Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Miasta

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elvis
Gość w Maleear



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:44, 18 Maj 2006    Temat postu: Miasta

Można by było zrobić miasta dla poszczególnych ras (co wiąrze się z ograniczeniem wstępu na teren tylko dla danej rasy). np. dla krasnoludów kopalnie....

Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 17:56, 18 Maj 2006    Temat postu:

Dobre dla mnie fajny pomysł Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Czw 19:09, 18 Maj 2006    Temat postu:

Myśle że mod jest za mały by każda rasa miała swoje miasto tymbardziej że rasy to nie tylko te dostępne w nwn np drow z elfem się nie przyjaźnie krasnolud z duergarem też a zrobienie takiej rasy jest wykonalne no i druga sprawa rzecz raczej na serwery rpg by gracz musiał się zastanawiać czy może wejść do miasta czy nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:25, 18 Maj 2006    Temat postu:

Ja uważam to za dobry pomysł, a co do wielkości moda to rozwija się i tak w żółwim tempie więc te miasta też za około 2 miesiace powstaną Very Happy
A co do podras(drowy i duergary) to mozna zrobić dla nich podziemne miasto, lub oddzielne dla tych i dla tych, w podmroku i podgórzu.

A w tych miastach jeszcze moznay by dać przedmioty jedynia dla danych ras, i wstawić tam te lepsze, np. w mieście elfów "elficka kolczuga" lub taka lekka zbroja co dawała zmniejszenie i premie do kp nie pamietam nazwy. Ewentualnie zrobić nowe zbroje tylko dla poszczagólnych ras.
Tylko co do drowów i duergarów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Czw 19:50, 18 Maj 2006    Temat postu:

tyle że ras grywalnych w nwn jest sporo a chyba nie chodzi o to by gracz co chwile na miasto trafiał i jeszcze wiać musiał bo go straż pogoni to naprawde rozwiązanie pasujące raczej jako element rp. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Inna sprawa że do miasta ludzi wszelkie rasy dobre powinny mieć wstęp wolny z elfami to jest różnie zależy od osady i plemienia np dzikie najpierw strzelają później zadają pytania no a krasnoludy raczej są zamknięte w sobie i swych twierdzach do drowów przeciętny powieszchniowiec wolał by nie zagladać tak samo duergarów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacak
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:55, 18 Maj 2006    Temat postu:

witia1 napisał:
tyle że ras grywalnych w nwn jest sporo a chyba nie chodzi o to by gracz co chwile na miasto trafiał i jeszcze wiać musiał bo go straż pogoni

lol Very Happy

ale tak to jestem za tymi pomysłami z miastami, a uważam że półroki, nie powinny mieć miasta, tylko wieś albo taki większy obóz, niziołki to wieś jak sie patrzy(w CEP'ie mozna zrobić takie hobbitowe domki jak w LOTR). A co do gnomów to za bardzo ich nie znam, moze połączyć ich z krasnoludami, albo niedaleko w jakiejś jaskini wsadzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elvis
Gość w Maleear



Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:19, 18 Maj 2006    Temat postu:

Mając na myśli zrobienie rasowych miast brałem pod uwagę tylko te najczęściej używane przez graczy... np.krasnoludy, elfy itp.

I nie koniecznie jak to Kacak zauważył muszą to być jakieś duże obszary... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Pią 14:14, 19 Maj 2006    Temat postu:

Ludzie to już mają swoje miasta, ale trzeba by rozpatrzyć kto do jakich miast mógł by wchodzić, drow notabene nie powinien móc do żadnego Razz myśle że niepotrzebna praca przynajmniej narazie po co nam więcej miast moduł nie jest za duży i przynajmniej ja bym chętniej zobaczył jakas ładną lokacje z mobkami a nie miasto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 15:33, 19 Maj 2006    Temat postu:

witia1 napisał:
przynajmniej ja bym chętniej zobaczył jakas ładną lokacje z mobkami


A to te dotychczasowe nie są ładne?? Very Happy No narazie w planach są 2 miasta, jednego mamy szkielet, a drugiego plany Very Happy Ale spokojnie, wszystko w swoim czasie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monk-Killer
Gość w Maleear



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z TĄD ALBO Z TAMTĄD

PostWysłany: Pią 20:02, 19 Maj 2006    Temat postu:

Ładne czy nie sprawa gustu a jak wiadomo o guscie sie nie dyskutuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witia1
Pogromca Drako



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z drugiej strony monitora :D

PostWysłany: Sob 18:26, 20 Maj 2006    Temat postu:

Ving napisał:
witia1 napisał:
przynajmniej ja bym chętniej zobaczył jakas ładną lokacje z mobkami


A to te dotychczasowe nie są ładne?? Very Happy No narazie w planach są 2 miasta, jednego mamy szkielet, a drugiego plany Very Happy Ale spokojnie, wszystko w swoim czasie Very Happy

Nie no tam nie pisałem że nie są ( nieco się podlizac wypada nie Razz ) tylko że chętnie zobacze kolejną lokacje z potworkami niż ze strażą miejsca i kupcami ja tam walczyc wole niż handlowac Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kebur
Obywatel Acheron



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 20:47, 09 Sty 2007    Temat postu:

no to dobry pomysł jest, zapewne juz powstało kilka takich miejsc, bo serwer juz trwa dość długo a ja gram od niedawna. Tak jak piszą ludzie powyżej powinny byc stwożone miejsca takie klimatyczne dla poszczegolnych ras [czyli. np. krasnoludy - jaskinie, kopalnie (byle by był śnieg, o tak o), elfy - las] jak dla krasnoludów to już byłem w jednym miejscu nie moge zapamietac nazwy ;] Vergent [może, ale chyba nie], jak zauwazylem tam sprzedaja tylko krasnoludy, ale ceny drogieeeee
no i to na tyle co do tego tematu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 22:00, 09 Sty 2007    Temat postu:

Ja nie gram za długo, a pomysł miast podobałby mi się, gdyby to naprawde było RP. Ale nie jest. Uderzyłam do Adminów z pomysłem dużego miasta już wczesniej, ale czym dłużej gram w na Naszym Serwerze tym bardziej do mnie doviera, że zabawa na nim to nie RP. nowe miasta sa w nim niepotrzebne, bo jak dotychczas za mało jest ciekawych obszarów na których możemy walczyć... Chyba, że naprawdę moduł zmnieni kwalifikacje i stanie się RP, bo niewielkie byłyby to zmiany.
A wracając do pomysłu z miastami Rasowymi - jesli to nie RP sa niepotrzebne, a jesli to jest RP, to panowie - w swiecie w którym przychodzi nam grać wielorasowośc i wielowyznaniowość jest powszednia. Istniją całe rzesze bóstw i nikt nie toczy świętych wojen, tak samo jak konflikty rasowe ograniczają się do wojen między tymi z Nad i tymi z Pod. Jedynie orkowie maja konflikt z wszystkimi, no a dodatkowo elfy i krasnale żywią do siebie antypatię. Poza tym istnieje współpraca między rasami, i rasa nie jest podstawą konfliktu. Dlatego pomysł na rasowe miasta, gdzie będzie się do obcych strzelało bez ostrzeżenia jest całkiem nie na miejscu.
Co za to da się zrobić - ano krasnoludzka enklawę przy kopalni. Zatrudnia się tylko krasnali, bo nikt iny nie chce tam pracować, więc osiedle mieszkalne przy kopalni jest krasnolidzkie, ale wstęp tam maja wszyscy. Jakiś leśny obóz elfów jest wykonalny w ten sam sposób. Co do prawdziwych miast, w D&D one musza być WIELORASOWE bo to buduje ich klimat, zakurzonych, pełnych życia miasteczek i grodów. Podstawą istnienia miasta jest suma społecznych interakcji, w tym handel, a jak tu handlowac, kiedy strzela sie do zbliżających sie obcych? Komu sprzedawać produkowane przez siebie surowce?
Jesli już chcecie konfliktu, to powinien być on lokalny. Jedno miasto jest wrogo nastawione do drugiego, bo w jednym rządzą magowie, a w drugim wojownicy, albo w jednym jest wydobywana ropa naftowa, ale tylkow drugim mają inżyniera zdolnego zbudowac linię rafineryjną i ja obsługiwać.
zamiast miast (bo z nimi dużo jest roboty, żeby były jak żywe) mozna zrobić siedziby organizacji. Ilu z was grało w Fallouta?? Bractwo stali miało swój podziemny bunkier, który nie był może miastem, ale spełniał potrzebne grze funkcje miasta, w przy tym bylprosty do zaimplementwania przez twórców gry.
Można zamiast miast postawić siedziby organizacji a graczom dać mozliwośc dołączania do nich - oczywiście wybór jednej spowoduje, że rzeczywiście w tej drugiej bedą do gracza strzelać bez ostrzeżenia, ale sam sie prosił.
Jdnym słowem - miasta, żeby były miastami, musza byc naprawdęporządne. Grze się bardziej przyda inny rodzaj obszarów, ale z drugiej strony miło jest usyszeć, że powstają wciąz nowe i piekne obszary do Naszego Moda Smile

życzę miłej gry,

Justaa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tordek
Gość w Maleear



Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:53, 10 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
że zabawa na nim to nie RP. nowe miasta sa w nim niepotrzebne, bo jak dotychczas za mało jest ciekawych obszarów na których możemy walczyć... Chyba, że naprawdę moduł zmnieni kwalifikacje i stanie się RP, bo niewielkie byłyby to zmiany

Zgadzam się w stu procentach. Za mało RP za dużo naszego świata. Dlatego nowe miasta nie są konieczne, bo były by tylko po to by zyskać lepszy ekwipunek, albo wyższy level. Chyba że moduł przekwalifikuje się jako lekkie RP, wtedy należało by dodać trochę fabuły i questów i wtedy nowe miasta by się przydały jak napisała wyżej Justyna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 19:05, 10 Sty 2007    Temat postu:

A duże miasto to jest i tak fajna rzecz, tyle że tylko w RP. Jak macie robić jakieś obszary, to naprawdę warto pomyśleć o aranżacji wnętrze budynków już istniejących Smile Słyszałam, że się jakiś bankier pojawił i filię banku otwarł. Fajnie, mam nadzieję że PKO bo mam tam niezły debet Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin