|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 0:26, 20 Mar 2008 Temat postu: I znowu składniki ^^ |
|
|
No ja już są i nie da się ich pozbyć to cóż....
Ale mam taką mała propozycje nie wiem jak z jej wykonaniem czy to trudne czy nie, ale czy dało by się zrobić coś takiego że mag który posiada jakieś tam składniki z danej szkoły był by w stanie rzucać czary z innej szkoły w jakimś stopniu podobnej ale zużywać większą ilość tych składników np 5 za jeden czar. Tak np iluzja była by ustawiona jako podobna do przemiany i nie mając składników do iluzji a mając do przemiany stracił bym po rzuceniu niewidki 5 użyć składnika z przemian.
Lub zrobić tak że składniki schodziły by np normalnie albo np dwie sztuki mag korzystał by ze szkoły przeciwnej danej szkole magii z której był by dany czar, ale było by przy tym ryzyko nieudanego czaru np 50%, składnik oczywiście by znikały czar nie wychodził a mag przy nie udanej takiej próbie dostawał by obrażenia tak jak dostaje przy klasycznym rzuceniu czaru bez składników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:20, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Sejfit gram teraz magiem od początku, i mówię Ci z ręką na sercu że gra mi sie tak jak by było bez składników. Co jakiś czas sie zachyle a skłądkiki sam wpadają. Mam nadal problem z jedną szkołą ale to juz pisałem w innym poscie mam nadzieje że Justyna coś zakombinuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 10:31, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No też stąd ten pomysł... bo przemian mam prawie 3k a iluzji aż 4sztuki, nekromancji mam 30, bo znalazłem grobowy pył ktoś sprzedał... .
Stąd taki pomysł na rozwiązanie tego problemu.
Więc nie wiem po co deklaracje że gra Ci się jak bez składników, bo tu nie o to chodzi... .
Wiem że już pisałeś tylko po prostu dałem pomysł innego rozwiązania?
Zamiast robić znowu kolejne stworki dropiące składniki, czy dokładać jakieś krzaczki grzybki czy inne tołatajstwa zrobić coś takiego. Szczególnie że kapłani mają mieć jeszcze ułatwienia z okazji że będą zużywać mniej wiary za niektóre zaklęcia jak będą przynależeć do danego boga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:12, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Sejfit worek z lustrzanym pyłem kosztuje 100 i ma 50 użyć, co do grobowego pyłu to ja co jestem w świątyni to zaglądam i mam już 250 a używam nekromancji.
Co do składnika którego nie mam....jeszcze chwila pójdę na ogliki i będzie kryształ.
Z tym zamienianiem by ułatwiło ale, wszystko to nagle by straciło sens bo każdy by jechał na papce z żuka:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 12:28, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mi by to nie przeszkadzało, a może przynajmniej ludzie by zbierali te składniki co powodowało by mniej lagów :]
A o sensowności jakiś zmian to trudno tu się wypowiadać naprawdę ;]
Intryguje mnie tylko kto gra tym magiem co w ciągu jednej nocy zdobył sam 21lvl.
Bo jakoś tak mało wiarygodne mi się to wydaje:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 21:10, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja wiem kto, ale nie powiem, bo mnie o to poprawoszono
Zamiany składników nie będzie, bo to komplikacja, która by tylko wszystkim utrudniła życie.
W systemie zaklinania pojawi się jednak możliwość, by mag samodzielnie tworzył dla siebie fokusy, więc się nie martwcie. Będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edek Mily
Obywatel Acheron
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:13, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ooo to super w sumie mnie by wystarczyło towrzenie fokusów do iluzji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aryon
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OTW-WWA
|
Wysłany: Nie 22:13, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Co do składników, mam pewne zastrzeżenie do jednej ich odmiany. Podłe żuczki kappa mają w zwyczaju zakłócać expienie na złych orkach włączając się do walki. Ciekaw też jestem, co wyrabiają w jaskini króla jaszczurów, tam również przeszkadzając. Na dodatek kiedyś próbowałem się prześliznąć low-lvl łotrem koło wilków. Żaden wilk mnie nie zauważył, ale żuczki rozpoczęły pogoń, co zaowocowało zgonem. Dla niskopoziomowych postaci też stwarzają zagrożenie, bo w kupie jest ich siła, a z jednym atakiem na rundę ciężko się z nimi walczy. Zwłaszcza pierwszopoziomowym magiem niemającym żadnych obszarówek. Pamiętam, gdy kiedyś expiłem na orklinach magiem. Padłem i zostałem wskrzeszony. Mając 1hp uciekłem do kąta próbując odpocząć, ale oczywiście żuczki od razu pozbawiły mnie ostatniego punktu zdrowia... jeśli możecie zróbcie coś z nimi, bo naprawdę działają na nerwy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aryon dnia Nie 22:19, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skaybay
Skrypter
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Menzoberranzan
|
Wysłany: Nie 22:59, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym je zamienił na jakiś pieniek z tekstem "znalazleś kolonię żuczków bla bla bla" i ekwipunkiem respawnujacym sie tak jak żuczki.
Również zauważyłem ich upierdliwość niedawno, z tragicznym skutkiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Pon 9:31, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A dla mnie ani razu żuczki nie były złe, czy to magiem, czy łotrem. Exp jak za szczura, łatwe do zabicia...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Johnny dnia Pon 9:33, 24 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 13:24, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No to skoro było mówione, że nie było mówione to zmieńcie głos żuczków kuppa żeby nie darły się jak banda orków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Melisanne
Mistrz Gry
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 9:23, 31 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Tak rzeczywiście żuczki pojawiają sie nieoczekiwania w pewnych miejscach, powodują zgony u niektórych Co do maga, żuczki mu nie przeszkadzają (wiem bo sama gram) najlepszym jest rozwiązaniem chowaniec.Natomiast dla innych polecam omijanie miejsc z żuczkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:43, 31 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A i jeszcze jena sprawa "diamentowy pył" który czasami się znajduje w skrzynkach u magów nadal nie jest składnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:51, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
sejfit napisał: | No to skoro było mówione, że nie było mówione to zmieńcie głos żuczków kuppa żeby nie darły się jak banda orków |
Żuczki poprawione na module nad którym pracujemy (tego chyba nie bedziemy modyfikować bo i tak tylko chwilowo stoi). Żuczki zostały ponadto osłabione, miały być źrodłem składników a nie śmiercionośnym przeciwnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23:27, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze dodam że gruba skóra też nie funkuje jako składnik, a jest na liście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|