Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe klasy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Nie 11:42, 10 Lut 2008    Temat postu:

Brottor stoneshield napisał:
Jeżeli się nie mylę to mając koło 30 poziomu, a nawet mniej, klasy czarującej rozproszenie już nie zadziała Wink

Wystarczy 25, wtedy postać rozproszysz tylko mordenkeinem (pozostałe rozproszenia mają za małe st)
W świętym mścicielu st rozproszenia zależy od lvl postaci, więc można mieć st 40+k20(chyba +k20 nie wiem :d), podczas gdy większe rozproszenie daje max 35 st(15+k20).
W najnowszym patchu st rozproszenia mściciela jest ograniczone Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 12:00, 10 Lut 2008    Temat postu:

Co do modyfikacji zdolności kapcia tak, żeby była atutem nowej klasy, nie ma prbolemu. Dodawanie atutów rzucających zaklęcia jest tak proste jak dodawanie nowych zaklęć, więc spoko, mozna zrobić tak, że zabójca może tymczasowo zwiększyć swoją odp za pomoca jakiegoś używalnego atutu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jedi Temple

PostWysłany: Nie 12:34, 10 Lut 2008    Temat postu:

W sumie to chyba nie ma lepszego sposobu na to zeby zabojca osiagnal lepsza Odpornosc na czary niz 30 -.-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 19:53, 11 Lut 2008    Temat postu:

Nom. Z jednej strony trochę szkoda, a z drugiej spoko Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek_xD
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:12, 11 Lut 2008    Temat postu:

Mechanika NWN nie pozwala wyciągnąć więcej niż 32 odpa Razz Z tego, co wiem, to tylko mnich może wyciągnać taką sumkę, chociaż... mogę się mylić, ale chyba cecha w itemku też może dać takiego odpa. Więc można zrobić coś takiego, że Zabójca Magów po osiągnięciu jakiegoś lvlu dostaje itemek dający mu te 32 odpa Razz Taki przedmiocik byłby nie do sprzedania, upuszczenia i ukradzenia xP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:39, 11 Lut 2008    Temat postu:

radek_xD napisał:
Mechanika NWN nie pozwala wyciągnąć więcej niż 32 odpa Razz Z tego, co wiem, to tylko mnich może wyciągnać taką sumkę, chociaż... mogę się mylić, ale chyba cecha w itemku też może dać takiego odpa. Więc można zrobić coś takiego, że Zabójca Magów po osiągnięciu jakiegoś lvlu dostaje itemek dający mu te 32 odpa Razz Taki przedmiocik byłby nie do sprzedania, upuszczenia i ukradzenia xP


Skoro mnich może to znaczy, że mechanika pozwala na więcej niż 32 Smile Kapłan czarem może zwiększyć do bodajże 50. Nie wydaje mi się by był konieczny item, będzie to inaczej rozwiązane, niezauważalnie dla graczy. Chyba:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Pon 21:57, 11 Lut 2008    Temat postu:

Sory ale mnichem to ja wyciągne 70 odpa co czyni mnie 100% odp na czary xD
Kapłan ma czar 12+lvl kapcia wiec...max 52 Razz ale to się da rozproszyć mordenkeinem, odpa mnicha nie da się zmniejszyć czarem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:31, 11 Lut 2008    Temat postu:

Johnny napisał:
Sory ale mnichem to ja wyciągne 70 odpa co czyni mnie 100% odp na czary xD
Kapłan ma czar 12+lvl kapcia wiec...max 52 Razz ale to się da rozproszyć mordenkeinem, odpa mnicha nie da się zmniejszyć czarem Razz


Mordenkainenem mu zmniejsze o 8 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 23:10, 11 Lut 2008    Temat postu:

A nie mam pewności ale chyba kolejnym o kolejne 8 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Wto 9:32, 12 Lut 2008    Temat postu:

Ving napisał:
Mordenkainenem mu zmniejsze o 8 Razz


Właśnie nie zmniejszysz ^^ Robiłem crash-testy, tak też pisze na nwn.wiki, że wrodzonych odporności nie da rady zmniejszyć tym czarem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRUMEX
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Antananarywy

PostWysłany: Wto 15:43, 12 Lut 2008    Temat postu:

a jeszcze co do bladego to może jak będzie powyżej 10 lvl to zniszczeniem trupów by sie go wzięło? Chyba że by miał dużą odpałke na magie tak jak szkielety magowie.

PS. Kiedy kasacja ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:25, 12 Lut 2008    Temat postu:

Skoro nie da się żeby MG awansował w broniach miotanych, to by wykluczyć duży atak z zaskoku proponuje dodać mistycznemu na 21 lvl taki sam akut jak MB na na 7 lvl. Dostawało by się go automatycznie.
Da rade coś takiego zrobić. Można by nazwać Mistyczne Mistrzostwo i podnosiła by mnożnik oraz zmniejszała przedział na krytyka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sejfit
Mistrz Gry



Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 16:31, 12 Lut 2008    Temat postu:

Szczerze to nie wiem czy jest sens pakować w siłę mistycznego łucznika, bo na dobrą sprawę taki 28lvl mistyk zwykłą strzałą ze zwykłym łukiem +5 zadaje obrażenia po 20pare nawet 30obrazeń krytyki wychodzą w okolicach 90. I jest to wg mnie silna postać tylko tutaj jest problem z tym że zawsze atakuje minimum para mobków i tu się zaczynają schody.

Ale dodał bym coś takiego jak jest na kilku serwerach gdzie dostajesz item w tym wypadku kupowało by się go czy zdobywało np u łowcy w arche, piórko czy coś tam wygląd mało ważny którym można by produkować strzały a później ulepszać także te strzały tzn sam ten item w taki sposób że dawał by on dodatkowe obrażenia od obuchów czy siecznych i jeszcze od żywiołów. I ulepszenie go kosztowało by jak ulepszenie broni a wydobywanie z niego strzał nie kosztowało by nic ale strzały te były by nie na sprzedaż. Bo to by się na pewno wykorzystało jako łatwy sposób na szybkie dorobienie się.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sejfit dnia Wto 16:38, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 16:31, 12 Lut 2008    Temat postu:

Od wczoraj ponwnie ruszyły prace nad modułem, takie całodobowe prace. Termin kasacji nieznany, choćnie liczyłabym na to, że się wydarzy na dniach...
Moja osobista opinia jest taka, że haki będą gotowe do ściągnięcia dopiero 25 lutego, a sama kasacja wydarzy się piewszego marca. To nie jest oficjalny termin tho.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lorthiel
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:37, 12 Lut 2008    Temat postu:

Co do mistycznego łucznika to już się wypowiedziałem.

Możecie sobie zrobić te zwiększone mnożniki i zasięg krytyków.
Ale z góry mówię że wtedy moja pierwsza postać to łucznik - i nie chciałbym żeby potem w wyniku płaczu "mamo a to jest przegięte" usunięto te atuty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin