|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:01, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Eli, głównie chodzi o to, że - jak sam wiesz, gra wojownikiem jest przewalona na tym serwerze bo nie ma super itemów. Jak bede miał troche czasu to sie to zmieni, ale póki co jest ciezka. Ludzie wojownikami graja tygodnie i ledwo dobijają 30 lvl, czarownikiem zrobie 30 lvl w ciagu 2 dni gry. Gra kapłanem też jest o niebo łatwiejsza. W sumie moge powiedziec że takie założenia, woj jest niczym, zwykłym głabem machajacym bronią i nie ma startu do kapłanów czy magiem. Ale to jest H&S i każda klasa powinna miec tu szanse.
Co do NTK, jak dla mnie ważne jest PvP, lubie sobie czasem powalczyc z inteligentnym przeciwnikiem, a nie z kompem z beznadziejnym zresztą AI, zwłaszcza gdy idzie o magie. Ale walka z wojem z NTK byłaby po prostu nieuczciwa, ja moim wojowinkiem na 2 kukri mam 7 ataków na runde, zasieg trafienia krytycznego - 10-20. Czyli srednio dostajesz 3 krytyki na runde. Jak witia już wcześniej wyliczał NTK ma średnio ST 40 na wysokim lvlu. Spróbuj zdac rzut na wtyrwałość o ST 40 w 3 razy w ciagu rundy. Walka nie trwa dłuzej niż 2 rundy. No chyba że walczymy z palem, czempionem torma badz bladym, gdzie Ci dwaj pierwsi mają bardzo wysokie rzuty (co nie zmienia faktu że rzut 1 ich zabije, a przy 3 krytykach na runde to nie takie trudne miec 1), a ten 3. jest po prostu odporny na to... i co? Wszyscy grajmy bladymi albo palami??
Obcinanie jest po to żeby zbalansować nieco gre. Weźmy na przykład Większą Burzę Pocisków Izaaka, zmaksymalizowana oczywiscie. Bez obciecia mamy 240 dmg na czar, 480 dmg na runde. Staraszy wampir czy szkielet czempion padaja zanim AI ustawi im akcje atakuj na naszgeo maga. Rozwalamy ich na 20 lvlu bez żadnego wysiłku. Spróbuj dokonac tej sztuki wojem. To jest serw H&S a nie RPG, dlatego wszystkie klasy muszą być zbliżone (co i tak bedzie niewykonalne obawiam sie). Co do odpa na zaskok u miocniejszych mobów to niu ich robił nie moja wina.
Ok, każdy obszar dla innej klasy... teraz uwazam że obszarów za dużo nie mamy, to podziel ilosc obszarów do xpienia obecnych przez 12 (ilosc klas podstawowych) a może troche wiecej bo łaczac z róznymi klasami prestiżowymi mogą wyjsc nam całkiem rózne postaci... no to co, mamy 3 obszary na klase? Eli, taka opcja jest niewykonalna, nie wyobrażam sobie modułu który ma obszary na kaażdą klase, to niech bedzie 20 obszarów do xpienia na klase i zawężymy sprawe, i zrobimy tylko dla 10 rodzajów postaci - to mamy 200 obszarów do xpienia (nasz mod ma około 120 obszarów wszystkich, łacznie z miastami itp.)
Mhm, punkty wiary albo komponenty. Zaczniecie troche bardziej szanowac czary a nie idziemy i miotamy na lewo i prawo izaaki i zabicia nieumarłych
Hmm... nie wiem czy nie zgubiłem w trakcie pisania tego co chciałem przekazać... no ale na ten post to by było tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eli_PL
Obywatel Acheron
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 22 Acacia Avenue
|
Wysłany: Nie 11:28, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
1.Justa, ty napisałaś że też czasami siedzisz przy kompie... mi chodziło o to że tyle cesu go porządkowałem bo nic sie nie dało zrobić.
2. Skoro H&S a nie RPG to pkt wiary już są rozwiązane... (?)
3. Co do NTK to jednak masz rację..
4. Z obszarami klasowymi to też masz racj.e
5. Porządny gracz... ehh... podstawek jest 11.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:56, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Eli_PL napisał: | 1.Justa, ty napisałaś że też czasami siedzisz przy kompie... mi chodziło o to że tyle cesu go porządkowałem bo nic sie nie dało zrobić.
2. Skoro H&S a nie RPG to pkt wiary już są rozwiązane... (?) |
Nie Chodzi o to żeby kapłanom nie było tak fajnie jak jest. A punkty wiary miały byc bardziej klimatycznym rozwiazaniem niz komponenety które sa dobre dla magów, bo kaplani korzystaja z mocy swoich bogów
Eli_PL napisał: | 3. Co do NTK to jednak masz rację..
4. Z obszarami klasowymi to też masz racj.e
5. Porządny gracz... ehh... podstawek jest 11. |
Hehe, ano 11, nie chciało mi sie liczyc bo akurat ile jest klas podstawowych to mi bez róznicy Są ważniejsze rzeczy ktore trzeba o NWNie wiedziec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:38, 03 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
siemka
ving to w ramach przypomnienia....
ostatnio mowiles cos ze popracujesz nad tym czarem (nie pamietam nazwy: miecz na 9lvl ktory jest odporny na obrazenia fizyczne)...bo nie dostaje sie exp
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|