|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bezier
Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 6:49, 05 Lip 2008 Temat postu: Bad Mob Report |
|
|
Ponieważ pojawił się na forum wątek liniowości ekspienia ciągle na tych samych mobach, chciałbym, żeby tu pojawiły się konkretne pomysły odnośnie zmian lub komentarze związane z brakiem sensu.
"Konkretne" oznacza, że generalne narzekania, jak to moby źle są zrobione tutaj nie wpadają, tak samo jak uwagi w stylu: "Po co to robicie, nie róbcie kasacji, przecież to bez sensu"
Wszystkim, którzy poświecą chwilę na wpis z góry dzięks.
Peace
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aryon
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OTW-WWA
|
Wysłany: Sob 12:00, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No więc tak: piraci - przekoksowani tak, że nikt na nich nie chodzi, za dużo ab i hp. Golemy na mglistej dolinie nadają się tylko do implodowania, ale są w miarę w porządku, oprócz siły, którą wysysają. Formianie - spróbujcie sobie wejść do ich jaskini smokiem:P Rycerze ze Smoczego Zakonu - niewrażliwi na obrażenia od Boskiej Siły. (Jako trupy chyba powinny mieć podatność) Golemy w Płaczącym Lesie, na mój gust ich lista odporności jest mocno przesadzona, a Horrorom w lokacji obok należało by wyciąć PW. Zielone Slaady też za silne, po co je bić, skoro można iść na orkliny w Lesie Olbrzymów. Yuan-ti na mój gust też mają zbyt duże ab. Rzadko się też spotyka, aby na przykład ktoś expił na Smoczych Wzgórzach. No i jeszcze ci nieszczęśni Sahuaginowie, niemal każdy gracz został zabity przez rebeliantów w Zatopionym mieście, a Przywódca Rebeliantów może i sam jest słaby, ale jego obstawa jest tak ciężka do zabicia, że stanowi on wyzwanie znacznie większe niż Król Lisz (a właśnie - Król Lisz ma zepsuty drop, tak by the way:P)
Niestety, faktycznie istnieje standardowy szlak expienia - szczury->wilki->żuki/bandyci->etterkapy->trogle->orkliny w lesie olbów->cmentarz/złe orki/burzowy kanion->minosy/gobliny->las pająków->zimna ziemia/wzgórze czterech wodospadów (no i Smoczy Zakon zakładając, że masz silną postać, albo kapłana z grupowymi uzdrowieniami x)) i tego szlaku trzyma się chyba największa ilość graczy, bo też jest to najbardziej opłacalne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Sob 12:07, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lino
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}
|
Wysłany: Sob 12:10, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Golemy w płaczącym lesie ,horrory, rycerze w zakonie i formianie są według mnie dobrze zrobieni i nie trza żadnych zmian do nich wprowadzać.
Aryon chyba tylko Ty tak expisz ciągle w tych samych miejscach.
Sprawdz też inne...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lino dnia Sob 12:12, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brottor stoneshield
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:20, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
[quote="Aryon"] a Przywódca Rebeliantów może i sam jest słaby, ale jego obstawa jest tak ciężka do zabicia, że stanowi on wyzwanie znacznie większe niż Król Lisz (a właśnie - Król Lisz ma zepsuty drop, tak by the way:P)/quote]
I niech obstawa będzie trudna. Bossy nie mogą być zbyt łatwe do zabicia ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brottor stoneshield dnia Sob 12:21, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lino
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}
|
Wysłany: Sob 13:52, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wbiega sie na przywódce rebeliantow zanim nei ubijesz slug jego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aryon
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OTW-WWA
|
Wysłany: Sob 14:24, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | I niech obstawa będzie trudna. Bossy nie mogą być zbyt łatwe do zabicia ;p |
No tak, ale żeśmy tam w kilka osób po drodze do lisza padli, nie dość, że mają monstrualne ab, to jeszcze kapłani Słowem Wiary potrafią przywalić.
Co do golemów w Płaczącym lesie - jedynie mag, albo kapłan mogą na nich expić, ale magiem/kapłanem expienie na nich nie ma żadnego sensu, bo na minosach lub goblinach idzie znacznie szybciej. Horrorów też się nie czepiam, ale stałe PW dla mobów, na które się chodzi w okolicach 20lvl to znaczne przegięcie, u Rycerzy Zakonnych jeszcze to rozumiem, ale jako nieumarli powinni mieć podatność na Boską, a nie niewrażliwość.
Cytat: | Aryon chyba tylko Ty tak expisz ciągle w tych samych miejscach.
Sprawdz też inne... |
A to ciekawe, bo na przykład nie widziałem nigdy osoby expiącej na pancernych horrorach, a na Smocze Wzgórza i raksze może raz na miesiąc się śmiałek trafi;) Natomiast na Mglistej Dolinie expią jedynie kapłani na implę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Sob 14:31, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bezier
Administrator
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:34, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
To nie miejsce na kłótnie.
Czekamy tu na wykaz błędów i pomysły poprawy bieżącego stanu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lino
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}
|
Wysłany: Sob 15:24, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Najlepiej nci nei zmieniaj.
Aryon jest jeszcze wulkan -_-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aryon
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OTW-WWA
|
Wysłany: Sob 15:34, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Do wulkanu akurat nie mam żadnych zastrzeżeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sir Ramirez
Mistrz Gry
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych
|
Wysłany: Sob 15:41, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
I tu sie zgodzę z Lino nie ma sensu nic zmieniać mooby są tak zrobione żeby chodzić w drużynie. każda klasą można expic gdzie indziej a stereotyp iż ścieżka expa wygląda tak a nie inaczej to już przyzwyczajenie graczy, wchodzą nowi, pytają sie gdzie najlepiej expić i dostają takie wskazówki wiec to nie jest spowodowane prze koksowanymi moobami tylko przyzwyczajeniami. A co sie tyczy rebeliantów i formian chodziłem tam w dwójkę z Lino lub kimś innym i dawaliśmy sobie rade, trzeba tylko wiedzieć kogo lać najpierw a kogo na końcu, wystarczy myśleć a nie lać co popadnie na pałę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aryon
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OTW-WWA
|
Wysłany: Sob 18:20, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ramirez napisał: | ścieżka expa wygląda tak a nie inaczej to już przyzwyczajenie graczy, wchodzą nowi, pytają sie gdzie najlepiej expić i dostają takie wskazówki wiec to nie jest spowodowane prze koksowanymi moobami tylko przyzwyczajeniami. |
Nie sądzę, spróbuj sobie poexpić na piratach, a potem na troglodytach. Exp będziesz miał ten sam, a wątpię, by postać na ok 5 lvl wyszła cało z potyczki z piratami... Albo inaczej - najpierw poexp na golemach na Mglistej Dolinie, a potem na minotaurach i powiedz, gdzie idzie łatwiej. Bo exp cały czas masz ten sam, albo... najpierw poexp na orklinach w Lesie Olbrzymów, a potem na upiorach w kolejnej lokacji. Kolejny przypadek: etterkapy, a potem worgi. Co ciekawsze - za etterkapy jest większa ilość doświadczenia, a idzie na nich duuużo łatwiej, przykłady mogę Ci mnożyć w nieskończoność, więc moim zdaniem twierdzenie, że nie istnieje najlepsza ścieżka expienia nie ma uzasadnienia.
edit: zapomniałem o jaszczuroludziach z sejmitarami speeda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Sob 18:23, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lino
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}
|
Wysłany: Sob 18:32, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Każdy expi gdzie chce, Ty chcesz żeby każdy mob wyglaał tak samo. Są dobrze zrobione i nei trza nci zmieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aryon
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OTW-WWA
|
Wysłany: Sob 18:43, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Słuchaj, ja nie postuluję, by wszystkie moby były identyczne, ja jedynie stwierdzam, że niektóre moby są znacznie silniejsze od innych, podczas gdy doświadczenie jest takie samo. Jak nie czytasz ze zrozumieniem, to się nie udzielaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lino
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski {MaNhaTTaN}
|
Wysłany: Sob 19:13, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Umiem czytać za zrozumieniem.Nie lubie czytać długich postów więc tylko najważniejsze info wychwytywałem,ale po charakterze twoich postów można tak zasugerować,że chcesz żeby były takei same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sir Ramirez
Mistrz Gry
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z najgłebszych czeluści piekielnych
|
Wysłany: Sob 19:55, 05 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Aryon jesteś jednym z tych graczy którym nie pasuje wiele rzeczy na serwie, tobie akurat nie pasują moobki bo są za silne a nie bierzesz pod uwagę że lokacje są dostosowane po prostu do różnych klas, są lokacje dla wojów i dla klas czarujących, takim przykładem są np. formianie , narzekasz ze tam smokiem nie można iść a wyjaśnienie jest proste za dużo swego czasu porobiło sie druidów na smoka i wszędzie tym można było zrobić Sajgon a tak trzeba teraz trochę pokombinować żeby tam pójść. Więc uważam ze temat prze koszonych mobków możemy sobie darować i lepiej załatać bugi których jeszcze trochę zostało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|