Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gildie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 12:04, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Gildiowi kupcy nieśmiertelnymi być powinni, ale to nie jest jakoś bardzo potrzebne. Prawda taka, że możnaby ich śmiertelnymi zostawić, a obszar gildii za dodatkową opłatą ochornić zaklęciem, dzięki któremu tylko posiadajćy odpowiedni amulet potrafili do niej wchodzić i z niej wychodzić. Nieupuszczalny amulet oczywiście. Moje gildiowe obszary tak działają... W każdym bądź razie nie widzę tu jakiegoś wielkiego problemu, a tak jak powiedział mój ulubiony admin Wink : nie chodzi o realizm, tylko o fun. Jak zrobisz obszar, który będzie fun, to będzie ok...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eli_PL
Obywatel Acheron



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 22 Acacia Avenue

PostWysłany: Wto 12:26, 01 Maj 2007    Temat postu:

No tak, ale jak postawiłem mur w poprzek i żeby żywiołak za niego tylko druidów teleportował, to cytuje vinga z gg

Cytat:
hmm... nie no, bardziej chodziło o to że kazdy ma prawo wejsc do gildii i zrobić bałagan


Więc z amuletu i przejscią "Za pomoca magicznego amuletu" dupa blada!~
Ale ja sie postaram o to... jak ktoś mi kupca zabije to go 5 żywiołaków piedzielnie, a jeszcze urobie vinga żeby im pw dać i tyle będzie.... A i przy kupcu bedzie ze 2 strażników stać... Muahahaha. A jak się Ving na pw strażników nie zgodzi...

A tak swoją drogą, to czemu ma byc w kręgu bałagan i kupcy mają być śmiertelni? Nam - Mistrzom Gilii - na złość, tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 19:16, 01 Maj 2007    Temat postu:

Zabijalni kupcy i gildie, które służą tylko do, przepraszam za wyrażenie, robienia w nich syfu? Jakoś mi ten pomysł nie podchodzi. Jasne, myślę, że jeśli gildia jest chorniona zaklęciem, dzięki któremu nikt nie może wejść oprócz posiadaczy magicznego klucza, albo nikt oprócz jakiejś klasy/rasy - to rozumiem musiałoby dodatkowo kosztować założycieli. Ale powinno być wykonalne. Tak samo jak przedmiot teleportujący do siedziby gildii do rozdawania członkom powinien być, ale tylko za dodatkową opłatą przy tworzeniu gildii. Bo magia w świecie D&D jest na sprzedaż. I tyle. A kupcy wszyscy są na grze nieśmiertelni, więc nie rozumiem zasady na podstawie której Ci gildiowi mieliby być zabijalni. Jakoś mi to nie pasuje, tym bardziej, że jest, przepraszam znowu, syfogenne.
Zupełnie inną sprawą jest to, że gildiowy kupiec nie może mieć super-duper itemów, tak jak to sobie większość gildiotwórców wymyśliła. Myślę, że założenie gildii powinno kosztowac przynajmniej 1kk, magiczny zamek 1kk, możliwośc tworzenia itemów teleportujących do siedziby 1kk, a do tego za każdego kupca 500k + koszt jego itemów razy 3... Bo w końcu będą nieskończone, prawda? 100k za każdy level ochroniarza + koszt jego itemów razy 3. Za specjalną zdolność (np dawanie Golemów-Henchmenów) kolejne 1kk. I tak dalej.

A może już jest jakiś cennik tworzenia gildii, o którym nie wiem?
Prawda jest taka, że na moje warunki - zebranie na porządną gildię tych 5kk to pięć dni leniwego grania, nawet dla mnie. Ja w godzinę dostaję około 150k, a są postacie, które dostają ponad 200k. Czyli czysto teoretycznie potrzebne mi jest około 7 godzin na ustykanie 1kk... A jeśli na gildię składa się kilku graczy, to już w ogóle nie jest problemem uzbieranie tej kasy.

Taki cennik jest dość wymagający, ale w zamian dostajecie naprawdę piękną gildię i to działającą tak, jak chcecie.

A na poważnie, to jest jakiś cennik zakładani gildii?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kebur
Obywatel Acheron



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 20:00, 01 Maj 2007    Temat postu:

Jak ja to napisałem Eliemu dziś na servie, że Ving chce żebyśmy sami pomyśleli jak uczynić nasza gildię bezpieczną. I to nie dlatego, ze Ving sie na nas wyżywa czy coś podobnego tylko żebyśmy sami pomyśleli jak zadbać o to co przecież my sami stworzyliśmy i będzie do nas należeć. Więc, to że kupcy mogą być śmiertelni to daje nam do zrozumienia by dbać o nich i nie dopuszczać do jakieś ofensywy ze strony innych graczy, gildii. Abyśmy pomyśleli jak ich utrzymać stawiając np. ich w trudno dostępnym miejscu czy chroniąc jaką ekipą przypakowanych ochroniarzy. Bo jakby tak taki kupiec stał sobie i nie dało by się go zatłuc to w gildii nie trzeba byłoby o co dbać i myśleć nad nowymi pomysłami ochrony jej.

Się rozpisałem, może brzmi to dosyć dziwnie. Jak by jakiś ktoś wbił się do gildii i jednak wytłuk kupców to jak to Eli kiedyś pisał szukał by po całym servie winowajców aż doszedł by do tego właściwego. Takie coś by mogło denerwować. No ale.... od Vinga zależy co dalej

Właśnie jest jakiś cennik ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 20:49, 01 Maj 2007    Temat postu:

W sumie racja, że kiedy jest o co bdać, to i gra staje się ciekawsza... Ale na dłuższą metę i tak wydaje mi się to błędem. Jeśli ktoś przestanie grać i przejdzie na Wowa, to nikt nie będzie pilnować gildii, nowi gracze po prostu skorzystają bonusów i potraktują jak jeszcze jeden obszar. A wtedy dziwni będa Ci śmiertelni kupcy. Nie żeby mi przeszkadzali, ale w sumie to ja np w Gildii nie chcę żadnych NPC... Owszem, będą obiekty z dialogami, ale nic co prowouje wariatów do ataku.

Ving pewnie poda jakiś cennik, jak tylko się Odrodzi i wróci z Zaświatów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kebur
Obywatel Acheron



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 21:04, 01 Maj 2007    Temat postu:

No i właśnie tak gildia ma być stworzona żeby nawet bez obecności twórców była nie do przejścia Very Happy

Ving na pewno do nas wróci Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:02, 03 Maj 2007    Temat postu:

Eli, jak dla mnie gildia ma być możliwością rozbudowania i ... urozmaicenia wam gry :> Wojny gildii wydają mi sie bardzo ciekawe, co zostanie uniemożliwione przez gildie do której mają wstep tylko członkowie, bo wystarczy do niej uciec i po walce Smile

Gildia to nie tylko przywileje, tak jak Ty byś to chciał. Bo mam wrażenie że Tobie gildia jest potrzebna tylko po to żeby przepchnac przepakowane itemy na serwer (tak jak to Twoje ubranko dla najważniejszych w gildii... za darmo -.-).

Założyć zaklecie gdzie potrzeba amulet by wejsc... ale kazde zaklecie da sie rozproszyć, kazdy przedmiot stworzyć Razz

Poczatkowo plan był taki, zeby dac kilku ochroniarzy w gildii, mocnych, że pojedyncza postac na 40 lvlu to tylko jakis powerbuild da rade. Chcecie lepszych/wiecej? Płaćcie. Chcecie pułapek dla intruzów, płaćcie.

Kupiec po restarcie sie i tak odrodzi, a licze ze wkrótce zostanie stworzony autorestart w nocy, wiec jak wam raz zabija, to na drugi dzien sie pojawią.

I tak to mają być DODATKOWI kupcy, a nie ze sobie napakujecie niewiadomo jakie itemy w nich i o...

Tak właśnie Eli, wam na złość. Chcesz mieć fajne itemki, takie które są potrzebne Twojej postaci żeby wyciagnac max kp i ab... to sie qrna wysil a nie wszystko pod nos bez wysiłku i zmartwienia, nie ma nic za darmo -.- wrrr....

Edit:
A jeszcze dodam, żeby sobie ktoś nawet nie zaczał planować. WSZYSTKIE przedmioty kupione w gildii mogą być używane TYLKO przez członków gildii. Jeśli osoba zostanie wyrzucona, automatycznie zdejmowany jest przedmiot i nie mozna go zalozyc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mafiu
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:21, 04 Maj 2007    Temat postu:

Ving napisał:

Hmm... narazie to na tyle, jak czegos zapomniałem to dodam Wink Czekam na sensowne komentarze i propozycje. Od razu mówie, że gildii klasowych przez nas założonych nie bedzie, zakładają je gracze, jak chce miec gildie złodziei to przyjmujcie tylko złodziei, wasza sprawa jaka gildie sobie złozycie Wink


Czy dobrze zrozumiałem? Jeżeli założę gildię jako paladyn to tylko paladyni w szeregi wstępować będą mogli? Osobiście jestem na NIE za takim pomysłem. Gildie powinny być zależne od charakteru postaci i ewentualnie z dopiskiem że takich i takich postaci widzieć nie chcemy w gildii.

Załóżmy ktoś założył gildie łotrów i co? Nagle w jednej gildii będą zabójcy z charakterem Evil a tu nagle sie pojawi inny łotr z charakterem CD i jak to będzie wyglądało? Według mnie konflikt graczy będzie bo ten będzie mordował a drugi będzie marudził dlaczego tak robi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:38, 04 Maj 2007    Temat postu:

Mafiu napisał:
Ving napisał:

Hmm... narazie to na tyle, jak czegos zapomniałem to dodam Wink Czekam na sensowne komentarze i propozycje. Od razu mówie, że gildii klasowych przez nas założonych nie bedzie, zakładają je gracze, jak chce miec gildie złodziei to przyjmujcie tylko złodziei, wasza sprawa jaka gildie sobie złozycie Wink


Czy dobrze zrozumiałem? Jeżeli założę gildię jako paladyn to tylko paladyni w szeregi wstępować będą mogli? Osobiście jestem na NIE za takim pomysłem. Gildie powinny być zależne od charakteru postaci i ewentualnie z dopiskiem że takich i takich postaci widzieć nie chcemy w gildii.

Załóżmy ktoś założył gildie łotrów i co? Nagle w jednej gildii będą zabójcy z charakterem Evil a tu nagle sie pojawi inny łotr z charakterem CD i jak to będzie wyglądało? Według mnie konflikt graczy będzie bo ten będzie mordował a drugi będzie marudził dlaczego tak robi.


Źle zrozumiałeś Smile

Chodzi o to że ktoś wcześniej rzucił pomysł, by potworzyć gildie dla poszczególnych klas i mielibyśmy my je stworzyć (twórcy modu), a nie gracze Smile Takiego czegos nie będzie, Wy zakładacie sobie gildie i przyjmujecie kogo sobie tam chcecie Smile Przyłączenie sie gracza do gildii będzie zależało od tego czy założyciel, bądź inni członkowie którzy otrzymają takie prawo od założyciela, beda chcieli tego gracza lub nie. Mogą być 2 identyczne postacie na serwie, stworzone przez różne osoby i jedną przyjmiesz a drugą nie, w tej sprawie decyzja zależy w 100% od twórcy, ja sie nie wtracam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mafiu
Gość w Maleear



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:05, 04 Maj 2007    Temat postu:

I taką odpowiedź chciałem przeczytaćRazz
Teraz kolejne pytanie: czy to jedna osoba będzie musiała zbierać pieniądze a żeby założyć gildię czy będzie to można zrobić w kilka osób tzw. zrzuta?

P.S.(mały offtop)
A i bym zapomniał może ciut podwyższyć zarobki za prace? Bo nie chce być nie miły ale z charyzmą 39 to ja powinienem w barze tak ludzi zagadywać, że Ci by zostawali na dłużej słuchając mych opowieści a Karczmarz byłby bogaty i może mnie by więcej płacił ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 17:15, 04 Maj 2007    Temat postu:

Chyba logiczne że będzie można robić zrzute Razz Co Vinga będzie obchodziło ile osób robi tą gildie skoro będzie miał i kase i obszar .... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek_xD
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:09, 05 Maj 2007    Temat postu:

Justyna napisał:
A na poważnie, to jest jakiś cennik zakładani gildii?


Przydałby się jakiś cennik, myślę o założeniu Gildii ale nie wiem ile to będzie kosztować Razz Miliarderem nie jestem i musze wiedzieć ile razy będe musiał obejśc Uruka itp. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 7:53, 05 Maj 2007    Temat postu:

Też chciałabym wiedzieć jak bardzo cennik podany przeze mnie był optymiastyczny Smile
Justyna wcześniej napisał:
Myślę, że założenie gildii powinno kosztowac przynajmniej 1kk, magiczny zamek 1kk, możliwośc tworzenia itemów teleportujących do siedziby 1kk, a do tego za każdego kupca 500k + koszt jego itemów razy 3... Bo w końcu będą nieskończone, prawda? 100k za każdy level ochroniarza + koszt jego itemów razy 3. Za specjalną zdolność (np dawanie Golemów-Henchmenów) kolejne 1kk. I tak dalej.


A tak w ogóle to to, co tworzycie panowie na serwerzeteraz fachowo się nawzya Klan (jak ja nie lubię tego słowa, dobrze że go używacie), gildia przyjmowałaby, tak jak pierwotnie założono, tylko członków jednej klasy, a nawet nie wszystkich, tylkowyspecjalizowanych - w końcu tym jest gildia. Gildia = cech. Cech Najemników, cech szewców,... A wy przyjmujecie przeróżne postacie, zatem to bardziej przypomina nie gildię a właśnie jakieś stowarzyszenie, kult, orgaznizację, rodzinę mafijną... I moja propozycja, jak robicie siedziby, to wstawcie w nie odrobinę klimatu. żeby Ci NPC potrafili opowiedzieć mi, skąd się wzięli w tym a nie innym miejscu. Zachowajmy chociaż pozory tego, że gramy w RPG....

Kote, darasuum Kote!

Justaa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:03, 07 Maj 2007    Temat postu:

Siemka
Cennik to PODSTAWA bez tego nie ma co robic gidii. Co z tego ze kogos poniesie fantazja jak na koncu sie okaze ze slabo z kasa.
Jak bedzie wiadomo co i za ile to bedzie mozna podejsc z rozsadkiem do tego tematu...a temat ciekawy Very Happy
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:23, 07 Maj 2007    Temat postu:

I tu sie teraz zgodze z Timo.
Ving MY CHCEMY CENNIK!!!
Pozdro i dozobaczenia na serwie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin