|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gedan
Gość w Maleear
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:43, 15 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
jestem za
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 8:39, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | jesli zalezy ci na H&S to NAJWAZNIEJSZE jest zbalansowanie klas zeby mogly sie miedzy soba siekac oraz mniejwiecej tak samo trudno mialy z mobami |
Nie do końca mogę się zgodzić, bo owszem, kiedy się zaczyna grę, to nalezałoby wprowadzić jak największą równowage, ale w jej trakcie manipulowanie zasadami to czysta bzdura Rano włączam kompa, rzucam dwa razy jakiś czar i okazuje się, że od tego padłam martwa. Nie wiem czemu, jak i po co, więc wychodzę z serwera i na niego nie wracam. Bo takie zmiany w trakcie gry zwyczajnie by mnie wk..wiły :/
[quote]a wlasnie jesli chcesz RPG to pozostaw magow pol-bogami bo tak wymyslili w D&D[/qoute]
Oczywiście, z tym że jakoś fabuarnie uzasadaniam ich przewagę albo ją fabularnie niweluję. W sumie piękny jest pomysł z komponentami, bo to właśnie zastąpiłoby te lata badań nad czarami - zbieranie komponentów - a trafiałoby nie tylko w magów, ale też w czarowników.
Cytat: | pozatym Admin chcial zeby edytowac posty a nie walic 3 z rzedu |
Za co przepraszam
Zmiana w kierunku RPG jest mile widziana, bo teraz jakby docelowo wszystkie gry zmieniają się w RPG... strzelanki, przygodówki, ba, nawet symulatory wyścigów samochodowych mają profile postaci które się rozwijają itd. Fabuła czyni grę. (jak ktoś wie, jak to zdanie brzmi po łacinie, pm me )
Pozdrawiam
Justaa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eli_PL
Obywatel Acheron
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 22 Acacia Avenue
|
Wysłany: Wto 14:37, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No cóż, zmiana ts'a mi się nie podoba... załóżmy, że walczę ze smokiem, przegrywam, więc rzucam ts żeby uratować swoją dupę, a że mam poniżej połowy hp to ginę... To w tym momencie jaki sens ma rzucenie ts'a w ramach ratunku. Proponuję, by ts zabierał połowę POSIADANYCH a nie MAXYMALNYCH punktów życia. Wtedy max życia mam 600, zostało mi 400, rzucam i zabiera 200 czyli połowę 400. Taka sugestia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Wto 14:45, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Fabularnie rzecz biorąc sensowniejsza opcja to że pochłania połowę maksymalnego życia, cóż jak mag przecholuje to ginie z wycieńczenia, każde ciało ma ograniczone możliwości przekazu mocy. Tyle że serw nie jest rpg a ze wzgęldu na sposób jego działania był bym za całkowitym zablokowaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:23, 16 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Justyna napisał: | Moja wizja, moje zdanie, możecie mnie pojechac, bo sobie zdaję sprawę, że mocno przesdziłam I że taki pomysł jest słabo realny (choć wiem, że się da tak zrobić ;P |
Chętnie bym wysluchał tego JAK to zrobić Myślałem o czymś takim, oczywista sprawa, takie coś to pierwszy pomysł który przychodzi na myśl z systemem wiary... a potem przychodzi myśl JAK to wpakować do nwna -.- pewnie i by sie dalo, ale boje sie pomyslec ile przy tym byłoby roboty :/ No ale jesli masz pomysł chetnie wysłucham
Justyna napisał: | A na poważnie - nie do końca rozumiem, czym jest mnich w stosunku do kapłana. |
Z tego co mi wiadomo kapłan=ksiądz, mnich natomiast to coś w stylu buddyjskiego mnicha, Shaolin i takie tam
Gedan napisał: | Nie sadzilem ze ten pomysl zabierania polowy zycia za rzucanie Zatrzymania Czasu przejdzie |
Ten pomysł był wprowadzony w życie na poczatku istnienia serwera, ale z powodu zabijajacych sie tym czarem mobów (nie mam wgladu w AI) miałem coś innego zrobić... i zapomniałem
Co do reszty dyskusji na temat TSa powiem tak, 150 dm to chyba jakiś żart? Imho dobry mag ma conajmniej 600 hp, to mu daje 4 tsy, przy pvp po 4 tsach NIC nie zostanie z przeciwnika.
Gedan napisał: | CZLOWIEKU CHODZI O ZATRZYMANIE CZASU NA KTORE NIESTETY NIE MA DC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i wychodzi ze jest tak samo pakerny.............. <kupa>
a poztaym jesli nie bedzie zmian to kazdy kto stuknie 40 level zmieni ten server bo stwierdzi ze jest nudny!
|
Wyluzuj
O tym czy serw jest ciekawy czy nie decydują gracze, jeśli grasz na prawie pustym serwerze, z 1 czy 2 osobami zazwyczaj szybko sie nudzisz i go zmieniasz, natomiast na serverze gdzie gra sporo osób, jest z kim pogadać, dobrze sie bawić zazwyczaj spedza sie dużo czasu
Justyna napisał: | Co to Zatrzymania Czasu - nie jest tak upierdliwe żebym musiał na nie psioczyć. |
Predzej czy później trafi sie delikwent który z nudów bedzie rzucal 9 razy TSa, odpoczywał a potem znowu, 9 tsów to ok. minuty stania -.-
witia1 napisał: | Cóż jeśli tak bardzo chcecie przyciąć ts to w nwn jest opcja komponentów do czarów, wystarczyło by jakiś rzadki przedmiot dać jako wymagany, np smocza krew, diament czy coś w tym stylu. Co do zmian w stronę rpg nie miał bym nic przeciw, brak strony fabularnej to jedyne co mnie nieco odpycha od tego serwera, ale jak widać nie przeszkadza to tu grać nie małej ilości graczy. |
No komponentach myślalem i chyba byłoby to najlepsze rozwiązanie.
Gedan napisał: | a wlasnie jesli chcesz RPG to pozostaw magow pol-bogami bo tak wymyslili w D&D |
To porównaj sobie 20 poziomowego czarownika z BG i z NWNa. Są to różne systemy dlatego nie mozna porównac ich bezposrednio, ale w NWNie 20 poziomowym magiem rozprawie sie z każdym, w BG natomiast sprawa jest duuuzo cięższa.
Zresztą, z tego co mi wiadomo z punktu widzenia RPG KAŻDA postać na 40 poziomie jest pół bogiem...
Eli_PL napisał: | No cóż, zmiana ts'a mi się nie podoba... załóżmy, że walczę ze smokiem, przegrywam, więc rzucam ts żeby uratować swoją dupę, a że mam poniżej połowy hp to ginę... To w tym momencie jaki sens ma rzucenie ts'a w ramach ratunku. Proponuję, by ts zabierał połowę POSIADANYCH a nie MAXYMALNYCH punktów życia. Wtedy max życia mam 600, zostało mi 400, rzucam i zabiera 200 czyli połowę 400. Taka sugestia... |
Załóżmy że robie tak jak chcesz, wchodzi jakiś lamus, dobija 20 poziom i 5 razy z rzedu rzuca TSa... odpoczywa i znowu to samo. Uwierz, są tacy ludzie :/
Cytat: | Tyle że serw nie jest rpg a ze wzgęldu na sposób jego działania był bym za całkowitym zablokowaniem. |
To już chyba wole komponenty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gedan
Gość w Maleear
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:02, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ok no to w takim razie niech bedą komponenty, skasowac te obrazenia zadawane przy Zatrzymaniu Czasu a poza tym proponuje jeszce dodac skrypt ze da sie rzucic ten czar raz na np. 3 minuty
(bo i tak ktos sobie nakisi w koncu tych skladnikow i bedzie walil komba Ts, mix leczenia, IMGS, TS, mix, IMGS, TS, mix, IMGS - owned)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eli_PL
Obywatel Acheron
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 22 Acacia Avenue
|
Wysłany: Śro 9:51, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Uwaga, offtop, co to jest IMGS? Izaak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:38, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Eli_PL napisał: | Uwaga, offtop, co to jest IMGS? Izaak? |
Tak, ale Gedan przestawil literke, powinno być IGMS- Isaacs Greater Missile Storm.
Mhm, wczoraj z Justyną doszliśmy do wniosku, że mozna uzależnić czas przerwy miedzy TSami od poziomu, przy niskim lvlu powiedzmy ok. 10 minut, przy 40 lvlu ok. 3 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Śro 22:13, 17 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Chcecie czegoś rpgowego? Chcecie przyciąć nieco przewage magów w pvp? To ja wam coś dam, postać 40 lvl to półbóg wedle d&d, czyli należy się im odporność na zamianę w kamień jak się nie myle i zatrzymanie w czasie xD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Błysk
Gość w Maleear
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:17, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
witia1 napisał: | postać 40 lvl to półbóg wedle d&d, |
Bzdury pleciesz To tylko epicka bostac, ktora potrafi wyciac paredziesiat albo i pare set osob na raz i sie nie zmeczyc
Zeby byc pol bogiem trzeba miec boska range 0. 40 poziomowiec tego nie dostaje
Ale, za ograniczaniem magow jestem - choc jestem raczej za opcja przedmiotow chroniacych przed magia niz obcinania samych magow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Sob 23:28, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mylić się mogę, jednak przeciętny śmiertelnik zamyka się w 20 lvl, kiedyś mi to tłumaczono, ja za wiele w papierkową nie gram więc i zasad do końca nie znam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eli_PL
Obywatel Acheron
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 22 Acacia Avenue
|
Wysłany: Nie 10:18, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wy ludzie mnie zaczynacie denerwować.... punkty wiary na serwie H&S, no żal totalny... Obcięcie maga? BO za mocny? LUDZIE, TAKI JEST ZAŁOŻENIE D&D I GRY! Nie podoba wam sie to na papierówkę się przerzuczcie... oczywiście są cioty co czas dla żartu zatrzymują, ale ja to bym po prostu postać skasował i tyle. To co, mag musi się uczyć. Czarownik ma moce wrodzone, używa ich i kształtuje wolą... To co, obcinamy czarownikom ręce czy głowy? NTK woja poszło, zaskok na żadnych prawie mocnych mobach nie działa, maga obetnijmy. MOŻE QRNA WPROWADŹCIE OGRANICZENIE POZIOMU POSTACI DO DAJMY NA TO PIĄTEGO I BĘDZIE GIT - NIE BĘDZIE PROBLEMU Z PAKERAMI. Żal totalny, załama i ściana. I powiem wam że teledysk z mojego opisu zaczyna pasować do sytuacji serwera:
Nic się nie podoba mówisz, co z tego? JEŚLI WSZYSTKO JEST ŹLE, NIECH NIE BĘDZIE NICZEGO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 10:27, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Widzę lewą nogą wstał dziś Eli
Prawda jest taka, że zmiany grobne w tym co Biowara nam dała razem z NWNem są w porządku, aczkolwiek wyważyć je trzeba.
A to całe obcinennie i zmiany to po nic innego jak po to, żeby się przyjemnie grało. I to nie tylko czarownikiem, magiem, kapłanem i mnichem, ale każdą klasą. Łotrzykiem czystym ciężko zagrać na HnS, a czasami mam taki humor, że bym chciała złodziejką. Albo wojowniczką tępą. Albo muzykiem wędrownym....
No, ale humory humorami. Prawda taka, że jesli się zmian nie wprowadzi, to wybór klas ogranicza się mocno, bo można tylko z sensownych buildów wybierać Przecież słyszałam te rozmowy
"To ja też sobie zrobię TAKIEGO zmiennego jak Eli"
"O, ten to ma fajnego czarownika, też go tak sobie zrobię"
Nagle z półtorej miliona kombinacji robi się kilkanaście sensownych buildów, resztę można wyrzucić na śmietnik i nigdy więcej o nich nie wspominać
Więc zmiany są potrzebne ;P
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eli_PL
Obywatel Acheron
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 22 Acacia Avenue
|
Wysłany: Nie 10:33, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Boże kochany... Może po prostu dodać więcej lokacji dostosowanych do klas. Kurde, co z tego że obetniecie maga, skoro łotrem i tak dalej sie nie da grać... może zamiast opier**laćinne klasy przystosujcie do nich serwa... Każdy obszar oskryptowany dla konkretnej klasy, że np. tam może wejść tylko mag i moby są full power, tam wojo bo są inne a tam łotr bo sa inne i inne klasy tam nie moga wejść. I już. Z obetnięcia maga wojowi łatwiej sie grać nie będzie...
A tak offtop... Justa, jakbyś siedziała od siódmej rano do jedenastej w nocy nad kompem bo by ci się tak pierdzielił, że menu start się rżnie, też byś była nabuzowana... Dwa dni po czyszczeniu dysko doprowadzałem ten burdel do porzątku .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 10:54, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wiesz, ja też siedzę przy kompie czasem Nie, no dla łotra idealny byłby oszar miejski a jakąś organizacją przestępczą albo dwoma no i z domami/pedestraianami do rabowania. Ale to jest maksymalnie dużo roboty a moło kto i tak zachce zagrać łotrem dla pienięzy, ludzie wolą postacie któe niszczą moby, a nie takie, które maja dużo kasy.... Trzeba by było zrobić kilka obszarów w łańcuchu z coraz trudniejszymi zamkami/pułapkami itd, żeby zwiększać wyzwanie do jakiegoś absurdalengo poziomu, żeby gracze mogli kombinować nad buildem, który da rade otworzyć TAKI zamek, wykryć TAKĄ pułapkę a potem jeszcze ją rozbroić... Wtedy jasne, sens miałaby gra łotrem. Ale szczerze - zrobienie ładnego obszaru z modami to jak dla mnie godzina pracy, trzech godzin trzeba na przygotowanie RESPAWNU w modzie, żeby były zaświaty jakieś i żeby postacie nie wstawały po wyjściu z gry, tylko dalej były martwe po wejściu z powrotem na serw. I można grać na tym modzie, już. Obsary miejskie do HnS to dodatkowa robota ze sklepami, ale w sumie sa gotowe, więc aż tak źle nie jest, chyba, że chcesz własne itemy itp.
Ale zrobienie obszaru, w którym są pozamykane i zapułapkowane drzwi, a do tego właściciele domów łapia Cię jesli widzieli, że coś im ukradłeś, straże patrolują obszar uważając na kieszonkowców... O tak, jak bym się tam bawiła świetnie, ale niestety - to koszpmarna ilość pracy. I szeczerze, jeszcze się nie nauczyłam na tyle skryptów, żebym umieła to zrobić sama, więc sorki. Szkoda marnowac tyle czasu na coś, co sie średnio przyda, bo przecież ludzie wolą zabijać potworki za ekspa, a nie głowić się nad obchodzeniem pułapek i włamaniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|