Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe klasy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorthiel
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:05, 09 Lut 2008    Temat postu:

Jak dla mnie można zrobić MB na bronie dystansowe z pominięciem łuków i kusz.

MB na procę ^^
Na toporki byłby super jeśli można zrobić coś w stylu "powracającego toporka"


A jeśli już mowa o łukach to:
zwiększyć ST strzały śmierci Razz
na co najmniej 10 + poziom mistycznego łucznika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:18, 09 Lut 2008    Temat postu:

MrBigB napisał:
Hmm chyba nie widziałeś łuku draco albo tego potworka od mefika Razz
Ech po kasacji wszystkie moje luki draco odejdą w nicość
*głeboko wzruszony*


Uuuu no naprawdę straszny. To weź sobie do tego mistrza broni na topór (powiedzmy krasnoludzki) z ostrością obrażeniami od żywiołów. Dodatkowo woj może powalić. Czy łucznik ma jakieś szanse....tak może spierdzilac bo ma lżejszą zbroje i nie nosi tarczy:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 17:25, 09 Lut 2008    Temat postu:

Aha, jeśli chodzi o MB, to nie, nie może się specjalizować po mistrzowsku w tych broniach. Myślałam, że naprawdę chodzi o Bladego Mistrza i o to, żeby dostał standardowe atuty ze specjalizacją w broni. To proste.

Atutów takich, jakie ma Mistrz Broni zwyczajnie nie ma dla broni dystansowych a my ie możemy ich stworzyć, chyba, że tak jak panowie od RPC oszukamy i napiszemy 'Nowy System Walki', czyli zablokujemy normalne ataki, a potem zrobimu swoje skrypty a animacjami, rzutami i wszystkim innym, co będzie symulowało walkę LUB dodamy PRC i stworzymy takie atuty... Obie te metody wymagają pół roku pracy, więc nie wiem, czy warto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrBigB
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:47, 09 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Uuuu no naprawdę straszny. To weź sobie do tego mistrza broni na topór (powiedzmy krasnoludzki) z ostrością obrażeniami od żywiołów. Dodatkowo woj może powalić. Czy łucznik ma jakieś szanse....tak może spierdzilac bo ma lżejszą zbroje i nie nosi tarczy:D


LOL gdyby MB mógł być na dystansowe to robisz z łotrem i tc na duzy zaskok z częstym i dużym krytykiem z łuku.... żaden MB ci nie podskoczy nawet nie zobaczy co go zabiło xD... no może MB o podobnym bulidzie z dużym spotem i nasłuchiwaniem Razz


Ale co do łuczników rzeczywiście przydało by się jakoś ich wzmocnić bo mistyczny mnie raczej mdli. Wcześniej pisałem także, że niestety "czyste" woje (głównie oparte o siłe) są dość słabe na serwie, chodzi o to że żeby zabić jakiegoś poważniejszego bosa to raczej ciężko idzie ;/ i kp mało mają ;/ można by w bractwie jakieś mocniejsze itemy udostępnić dla wojów bez klas magicznych Smile .... i wcale nie chodzi mi o zrobienie z wojów tankerów Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MrBigB dnia Sob 18:03, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Sob 21:14, 09 Lut 2008    Temat postu:

Jako ze jest to temat o nowych klasach tak wiec wrzuce ta nad ktora siedze Very Happy

(KLASA PRESTIŻOWA)
Zabójcy Magów to wyszkoleni wojownicy specjalizujący się w walkach z magami. Ich zdolność do odpierania zaklęć przeciwników jest na tyle rozwinięta, że są w stanie skutecznie się im przeciwstawiać.

- Kość wytrzymałości: k8.
- Biegłości: Wszystkie bronie proste i bojowe, lekkie i średnie pancerze oraz tarcze.
- Punkty Umiejętności: 4 + modyfikator Inteligencji.

WYMAGANIA:

Podstawowa premia do ataku: +7
Umiejętności: Czaroznawstwo: poziom 8.

ZDOLNOŚCI:

Poziom
5: Rozpraszające Uderzenie - postać może dodać na swoją broń specjalną właściwość pozwalającą rozpraszać przeciwnika podczas trafienia.
10: Odporność na Zaklęcia - postać uzyskuje odporność na zaklęcia równą 10. Odporność ta wzrasta o dwa co każde 2 poziomy po osiągnięciu poziomu epickiego.

Z tą odpornościa na magie to wyglada tak. Na 10 poziomie postac uzyskuje odp = 10. Na poziomach epickich wzrasta ona o 20 i wynosi 30. Wiecej nie dalem rady wykombinowac mimo iz grzebalem w skrypcie sterujacym całą grą co jak sie pozniej okazalo bylo za trudne jak dla mnie Razz Rozpraszajace uderzenie bedzie dzialalo podobnie do rozproszenia na swietym mscicielu jeszcze nie wiadomo ile rund sie bedzie utrzymywalo ale bedzie to 1 uzycie na dzien na 5 lvli postaci. Czyli max 6 uzyc na 30 lvlu. Nad mocą rozproszenia tez sie jeszcze zastanwiamy.
EDIT:
Troche wiecej o tej klasie. Rzuty ma monka czyli kazdy jest wazny nie tylko wytrwalosc. Do tego premia jest typowego wojownika. Umiejetnosci klasowe podobne do tych co ma RDD. Co do rzutow mysle ze jest chyba mozliwe je podniesc ale nie jestem pewny Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobi Wan Kenobi dnia Sob 23:06, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrBigB
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:55, 09 Lut 2008    Temat postu:

A nie dało by się dorzucić jakieś zwiększone rzuty na wytrwałość czy coś w tym stylu aby podnieść "odporność" na zaklęcia śmierci ?? Takie coś pasowało by to tej klasy ... chyba Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MrBigB dnia Sob 21:57, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:49, 09 Lut 2008    Temat postu:

Bobi Wan Kenobi napisał:
Rozpraszajace uderzenie bedzie dzialalo podobnie do rozproszenia na swietym mscicielu jeszcze nie wiadomo ile rund sie bedzie utrzymywalo ale bedzie to 1 uzycie na dzien na 5 lvli postaci. Czyli max 6 uzyc na 30 lvlu. Nad mocą rozproszenia tez sie jeszcze zastanwiamy.


Ja sie domyślam że mag cały czas was boli, jeśli chodzi o "siłę" postaci, ale po rozproszeniu "świętym mścicielem" mag jest jak dziecko.
Jeśli chcecie już coś takiego zrobić to proponuje test na st, po drugie zabójca nie mógł by mieć powalenia. Nie zrównacie klas, bo to jest z założenia chory pomysł. Jak już wcześniej pisaliście, expienie na tym serwerze ma polegać na współpracy. To nie jest arena gdzie postacie walczą ze sona, a poza tym powoli załączacie elementy rpg i z założenia postać czarująca jest silniejsza od wojownika. Gdyby czary równały sie walce to magia straciła by swój urok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Nie 0:26, 10 Lut 2008    Temat postu:

Ja nie robie tej klasy zeby dokopac magowi -.-po za tym nie wiem czy aby swiety msciciel nie ma st na rozproszenie (ale to tylko moje przypuszczenie) jezeli mam racje to nie ma on duzego. Po za tym nie rowna sie on z Mordenkeinem, jak juz to dziala podobnie do wiekszego rozproszenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejong
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku

PostWysłany: Nie 2:43, 10 Lut 2008    Temat postu:

srala krowa pierdzial wół

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Nie 9:32, 10 Lut 2008    Temat postu:

Kejong napisał:
srala krowa pierdzial wół

A tobie co?? Moze zamiast robic z siebie nie wiem co to napiszesz o co dokladnie ci chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:57, 10 Lut 2008    Temat postu:

Jeśli chodzi o świętego mściciela to chyba ma ST na rozproszenie ale z odpowiednio wysokim lvl Pala + Krytyk = rozproszenie prawie każdego maga, może nie odrazu wszystkie czary ale częśc napewno puści, a jak już część zejdzie to i reszta powoli będzie schodzic bo i ST maga z odparciem bedzie słabło....tak mi sie przynajmniej wydaje Very Happy.

Czyli i tak pal z świętym mścicielem żącic bedzie magiem....jeśli ten wytrzymie nawał czaeów rzucanych przez maga Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 10:13, 10 Lut 2008    Temat postu:

ST będzie zależało od poziomu Zabójcy Magów, atutów będzie klilka i nie będzie to działó jak święty mściciel, tylko jak jedno z zaklęć rozproszenia - które - zależy d tego, jakie atuty weźmiecie. Będzie tyle attów ile zaklęć rozproszenia, prawdopodobnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorthiel
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:29, 10 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Z tą odpornościa na magie to wyglada tak. Na 10 poziomie postac uzyskuje odp = 10. Na poziomach epickich wzrasta ona o 20 i wynosi 30.


Nie chce nic mówić ale ta odporność na zaklęcia jest żałosna.
Nawet gdyby miał 20 na pierwszym poziomie i 40 na 40stym to i tak każdy mag się przez to przebije (szanujący się mag ma jakies 45 +k20). Moby z resztą też pewnie...

Jeśli na umiejętność ma cokolwiek robić to proponuję dać
10 - 15
20 - 30
30 - 45
a nawet
10 - 15
20 - 35
30 - 50

bo w przeciwnym razie to szkoda Twojej pracy dla umiejętnosci której jedynym celem bedzie widnienie w karcie postaci jakiejś cyferki. Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorthiel dnia Nie 10:30, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brottor stoneshield
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:34, 10 Lut 2008    Temat postu:

Jeżeli się nie mylę to mając koło 30 poziomu, a nawet mniej, klasy czarującej rozproszenie już nie zadziała Wink

Co do czarnego strażnika. Można mu dać lepszego chowańca, który wraz z poziomem stawałby się lepszy.

Jakieś odpowiedniki czarów paladyna, też by mu się przydały.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Brottor stoneshield dnia Nie 10:42, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Nie 11:31, 10 Lut 2008    Temat postu:

Lorthiel napisał:
Cytat:
Z tą odpornościa na magie to wyglada tak. Na 10 poziomie postac uzyskuje odp = 10. Na poziomach epickich wzrasta ona o 20 i wynosi 30.


Nie chce nic mówić ale ta odporność na zaklęcia jest żałosna.
Nawet gdyby miał 20 na pierwszym poziomie i 40 na 40stym to i tak każdy mag się przez to przebije (szanujący się mag ma jakies 45 +k20). Moby z resztą też pewnie...

Jeśli na umiejętność ma cokolwiek robić to proponuję dać
10 - 15
20 - 30
30 - 45
a nawet
10 - 15
20 - 35
30 - 50

bo w przeciwnym razie to szkoda Twojej pracy dla umiejętnosci której jedynym celem bedzie widnienie w karcie postaci jakiejś cyferki. Razz

I tu jest problem -.- bo widzisz nie moge dac Zabojcy magow wiecej niz 30 odpa na zaklecia -.- No nie moge i tyle. Tylko dla tego ze atut ktorego uzywa mnich na 12 lvlu dziala tylko i wylacznie na mnicha(10 +poziom mnicha= odp na magie mnicha) w przypadku Zabojcy magow atut ten ignoruje lvl zabojcy i daje tylko to 10. Do tego 10x ulepszona odpornosc na czary daje 20 odpa. wiecej nie wycisne. Chyba ze zamiast atutu dac to jako umiejetnosc rzucenia na siebie zaklecia ktore dzialalo by jak czar kaplana. 12+poziom zabojcy magow, tylko nie wiem czy aby jest to mozliwe zeby zmodyfikowac kaplanski czar i dac go jako specjalna umiejetnosc dla nowej klasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin