twojej odpowiedzi zacząłem się zastanawiać czy na pewno napisałem Ci to co chciałem, bo zadałem pytanie na temat lokacji a Ty mi o rozdawaniu lvl. Po prostu lubię sensowne i konstruktywne wypowiedzi na temat, niestety zbliżasz się do poziomu Justyny i zapewne w odpowiedzi usłyszę że mam długie włosy i przez nie czegoś nie widzę Wink . A jeśli nie potrafisz rozmawiać i nie potrafisz znieść tego że ktoś ma inne zdanie i nie wszyscy będą myśleli tak jak Ty i czasami ktoś ma inne podejście i spojrzenie na niektóre sprawy to już naprawdę nie mój problem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:35, 06 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
iekawe... uwazam ze samemu mozna tutaj nabic ten 40 lvl wystarczy tylko troszke pokombinowac...



Sęk w tym że kombinować nie trzeba tylko iść po najmniejszej linii oporu, drogą na wprost i wiedzieć które lokacje przechodzić na niewidce i przeważnie nie skręcać w bok, bo nie ma to sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezier
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:46, 06 Lip 2008    Temat postu:

Sefit dość dobrze ujął sedno problemu.

Jest na serwerze coś takiego jak Szlak - ciąg obszarów, które stanowią najmniejszy opór i przez które 75% obszarów do ekspienia nie jest odwiedzianych. Temat powstał po to, żeby wyłapać wszystkie szczegóły, które mogłyby ulec zmianie, by ten stan rzeczy zmienić.

Chodzi o to, by SW wyliczane przez grę i faktyczny poziom wyzwania, jaki stanowią potwory był do siebie zbliżony no i o to żeby gracz zawsze posiadał wybór między kilkoma obszarami dla swojej postaci.

No bo - w tej chwili na modzie jest z 200 obszarów. Odejmijmy z 40 na rzecz miast, wnętrz i tym podobnych bzdur. Pozostaje nadal 160 obszarów do ekspienia, co daje 4 obszary dla każdego poziomu. Ale kiedy gramy, to rzadko jest tak, że mamy jakikolwiek wybór sensownych ekspowisk, bo tych sensownych jest zazwyczaj jedno.

Ten temat jest o tym, jak można to zmienić. Konkretne pomysły na zmiany. np Podnieść Etterkapom KP o 4, żeby było je tak samo trudno trafić jak Worgi, a Worgom odjąć 10HP, żeby gracze nie nijali ich na niewidce idąc na Etterkapy. Goblinom ująć 50HP... itd. To nie mają być tylko ułatwienia, ale sposoby na wyrównanie poziomu lezących obok siebie obszarów, czy to przez zmianę stworka, czy to przez zmianę jego SW, jeśli naprawdę jest trudny, tak, by opłacało siędo niego wrócić 3 poziomy później, kiedy już można z nim powalczyć.

Comprende?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bezier dnia Nie 11:51, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:07, 06 Lip 2008    Temat postu:

A ja niemam postaci na 40 lvl jestem w trakcie jej robienia Razz
A na drako wybrał bym sie w druzynie 3 osobowej Cool tak na wszeli wypadek jakby kto padł a drugiemu bufki by sie kończyły to zawsze jest ten 3 który odciągnie drako na moment Very Happy .
A szlak jaki został mniejwiecej podany na którym sie exepi to tylko i wyłącznie dlatego że każdy chce jak najszybciej dotrzec do kolejnego miasta i zrobic questa na teleport a w trakcie tego zrobi sobie quest na pierścień. A skoro już jestem przy teleportach(niewiem może była jakaś zmiana) ale może dało by rade zrobic tak że jak raz sie komuś w podmroku odda rubin drako to można sie bedzie stale teleportowac taka moja mała propozycja w związku z tym Razz
Dzieki temu może też zacznie ktoś exepic na ithilidach a uwiądu nie mają takiego mocnego i pal z magiem dadzą tam rade bez problemu (pod warunkiem że pal ma Świętego Mściciela Razz ), pal podbiega powala i rozprasza takiego gnoja mag dobija i następny. Prawie że całą siedzibe ithilidów mozna oblecec bez odpoczynku z dwoma magami Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tupaczek
Gość w Maleear



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:12, 06 Lip 2008    Temat postu:

hmmm... temat został załozony przez Beziera który z tego co wiem pracuje nad servem, więc nie piszcie tekstow w stylu "Zamiast zmieniac mobki bugi byscie naprawili." , bo jeśli założył taki teamt to znaczy ,że mają czas poprawic mobki nie zwalniając jednocześnie pracy. Wink
po 2 Smile poczytalibyście ze zrozumieniem. Aryon napisał w tym temacie co najmniej 2 posty w których napisał ŻE NIE CHODZI O OSŁABIENIE MOBKÓW a wy dalej do niego o tym samym Confused. Co do mobków to myślę ,że niektóre są jedanak zbyt silne w stosunku do xp które się za nie dostaje Razz. Moje pytanie, po co więc taki gracz który ma 1 postać w okolicach 35lvl (nie zbyt silna) męczy się z sarrahem i wypada mu bron lodu jeśli mobki na obszarze na którym jego lvl może expic ma odp na żywioły? Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin