Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bad Mob Report
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezier
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:49, 05 Lip 2008    Temat postu: Bad Mob Report

Ponieważ pojawił się na forum wątek liniowości ekspienia ciągle na tych samych mobach, chciałbym, żeby tu pojawiły się konkretne pomysły odnośnie zmian lub komentarze związane z brakiem sensu.

"Konkretne" oznacza, że generalne narzekania, jak to moby źle są zrobione tutaj nie wpadają, tak samo jak uwagi w stylu: "Po co to robicie, nie róbcie kasacji, przecież to bez sensu"

Wszystkim, którzy poświecą chwilę na wpis z góry dzięks.

Peace


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Sob 12:00, 05 Lip 2008    Temat postu:

No więc tak: piraci - przekoksowani tak, że nikt na nich nie chodzi, za dużo ab i hp. Golemy na mglistej dolinie nadają się tylko do implodowania, ale są w miarę w porządku, oprócz siły, którą wysysają. Formianie - spróbujcie sobie wejść do ich jaskini smokiem:P Rycerze ze Smoczego Zakonu - niewrażliwi na obrażenia od Boskiej Siły. (Jako trupy chyba powinny mieć podatnośćRazz) Golemy w Płaczącym Lesie, na mój gust ich lista odporności jest mocno przesadzona, a Horrorom w lokacji obok należało by wyciąć PW. Zielone Slaady też za silne, po co je bić, skoro można iść na orkliny w Lesie Olbrzymów. Yuan-ti na mój gust też mają zbyt duże ab. Rzadko się też spotyka, aby na przykład ktoś expił na Smoczych Wzgórzach. No i jeszcze ci nieszczęśni Sahuaginowie, niemal każdy gracz został zabity przez rebeliantów w Zatopionym mieście, a Przywódca Rebeliantów może i sam jest słaby, ale jego obstawa jest tak ciężka do zabicia, że stanowi on wyzwanie znacznie większe niż Król Lisz (a właśnie - Król Lisz ma zepsuty drop, tak by the way:P)
Niestety, faktycznie istnieje standardowy szlak expienia - szczury->wilki->żuki/bandyci->etterkapy->trogle->orkliny w lesie olbów->cmentarz/złe orki/burzowy kanion->minosy/gobliny->las pająków->zimna ziemia/wzgórze czterech wodospadów (no i Smoczy Zakon zakładając, że masz silną postać, albo kapłana z grupowymi uzdrowieniami x)) i tego szlaku trzyma się chyba największa ilość graczy, bo też jest to najbardziej opłacalne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Sob 12:07, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lino
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}

PostWysłany: Sob 12:10, 05 Lip 2008    Temat postu:

Golemy w płaczącym lesie ,horrory, rycerze w zakonie i formianie są według mnie dobrze zrobieni i nie trza żadnych zmian do nich wprowadzać.

Aryon chyba tylko Ty tak expisz ciągle w tych samych miejscach.
Sprawdz też inne...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lino dnia Sob 12:12, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brottor stoneshield
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:20, 05 Lip 2008    Temat postu:

[quote="Aryon"] a Przywódca Rebeliantów może i sam jest słaby, ale jego obstawa jest tak ciężka do zabicia, że stanowi on wyzwanie znacznie większe niż Król Lisz (a właśnie - Król Lisz ma zepsuty drop, tak by the way:P)/quote]

I niech obstawa będzie trudna. Bossy nie mogą być zbyt łatwe do zabicia ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Brottor stoneshield dnia Sob 12:21, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lino
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}

PostWysłany: Sob 13:52, 05 Lip 2008    Temat postu:

Nie wbiega sie na przywódce rebeliantow zanim nei ubijesz slug jego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Sob 14:24, 05 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
I niech obstawa będzie trudna. Bossy nie mogą być zbyt łatwe do zabicia ;p

No tak, ale żeśmy tam w kilka osób po drodze do lisza padli, nie dość, że mają monstrualne ab, to jeszcze kapłani Słowem Wiary potrafią przywalić.
Co do golemów w Płaczącym lesie - jedynie mag, albo kapłan mogą na nich expić, ale magiem/kapłanem expienie na nich nie ma żadnego sensu, bo na minosach lub goblinach idzie znacznie szybciej. Horrorów też się nie czepiam, ale stałe PW dla mobów, na które się chodzi w okolicach 20lvl to znaczne przegięcie, u Rycerzy Zakonnych jeszcze to rozumiem, ale jako nieumarli powinni mieć podatność na Boską, a nie niewrażliwość.
Cytat:
Aryon chyba tylko Ty tak expisz ciągle w tych samych miejscach.
Sprawdz też inne...

A to ciekawe, bo na przykład nie widziałem nigdy osoby expiącej na pancernych horrorach, a na Smocze Wzgórza i raksze może raz na miesiąc się śmiałek trafi;) Natomiast na Mglistej Dolinie expią jedynie kapłani na implę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Sob 14:31, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bezier
Administrator



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:34, 05 Lip 2008    Temat postu:

To nie miejsce na kłótnie.
Czekamy tu na wykaz błędów i pomysły poprawy bieżącego stanu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lino
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}

PostWysłany: Sob 15:24, 05 Lip 2008    Temat postu:

Najlepiej nci nei zmieniaj.

Aryon jest jeszcze wulkan -_-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Sob 15:34, 05 Lip 2008    Temat postu:

Do wulkanu akurat nie mam żadnych zastrzeżeń. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Sob 15:41, 05 Lip 2008    Temat postu:

I tu sie zgodzę z Lino nie ma sensu nic zmieniać mooby są tak zrobione żeby chodzić w drużynie. każda klasą można expic gdzie indziej a stereotyp iż ścieżka expa wygląda tak a nie inaczej to już przyzwyczajenie graczy, wchodzą nowi, pytają sie gdzie najlepiej expić i dostają takie wskazówki wiec to nie jest spowodowane prze koksowanymi moobami tylko przyzwyczajeniami. A co sie tyczy rebeliantów i formian chodziłem tam w dwójkę z Lino lub kimś innym i dawaliśmy sobie rade, trzeba tylko wiedzieć kogo lać najpierw a kogo na końcu, wystarczy myśleć a nie lać co popadnie na pałę Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Sob 18:20, 05 Lip 2008    Temat postu:

Ramirez napisał:
ścieżka expa wygląda tak a nie inaczej to już przyzwyczajenie graczy, wchodzą nowi, pytają sie gdzie najlepiej expić i dostają takie wskazówki wiec to nie jest spowodowane prze koksowanymi moobami tylko przyzwyczajeniami.

Nie sądzę, spróbuj sobie poexpić na piratach, a potem na troglodytach. Exp będziesz miał ten sam, a wątpię, by postać na ok 5 lvl wyszła cało z potyczki z piratami... Albo inaczej - najpierw poexp na golemach na Mglistej Dolinie, a potem na minotaurach i powiedz, gdzie idzie łatwiej. Bo exp cały czas masz ten sam, albo... najpierw poexp na orklinach w Lesie Olbrzymów, a potem na upiorach w kolejnej lokacji. Kolejny przypadek: etterkapy, a potem worgi. Co ciekawsze - za etterkapy jest większa ilość doświadczenia, a idzie na nich duuużo łatwiej, przykłady mogę Ci mnożyć w nieskończoność, więc moim zdaniem twierdzenie, że nie istnieje najlepsza ścieżka expienia nie ma uzasadnienia.
edit: zapomniałem o jaszczuroludziach z sejmitarami speeda. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Sob 18:23, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lino
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}

PostWysłany: Sob 18:32, 05 Lip 2008    Temat postu:

Każdy expi gdzie chce, Ty chcesz żeby każdy mob wyglaał tak samo. Są dobrze zrobione i nei trza nci zmieniać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Sob 18:43, 05 Lip 2008    Temat postu:

Słuchaj, ja nie postuluję, by wszystkie moby były identyczne, ja jedynie stwierdzam, że niektóre moby są znacznie silniejsze od innych, podczas gdy doświadczenie jest takie samo. Jak nie czytasz ze zrozumieniem, to się nie udzielaj. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lino
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}

PostWysłany: Sob 19:13, 05 Lip 2008    Temat postu:

Umiem czytać za zrozumieniem.Nie lubie czytać długich postów więc tylko najważniejsze info wychwytywałem,ale po charakterze twoich postów można tak zasugerować,że chcesz żeby były takei same.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Ramirez
Mistrz Gry



Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych

PostWysłany: Sob 19:55, 05 Lip 2008    Temat postu:

Aryon jesteś jednym z tych graczy którym nie pasuje wiele rzeczy na serwie, tobie akurat nie pasują moobki bo są za silne a nie bierzesz pod uwagę że lokacje są dostosowane po prostu do różnych klas, są lokacje dla wojów i dla klas czarujących, takim przykładem są np. formianie , narzekasz ze tam smokiem nie można iść a wyjaśnienie jest proste za dużo swego czasu porobiło sie druidów na smoka i wszędzie tym można było zrobić Sajgon a tak trzeba teraz trochę pokombinować żeby tam pójść. Więc uważam ze temat prze koszonych mobków możemy sobie darować i lepiej załatać bugi których jeszcze trochę zostało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin