Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czary
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Nie 11:52, 07 Maj 2006    Temat postu: Czary

Uważam że czar uzdrowienia został za bardzo przycięty k10 na lvl to dla 20 lvl kapłana 20-200 hp przeciętnie jakieś 110, może choć za posiadanie sfery leczenia mogło by być rzucane jako czar wzmocniony 1,5*lvl*k10, i chyba mikstura powinna być też przycięta skoro kapłan ma słabszy czar niż mikstura to po kiego czorta mu taki czar Razz

Jeszcze pomysł co do czaru nadającego ognist dmg może by tak dało się go rzucać na strzały i pięści również? ( pięści nawet zgodnie z opisem powinno się dac bo to przecież broń naturalna)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monk-Killer
Gość w Maleear



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z TĄD ALBO Z TAMTĄD

PostWysłany: Nie 12:14, 07 Maj 2006    Temat postu: Re: Czary

witia1 napisał:

Jeszcze pomysł co do czaru nadającego ognist dmg może by tak dało się go rzucać na strzały i pięści również? ( pięści nawet zgodnie z opisem powinno się dac bo to przecież broń naturalna)


oczywiście chodzi o czary "Płonąca Broń", "Czarny Ogień", i można jeszcze "Błogosławioną Broń" przydatne na truposzy.

Bardzo dobry pomysł Very Happy

Podpisuje się pod nim obiema rękami i nogami hehe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elvis
Gość w Maleear



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:20, 07 Maj 2006    Temat postu: Re: Czary

witia1 napisał:
Uważam że czar uzdrowienia został za bardzo przycięty k10 na lvl to dla 20 lvl kapłana 20-200 hp przeciętnie jakieś 110, może choć za posiadanie sfery leczenia mogło by być rzucane jako czar wzmocniony 1,5*lvl*k10, i chyba mikstura powinna być też przycięta skoro kapłan ma słabszy czar niż mikstura to po kiego czorta mu taki czar Razz



Zgadzam się skoro czar uzdrowienie został przycięty to mikstura takrze powinna zmniejszyć swoje działanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Nie 23:56, 07 Maj 2006    Temat postu:

Hmm następna porcja czepliwości Very Happy tym razem ts, na większości serwów zmieniono jego działanie do 1k3 rundy (wersja podręcznikowa) choc bardziej czepił bym się obszaru działania by przyciąć go do jednej lokacji na której znajduje się rzucający czar.

Krzywda, skoro jej przeciwieństwo jest osłabioneto czemu nie krzywda silny czar w rękach zręcznego kapłana.

Co do uzdrowienia jeszcze może czar leczył by 10 na lvl max 200 dla kapłana ze sferą leczenia max 250 lub 300. Jak 40 lvl kapek wyleczy 40 hp czy 80 to wyglada to nieco komicznie Razz Tak samo krzywde tylko nie pamiętam sfer kapłańskich i nie wiem jaka by się nadała na wzmocnienie krzywdy.

Na jednym z serwerów wprowadzono modyfikacje przeczucia co prawda wzmacnia ona klasy je posiadające ale jeśli serwer ma miec silniejsze przedmioty niż +5 w przyszłości to nie było by to chyba przegięciem a mianowicie by odpornośc na magiczne bronie rosła np o 1 na 6 lvl po 20 czyli czarodziej na lvl 26 miał by zmniejszenie 30/+6 na 32 30/+7 na 38 30/+8

Takie moje luźne propozycje dodtyczące czarów ^^ jak sobie coś jeszcze przypomne to na pewno napisze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:47, 09 Maj 2006    Temat postu:

Kurde, ta zmiana z udrowieniem to już według mnie ostatni debilizm, to jest serwer akcji czy arena?! Przecież kapłan musi mieć min 9 lvl mając sfere leczenia aby mieć ten czar a druid 13 to nie jest tak wcześnie i uważam zę to jest dobry czar, Ving za dużo mieszasz sie do tego wszystkiego, a na koniec wyjdzie to samo co z gargulcami w kryształowej grocie.

A tak na marginesie, nie ma takiego czary jak czarny ogień jedynie mroczny ogień, a jeśli te 2 mają mieć pozwolenie na rzucanie na strzały i piesci. Po 1 na strzały to nie, niedośc ze z odległosci bije, to tam jest napisane jak byk że broń do walki w zwarciu.
Po 2, co do tych pięści to nie na pięści tylko rękawice, a co do nich to tak samo jak magiczne bronie, bo przecież dla mnicha dłonie to broń, więc powinno im dawać + premii do ataku.
A co do błogosławionej broni, to powinna zostać taka jak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:04, 09 Maj 2006    Temat postu:

A wg. mnie to dobry pomysł. Jakby to była arena uzdrowienie byłoby całkiem zabronione Razz To jest akcja i m.in. dlatego chcemy by każda klasa miała choć troche utrudnień. Kapłani to poza magami najbardziej przepakowana klasa, dlatego chcemy jej troche utrudnić życie. Ty jesteś ostatnią osoba która powinna mówić że to nie jest wcześnie, nowe postacie dobijasz tam w pare godzin. Nie wyjdzie, gargulce zostały zrobione w bardzo dziwny sposób, a czary to czary, je wystarczy skopiować z innego modułu jak coś nie wyszło, a z gargulcami nawet to nie zadziałało. To jest dobry czar, nawet za dobry, czemu wojownik, bard czy ktokolwiek inny ma kupować miksy za 6k a biegnie sobie kapłanek czy druid i walą uzdrowieniami na lewo i prawo za darmo leczac siebie lub niemal zabijając nieumarłych.
Co do mrocznego ognia itp. to zobaczymy, ale jeśli tam jest że na bron w zwarciu to Kacak ma racje. Umagicznione strzały można dostać w Acheron... nie widze powodów by w kolejny sposób wzmacniać kapłanów.
A co do TSa, były testy z tym zwiazane ale żaden sposób (ściagniety z netu gdyż jest to skomplikowana sprawa) nam za bardzo nie odpowiada. A jeśli chodzi o k3 rundy to nie ma mowy Very Happy Krzywda została zmieniona, uzywanie jej jest ryzykowne. A co do wzmocnienia i sfer to postaram sie coś z tym zrobić. Przeczucie przynajmniej narazie zostaje takie jakie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Wto 18:57, 09 Maj 2006    Temat postu:

Ving co do ts tego 1k3 rundy to się czepiać nie bede mimo że jest zgodne z d&d ale rzucanie go na caly serw jest dość irytujące, co do pięści mnicha to sa one jak najbardziej bronią a rękawice jedynie wzmocnieniem przeciez nie mając ich na sobie dalej moge walczyć i są jak najbardziej bronią naturalną tak samo jak łapy np pantery które można przecież podpalić. Co do uzdrowień to tez mam obiekcje dla druida jest to czar 7 kręgu a zmieniając go uderzasz nie tylko w kapłana. Zapewne masz na celu pewną "równowage" tyle że jej nie da się osiągnąć gram już sporo w nwn na kilku serwerach i wszelkie dążenia do równowagi ograniczają się tylko do tego że jedne a nie drugie klasy zaczęły dostawać po d.... Itemy do +5 dają przewage magom, kapłanom czy druidom. Silniejsze z koleji powodują że np druid staje się klasą beznadziejną notabene 21 lvl mag jest w stanie rozwalić zmiennego o ile ten nie urzyje rakszy. W tej grze nie ma równowagi, równie dobrze można sprawić że mag bedzie klasą naprawdę słabą ale tak nie osiągnie się równowagi wiele klas jest nie dopracowanych niektóre wręcz przepakowane i tego się nie zmieni siłę da się jedynie przesówać z jednych klas na drugie. Nadmierne zmiany czy utrudnienia najczęściej bardziej utrudniają niż pomagają zabawie a przecież o zabawe tu chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:51, 09 Maj 2006    Temat postu:

Kiedyś już pare razy doszedłem do wniosku że NWNa nie da się zbalansować bo to przecież nie jest gra PVP tylko RPG (przynajmniej z założenia) tak wiec nie o konkurencje miedzy graczami tu chodzi a o walkę w drużynie. Uzdrowienie wrócilo do poprzedniego działania. No i chyba odpuszcze sobie "balanowanie" na wiekszą skale, gdyż jak słusznie zostało zauważone nie jest to wykonalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monk-Killer
Gość w Maleear



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z TĄD ALBO Z TAMTĄD

PostWysłany: Wto 22:56, 09 Maj 2006    Temat postu:

Ving napisał:

Co do mrocznego ognia itp. to zobaczymy, ale jeśli tam jest że na bron w zwarciu to Kacak ma racje. Umagicznione strzały można dostać w Acheron... nie widze powodów by w kolejny sposób wzmacniać kapłanów.


Grałem na paru serwerach gdzie taka zmiana została wprowadzona i uwież Mi Ving kapłani i magowie wogóle z tego nie kożystają bo podpakowany kapłan jest czymś w rodzaju woja na tym samym lvl-u czyli pędzący parowóz "spróbuj takiego zatrzymać" a magowi na kij zaczarowany w ten sposób łuk skoro ma Znak Ognia i Płonącą Strzałę.
Ta zmiana najbardziej przydaje się nisko lewelowym postacią które ze względu na niskie KP używają łuków albo dla tych którzy robią sobie Mistycznego Łucznika tak więc nie widze w tym nic zdrożnego ani tym bardziej wzmacniającego magów czy kapłanów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Śro 10:02, 10 Maj 2006    Temat postu:

Dokładnie ta umiejętność jest głównie wzmocnieniem AA. A on to raczej do klas uberpotężnych nie należy więc dodanie mu ognia do strzał może nie jest do końca zodne z konwencją czaru ale kupowanie strzał ognistych zakrawa o bankructwo Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monk-Killer
Gość w Maleear



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z TĄD ALBO Z TAMTĄD

PostWysłany: Śro 21:55, 10 Maj 2006    Temat postu:

witia1 napisał:
Dokładnie ta umiejętność jest głównie wzmocnieniem AA. A on to raczej do klas uberpotężnych nie należy więc dodanie mu ognia do strzał może nie jest do końca zodne z konwencją czaru ale kupowanie strzał ognistych zakrawa o bankructwo Razz


Szczególnie na niskich levelach gdy że tak powiem licho z kasą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:02, 17 Maj 2006    Temat postu:

Monk-Killer napisał:


Szczególnie na niskich levelach gdy że tak powiem licho z kasą


To na tych niskich lvlach są strzały zwykłe, +1(około 130 sz) lub +2(około 650 sz), a poza tym strzały ogniowe mozna dostać od orklinów łuczników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monk-Killer
Gość w Maleear



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z TĄD ALBO Z TAMTĄD

PostWysłany: Śro 16:05, 17 Maj 2006    Temat postu:

Kacak napisał:

To na tych niskich lvlach są strzały zwykłe, +1(około 130 sz) lub +2(około 650 sz), a poza tym strzały ogniowe mozna dostać od orklinów łuczników.


Znajdź na levelach 2-12 tyle kasy żeby zakipić sobie jakieś 500 strzał +2 i żeby jeszcze Ci starczyło na inne itemy które dla łucznika są niezbędne np: HMM ŁUK !!!

A Orkliny mówisz ? Czytasz i nie wiesz co czytasz co gorsza cytujesz pisałem wyraźnie "NISKICH LEVELACH"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:03, 17 Maj 2006    Temat postu:

No a niskie to według ciebie jakie bo w moim mniemaniu to 1-10

A co do kasy na te +2 to nie ma problemu, idziesz na orkliny zabijasz urushaka, przegladasz skrzynie i sie troche uzbiera, mozna przecież jeszcze oddawać łeb przywódcy stada lub sztylete Lezeka

A co do łuku to albo znaleźc jakiś, albo kupic +1 za 600-700 sz w tiroch u kowala albo +2 w acheron, albo jęsli ktoś sie wybiera na króla jaszczuroczłeków to zapytać czy nie wziąłby 1 łuku dla ciebie bo tam jest mnóstwo łuków +2

A tak poza tym, mam juz na tym serwerze 3 łuczników na ponad 15 lvlu, jakoś go zdobyłem nie?!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Czw 19:40, 18 Maj 2006    Temat postu:

Kacak napisał:
No a niskie to według ciebie jakie bo w moim mniemaniu to 1-10

A co do kasy na te +2 to nie ma problemu, idziesz na orkliny zabijasz urushaka, przegladasz skrzynie i sie troche uzbiera, mozna przecież jeszcze oddawać łeb przywódcy stada lub sztylete Lezeka

A co do łuku to albo znaleźc jakiś, albo kupic +1 za 600-700 sz w tiroch u kowala albo +2 w acheron, albo jęsli ktoś sie wybiera na króla jaszczuroczłeków to zapytać czy nie wziąłby 1 łuku dla ciebie bo tam jest mnóstwo łuków +2

A tak poza tym, mam juz na tym serwerze 3 łuczników na ponad 15 lvlu, jakoś go zdobyłem nie?!

to spróbuj takim łucznikiem na lvl 5 zabijać orkliny na tyle szybko by im te strzały zostałe bo maja ich po kilka ledwie no i oczywiśie zurzywając mniej strzał niż otrzymując zadanie godne mistrza tak trudne jak nie wykonalne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin