|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrBigB
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:06, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie to w sumie lata jak bedzie trza to wyekspie 40 lvl w 3 dni szkoda jednak trochę itemów nie dalo by sie przenieść chociaż 10 itemów z konta bardzo prószę o rozpatrzenie ..... i wcale nie chodzi mi o bronie ale zbrojki amulety i takie tam tak na poczatek.... i tak pewnie tego nie zrobią ;/ A co do kasacji no k....rwa znowu zmiany przez cwaniaczków tak jak z zarabianiem, kradzieżą i jeszcze można wymienić kilka rzeczy.
A jakby ktoś mi coś wyrzucał to ja mam 2 konta i nie po to żeby bossów tluc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tupaczek
Gość w Maleear
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:28, 27 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli mogę ściągnąć sobie wodza goblinow na sarraha i mi może wyleciec broń lodu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 10:23, 27 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nie, wódż goblinów ma inny skrypt dropujący (nie ma wcale ;P). Ale Uruk-Shaka jak ściągniesz, to owszem, chyba tak się stanie. Chyba, bo są trzy rodzaje skarbów, małe, średnie i duże, a ja nie wiem, czy Uruk się już łapie w kategorię dużych, czy jeszcze jest w średnich. Widziałam, jak Uruk-Shak biegał ostatnio za kimś po Acheron, więc ściągnięcie go do któregoś z olbrzymów nie powinno być problemem.
Jeśli jednak Uruk nie wydropi skarbu Sarraha, to trzeba sięgnąć wyżej, a mianowicie zabrać ze sobą Balora z wulkanu albo Inviliona z Chelestry, króla Acheron (tego z Krypty Królewskiej) Czempion szkieletów w krypcie ma jeszcze inny system dropów więc tez nie zadziała.
Jeśli jednak chcecie tak cheatować, to się pospieszcie. Po kasacji będzie taka możliwość zablokowana, tzn. boss będzie dropił cokolwiek tylko na swoim obszarze i basta!
Co do multikont - blokada jak najbardziej na miejscu, choć z drugiej strony jak ktoś się przyzwyczaił do grania na kilka kont, to go to będzie uwierać...
Ja na przykład będę miała problem, bo mam co prawda jedno konto, ale nie wiem, jak to z moim bratem jest i jego kontami, a gramy z tego samego cd-key'a i nie da się zaintalować DWÓCH gier o różnym CD key na jednej maszynie, w rejestrze systemu jest odwołanie do CDkey'a z ostatnio zainstalowanej wersji gry.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Nie 10:29, 27 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edek Mily
Obywatel Acheron
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:48, 27 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
to może by ograniczyc ilość kont powiedzmy do 4, w tedy jak ktoś jeszcze gra z tego samego CD-key'a na naszym serwie w tedy by przypadały po 2 konta na każdego gracza....
Co prawda ułatwiło by to tym którzy nie mają większej rodziny bo by mogli miec więcej kont....
Pozdrawaim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Nie 15:25, 27 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Kurde, a nie lepiej zarejestrować konta bliźniacze? To znaczy, że każdy gacz mui zarejestrować swoje wszystkie konta. Admini by wpisali te nazwy kont do jakiegoś spisu na jakimś niewidocznym obiekcie i by przy bossie sprawdzało, czy postać jest z innego konta. Nom?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:21, 27 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Albo po prostu zrobić autoryzacje, przy wejściu na serwer nie wiem czy coś takiego jest możliwe, żeby jakiś pamper przeprowadzał rozmowę ale nie wiem czy to możliwe żeby reagował on na cd'key. Bo, żeby robili to mg było by dość uciążliwe z racji tego, że nie zawsze mają czas żeby wisieć na serwie. Ale np podać na pw konta które mają być autoryzowane i mg by je przepuścili reszta aut. Ale z drugiej strony spowoduje to, że część nowych graczy się pewnie tym zniechęci. Więc nie wiem czy był by to dobry pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Pon 15:12, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Pytanie czy gra weryfikuje klucz z rejestru czy z pliku ini z kluczami? ( Do Justy ^^ ) Bo jeśli z ini to żaden problem zrobić 2 pliki bat nadpisujące klucze na dwie różne wartości i następnie odpalające grę, to oczywiście założenie że ktoś ma dwa zestawy kluczy^^.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Pon 15:13, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Pon 16:03, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
witia1 napisał: | Pytanie czy gra weryfikuje klucz z rejestru czy z pliku ini z kluczami? ( Do Justy ^^ ) Bo jeśli z ini to żaden problem zrobić 2 pliki bat nadpisujące klucze na dwie różne wartości i następnie odpalające grę, to oczywiście założenie że ktoś ma dwa zestawy kluczy^^. |
Powinno zasysać publiczną część cd-key'a z pliku ini. Za pomocą tego cd-keya zasysa również serwer informację na temat tego, z jakiego cd-keya korzysta gość na tym koncie. Zatem cokolwiek się weźmie i tak jest przerąbane, bo trzeba mieć 2 cd-keye. A żeby je mieć, trza mieć 2 gry. A po co marnować 4 dyszki, gdy można legalnie zarąbać se bossa?
Ale patent jest dobry, przypisywać zmienną do bossa "gość o tym cd-keyu tu był", sprawa rozwiązana ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 16:50, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tak są teraz zrobieni bossowie, tylko zamiast cd-keya pobiera nazwę konta gracza. Ale w Toolsecie jest możliwość pobierania CDKey, więc starczy w zasadzie zmienić dwa skrypty, żeby zamiast po nazwie gracza rozpoznawało delikwenta po CDKey.
Witia - nie mam pojęcia, nie mam w tej chcieli czasu na sprawdzenie, Powyższe rozwiązanie jest prostsze i skuteczniejsze, jeśli będę miała coś w tej sprawie dopowiedzenia, to tak to pewnie zostanie rozwiązane, jeśli nie, czytaliście pierwszy post Vinga w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrBigB
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:17, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm czyli jest nadzieja, ale nawet jeśli pomysł wypali w sensie możliwości realizacji, pozostaje pytanie czy Ving to zaakceptuje, bo tak szczerze mówiąc... coś mi sie wydaje z multikonta to tylko taki pośredni pretekst do kasacji. Zobaczymy, mam nadziej, że mądre głowy coś wymyślą, jak nie to wrócę (czy wam sie to podoba czy nie ) na serw po kasacji .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Pon 18:07, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Justyna napisał: | Ale w Toolsecie jest możliwość pobierania CDKey | Poprawka - publicznej części CD-KEY'a. Choć w rezultacie niewiele to zmienia.
A co do kasacji wszystkich postaci - to nie było z powodu multi wypadów na bossy, lecz z powodu drastycznych zmian na serwerze. Admini chcieli zobaczyć, jak sobie poradzimy ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edek Mily
Obywatel Acheron
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:53, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
czyli jednymi słowy po kasacji bedziemy mieli test bojowy w nowych warunkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 19:54, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Exactly;)
Te warunki są już testowane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Pon 19:55, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:48, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
witia1 napisał: | Pytanie czy gra weryfikuje klucz z rejestru czy z pliku ini z kluczami? ( Do Justy ^^ ) Bo jeśli z ini to żaden problem zrobić 2 pliki bat nadpisujące klucze na dwie różne wartości i następnie odpalające grę, to oczywiście założenie że ktoś ma dwa zestawy kluczy^^. |
Gra pobiera Keya z pliku .ini w katalogu z grą.
Oczywiście że da się zainstalować 2 NWNy i używać różnych kluczy. Ja osobiście mam 1 NWNa i mam do dyspozycji 4 zestawy kluczy (podstawka, sou i hotu) i podmieniam tylko pliki .ini jak potrzeba ale miałem swego czasu 2 nwny, jeden z hotu i sou a drugi bez dodatków.
Klucz i IP będą sprawdzane razem, aby móc założyć dużą ilość kont trzeba będzie mieć zmienne ip i kilka kluczy NWNa. Do tego prawdopodobnie uruchomimy bazę danych przez NWNXa, więc będziemy zapisywać właścicieli itemów, więc osoby które sobie przerzucaja między kilkoma swoimi kontami itemy i tak znajdziemy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ving dnia Pon 21:58, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|