Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czary
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gedan
Gość w Maleear



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:43, 15 Sty 2007    Temat postu:

jestem za Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 8:39, 16 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
jesli zalezy ci na H&S to NAJWAZNIEJSZE jest zbalansowanie klas zeby mogly sie miedzy soba siekac oraz mniejwiecej tak samo trudno mialy z mobami


Nie do końca mogę się zgodzić, bo owszem, kiedy się zaczyna grę, to nalezałoby wprowadzić jak największą równowage, ale w jej trakcie manipulowanie zasadami to czysta bzdura Razz Rano włączam kompa, rzucam dwa razy jakiś czar i okazuje się, że od tego padłam martwa. Nie wiem czemu, jak i po co, więc wychodzę z serwera i na niego nie wracam. Bo takie zmiany w trakcie gry zwyczajnie by mnie wk..wiły :/

[quote]a wlasnie jesli chcesz RPG to pozostaw magow pol-bogami bo tak wymyslili w D&D[/qoute]

Oczywiście, z tym że jakoś fabuarnie uzasadaniam ich przewagę albo ją fabularnie niweluję. W sumie piękny jest pomysł z komponentami, bo to właśnie zastąpiłoby te lata badań nad czarami - zbieranie komponentów - a trafiałoby nie tylko w magów, ale też w czarowników.

Cytat:
pozatym Admin chcial zeby edytowac posty a nie walic 3 z rzedu


Za co przepraszam

Zmiana w kierunku RPG jest mile widziana, bo teraz jakby docelowo wszystkie gry zmieniają się w RPG... strzelanki, przygodówki, ba, nawet symulatory wyścigów samochodowych mają profile postaci które się rozwijają itd. Fabuła czyni grę. (jak ktoś wie, jak to zdanie brzmi po łacinie, pm me Wink )

Pozdrawiam

Justaa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Wto 14:37, 16 Sty 2007    Temat postu:

No cóż, zmiana ts'a mi się nie podoba... załóżmy, że walczę ze smokiem, przegrywam, więc rzucam ts żeby uratować swoją dupę, a że mam poniżej połowy hp to ginę... To w tym momencie jaki sens ma rzucenie ts'a w ramach ratunku. Proponuję, by ts zabierał połowę POSIADANYCH a nie MAXYMALNYCH punktów życia. Wtedy max życia mam 600, zostało mi 400, rzucam i zabiera 200 czyli połowę 400. Taka sugestia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Wto 14:45, 16 Sty 2007    Temat postu:

Fabularnie rzecz biorąc sensowniejsza opcja to że pochłania połowę maksymalnego życia, cóż jak mag przecholuje to ginie z wycieńczenia, każde ciało ma ograniczone możliwości przekazu mocy. Tyle że serw nie jest rpg a ze wzgęldu na sposób jego działania był bym za całkowitym zablokowaniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:23, 16 Sty 2007    Temat postu:

Justyna napisał:
Moja wizja, moje zdanie, możecie mnie pojechac, bo sobie zdaję sprawę, że mocno przesdziłam Smile I że taki pomysł jest słabo realny (choć wiem, że się da tak zrobić ;P


Chętnie bym wysluchał tego JAK to zrobić Confused Myślałem o czymś takim, oczywista sprawa, takie coś to pierwszy pomysł który przychodzi na myśl z systemem wiary... a potem przychodzi myśl JAK to wpakować do nwna -.- pewnie i by sie dalo, ale boje sie pomyslec ile przy tym byłoby roboty :/ No ale jesli masz pomysł chetnie wysłucham Razz

Justyna napisał:
A na poważnie - nie do końca rozumiem, czym jest mnich w stosunku do kapłana.


Z tego co mi wiadomo kapłan=ksiądz, mnich natomiast to coś w stylu buddyjskiego mnicha, Shaolin i takie tam Very Happy

Gedan napisał:
Nie sadzilem ze ten pomysl zabierania polowy zycia za rzucanie Zatrzymania Czasu przejdzie


Ten pomysł był wprowadzony w życie na poczatku istnienia serwera, ale z powodu zabijajacych sie tym czarem mobów (nie mam wgladu w AI) miałem coś innego zrobić... i zapomniałem Razz

Co do reszty dyskusji na temat TSa powiem tak, 150 dm to chyba jakiś żart? Imho dobry mag ma conajmniej 600 hp, to mu daje 4 tsy, przy pvp po 4 tsach NIC nie zostanie z przeciwnika.

Gedan napisał:
CZLOWIEKU CHODZI O ZATRZYMANIE CZASU NA KTORE NIESTETY NIE MA DC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i wychodzi ze jest tak samo pakerny.............. <kupa>

a poztaym jesli nie bedzie zmian to kazdy kto stuknie 40 level zmieni ten server bo stwierdzi ze jest nudny!


Wyluzuj Rolling Eyes

O tym czy serw jest ciekawy czy nie decydują gracze, jeśli grasz na prawie pustym serwerze, z 1 czy 2 osobami zazwyczaj szybko sie nudzisz i go zmieniasz, natomiast na serverze gdzie gra sporo osób, jest z kim pogadać, dobrze sie bawić zazwyczaj spedza sie dużo czasu Razz

Justyna napisał:
Co to Zatrzymania Czasu - nie jest tak upierdliwe żebym musiał na nie psioczyć.


Predzej czy później trafi sie delikwent który z nudów bedzie rzucal 9 razy TSa, odpoczywał a potem znowu, 9 tsów to ok. minuty stania -.-

witia1 napisał:
Cóż jeśli tak bardzo chcecie przyciąć ts to w nwn jest opcja komponentów do czarów, wystarczyło by jakiś rzadki przedmiot dać jako wymagany, np smocza krew, diament czy coś w tym stylu. Co do zmian w stronę rpg nie miał bym nic przeciw, brak strony fabularnej to jedyne co mnie nieco odpycha od tego serwera, ale jak widać nie przeszkadza to tu grać nie małej ilości graczy.


No komponentach myślalem i chyba byłoby to najlepsze rozwiązanie.

Gedan napisał:
a wlasnie jesli chcesz RPG to pozostaw magow pol-bogami bo tak wymyslili w D&D


To porównaj sobie 20 poziomowego czarownika z BG i z NWNa. Są to różne systemy dlatego nie mozna porównac ich bezposrednio, ale w NWNie 20 poziomowym magiem rozprawie sie z każdym, w BG natomiast sprawa jest duuuzo cięższa.

Zresztą, z tego co mi wiadomo z punktu widzenia RPG KAŻDA postać na 40 poziomie jest pół bogiem...

Eli_PL napisał:
No cóż, zmiana ts'a mi się nie podoba... załóżmy, że walczę ze smokiem, przegrywam, więc rzucam ts żeby uratować swoją dupę, a że mam poniżej połowy hp to ginę... To w tym momencie jaki sens ma rzucenie ts'a w ramach ratunku. Proponuję, by ts zabierał połowę POSIADANYCH a nie MAXYMALNYCH punktów życia. Wtedy max życia mam 600, zostało mi 400, rzucam i zabiera 200 czyli połowę 400. Taka sugestia...


Załóżmy że robie tak jak chcesz, wchodzi jakiś lamus, dobija 20 poziom i 5 razy z rzedu rzuca TSa... odpoczywa i znowu to samo. Uwierz, są tacy ludzie :/

Cytat:
Tyle że serw nie jest rpg a ze wzgęldu na sposób jego działania był bym za całkowitym zablokowaniem.


To już chyba wole komponenty Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gedan
Gość w Maleear



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:02, 17 Sty 2007    Temat postu:

Ok no to w takim razie niech bedą komponenty, skasowac te obrazenia zadawane przy Zatrzymaniu Czasu a poza tym proponuje jeszce dodac skrypt ze da sie rzucic ten czar raz na np. 3 minuty
(bo i tak ktos sobie nakisi w koncu tych skladnikow i bedzie walil komba Ts, mix leczenia, IMGS, TS, mix, IMGS, TS, mix, IMGS - owned)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Śro 9:51, 17 Sty 2007    Temat postu:

Uwaga, offtop, co to jest IMGS? Izaak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 10:38, 17 Sty 2007    Temat postu:

Eli_PL napisał:
Uwaga, offtop, co to jest IMGS? Izaak?


Tak, ale Gedan przestawil literke, powinno być IGMS- Isaacs Greater Missile Storm.

Mhm, wczoraj z Justyną doszliśmy do wniosku, że mozna uzależnić czas przerwy miedzy TSami od poziomu, przy niskim lvlu powiedzmy ok. 10 minut, przy 40 lvlu ok. 3 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Śro 22:13, 17 Sty 2007    Temat postu:

Chcecie czegoś rpgowego? Chcecie przyciąć nieco przewage magów w pvp? To ja wam coś dam, postać 40 lvl to półbóg wedle d&d, czyli należy się im odporność na zamianę w kamień jak się nie myle i zatrzymanie w czasie xD.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Błysk
Gość w Maleear



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:17, 24 Mar 2007    Temat postu:

witia1 napisał:
postać 40 lvl to półbóg wedle d&d,

Bzdury pleciesz Smile To tylko epicka bostac, ktora potrafi wyciac paredziesiat albo i pare set osob na raz i sie nie zmeczyc Razz
Zeby byc pol bogiem trzeba miec boska range 0. 40 poziomowiec tego nie dostaje Smile
Ale, za ograniczaniem magow jestem - choc jestem raczej za opcja przedmiotow chroniacych przed magia niz obcinania samych magow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 23:28, 24 Mar 2007    Temat postu:

Mylić się mogę, jednak przeciętny śmiertelnik zamyka się w 20 lvl, kiedyś mi to tłumaczono, ja za wiele w papierkową nie gram więc i zasad do końca nie znam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Nie 10:18, 25 Mar 2007    Temat postu:

Wy ludzie mnie zaczynacie denerwować.... punkty wiary na serwie H&S, no żal totalny... Obcięcie maga? BO za mocny? LUDZIE, TAKI JEST ZAŁOŻENIE D&D I GRY! Nie podoba wam sie to na papierówkę się przerzuczcie... oczywiście są cioty co czas dla żartu zatrzymują, ale ja to bym po prostu postać skasował i tyle. To co, mag musi się uczyć. Czarownik ma moce wrodzone, używa ich i kształtuje wolą... To co, obcinamy czarownikom ręce czy głowy? NTK woja poszło, zaskok na żadnych prawie mocnych mobach nie działa, maga obetnijmy. MOŻE QRNA WPROWADŹCIE OGRANICZENIE POZIOMU POSTACI DO DAJMY NA TO PIĄTEGO I BĘDZIE GIT - NIE BĘDZIE PROBLEMU Z PAKERAMI. Żal totalny, załama i ściana. I powiem wam że teledysk z mojego opisu zaczyna pasować do sytuacji serwera:

Nic się nie podoba mówisz, co z tego? JEŚLI WSZYSTKO JEST ŹLE, NIECH NIE BĘDZIE NICZEGO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 10:27, 25 Mar 2007    Temat postu:

SmileSmile Widzę lewą nogą wstał dziś Eli Very HappyVery Happy
Prawda jest taka, że zmiany grobne w tym co Biowara nam dała razem z NWNem są w porządku, aczkolwiek wyważyć je trzeba.
A to całe obcinennie i zmiany to po nic innego jak po to, żeby się przyjemnie grało. I to nie tylko czarownikiem, magiem, kapłanem i mnichem, ale każdą klasą. Łotrzykiem czystym ciężko zagrać na HnS, a czasami mam taki humor, że bym chciała złodziejką. Albo wojowniczką tępą. Albo muzykiem wędrownym....
No, ale humory humorami. Prawda taka, że jesli się zmian nie wprowadzi, to wybór klas ogranicza się mocno, bo można tylko z sensownych buildów wybierać Smile Przecież słyszałam te rozmowy
"To ja też sobie zrobię TAKIEGO zmiennego jak Eli"
"O, ten to ma fajnego czarownika, też go tak sobie zrobię"
Nagle z półtorej miliona kombinacji robi się kilkanaście sensownych buildów, resztę można wyrzucić na śmietnik i nigdy więcej o nich nie wspominać Smile

Więc zmiany są potrzebne ;P

Pozdr Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Nie 10:33, 25 Mar 2007    Temat postu:

Boże kochany... Może po prostu dodać więcej lokacji dostosowanych do klas. Kurde, co z tego że obetniecie maga, skoro łotrem i tak dalej sie nie da grać... może zamiast opier**laćinne klasy przystosujcie do nich serwa... Każdy obszar oskryptowany dla konkretnej klasy, że np. tam może wejść tylko mag i moby są full power, tam wojo bo są inne a tam łotr bo sa inne i inne klasy tam nie moga wejść. I już. Z obetnięcia maga wojowi łatwiej sie grać nie będzie...

A tak offtop... Justa, jakbyś siedziała od siódmej rano do jedenastej w nocy nad kompem bo by ci się tak pierdzielił, że menu start się rżnie, też byś była nabuzowana... Dwa dni po czyszczeniu dysko doprowadzałem ten burdel do porzątku Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 10:54, 25 Mar 2007    Temat postu:

Wiesz, ja też siedzę przy kompie czasem Wink Nie, no dla łotra idealny byłby oszar miejski a jakąś organizacją przestępczą albo dwoma no i z domami/pedestraianami do rabowania. Ale to jest maksymalnie dużo roboty a moło kto i tak zachce zagrać łotrem dla pienięzy, ludzie wolą postacie któe niszczą moby, a nie takie, które maja dużo kasy.... Trzeba by było zrobić kilka obszarów w łańcuchu z coraz trudniejszymi zamkami/pułapkami itd, żeby zwiększać wyzwanie do jakiegoś absurdalengo poziomu, żeby gracze mogli kombinować nad buildem, który da rade otworzyć TAKI zamek, wykryć TAKĄ pułapkę a potem jeszcze ją rozbroić... Wtedy jasne, sens miałaby gra łotrem. Ale szczerze - zrobienie ładnego obszaru z modami to jak dla mnie godzina pracy, trzech godzin trzeba na przygotowanie RESPAWNU w modzie, żeby były zaświaty jakieś i żeby postacie nie wstawały po wyjściu z gry, tylko dalej były martwe po wejściu z powrotem na serw. I można grać na tym modzie, już. Obsary miejskie do HnS to dodatkowa robota ze sklepami, ale w sumie sa gotowe, więc aż tak źle nie jest, chyba, że chcesz własne itemy itp.

Ale zrobienie obszaru, w którym są pozamykane i zapułapkowane drzwi, a do tego właściciele domów łapia Cię jesli widzieli, że coś im ukradłeś, straże patrolują obszar uważając na kieszonkowców... O tak, jak bym się tam bawiła świetnie, ale niestety - to koszpmarna ilość pracy. I szeczerze, jeszcze się nie nauczyłam na tyle skryptów, żebym umieła to zrobić sama, więc sorki. Szkoda marnowac tyle czasu na coś, co sie średnio przyda, bo przecież ludzie wolą zabijać potworki za ekspa, a nie głowić się nad obchodzeniem pułapek i włamaniami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin