|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 15:42, 12 Mar 2007 Temat postu: Kosmetyka... |
|
|
Fajnie byłoby postawić makrery na wyjściach z lokacji tak jak a w starych obszarkach, żeby na przykład nowi gracze którzy nie byli wcześniej na Lodowych Gigantach wiedzieli, gdzie jest wejście do Vengrandu. Ja jestem głupiutka i ie umiem tam nigdy trafić, nie mówiąc o tym, że szukałam jaskini z białymi slaadami dłuuugo, zanim znalazłam. W innych obszarach też tych flag na mapie brakuje.
No i proponuję do OnCientEnter dodać:
object oPC = GetEnteringObject();
object oAr = GetObjectByTag("VEN_XXX",0);
object oVengrand = GetArea(oAr);
if (!GetIsPC(oPC)) return;
ExploreAreaForPlayer(oVengrand,oPC,TRUE);
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
milamber
Gość w Maleear
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:14, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Możesz mi wyjaśnić co to jest? W skryptach nie siedze więc moge być niepoinformowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:01, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Odsłania mape całego obszaru miasta Vengrand. Takie skrypty mamy w Tiroch, Acheron i Maleear o ile mnie pamiec nie myli. O vengrandzie zapomniałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 18:36, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Wiem, i dlatego bezczebelnie przypominam No i te markerki też nie są jakoś bardzo potrzebne, tylko że mówcie co chcecie - pomagają. Zwłaszcza, jak przejście między obszarami jest tak jak między Lodowym Dziedzińcem a Lodowym Pustkowiem - na krawędzie mapy, nie oznaczone ani drogą, ani znakiem. Ja wyszłam z Chłodnej Jaskini i pobiegłam prosto mijając Vengrand, bo nie zgadłam, że tam może być przejście, dopiero mnie GimliKrasnolud zaprowadził do miasteczka Vengrand.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
milamber
Gość w Maleear
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:01, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ja trafiłem do Vangardu bez większych problemów . Ale fakt, takie oznaczenie WSZYSTKICH lokacji by się przydały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kebur
Obywatel Acheron
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 19:23, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Justaa służe pomocą ;d
pozdrowienia ;d
Jeżeli cos wam to da to ja moge uchylić rąbka tajemnicy o ktorej wie... tylko ja... ;d
że to może pomoć nie ktorym w odnajdywaniu lokalizacji ;d może wyjdzie, ale nie powiem, że napracowaś się leciutko trzeba... leciutko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
milamber
Gość w Maleear
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:28, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Możesz sam na minimapie zaznaczać nazwy przejść ale jak wyjdziesz i znowu wejdziesz na serwer to już ich nie będzie ;P Niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 20:35, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
No wstawianie tych flag to nudna robota strasznie, wiem, mój mod był malutki, a dopraowadzało mnie to do szału, to wprowadzanie nazw... Ale i tak tą robotę trzeba wykonać, bo inaczej naprawdę w iektórych miejscach trudno się NIEKTÓRYM domyślić, że można tamntędy przejść. Dziękuję za dokonanie zmian z góry Wiem - to nie jest ważne, ale własnie dlatego dałam temat KOSMETYKA - bo to tylko zmiany kosmetyczne, bez znaczenia dla ogółu.
Ech...
Wracam do pracy...
Justaa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elentali
Gość w Maleear
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:17, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
1. ustawic czas znikania dropów, nawet ogony szczórów i skrzydła nietoperzy które sie za długo walaja laguja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 9:44, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To akurat jest tak, że skypt, któy OnHeartbeat czyści obszary bardziej lagowałby serwer niż te kilka itemów, które leżą na ziemi. Chyba, że ustawić go w OnEnter... Ech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elentali
Gość w Maleear
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:05, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
i tak jest zrobiona na całej reszcie serwerów, nic nie laguje bardziej niz dropy, zapraszam do testów ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 21:48, 26 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem Elentali. Nie jesteś pierwszą osobą, która na dropy zwraca uwagę. Ani pierwszą, która pojawia się i po kilku chwilach grania ma serię genialnych pomysłów jak zbawić Lands Of The Damned i uczynić lepszym:)
Generalnie u nas nie ma czyściciela, żeby komuś przez przypadek nie zjadł sprzed nosa jakiegoś itemu. Lagi są, ale to raczej dlatego, że mamy często sporo graczy, bo kiedy jest ich mniej to i lagów brak. Myślę, że gdyby Administrator uznał, że dropy są tak ważnym problemem, to już dawno by się tym zajął i zaręczam Ci, że rozważał taką możliwość.
A co do testów, jestem pewna że Ty zrobiłeś ich mnóstwo i dlatego tak dobrze wiesz, że nic nie laguje bardziej niż dropy Ja z kolei wiem, że nie każde rozwiązanie na INYYCH SERWERACH jest takie dobra, jak się z pozoru wydaje. Na tym, co laguje się nie znam wcale, ale do Administratora tego serwa mam dużo zaufania. Skoro postnowaił Czyściciela nie montować, to znaczy, że miał ku temu powód.
Dzięki za propozycję, zapewne zostanie ponownie rozwazona
Pozdrawiam
Justaa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Pią 0:17, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawa jest zależna w pełni od ilości graczy, bo to oni ten cały śmieć produkują xD Ale jest to faktem że przy dużej ilości przedmiotów na danej lokacji bywają kłopoty z jej wczytaniem. Hehehe pamiętam jak na Drakonisie zgubiłem jakieś 300 butelek ( wypadły w sumie przez skrypt który najpierw dodawał napełnione a później zabierał puste co czasem się kończyło takimi wyrzutakmi) i tego nie zauważyłem to lokacja z nimi do najbliższego resetu wczytywała się po 30 min
Ilość takich dropów też ma pewien wpływ na wydajność ale to tez przy ilościach dość dużych, więc nie zawsze taki skrypt czyszczący ma sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elentali
Gość w Maleear
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:18, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
lokacja z dropami zabiera ciut pamiecie co za tym idzie obciąża reszte, nie pamietam ile dokładnie powinno przypadac pamieci na jednego gracza ale nie ma po co dzielic jej ze śmiećmi.
najlepsze rozwiązanie to czyszczenie po wyjsciu gracza, według mnie, przykład, wrc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:43, 27 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Spoko, wlasnie rozeznaje sie na forum bioware'u czy lepiej czyscic po wyjsciu ostatniego gracza z obszaru czy w 15 minut po pojawieniu sie dropa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|