|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Sob 18:01, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Przycięcie NTK to podobno nie taka łatwa sprawa, swego czasu rozmawiałem o tym z adminem pewnego serwera, liczenie st na atut jest zaszyte w silniku gry, więc jedyne co można zrobić to podnieść mobkom rzuty na wytrwałość, do wartości ok 35-45, i ewentualnie graczom dodawać ukryte przedmioty podnoszące te rzuty, co z kolei wręcz unieszkodliwi magię śmierci, którą by wzmocnić zaś trzeba by grzebać w obliczaniu st na czary. Kółeczko się zamyka, więc atut przeważnie jest po prostu blokowany.
Ewentualnym zastępstwem z jakim się spotkałem to premie do dmg przy trafieniu krytycznym zależne od wielkości broni, oraz tego czy jest obu czy jedno ręczna.
Co do epickiej tarczy zgodził bym się z słusznością jej wycofaniem jeśli przeczucie zostanie wzmocnione do 30/+7. A broń jaką posługują się przeciwnicy i gracze nie będzie lepsza niż 5 premii do ulepszenia oraz 5 do ataku. Wtedy nawet łucznik arkanu zyska na walorze bo będzie mógł przebijać ten czar Hmm Ewentualnie by nie było za łatwo magusom 30/+5 ( + 1 na 10 lvl powyżej 20 )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Sob 14:59, 13 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall
Obywatel Acheron
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:47, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli mag to taki debeściak że żaden woj go nie ruszy, to epicka taercza ani go grzeje ani ziębi.
A tobie Gedan roadzę melisę wziąć przed snem, bo nie podoba mi się to twojej wypowiedzi.
Jesli chcesz przedstawić swoje poglądy to przedstaw, ale daruj sobie te szczeniackie wycieczki. Mam maga i woja, nie jestem zainteresowany osobiście po żadnej stronie tej pyskówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gedan
Gość w Maleear
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:46, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
przepraszam ale nie chcialem Pana urazic
juz poprawiam
... i wlasnie dlatego proponuje tarcze przyciac bo dzieki niej mozna kasowac moby na masowa skale w ogole sie nie wysilajac, troche to nudne nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall
Obywatel Acheron
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:33, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nie, ja kasuje moby magiem, woglóe się nie wysilajac a tarczy nie używam, bo jakbym jej użył to wcale tak łatwo by mi nie szło.
A Epickiej tarczy akurat używa mój wojownik i całkiem mu się przydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gedan
Gość w Maleear
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:51, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
a jeszcze niedawno mowiles ze mag ma pod gorke a ty widac zalatwiasz moby zanim do ciebie dobiegna... ehh proponuje juz skonczyc temat tej 'tarczy' i niech sie w koncu Ving wypowie bo do niczego dalej ta dyskusja nie doprowadzi.
Mozna pomarudzic teraz o czyms innym :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Nie 7:38, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie prawda jest prosta, mag (czarownik jeśli chodzi o ścisłość w szczególności) to po prostu wymiatacz pvp, mało co jest w stanie zmieść dobrze przygotowanego czarownika i osoby mówiące że to słabiak czy przeciętna postać po prostu nie trafiły widać na osobę umiejącą zrobić takowego ( co wcale nie jest trudne xP ) i takim walczyć (co w gruncie rzeczy mało kiedy jest trudne). Co do walki z mobkami to bywa różnie i zależy od modułu na jakim się gra, jeśli połączy się u przeciwników wysoki odp na żywioły, do tego pochłanianie magicznych dmg oraz dajmy na to niech będzie nieumarłym to mag może się mieć z pyszna, ale faktycznie na większości serwerów na 10-12 lvl już da się dostrzec spora rozbieżność w sile postaci między czarownikiem a innymi klasami z przewagą czarownika rzecz jasna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Sob 15:03, 13 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:56, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
witia1 napisał: | st na NTK to zdaje się mod siły +10 +1/2 lvl więc max to ok 50! |
Kiedyś testowałem ale juz nie pamietam, wg. Neverwinter Grimoire DC =1/2lvl+mod siły.
Gall napisał: | Szczególnie że mobysą w 90% odporne na krytyki a niedługo większośc postaci będzie miało 10lv Bladego |
No to utrudnię zycie blademu, jest w koncu nieumarły wiec np. healing powinien zadawac mu rany a nie leczyc
Gedan napisał: | Uaktywnic NTK |
Zapomnij.
Gedan napisał: | Proponuję osłabic kwasowa tarcze mestila do max 30 + k6 obrazen
Osłabic epicka tarcze do 30/+20 |
Tarcze mozliwe że osłabie, w ogóle zaczynam sie zastanawiać nad wprowadzeniem komponentów do czarów. Albo niektóre czary bedzie mozna rzucac co iles tam czasu gry na serwie. Jesczze nie wiem.
Gedan napisał: | Zauwazmy ze NTK na magow sie nie nadaje bo: |
NTK to jedyny sposob dla wojownika na zabicie maga na serwerze który nie miesza za bardzo w czarach.
Gedan napisał: | w pierwszej kolejce dumny wojownik dostaje oszołomienie od basniowego smoka na ktore NIE MA rzutu obronnego LUB wredny mag rzuci lamerskie zatrzymanie czasu LUB dominacje potwora z takim DC ze w 95% Oponent stoi lub sloneczny wybuch - przeciwnik jest slepy, albo ten chytrus stoi i patrzy jak dzielny mąż zabija sie sam na jego przepakowanej tarczy mestila + tarczy zywiolow co razem daje 110 dmg przy kazdym trafieniu i czeka kiedy ów zrozumie ze ma do czynienia z bladym mistrzem i trafienia krytyczne wcale na niego nie dzialaja.... |
Rzut obronny do oszołomienia basniowego smoka dorobie. Zatrzymanie czasu zabierze magowi 1/2max hp na naszym serwie, przy odrobinie szczescia uda sie wojownikowi znaleźć item z odpem na czary umysłu (chyba jakis jeden jest ale nie mam pewnosci) lub niech zwyczajnie postara sie o wiekszą siłe woli. Przy słonecznym wybuchu jest rzut na refleks, da sie zdać (jak Ci sie nie udaje to zwyczajnie zrobiłeś gorsza postac ). Co do opok okroje mestila nieco i zrobie że nie mozna miec ich naraz (mestil, tarcza zywiolow i zbroja smierci). No a co do bladego mistrza- to nie ja wymyśliłem żeby dawać mu odpa na krytyki
Gedan napisał: | a co do oslabionego izaaka to zadaje 240 obrazen na kolejke bez wzgledu na rase/klase/ac itd itp Razz HAHAHAHA (chodzi o 2 izaaki ktore mozna wywalic w ciagu jednej kolejki) |
Ale trzeba rzucić oba izaaki :>
Agaric napisał: | Wojownikowi odebrane zostao NTK a nie ograniczone więc czymu ograniczyć epicką tarczę a nie całkiem ją zabrać? |
Bo epicka tarcza jest w skrypcie i moge z nim zrobić co mi sie podoba, NTK jest aututem i jest hardcoded, nie mam do niego dostepu.
Gall napisał: | Jeśli mag to taki debeściak że żaden woj go nie ruszy, to epicka taercza ani go grzeje ani ziębi. |
Twórcy NWNa raczej nie nastawiali sie na PvP, wy ciągle rozwazacie epicka tarcze tylko pod katem walki z innym graczem, epicka tarcza przydaje sie przy walce z duza iloscia mobów.
Gedan napisał: | ... i wlasnie dlatego proponuje tarcze przyciac bo dzieki niej mozna kasowac moby na masowa skale w ogole sie nie wysilajac, troche to nudne nie? |
Zgadzam sie, przytne ją.
A mnie zastanawia że nikt nie poruszył jeszcze kwestii kapłana który swoje AB moze podniesc 2 razy po buffach, tarcza+5, zbroja+5, bron+5 i ogólnie rzecz biorąc wymiatacz, woj moze sie schować
Co powiecie na przyciecie GMW i magicznej szaty żeby o +1 zwiekszała sie co 6 lvli a nie co 3?? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 15:09, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ojoj, ja nie wiem, może mnie okrzyczycie, ale mnie się bajzxel z walką między graczami w ogóle nie podoba. Zasady NWN są jedne i czym więcej z nich zmienicie tym bardziej będzie bez sensu. Czym mocniejsze zmiany wprowadzicie, tym mniejsza szansa, że komuś się tu spodoba. Ludzie jak wchodzą na sieć NWN, to jednak chcą zagrać w NWN, a nie w NeverVing-terNights
Ja mało grałam, więc nie wiem, jake zmiany sa wprowadzone do teraz, ale jak zmieniacie zasady gry w jej trakcie, to ludziom się niefajnie bawi. Bo nagle to, co jeszcze wczoraj pozwalało mi sie dobrze bawić przestaje działać... Więc się wstrzymajcie ze zmianami. O.
Pozdrówka
Justaa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:20, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Justyna napisał: | Ojoj, ja nie wiem, może mnie okrzyczycie, ale mnie się bajzxel z walką między graczami w ogóle nie podoba. Zasady NWN są jedne i czym więcej z nich zmienicie tym bardziej będzie bez sensu. Czym mocniejsze zmiany wprowadzicie, tym mniejsza szansa, że komuś się tu spodoba. Ludzie jak wchodzą na sieć NWN, to jednak chcą zagrać w NWN, a nie w NeverVing-terNights
Ja mało grałam, więc nie wiem, jake zmiany sa wprowadzone do teraz, ale jak zmieniacie zasady gry w jej trakcie, to ludziom się niefajnie bawi. Bo nagle to, co jeszcze wczoraj pozwalało mi sie dobrze bawić przestaje działać... Więc się wstrzymajcie ze zmianami. O.
Pozdrówka
Justaa |
Yyy... Zmiany sa potrzebne.
Przykładem jest choćby system xp. W standardowym systemie sprawa wyglada tak, że otrzymywane xp jest dzielone przez ilosc ludzi w teamie, przez co rzadko chodzilo sie w drużynach, bo sie nie oplacalo zwyczajnie.
Burza pocisków izaaka też zostala zmieniona bo jest przegieta i chyba jeszcze sie nie spotkałem ze stwierdzeniem że tego czaru nie trzeba ruszać
Bioware po prostu imho zrobił maga połbogiem Przegiał go moooocno, podobnie z kaplanem, dlatego staram sie to zrównoważyć. Potrzebne to jest bo magiem 20 lvlowym ide sobie gdzie chce a woj na 20 lvlu jest ubijany na cmentarzu.
Nikt nie bedzie na nikogo krzyczał, to forum, tu sie dyskutuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 15:43, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Hihihih, to dobzie. Nio, szczerze, to ekp rzeczywiście tak jak jest jest bardzo fajnie rozwiązany. ani go za mało, ani za dużo (no, może troszkę za dużo, ale przynajmniej jest fajnie przy grze w teamie )
Sama nie wiem. Po prostu się martwię, że jutro wejdę na serwer i mnie zjedzą wilki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gedan
Gość w Maleear
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:48, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
na kaplana wystarczy rozprocha, ja znalazlem nawet miecz +5 z wlasciwoscia swiety msciciel co odrazu kasuje buffy takze kaplan jest cienki a z magiem to szans nie ma nikt :/
i co do balansowania kaplana to bardzo popularne jest ze boska moc nie kumuluje sie z boskimi wzgledami - i to najzupelniej wystarcza ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 15:54, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm, nio skoro to popularne to spoks Szkoda torszkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:47, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Gedan napisał: | na kaplana wystarczy rozprocha, ja znalazlem nawet miecz +5 z wlasciwoscia swiety msciciel co odrazu kasuje buffy takze kaplan jest cienki a z magiem to szans nie ma nikt :/
i co do balansowania kaplana to bardzo popularne jest ze boska moc nie kumuluje sie z boskimi wzgledami - i to najzupelniej wystarcza ;] |
Z tego co mi wiadomo to jest miecz z wlaściwoscią swiety msciciel (nie jest +5), dopiero dzierżony przez Paladyna dzieki swojej własciwosci uzyskuje ulepszenie +5 i rozproszenie po trafieniu, wiec troche to nam zaweza mozliwosc tworzenia postaci do tej broni. Poza tym trzeba tą bronią trafić, a dobrego kaplana nie tak łatwo trafić.
Ja myślałem raczej nie tyle o modyfikowaniu czarów co o utrudnieniu życia kapłanom. Np. system wiary (kaplan ma pkty wiary, musi co jakis czas modlic sie by je odnowic, punkty wiary byłyby potrzebne do rzucania czarów ).
No i pozostaje kwestia tego że kaplan moze sobie zrobić tarcze, zbroje i miecz +5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 17:00, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jeeej, ja chcę system wiary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Nie 22:19, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ving napisał: |
Bioware po prostu imho zrobił maga półbogiem |
Nie biowar ale ogólnie takie jest założenie d&d (z reszta i większość systemów rpg jakie widziałem) że mag wysoko lvl może małe miasto zdmuchnąć, a woj cóż....
Ale faktycznie sporo rzeczy wymaga zmiany dla pewnego balansu i by sami magowie/kapłani po serwie nie biegali. Część ustawień standardowych nwn nadaje się tylko do singla i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Sob 15:06, 13 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|