|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Nie 11:42, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Brottor stoneshield napisał: | Jeżeli się nie mylę to mając koło 30 poziomu, a nawet mniej, klasy czarującej rozproszenie już nie zadziała |
Wystarczy 25, wtedy postać rozproszysz tylko mordenkeinem (pozostałe rozproszenia mają za małe st)
W świętym mścicielu st rozproszenia zależy od lvl postaci, więc można mieć st 40+k20(chyba +k20 nie wiem :d), podczas gdy większe rozproszenie daje max 35 st(15+k20).
W najnowszym patchu st rozproszenia mściciela jest ograniczone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 12:00, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Co do modyfikacji zdolności kapcia tak, żeby była atutem nowej klasy, nie ma prbolemu. Dodawanie atutów rzucających zaklęcia jest tak proste jak dodawanie nowych zaklęć, więc spoko, mozna zrobić tak, że zabójca może tymczasowo zwiększyć swoją odp za pomoca jakiegoś używalnego atutu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jedi Temple
|
Wysłany: Nie 12:34, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
W sumie to chyba nie ma lepszego sposobu na to zeby zabojca osiagnal lepsza Odpornosc na czary niz 30 -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 19:53, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nom. Z jednej strony trochę szkoda, a z drugiej spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radek_xD
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:12, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mechanika NWN nie pozwala wyciągnąć więcej niż 32 odpa Z tego, co wiem, to tylko mnich może wyciągnać taką sumkę, chociaż... mogę się mylić, ale chyba cecha w itemku też może dać takiego odpa. Więc można zrobić coś takiego, że Zabójca Magów po osiągnięciu jakiegoś lvlu dostaje itemek dający mu te 32 odpa Taki przedmiocik byłby nie do sprzedania, upuszczenia i ukradzenia xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:39, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
radek_xD napisał: | Mechanika NWN nie pozwala wyciągnąć więcej niż 32 odpa Z tego, co wiem, to tylko mnich może wyciągnać taką sumkę, chociaż... mogę się mylić, ale chyba cecha w itemku też może dać takiego odpa. Więc można zrobić coś takiego, że Zabójca Magów po osiągnięciu jakiegoś lvlu dostaje itemek dający mu te 32 odpa Taki przedmiocik byłby nie do sprzedania, upuszczenia i ukradzenia xP |
Skoro mnich może to znaczy, że mechanika pozwala na więcej niż 32 Kapłan czarem może zwiększyć do bodajże 50. Nie wydaje mi się by był konieczny item, będzie to inaczej rozwiązane, niezauważalnie dla graczy. Chyba:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Pon 21:57, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Sory ale mnichem to ja wyciągne 70 odpa co czyni mnie 100% odp na czary xD
Kapłan ma czar 12+lvl kapcia wiec...max 52 ale to się da rozproszyć mordenkeinem, odpa mnicha nie da się zmniejszyć czarem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:31, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Johnny napisał: | Sory ale mnichem to ja wyciągne 70 odpa co czyni mnie 100% odp na czary xD
Kapłan ma czar 12+lvl kapcia wiec...max 52 ale to się da rozproszyć mordenkeinem, odpa mnicha nie da się zmniejszyć czarem |
Mordenkainenem mu zmniejsze o 8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23:10, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A nie mam pewności ale chyba kolejnym o kolejne 8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Wto 9:32, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ving napisał: | Mordenkainenem mu zmniejsze o 8 |
Właśnie nie zmniejszysz ^^ Robiłem crash-testy, tak też pisze na nwn.wiki, że wrodzonych odporności nie da rady zmniejszyć tym czarem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRUMEX
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Antananarywy
|
Wysłany: Wto 15:43, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a jeszcze co do bladego to może jak będzie powyżej 10 lvl to zniszczeniem trupów by sie go wzięło? Chyba że by miał dużą odpałke na magie tak jak szkielety magowie.
PS. Kiedy kasacja ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:25, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Skoro nie da się żeby MG awansował w broniach miotanych, to by wykluczyć duży atak z zaskoku proponuje dodać mistycznemu na 21 lvl taki sam akut jak MB na na 7 lvl. Dostawało by się go automatycznie.
Da rade coś takiego zrobić. Można by nazwać Mistyczne Mistrzostwo i podnosiła by mnożnik oraz zmniejszała przedział na krytyka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 16:31, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Szczerze to nie wiem czy jest sens pakować w siłę mistycznego łucznika, bo na dobrą sprawę taki 28lvl mistyk zwykłą strzałą ze zwykłym łukiem +5 zadaje obrażenia po 20pare nawet 30obrazeń krytyki wychodzą w okolicach 90. I jest to wg mnie silna postać tylko tutaj jest problem z tym że zawsze atakuje minimum para mobków i tu się zaczynają schody.
Ale dodał bym coś takiego jak jest na kilku serwerach gdzie dostajesz item w tym wypadku kupowało by się go czy zdobywało np u łowcy w arche, piórko czy coś tam wygląd mało ważny którym można by produkować strzały a później ulepszać także te strzały tzn sam ten item w taki sposób że dawał by on dodatkowe obrażenia od obuchów czy siecznych i jeszcze od żywiołów. I ulepszenie go kosztowało by jak ulepszenie broni a wydobywanie z niego strzał nie kosztowało by nic ale strzały te były by nie na sprzedaż. Bo to by się na pewno wykorzystało jako łatwy sposób na szybkie dorobienie się.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sejfit dnia Wto 16:38, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 16:31, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Od wczoraj ponwnie ruszyły prace nad modułem, takie całodobowe prace. Termin kasacji nieznany, choćnie liczyłabym na to, że się wydarzy na dniach...
Moja osobista opinia jest taka, że haki będą gotowe do ściągnięcia dopiero 25 lutego, a sama kasacja wydarzy się piewszego marca. To nie jest oficjalny termin tho.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorthiel
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:37, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Co do mistycznego łucznika to już się wypowiedziałem.
Możecie sobie zrobić te zwiększone mnożniki i zasięg krytyków.
Ale z góry mówię że wtedy moja pierwsza postać to łucznik - i nie chciałbym żeby potem w wyniku płaczu "mamo a to jest przegięte" usunięto te atuty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|