|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mafiu
Gość w Maleear
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:27, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Czyli według mnie nie ma sensu tworzenia gildii! Dlaczego? Ludzie już są zżyci ze sobą i każdy pomaga sobie jak idzie...czasami nie, ale to są wyjątki. Kto będzie chciał wstąpić do gildii np. Paladynów skoro według mnie większość graczy jest zła lub nie sprzyja paladynom albo po prostu jest w stosunku do nich neutralna? Właśnie lepsze itemy mogły by skusić do wstąpienia do gildii. Po drugie! Po co tworzyć sklep gildii skoro będą takie same itemy jak w innych miastach? Powiem "wypieprzaj do innych miast a nie trujecie mi tu dupę a żebym sobie wypruwał flaki tylko po to żeby uzbierać kase na to żeby zapełnić sklep tymi samymi itemami co są w innych sklepach".
Ok powiecie mi, że gildia zrzeszy innych graczy ale po co? Żeby mieli te same itemy o podobnej sile co inni? Rozumiem gdyby to był serw RPG i każdy by wstępował do gildii pod względem questów jakie by miał ale to serw HNS i tu liczy się siła itemów!
Podsumowanie: Kasa na gildię wyłożona musi być, żeby tak jak pisał Ving nie namnożyło się bezsensownych gildii, ale itemy według mnie powinny być lepsze dla gildii, ale nie że od razu wstępuje i ma lepsze itemy! Musiał by zasłużyć i zdobyć wyższą rangę, którą wraz z Gallem opracowaliśmy już.
Na koniec: Justynko nie zraź się i pracuj nad gildią dla nas dalej, ale jeśli tak ma wyglądać sytuacje gildii to z Gallem dziękujemy i po prostu postawimy sobie Zamczysko ot tak żeby wydać na co kase, ale z pewnością nie na gildię, która nie odróżni nas od nikogo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:00, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie nie nie Źle zrozumiałeś
Nie będzie czegoś takiego że dołącza gracz do gildii i dostaje przedmioty, za to ze wstapił. Albo że szefowie gildii sobię robią itemy bo są szefami i musza sie wyróżniać.
W sklepach będziecie mogli miec lepsze itemy. Oczywiscie najpierw trzeba je "zamówić", wyłożyć odpowiednią sumę na produkcję, transport i utrzymanie magazynów. Tak wiec kazde wprowadzenie nowego itemu do gildii (narazie przewiduje itemy do +5 i jakies ewentualnie bajerki ) bedzie kosztowało kaaasy sporo, i do tego kupienie ze sklepu tego itemu tez bedzie kosztowało Oczywiscie przedmiot dany bedzie mógł nosic tylko członek gildii, jak zostanie wyrzucony z tej gildii to nie bedzie mógł juz go uzywac i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 22:12, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Miecze Jedi.
Myślę, że to Ving ma na myśli. Kiedy wstępujesz do gildii, nie dostajesz w prezencie Itemu "Witaj, masz tutaj pancerz +*, baw się dobrze"
Kiedy wstępujesz masz możliwość stworzenia dla siebie unikalnej i potęznej broni, ale to cię kosztuje wysiłek i pieniądze. Trzeba sobie na to zasłużyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mafiu
Gość w Maleear
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:17, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Widzicie...znowu źle zroźumiałem, myślałem, że nawet w sklepie gildii będą takie same itemy jak w sklepie:)
P.S.
Justyna widziałaś może "Gwiezdne Wojny Epizod III: Zemsta Sithów"? Tam doskonale widać, że mieczyki świetlne wcale nie są potężne i Klony pokonują Jedi bez większych problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kebur
Obywatel Acheron
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 10:09, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Widzisz Mafiu pytaj a nie zbłądzisz
Wszystko się powoli będzie wyjaśniać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 10:50, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Mafiu napisał: | P.S.
Justyna widziałaś może "Gwiezdne Wojny Epizod III: Zemsta Sithów"? Tam doskonale widać, że mieczyki świetlne wcale nie są potężne i Klony pokonują Jedi bez większych problemów |
Nie powiem, że nie miały problemów, całkiem sporo klonów padło A miecz świetlny jest bronią do walki w starciu i tam jest potężny, trudno jednak porazić nim całą armię wrogów jednocześnie i na odległość. Broń, która przepala grodzie z durastali jak dla mnie jest już w miarę potęzna. jedi wyginęli, bo plan Palpatine'a był wielki. Klony nie odbijały sie w Mocy, więc mistrzowie Jedi z trudem potrafili przewidzieć, co zaraz zrobią. Żadnych emocji, tylko wyszkolenie. Więc zwyczjnie nie spodziewali się ostrzału. Co z tego, że byli miastrzami w walce mieczem - powszechnie wiadomo, że i herkules dupa, kiedy ludu kupa.
A pozostawiając temat GW w tyle - mnie nie o potęgę mieczy chodziło w porównaniu, a proces ich tworzenia i to, czym miecz był dla Jedi. Każdy z Jedi musiał stworzyć miecz własnoręcznie, polecieć na pielgrzymkę po kryształ, zbudować emiter i blablabla. Dzięki temu to był miecz tego rycerza i czynił go rozpoznawalnym:) Ale nie było tak, że wstepując do zakonu dostawało się miecz jako bonus. Myślę więc, że gracz powinien w gildii mieć możliwość 'zbudwoania' w jakiś sposób własnej unikalnej broni, a nie otrzymać gotową.
Skrpt amieniający wygląd pancerza działa, co się zaś tyczy tworzenia broni w gildiach, to mam pomysł: Wybierasz jedną broń całkiem niemagiczną i możesz stopniowo dodawać do niej różne cechy. Nie możesz wybrać innej broni, musisz rozwijać tę jedną, ale możesz ją zamienić w coś rewelacyjnego. Oczywiście ten rozwój nie jest za darmo Cena wszkaże zależy od natury gildii, dla paladynów może to być czas spędzony na modlitwie, dla kapłanów czas medytacji, a dla wojownikw na treningach... Myślę, że dla każdej klasy się da ustalić satysfakcjonujący sposób zapłaty Oczywiście będzie istniał maksymalny poziom rozwoju przedmiotu, przez co trzeba będzie się zastanowić nad buildem takiej broni
Zły pomysł? Bardzo Zły?
Czekam na resposne
Justaa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Sob 13:00, 12 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eli_PL
Obywatel Acheron
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 22 Acacia Avenue
|
Wysłany: Sob 12:08, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No i dlatego ja mam gildie zrobioną tak, że za wprowadzenie szat dla rady Kręgu Druidów Vingowi zapłace odpowiednią ilośc kasy i za wprowadzenie szat zwykłych tez niemało. Do kręgu będzie mógł wstąpić każdy, ale żeby zaslużyć se na szatę, to będzie się musiał nieźle naganiać. Mi też nie podobał się pomysł, żeby od razu za free dostawało się itemy.. Wtedy ludzie by wstępowali TYLKO dla itemów, a to mi sie nie podoba. Sądzę też, że poprosze Vinga o usunięcie kupca z mojej gildii bo se nie wyobrażam, żeby po polanie w lesie se kupiec biegał i amuletami handlował. A i za siedzibę chyba dużo nie zapłacę, bo kawałek lasu można tanio kupić, no nie? Więc u mnie kupca nie będzie. A jak Ving sie jednak na moje kręgowe uniformy nie zgodzi, albo mi dowali za ich wprowadzenie taką cenę, że będę zęby z podłogi zbierał tydzień, bo tak mi kopara opadnie, to i z tego zrezygnuje... Ale tak w zakresie każe mi zapłacić 1-3kk to ja sie zgadzam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jedi Temple
|
Wysłany: Nie 20:12, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No Justys widze, ze odrobilas prace domowa na temat SW i bardzo mnie to cieszy. Ale wracajac do tematu masz bardzo fajny pomysl z tymi metodami platnosci modlitwa, medytacja, treningi itp no bo w koncu ile to mozna sie uganiac za tym pieniadzem nie w kolo niego sie wszystko kreci. A co do ulepszania to proponowalbym zamiast ulepszanie broni( ktore jest w Ven) dodac ulepszenia np innych itemow (zbroii, helmow) np dodawac odp na zywiolki wyzsze niz to w kadzi bo 5odp to jest kropla w mozu potrzeb woja tlukacego sie z magiem nawet jak ten nie ma tych nieszczesnych opok na sobie, ale juz takie ulepszenia do np 30 odp na zywiolki to juz chyba mile dla oka i nawet taki woj moze sobie poskakac co takiego maga a co do broni to podzielil bym to jednak jak juz sie ktos uprze ze chce u siebie w gildii miec takiego azerka ;p
Mianowicie w takim zakonie palow to dodalbym azerka dajacego max 1k10 obrazen od boskiej bo kto inny powinien miec swiete miecze jak nie palowie to samo np z czarnymi straznikami czy jakas inna bardzo zla gildia ktora mogla by wrzucac negatywy na bron u siebie.
Ok skonczylem mam nadzieje ze zrozumile napisalem. Cya
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mafiu
Gość w Maleear
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 1:04, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Pozwolę sobie na mały offtop:
Nie do końca odrobiłaś lekcje z SW Justyno:) Padawani mogli poprosić swych mistrzów do stworzenia im miecza świetlnego, ale wiadomo, że nie robili im tego do końca życia W końcu nauczyć się musieli, ale nie zawsze pierwsze miecze młodzi adepci mocy robili sami!
A co do pomysłów z boskimi obrażeniami dla palów i energią negatywną dla złych..świetny pomysł! Można wprowadzić upgradowanie zależne od Gildii np. dla wojów dodatkowy upgrade od obrażeń siecznych, dla łotrów dodatkowe obrażenia od kłutych itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 7:31, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, Mafiu, wszystko fajnie, tylko że mnie nadal chodzi o to, żeby gracz musiał zapracować na swoja broń a nie dostawał ją razem z uniformem na dzieńdobry ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:04, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Mafiu napisał: | Pozwolę sobie na mały offtop:
Nie do końca odrobiłaś lekcje z SW Justyno:) Padawani mogli poprosić swych mistrzów do stworzenia im miecza świetlnego, ale wiadomo, że nie robili im tego do końca życia W końcu nauczyć się musieli, ale nie zawsze pierwsze miecze młodzi adepci mocy robili sami!
A co do pomysłów z boskimi obrażeniami dla palów i energią negatywną dla złych..świetny pomysł! Można wprowadzić upgradowanie zależne od Gildii np. dla wojów dodatkowy upgrade od obrażeń siecznych, dla łotrów dodatkowe obrażenia od kłutych itd. |
Byłoby to wielce niesprawiedliwe i znowu promowało kapłanów
Otóż obrażenia boskie są bardzo rzadkie, ciężko o odporność na nie. Nie ma zaklec które przed nimi chronią, przedmiotów też, istot z odpornością na to też raczej nie znajdziesz. Natomiast jeśli chodzi o sieczne czy kłute to bez problemu, odporność na obrazenia, zmniejszenie obrażeń (ogien, boskie, negatywna zadają w swoich kategoriach obrażenia, sieczne, kłute obuchowe zadają w kategorii Fizyczne, dlatego zmniejszenie działa), tak wiec zarówno czarami jak i kilkoma przedmiotami mozna zmniejszyc o kilka pktow. Ponadto wielu bossów ma odpornosc na obrazenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sywyn Munesh
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Marsa
|
Wysłany: Pon 21:21, 11 Cze 2007 Temat postu: Re: Gildie |
|
|
Masta.pl napisał: | Gildie
Serwer się rozwija… wiec może pora poruszyć ten temat. Proponuje abyśmy spróbowali czy coś z tego wyjdzie. Jeżeli podejdziemy do tego odpowiedzialnie na pewno uprzyjemni nam to grę. Proponuję następujące rozwiązania:
- osoba zgłaszająca gildię prosi Admina o pozwolenie, przedstawiając cel i rodzaj (charakter) gildii.
- wysyła siedzibę zrobioną w edytorze i określa miejsce lokalizacji gildii.
- podaje członków „rady starszych” (założycieli gildii).
- każda gildia powinna posiadać jakiś charakterystyczny przedmiot, będący przepustką a zarazem wyróżnieniem członka. (np pierścień lub charakterystyczny płaszcz)
Powiedzcie co o tym myślicie… |
Pomysł odjechany jestem za! taktaktaktaktaktaktaktaktak!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sywyn Munesh
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Marsa
|
Wysłany: Pon 21:22, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mafiu napisał: | Pozwolę sobie na mały offtop:
Nie do końca odrobiłaś lekcje z SW Justyno:) Padawani mogli poprosić swych mistrzów do stworzenia im miecza świetlnego, ale wiadomo, że nie robili im tego do końca życia W końcu nauczyć się musieli, ale nie zawsze pierwsze miecze młodzi adepci mocy robili sami!
A co do pomysłów z boskimi obrażeniami dla palów i energią negatywną dla złych..świetny pomysł! Można wprowadzić upgradowanie zależne od Gildii np. dla wojów dodatkowy upgrade od obrażeń siecznych, dla łotrów dodatkowe obrażenia od kłutych itd. |
też jestem za
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 14:12, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Niektórzy z Was nadesłali obszary gildii, które mamy dołączyć do gry. Chciałam napisać parę słów o tym, jak powinna wyglądać gildia.
Idea.
Każda rzecz która w życiu robicie jest robiona z jakiegoś powodu. Jeśli powód jest słaby, to wkrótce przestaniecie to robić. Trzeba wiedzieć, czego się chce, wtedy łatwiej jest dążyć do tego celu.
Każda z nadesłanych gildii powinna mieć coś takiego jak ideę. Jakiś powód swojego istnienia. Powodem istnienia gildii najemników będzie chęć zysku jej członków. Powodem zaistnienia gildii wojowników będzie chęć wymiany doświadczeń i szkolenia sie wzajemnie w walce.
Co jednak ważne,w takiej gildii wszystko powinno być podporządkowane takiej idei. Idea leży u podstaw gildii, jest jej fundamentem. Niedopuszczalne jest, by ktoś wkładał do gildii co popadnie, a na koniec napisał historyjkę jej powstania, która z samą gildią ma niewiele wspólnego. Gildię trzeba wymyślić, ZANIM zacznie się ją tworzyć.
Równowaga
Serwer, na którym gracie powstaje także pod wpływem pewnej idei. Kilkakrotnie w jego historii pojawiali się twórcy obszarów, którzy id tej idei odchodzili, stąd czasem możemy mieć wątpliwości co do tego, czy ta idea obowiązuje.
OBOWIĄZUJE.
Dlatego nie można przysyłac nam głupich gildii.
Nie może być tak, że w historii gildii piszecie o sobie, że jesteście bogami, założycielami, którzy pokonali wielkie i paskudne, najgorsze z mozliwych zło, bo na tym serwerze tego zła nie ma, nie było i nie będzie. Więc taka historia jest bez sensu. Nie może być tak, że wymyslacie własne bóstwa i je sobie monifestujecie w siedzibie gildii, nie może być tak, że w swoich gildiach macie dostęp do NPC ostatecznych, takich jak Śmierć, Pan Losu, Dziadek Czas czy jakiekolwiek inne tego kalibru. Gildia to organizacja graczy i ma akie możliwości jakie mają gracze. można wstawić sobie powiedzmy ołtarzyk, który rzuca uzdrowienie, bo to coś, co gracze potrsafią wyczarować. Można postawić na obszarze gildii sklepikarza, bo przecież gracze mają pieniądze i mogą sprowadzić towary dla swojej gildii.
Nie mogą jednak wzywać manifestacji sił natury takich jak smierć, czas czy grawitacja, i pokonywać ich sobie ot tak, dla treningu, bo to jakieś niemądre.
Nie można też pozwalać sobie na oczywiste sprzeczności. Jeżeli organizacja jest czarnym kultem, czczącym zło i działającą na rzec chaosu, to nie można do niej dołączać postaci praworządnych dobrych. Kiedy gildia jest organizacją służącą walce z ostatecznym złem, przygotowującą się na dzień zagłady, to, do cholery, nikt zły nie może mieć mozliwości dołączenia do niej.
Kiedy więc wymyslacie gildię, to zastanwócie się, czym ona jest.
Do cechu wojowników może dołączyć każdy, bo oni służą sobie i rozwijaniu siebie.
Ja nie wiem, jak wielu z Was grało kiedyś w Tormenta, ale tam mieliśmy do czynienia z Bogowcami. To byli ludzie i nie tylko, wyznający filozofię, wedle której rozwój własnych umiejętności pozwalał w końcu osiągnąć boskość. Mógł do nich dołączyć praktycznie każdy.
Można z resztą wymyślić sporo organizacji, które przyjmują każdego, mają pewne specjalne zdolności itd. ale pomysł trzeba mieć zanim zacznie się robić obszary.
W skrócie chcę powiedzieć tyle - gildia mają byc fajne.
nie mają być obszarami, na których jesteście bogami, nie mają być próbą wciśnięcia na nasz moduł kawałka waszego modułu. Jak chcecie swojego modułu, to sobie zróbcie, nie psujcie naszego.
Czekam na głosy oburzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jedi Temple
|
Wysłany: Nie 17:21, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Bu bu bu ja się oburzę jako pierwszy. Mianowicie nie możesz stwierdzać faktu, że ci co chcą walczyć ze złem mają być od razu charakteru dobrego. A czemu? Już wyjaśniam. Postać zła to nie tylko postać, która niszczy wszystko na swojej drodze. Postać zła to taka, która jest zachłanna, pazerna i myśli przede wszystkim o sobie. Dlatego nie widzę powodu, dla którego postać o charakterze złym nie może walczyć ze złem. Zazwyczaj zdarza się tak, że taka właśnie postać nie robi tego z chęci pomocy bliskim albo światu ale z czystej chęci zysku i w ten sposób przykłada swoją rękę do pokonania większego zła. Zdarza się też tak, że postać tak nawet zmienia swój charakter. Nie każda "dobra" gildia składa się bowiem z samych paladynów aczkolwiek miejsce, w którym się zbierają boscy rycerze to nie jest gildia tylko Zakon. Nie widzę też problemu zbytniego z wymyśleniem historyjki o pokonaniu jakiegoś tam mrocznego stwora, którego nie ma na serwerze. Wręcz przeciwnie osoba, która zrobiła takową gildię i dała jej historię, w której występują miejsca i stwory nie z naszego serwera może zrobić dodatkowych parę obszarów, w których umieszczą wszystko co jest w historii ich gildii. I jeżeli taki obszar jest ciekawy nie widzę dlaczego wy nasi kochani MG nie mielibyście go wstawić
Tyle z mojej skromnej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|