Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

I znowu składniki ^^
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 0:26, 20 Mar 2008    Temat postu: I znowu składniki ^^

No ja już są i nie da się ich pozbyć to cóż....

Ale mam taką mała propozycje nie wiem jak z jej wykonaniem czy to trudne czy nie, ale czy dało by się zrobić coś takiego że mag który posiada jakieś tam składniki z danej szkoły był by w stanie rzucać czary z innej szkoły w jakimś stopniu podobnej ale zużywać większą ilość tych składników np 5 za jeden czar. Tak np iluzja była by ustawiona jako podobna do przemiany i nie mając składników do iluzji a mając do przemiany stracił bym po rzuceniu niewidki 5 użyć składnika z przemian.
Lub zrobić tak że składniki schodziły by np normalnie albo np dwie sztuki mag korzystał by ze szkoły przeciwnej danej szkole magii z której był by dany czar, ale było by przy tym ryzyko nieudanego czaru np 50%, składnik oczywiście by znikały czar nie wychodził a mag przy nie udanej takiej próbie dostawał by obrażenia tak jak dostaje przy klasycznym rzuceniu czaru bez składników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:20, 20 Mar 2008    Temat postu:

Sejfit gram teraz magiem od początku, i mówię Ci z ręką na sercu że gra mi sie tak jak by było bez składników. Co jakiś czas sie zachyle a skłądkiki sam wpadają. Mam nadal problem z jedną szkołą ale to juz pisałem w innym poscie mam nadzieje że Justyna coś zakombinuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 10:31, 20 Mar 2008    Temat postu:

No też stąd ten pomysł... bo przemian mam prawie 3k a iluzji aż 4sztuki, nekromancji mam 30, bo znalazłem grobowy pył ktoś sprzedał... .
Stąd taki pomysł na rozwiązanie tego problemu.
Więc nie wiem po co deklaracje że gra Ci się jak bez składników, bo tu nie o to chodzi... .

Wiem że już pisałeś tylko po prostu dałem pomysł innego rozwiązania?
Zamiast robić znowu kolejne stworki dropiące składniki, czy dokładać jakieś krzaczki grzybki czy inne tołatajstwa zrobić coś takiego. Szczególnie że kapłani mają mieć jeszcze ułatwienia z okazji że będą zużywać mniej wiary za niektóre zaklęcia jak będą przynależeć do danego boga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:12, 20 Mar 2008    Temat postu:

Sejfit worek z lustrzanym pyłem kosztuje 100 i ma 50 użyć, co do grobowego pyłu to ja co jestem w świątyni to zaglądam i mam już 250 a używam nekromancji.
Co do składnika którego nie mam....jeszcze chwila pójdę na ogliki i będzie kryształ.
Z tym zamienianiem by ułatwiło ale, wszystko to nagle by straciło sens bo każdy by jechał na papce z żuka:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 12:28, 20 Mar 2008    Temat postu:

Mi by to nie przeszkadzało, a może przynajmniej ludzie by zbierali te składniki co powodowało by mniej lagów :]

A o sensowności jakiś zmian to trudno tu się wypowiadać naprawdę ;]

Intryguje mnie tylko kto gra tym magiem co w ciągu jednej nocy zdobył sam 21lvl.
Bo jakoś tak mało wiarygodne mi się to wydaje:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 21:10, 21 Mar 2008    Temat postu:

Ja wiem kto, ale nie powiem, bo mnie o to poprawoszono Smile

Zamiany składników nie będzie, bo to komplikacja, która by tylko wszystkim utrudniła życie.

W systemie zaklinania pojawi się jednak możliwość, by mag samodzielnie tworzył dla siebie fokusy, więc się nie martwcie. Będzie ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:13, 23 Mar 2008    Temat postu:

ooo to super w sumie mnie by wystarczyło towrzenie fokusów do iluzji Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aryon
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OTW-WWA

PostWysłany: Nie 22:13, 23 Mar 2008    Temat postu:

Co do składników, mam pewne zastrzeżenie do jednej ich odmiany. Podłe żuczki kappa mają w zwyczaju zakłócać expienie na złych orkach włączając się do walki. Ciekaw też jestem, co wyrabiają w jaskini króla jaszczurów, tam również przeszkadzając. Na dodatek kiedyś próbowałem się prześliznąć low-lvl łotrem koło wilków. Żaden wilk mnie nie zauważył, ale żuczki rozpoczęły pogoń, co zaowocowało zgonem. Dla niskopoziomowych postaci też stwarzają zagrożenie, bo w kupie jest ich siła, a z jednym atakiem na rundę ciężko się z nimi walczy. Zwłaszcza pierwszopoziomowym magiem niemającym żadnych obszarówek. Pamiętam, gdy kiedyś expiłem na orklinach magiem. Padłem i zostałem wskrzeszony. Mając 1hp uciekłem do kąta próbując odpocząć, ale oczywiście żuczki od razu pozbawiły mnie ostatniego punktu zdrowia... jeśli możecie zróbcie coś z nimi, bo naprawdę działają na nerwy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Nie 22:19, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skaybay
Skrypter



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Menzoberranzan

PostWysłany: Nie 22:59, 23 Mar 2008    Temat postu:

Ja bym je zamienił na jakiś pieniek z tekstem "znalazleś kolonię żuczków bla bla bla" i ekwipunkiem respawnujacym sie tak jak żuczki.
Również zauważyłem ich upierdliwość niedawno, z tragicznym skutkiem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Pon 9:31, 24 Mar 2008    Temat postu:

A dla mnie ani razu żuczki nie były złe, czy to magiem, czy łotrem. Exp jak za szczura, łatwe do zabicia...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johnny dnia Pon 9:33, 24 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 13:24, 28 Mar 2008    Temat postu:

No to skoro było mówione, że nie było mówione to zmieńcie głos żuczków kuppa Razz żeby nie darły się jak banda orków Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Melisanne
Mistrz Gry



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 9:23, 31 Mar 2008    Temat postu:

Tak rzeczywiście żuczki pojawiają sie nieoczekiwania w pewnych miejscach, powodują zgony u niektórych Smile Co do maga, żuczki mu nie przeszkadzają (wiem bo sama gram) najlepszym jest rozwiązaniem chowaniec.Natomiast dla innych polecam omijanie miejsc z żuczkami Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:43, 31 Mar 2008    Temat postu:

A i jeszcze jena sprawa "diamentowy pył" który czasami się znajduje w skrzynkach u magów nadal nie jest składnikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:51, 01 Kwi 2008    Temat postu:

sejfit napisał:
No to skoro było mówione, że nie było mówione to zmieńcie głos żuczków kuppa Razz żeby nie darły się jak banda orków Very Happy


Żuczki poprawione na module nad którym pracujemy (tego chyba nie bedziemy modyfikować bo i tak tylko chwilowo stoi). Żuczki zostały ponadto osłabione, miały być źrodłem składników a nie śmiercionośnym przeciwnikiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 23:27, 07 Kwi 2008    Temat postu:

Jeszcze dodam że gruba skóra też nie funkuje jako składnik, a jest na liście Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin