Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Charaktery, charaktery.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Sob 20:16, 20 Sty 2007    Temat postu: Charaktery, charaktery.

Zrobiłem druida, zmiennokształtnego. Duża mrd więc mnich dla kp by sie przydał. Ale nie jeste praworządny, więc nici i nowa postać, tak? Zapewne wielu z was ma ten problem, więc wychodzę z pomyslem (po częsci zrealizowanym) by można gdzieś za kase zmieniać se charakter. Borajże zły i dobry mamy... Teraz Lawfull i chaotic. Ving, prosze, zrób to, bo chce se mnicha wziąść... Za kaske zmiana... Very Happy Popierajcie mnie, ludzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 20:22, 20 Sty 2007    Temat postu:

Ja jestem jak najbardziej przeciw, bo umożliwi to tworzenie koksów w stulu palosa/barda lub palosa bladego xP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Sob 21:31, 20 Sty 2007    Temat postu:

Heh, o tym nie pomyślałem... pod tym względem to ja też jestem przeciw... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 1:15, 21 Sty 2007    Temat postu:

Nie ma mowy Razz

Chyba nawet w regulaminie napisałem żebyście sie 5 razy zastanowili jaką postac chcecie miec zanim zaczniecie robic Razz

Trudno eli, rób od nowa albo polacz z czyms innym :>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gall
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:31, 21 Sty 2007    Temat postu:

Eeee, a wczym Palos/bard i palos/blady jest lepszy od Czarnego Strażnika/Barda czy też czarnego Strażnika/ bladego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Śro 15:51, 24 Sty 2007    Temat postu:

Uzasadnieniem fabularnym, paladyn nie może być chaotyczny, wtedy zwyczajnie nie jest paladynem (paladyn musi przestrzegać prawa, kodeksu zakonu więc musi być prawożądny), tak samo jeśli nie jest dobry to znaczy że nie podąża już ścieżką swego dobrego boga, czyli nie jest paladynem Razz
Czarny strażnik może zarówno być zły ( pasuje do bladziaka ) jak i chaotyczny ( choć z bardem bym oponował, gdyż bardowie to pieśniarze, przekazują wiedzę o ważnych wydarzeniach z przeszłości i teraźniejszości i niezbyt pasuje do nich bycie czempionem np Cyrika czy Bane ale np czarownik jak najbardziej )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saldevan
Gość w Maleear



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:00, 24 Sty 2007    Temat postu:

W czym paladyn jest lepszy od czarnego strażnika ? We wszystkim...
Po pierwsze potrafi rzucać wiele czarów, czarny tylko kilka i to ze zdolności.
Moze sie zaopatrzyć boska tarcze i boska potege czego strażnik nie może.
Jest lepsza klasa dla wojownika bo na co np. odzianemu w płytowa zbroje wojownikowi premia do skradania sie albo atak z zaskoczenia ? Czarny strażnik potrafi przywołać sobie pomocnika ale on tez wiele zdziałać nie moze...
Ogólnie rzecz mowiac Paladyn wygrywa w praktycznie każdym calu no czarny nadaje się chyba tylko do jakiegoś łotra czy kogoś takiego chociaż łotr tak czy siak ma lepsze klasy prestiżowe ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gedan
Gość w Maleear



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:03, 24 Sty 2007    Temat postu:

nie prawda, czarny moze miec boska tarcze/potege

ale gorszy jest dlatego ze musisz spelniac do niego glupie wymagania wiec nie zrobisz koksa typu palos/bard/blady
tylko musisz bard/czarny/blady i wtedy tracisz podst. premie do ataku (BAB)
no i w ogole ma gorsze umiejetnosci, NIE ma czarow itd itp

a co do uzasadnienia fabularnego to na tym servie to chyba KPINA Razz Razz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gall
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:37, 25 Sty 2007    Temat postu:

Co takiego koksiarsikego jest w palosie/bardzie/bladym? poza odpornością na krytyki? Czy o to całe to zamieszanie? W sumie taka postać, zrobiona na charyzmę ma dość niski atak, spore obrażenia, niewiele atutów, w sumie to nie taki znow koks z niego.
Co do czarów paladyna to trochę niepowaźnie to brzmi, jest ich kilka i są dość średnio przydatne, a atak z zaskoku dział doskonale, wcale nie trzeba się ukrywać w cieniu żeby wszedł, wystarczy mieć eteryczną twarz odpaloną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:10, 25 Sty 2007    Temat postu:

Gall napisał:
Co takiego koksiarsikego jest w palosie/bardzie/bladym? poza odpornością na krytyki? Czy o to całe to zamieszanie?


Między innymi o to.

Gall napisał:
W sumie taka postać, zrobiona na charyzmę ma dość niski atak, spore obrażenia, niewiele atutów, w sumie to nie taki znow koks z niego.


Atutów ma mało, ale te najważniejsze do PvP da rade wybrać. Ma duże KP za to. W połączeniu z ulepszoną niewidzialnością baaardzo ciężko go trafićRazz Natomiast póki co, na tym serwie jego premia do ataku wystarcza w zupełnosci.

Gall napisał:
Co do czarów paladyna to trochę niepowaźnie to brzmi, jest ich kilka i są dość średnio przydatne


No to dopiero niepoważnie brzmi. Rozwalasz właśnie podstawy mojej wiedzy o nwnie Razz Ja zawsze myślałem że boskie względy, to obok boskiej mocy, jeden z najpotezniejszych czarów buffujących Razz Tak samo z bodajże z czarem Święty Miecz Razz Do tego modlitwa, pomoc i błogosławienstwo i z boskimi wzgledami zwieksza nam sie premia do ataku o 8 (aaale to średnio przydatne jest Razz). Ostatnio Kacak usłyszał na serwie że paladyn jest słabszy od woja, ma słabszy atak, zwłaszcza jak mu spadną boskie wzgledy Rolling Eyes No nie wiem czy sie smiac czy płakac.

Gall napisał:
, a atak z zaskoku dział doskonale, wcale nie trzeba się ukrywać w cieniu żeby wszedł, wystarczy mieć eteryczną twarz odpaloną.


Mógłbyś troche wiecej powiedzieć o tej teorii bo pierwsze słysze... radziłbym troche potestować zanim coś sie napisze na forum Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gall
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:40, 25 Sty 2007    Temat postu:

Te czary działają kilka tur, zanim się je wrzuci to zostaje parę sekund na walkę, więc ich przydatnosć jest średnia, a paladyn ma niżyszy atak od woja, jeśli jest zrobiony na charyzmę a woj na siłę, więc gość który z kacakiem rozmawiał w jakimś sensie mógł mieć rację. Robienie zaś paladyna siłowego to niezbyt udany pomysł.
Zeby używać czarów paladyn musi pmieć dobrą mądrość, niezłą siłe i taką też charyzmę. w sumie to trochę dużo tych warunków.
Paladyn ma przewagę nad wojem gdy wrzuci tarczę i boską moc, ale do tego musi mieć wysoką charyzmę, wtedy ma niską siłę i premię to ataku faktycznie ma niską.
Atak z zaskoku dział gdy przeciwnik jest zajęty, więc przy flankowaniu, lub ataku z niewidki. także gdy pojawia się okazja do ataku, wchodzi zaskok.
Całe moje pytanie zmierza do tego czy faktycznie, trzeba postępować wbrew zasadom AD&D do stworzenia silnej postaci? Sądzę że nie koniecznie trzeba łączyć pala z bardem i bladym żeby zrobić silną postać. Przeciez można zrobić kapłana/barda/bladego, będzie legalny i silnieszy niż mix z paladynem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 0:19, 26 Sty 2007    Temat postu:

Heh.. Gall faktycznie zacznij od pogrania palosem, mądrość 14- dostep do wszystkich czarów, siłki z 16-26, charyzma 26-36 (więcej nie warto bo to z upadania 13 za boską +3 z butów +4 z przyśpiechy daje 20 czyli max) zależnie od zamysłu, a co do czarów cóż trzeba na końcu te krótko działające rzucać ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gall
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:30, 26 Sty 2007    Temat postu:

Gram palem od czterach lat, wszystkimi jego kombinacjami, to moja ulubiona postać , mino ograniczeń i wiem co piszę.
36 charyzmy, 26 siły, 14mądrości Smile i co jeszcze? pewnie na 80levelu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Pią 10:52, 26 Sty 2007    Temat postu:

Witii chyba chodzi o staty na itemach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:52, 26 Sty 2007    Temat postu:

Gall napisał:
Te czary działają kilka tur, zanim się je wrzuci to zostaje parę sekund na walkę, więc ich przydatnosć jest średnia, a paladyn ma niżyszy atak od woja, jeśli jest zrobiony na charyzmę a woj na siłę, więc gość który z kacakiem rozmawiał w jakimś sensie mógł mieć rację.


BAB pala i woja jest takie samo, reszta zalezy od tego jak stworzona jest postac, moge zrobić woja i wszystko mu wpakowac w kondyche i pal na charyzme bedzie miał wiecej premii... tak wiec jak dla mnie stwierdzenie że pal ma niższy atak od woja to bzdura Wink
Co do czarów, chyba miales na mysli rundy, bo kilka tur to mnóstwo czasu Razz Mamy powiedzmy pala na 15 lvlu... wiec teraz troche teorii
- blogoslawienstwo - tura na poziom (zdaje sie ze w opisie czaru są rundy, nie wiem czy blad w tłumaczeniu przez CDP czy przez Bioware w wersji orginalnej, ale w skrypcie są tury)
- modlitwa - runda na poziom
- pomoc - tura na poziom
- boskie wzgledy - 1 tura
1 tura = 10 rund = 60 sekund
1 runda= 6 sekund
Przyjmujemy najgorszy wariant, pal na 15 lvlu bez przyspieszenia i przedłużonych zaklec (co w przypadku boskich wzgledów powinno być niemal standardem).

Rzucamy sobie wiec 4 czary, najpierw błogosławieństwo i pomoc, gdyz beda trwały 15 tur=150 rund= 15 minut (watpie by jakas walka tyle trwala). Czyli teraz pozostaje nam modlitwa która bedzie trwała 15 rund, potem boskie wzgledy które beda trwały 10 rund i zaczynamy walke Smile Mamy minute walki z boskimi wzgledami, to jednak troche wiecej niż "pare sekund". Oczywiscie jesli starczy nam atutów bierzemy przedlużone zaklecia i walczymy przez 2 minuty z boskimi wzgledami Smile

Co do wojownika mam taki stosunek... klasa dla poczatkujacych, gdzie wystarczy wpakować w sile, kupic troche sprzetu i w walce ograniczyc sie do jednorazowego klikniecia myszką Razz No oczywiscie są jeszcze atuty takie powalenie, prec. trafienie itp. ale z premiami jakie ma sam wojownik ciezko trafic silnego przeciwnika... Gdyby mial wiecej atutów specjalnych podobnych do specjalizacji móglby wiecej zdzialac... albo chociaz przekleta prowokację (to kolejna ogromna zaleta paladyna, obnizenie kp przeciwnika o 6 to ogromna przewaga, choc niewielu jej uzywa Rolling Eyes ).

Gall napisał:
Robienie zaś paladyna siłowego to niezbyt udany pomysł.
Zeby używać czarów paladyn musi pmieć dobrą mądrość, niezłą siłe i taką też charyzmę. w sumie to trochę dużo tych warunków.


A ja robiłem pala/czarownika/rdd, z dużą siłą i sporą charyzmą i byl bardzo udany.
[quote="Gall]Paladyn ma przewagę nad wojem gdy wrzuci tarczę i boską moc, ale do tego musi mieć wysoką charyzmę, wtedy ma niską siłę i premię to ataku faktycznie ma niską.[/quote]

Premie do ataku nadrabia czarami, warto jeszcze dodac ze moze zaklac bron Smile Już nie biorac pod uwage boskich wzgledów, 3 czarami zwieksza premie o 3, to jest równowartosc 6 pktów siły, które moze wpakowac w charyzme i nadal miec premie taka jak wojownik o sile o 6 wyzszej Smile

Gall napisał:
Atak z zaskoku dział gdy przeciwnik jest zajęty, więc przy flankowaniu, lub ataku z niewidki. także gdy pojawia się okazja do ataku, wchodzi zaskok.


No wiec o co chodziło z ta eteryczna twarzą?? Confused


Gall napisał:
Całe moje pytanie zmierza do tego czy faktycznie, trzeba postępować wbrew zasadom AD&D do stworzenia silnej postaci? Sądzę że nie koniecznie trzeba łączyć pala z bardem i bladym żeby zrobić silną postać. Przeciez można zrobić kapłana/barda/bladego, będzie legalny i silnieszy niż mix z paladynem


Jasne, znalazloby sie jeszcze pare buildów silniejszych. Mi sie po prostu nie podoba pomysł zmieniania charakterów jak nam sie podoba. Swoją drogą to zmiane z zakresu zly-dobry zaraz zmieniam. To nam wyeliminuje czarowników/bladych/palów Razz Nie wydaje mi sie aby taka mozliwosc była nam niezbedna czy pomogla cokolwiek poprawić Razz Po prostu nie widze sensu w zmienianiu tego.

Swoją drogą zasady AD&D nic tu nie mają do rzeczy bo NWN to 3 edycja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin