|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 11:48, 07 Lut 2008 Temat postu: Nowe klasy? |
|
|
Macie jakieś fajne pomysły na nowe klasy?
Nie chciałabym psuć nikomu humoru, ale opowiadanie, jakie mają nowe klasy na innych serwerach albo zgapianie z innych gier mnie nie interesuje. Pytam o pomysły na nowe klasy. Wasze pomysły.
Jednocześnie ostrzegam, że jeśli zdecydujemy się na dodanie nowych klas, to to ponownie odsunie datę kasacji... ale nie jakoś bardzo. Dodawanie nowych klas nie jest aż takie skomplikowane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Czw 11:50, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sinthael
Skrypter
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leuthilspar
|
Wysłany: Czw 12:11, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm no to może zasięgnijmy do podręcznika DnD ^^
Co powiecie na Psiona? Z tym, że nie wiem na ile jest możliwe zaimplementowanie jego umiejętności w grze, ale gdyby się udało IMO byłoby ciekawie.
Skoro już przy klasach jesteśmy to da się zmodyfikować nazwę Czempiona Torma na Boskiego Czempiona?
Dalej to może klasa Rzemieślnik/Zaklinacz? Awansowałoby się tą klasą max. do 5 poziomu i miałaby jakieś tam premie do nowych umiejętności związanych z zaklinaniem. W wymaganiach można ustawić rzucanie zaklęć 4 poziomu magii mistycznej. Na 5 poziomie załóżmy zdolność pozwalająca zaklinać przedmioty bez ryzyka ich zniszczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 12:31, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
JEśli chodzi o zakliananie przedmiotó, to owszem kombinujemy nad tym, żeby dało się kombinować jak najwięcej.
Zmiana nazwy to niewielki szczegół.
Co do psionika, nie chcemy się w ogóle trzymać podstawki do DnD, dlatego raczej nie będziemy robić psionika. A to dlatego, że trzebaby dla niego stworzyć całe mnóśtwo zdolności, które owszem, da się fajnie stworzyć, ale jednak ktoś musi nad nimi siąść i je stworzyć. Do systemu zaklinania potrzebne jest około 12 zaklęć, na razie jak widziałeś jest gotowe 2. Tempo pracy jest taki a nie inne, dlatego robienie klasy spellcasterów (tak, wiem, psionika to nie czary, ale jednak silnik traktuje je jako zaklęcia...) to naprawdę sporo roboty. I od rzu wyjaśniem, że atut działający jak zaklęcie to nadal zaklęcie, nie ma żadnej różnicy.
Chodzi raczej o pomysł na klasę walczącą z jakimś ciekawym pomysłem na buffy.
Padła myśl aby zrobić zabójcę magów, który miałby rozwój podobny do woja, ale potrafiłby tymczasowo (1 runda) nadawać swoje broni takie żdolności jak Rozproszenie po trafieniu czy tym podobne, wzrastałby mu też odpornośc na magię razem z poziomem, ale za to nie mógłby rzucać zaklęć z przedmiotów ani w ogóle używać przedmiotów takich jak scrolle, kamień wiedzenia czy pierścień teleportacyjny. Pomysł zakręcony, nie wszyscy Twórcy się wypowiedzieli na ten temat, możliwe, że to nie przejdzie... Kto wie.
Był pomysł na zrobienie wiedźminów - bierze się atutu na pierwszym poziomie żeby być wiedźminem. Ten atut od razu blokuje kilka klas, ale umożliwia branie innych ciekawych atutów takich jak warzenie specjalnych mikstur, któych picie zabije każdego, kto nie ma atutu 'wiedźmin'... Ale szczerze - nie będziemy kalkować Spakowskiego, bo i po co.
Było kilka inych luźno rzuconych pomysłów, ale póki co jest sesja i nie ma jak się zgadać całą paczką twórców, więc nie wiadomo co z tego wykiełkuje. Dlatego rzucam pytanie: Czy są jakieś pomysły na nowe klasy? Na nowe atuty, nowe zaklęcia, jeśli już mówimy o nowościach.
Czy jest coś, co chcielibyście, żeby mag potrafił a czego jeszcze nie umie.
Albo jakaś zdolność, którą powinien posiadać łowca, a jej nie posiada? Może powienien mieć dodatkowy krąg całkiem nowych zaklęć? A może zodlność zaklinania strzxał ekplodujących jak kule ognia albo rozpraszających jak mordenkainen?
Może woj powinien mieć jakieś atuty klasowe których jeszcze nie ma albo dostawać w dodatkowych atutach jakiś inny, któego w dodatkowych nie dostaje? A może powinien mieć do wyboru Atut *kowal run* na kilku poziomach i dzęki niemu mieć możliwość przekuwania broni w coraz lepszą? Albo pancerzy?
Można sporo w grze zmienić, jasne, że nie wszystko i nie całkiem bez sensu, ale sporo można... Jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 12:34, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym wprowadził zmianę w bladym mistrzu Bo jak się zrobi postać z 30lvl bladego to niby ma się te zaklęcia maga z 9 kręgu ale są one do niczego. Broń idzie ulepszyć tylko o 2 więc st zaklęć zatrzymuje się np na 10 poziomie czarownika. To trochę przykre. Masz mistrza nekromancji którego palec śmierci odeprze wieśniak:D Albo chociaż, żeby wzrastało mu st czarów nekromancji i był uznany za nieumarłego i mógł się leczyć kręgiem zagłady czy wybuchem negatywnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 13:08, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Co do leczenie, można zmienić delikatnie niektóe zaklęcia nekrmancji tak, żeby nie zadawały obrażeń Blademu Mistrzowi, do tego nawet nie trzeba haków ani niczego takiego.
Z kolei jeśli chodzi o st zaklęć, to ten test jest harcoded i nie mozamy na niego nic poradzić. No, prawie nic - moznaby próbować napisać od zera własny system rzucania zaklęć obok tego istniejącego... Ale to jest robota na pół roku, więc takie rowziąznie nie wchodzi w grę, chyba, że zatrudnimy jeszcze jakichś programistów do murzyńskiej roboty (do napisania/zmienienia ponad ośmiuset skryptów zaklęć).
Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to podczas awansów dawać palemasterowi jakiś przedmiot ze zdolnością rzucaniza zkalęcia na odpowiednim poziomie. jednym słowem dać mu odpowiednie do jego poziomu zdolności specjalne.
Teoretycznie byłoby też mozliwe zrobienie tego tak, że stowrzy się całkiem nową klasę zaklęć (są dla barda, dla łowcy, dla pala...) tylko dla Palemastera, które będą takie, jak czarodzieja, ale jako klasę bazową będą miały klasę Palemastera. Mając 30 poziom palemastera będzie się je rzucało jak z 30 poziomu, ale wada takiego rozwiązania jest to, że wizard/czarownik będzie miał całkiem osobną magię i przez to zaklęcia z pierwszych dziesięciu poziomów będa słabe i nie wzroście ich ilość slotów. A palemater będzie zbierał swoje zaklęcia od pierwszego kręgu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Czw 13:11, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:58, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym był za tym żeby dostał osobne zaklęcia i zbierał je od 1 kręgu, bo przeczucie pm na 30lvl to śmiech na sali właściwie. A oblicze ducha trwa tak długo jak to z berła więc te czary i tak są mało użyteczne. A tak miały by jakąś siłę przynajmniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brottor stoneshield
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:29, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Można zaczerpnąć parę pomysłów z PRC, wiem że nie poszli tam na jakość, ale na ilość. Ale cóż szkodzi parę pomysłów stamtąd zaczerpnąć.
Ja bym był za wzmocnieniem w jakiś rozsądny sposób łowcy, czarnego i harfiarza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mafiu
Gość w Maleear
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:20, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Blady Mistrz. Chcecie wzmocnić coś co już jest przekokszone? Odporność na zaskoki i krytyki to już jest coś! +2 do kp za każde 4 poziomy bladego. Chcecie aby na serwerze zaczęły biegać koksy w postaci czar11/blady28/łotr1 z kp takim, że japier**** kur** mać? I jeszcze do tego, żeby mu dodawało czary co 2 lvle? BAH! Chyba nie wiecie dzieci o czym mówicie...Żeby mógł się leczyć kręgiem zagłady, wybuchem negatywnej energii? Bardzo proszę, ale wtedy uzdrowienie na Bladym Mistrzu ma działać tak jak krzywda na żyjących a grupowe uzdrowienie zabije go od razu!(czyli tak jak faktycznie to działa na trupach)Pasuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrBigB
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:57, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja optuje za tym aby wzmocnić wojów, jest żałosną sprawą że mb na siłkę jest trudno ubić np Sare(dość trochę uzdro schodzi). Kapeć nawet z tą wiarą jest super przypakowaną postacią jeśli sie go odpowiednio wymiesza z 2 pozostałymi klasami, a wój... raczej nie, oczywiście można zrobić go na zręke... ale moim zdaniem można by podpakować w jakiś sposób woja opartego na sile. A co do klas proponowałby coś w stylu Ninja na katany xD
Ogólnie chodzi o wzmocnienie wojów którzy maja lipne kp... nie chodzi o to żeby zrobić z nich tankerów. Jakieś umiejętności bonusowe czy coś w tym stylu...
A teraz klasy proponowane przeze mnie z krótkim opisem :
-Ninja (tylko na katany i ukierunkowaniem na zreczność) można by coś wrzucić z zabójcy i tancerza charakter zły,zaskoki max 6k6 ale ze stosunkowo dużym ab zbliżonym do tego co ma wój, super bonusy do ukrycia tak żeby wychodził kolo 100 a nawet więcej(z wyłączoną możliwością kradzieży , bo każdy Ninja ma kodeks postępowania ), płaszcz nocy coś w stylu tego co ma tc ale dające więcej kp i zmniejszenia obrażeń cecha ta działała by automatycznie tylko w nocy i w ciemnych pomieszczeniach np jaskinia, jakby sie dało jakieś dodatkowe obrażenia w nocy "ataki nocy ", atuty i bonusy do rzucania shurikenami ze zranieniem i paraliżem (problemem mogą być te nocne umiejętności .. czy to sie da zrobić niestety nie wiem)
można jeszcze wiele wymyślić tu zdaje sie na waszą inwencje..
Powyżęj opisałem tylko Ninje tutaj kilka ogólniejszych opisów
- klasa dająca bonusy do kp i odporności dla wojów władających bronią 2 ręczną ale jednocześnie wykluczająca MB (MB + kosa + kp i zmniejszenie obrażeń było by przesadą);
-na 30 lvl (lub trochę wcześniej) rdd umiejętność przyzwania naprawdę przypakowanego smoka a nie takiego cieniasa jak z czaru tak żeby był średnią smoków graczy co są na serwie.(wątpię czy ktoś taki bulid będzie robić ale fajna opcja by była )
-mnich>>zwiększenie ab ale tylko dla bulidu bez klas czarujących, zawsze twierdziłem że mnich powinien mieć większe ab a argument,że można go fajnie wymieszać do mnie nie dociera chce mieć czystego 40 lvl mnicha z przyzwoitym ab
Można by było wprowadzić modyfikacje w walce 2 broniami tak aby była możliwość wybrać dodatkowy styl walki np rapierem/długim mieczem z sztyletem albo biczem
Do bractwa mógłby powrócić mistrz (coś w tym stylu) aby były dostępne itemy +6 dla bulidów bez klas magicznych.
Bardzo mi się spodobał Flachion lodu można by jakieś atuty wprowadzić dla tej broni.
Pisane to było na szybko ale uważam że kilka propozycji miało by prawo zaistnieć na serwie. A Ninje chyba przekoksiłem ale to tylko taka propozycja
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MrBigB dnia Czw 16:01, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 15:58, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie by pasowało. Po prostu jak by to rzec, blady mistrz ma być mistrzem nekromancji, namiastką lisza dla graczy, a bierze się go, bo ma odpa na krytyki -_-. To JEST głupie.
Gdybym dodała Blademu nową magię Bladego, to nie kopiowałabym WSZYSTKICH czarów czarodzieja do tej magii. Więc nie byłby odpornym na krytyki czarodziejem, tylko czymś z deczka innym. Dostałby więcej zdolności upodabniających go do lisza, bo na razie jest Bladym Smoko-Śpiewakiem, a nie liszem.
Zawsze można mu zablokować możliwości giętych buildów - na przykład obniżyć o 20 charyzmę po wejściu na bladego. Lisze rzadko bywają charyzmatyczni. Imho to by załtwaiało problem z przekombinowanymi czarowniko/bardo/liszami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brottor stoneshield
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:04, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Atuty pod falchiona zostaną wprowadzone w nowej łatce do gry. W niej, także jest 1 nowa klasa bodajże.
Ja nadal postuluje o sprawdzenie kilku klas z PRC Może wybierzecie coś ciekawego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrBigB
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:10, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
To bardzo fajnie a klasy o których wspominasz też mogą być rozwiązaniem o ile jest Ninja xD Ale tak na serio wojów trzeba pod koksować ... odsyłam wyżej jak ktoś nie czytał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darion
Obywatel Acheron
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Czw 16:20, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Zacznę może od tego bladego, bo jak napisał też Mafiu to i tak klasa przepakowana, więc robienie dla niej jakichś dodatkowych czarów czy coś takiego to przesada. Co do nowych klas to ten wspomniany wcześniej zabójca magów bardzo mi do gustu przypadł, chociaż w BG II niespecjalnie się sprawował , ninja też by się przydał i byłbym za nim na tak , a mój pomysł na klasę to Kensai, takie coś jak jest w BG II, nie mógł by używac zbroi,hełmów, bransolet i rękawic, jako specjalne atuty mógł by miec atuty do walki dwiema broń mi co parę lvl jak ma łowca, dalej zwiększone ab co lvl, np co 2lvl +1 do ab, na np poziomie 15 dostawał by speeda takiego jak ma barb i może jeszcze taką umiejętnosc jak ma monk, mianowicie jakiś odpowiednik gradu ciosów, to narazie tyle ode mnie
EDIT: Aha jeszcze jedno, może by ktoś w końcu zrobił rasę Asimar? bo jakoś niema żadnej co ma premie do charyzmy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darion dnia Czw 16:37, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Czw 16:28, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym tutaj nie eksperymentował z wymyślaniem klas, tylko podpatrzył już sprawdzone nowe klasy
Zrobiłem łotra na kosę z mb...obrażenia fajne, umiejki takie sobie ale całkiem interesująca postać Więc ninja na katanę też się da, ba zrobię może sobie takiego po kasacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:35, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Co do bladego to tak jak piszesz Justyno może nie koniecznie dawać wszystkie czary ale właśnie upodobnić go do lisza i np niech w tych jego kręgach magii będą wzmacniane głównie czary opierające sie na nekromancji. Dać mu aurę strachu np taką jak mają lisze i dać podatność na boskie i pozytywną energię. Tylko tak z umiarem żeby się nie okazało że kapłan w drużynie rzuca grupowe a ten od razu sztywny xD. Tylko tak jak mają teraz np nieumarli na serwie. Z charyzmą też dobra myśl. Poza tym można by te zdolności dać tak żeby wchodziły np od 25lvl bladego albo coś koło tego wtedy nie zmieni to znacznie klasycznego łamańca bard/rdd/pm.
No i ciekawe kiedy wejdzie ta nowa łatka w wersji PL bo widziałem, że już kilka serwerów ang ma tą nową łatkę. A no i czy wie ktoś co w niej jest?? Nowego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|