|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darion
Obywatel Acheron
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Sob 15:59, 05 Sty 2008 Temat postu: Przycięcie kradzieży |
|
|
Mam tu taki pomysł, żeby zamiast zablokowac kradzież poprostu ją przyciąc.
Mianowicie żeby nie dało się ukraśc dużych przedmiotów takich jak zbroje czy dużą broń, a dało się małe rzeczy jak kasa,miksty i inne pierdółki, ale nie wiem czy da się tak zrobic. A tak na marginesie to skarżenie się mg że ktoś go okradł jest dla mnie żałosne, jak jesteście takie dupy i dajecie się okradac to wasz problem, i nie mówię tu o inwestowaniu w spota bo to gadka-szmatka, taki woj nawet jak se da max w spota to i tak nie zobaczy złodzieja na wysokim lvl, dalej magiczna torba hmm... nie wiem co o tym myślec nigdy z niej nie korzystałem, jak macie jakieś super itemy to ładowac do skrytki, a jak macie jakieś pomniejsze rzeczy którymi szkoda wam zapychac skrytki to jest fajny pomysł, mianowicie kupno kilku magicznych toreb i wypchanie ich pustymi zwojami, wtedy kradzież czegoś cennego spada do minimum, to tyle ode mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 16:11, 05 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Przycięcie kradzieży w sensowny sposób zostało uniemożliwione przez silnik gry. Gdyby obciąć na przykład kradzież dużych itemów, to jednocześnie uniemożliwiłoby się handel dużymi itemami między graczami i ine problemy.
Przewidywane na koniec marca dodanie nowych .haków do modułu ma się wiązać z umożliwieniem lepszej kontroli kradzieży.
Temat kradzieży został poruszany wcześniej. Przeczytaj wpierw tamte posty, jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o tym, dlaczego sensowne blokowanie kradzieży jest niewykonalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darion
Obywatel Acheron
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Sob 16:18, 05 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Czytałem inne tematy o kradzieży, skoro nie da się sensownie tego przyciąc to lepiej zostawic takie jakie to jest, zresztą napisałem jak się dobrze zabezpieczyc przed kradzieżą więc nie widzę problemu z zostawieniem kradzieży taką jaką jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 22:47, 05 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Kradzież zostanie zmieniona, po prostu zmiany te są rozłożone w czasie.
Masz błąd w opisie.
"And with strange eons even death may die"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darion
Obywatel Acheron
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Sob 22:56, 05 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ok ok zrobicie co uważacie za słuszne.
Justyna napisał: |
Masz błąd w opisie.
"And with strange eons even death may die" |
Gratuluje spostrzegawczości już poprawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:56, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dobrze się złożyło że napisałeś o kradzieży, bo Elemes mnie wczoraj prosił o opisanie systemu jaki planuje stworzyć. Zrobie to więc tutaj.
Nowy system będzie korzystał z umiejętności kradzież kieszonkowa, nie będzie to ta sama umiejętność co teraz (z technicznego punktu widzenia), tamta zniknie, powstanie nowa. Po wybraniu 1 pktu w tej umiejętności będziemy mogli próbować kraść. Ikona kradzieży pojawi się w menu kołowym, w miejscu w którym bard ma pieśni, druid przemiany itp, w menu kołowym klasy. Ikona ta będzie miała kilka podmenu (bedzie otwierała kolejne menu kołowe ), w ten sposób będziemy mogli wybrać co chcemy ukraść, generalnie myśle o kradzieżach:
- złota (większe ilości niż obecnie, prawdopodbnie jakiś % posiadanego przez gracza złota
- kamieni szlachetnych - diamenty, rubiny itp.
- mikstur
- zwojów, ksiąg
- przedmiotów
Kradziony przedmiot będzie losowany z innych przedmiotów danej kategorii. Nie będzie się dało ukraść rzeczy cięższych niż... 5 lbs (kwestia do dyskusji, nie sprawdzałem jakie itemy maja wage do 5 lbs) ani przedmiotów które gracz na sobie nosi.
ST kradzieży będzie zależało od spostrzegawczości ofiary. Jeśli ofiara widzi złodzieja, ST jest zwiększane o 20. Nie będzie tak jak teraz 2 rzutów, na zobaczenie o ST rownym spostrzegawczosci i na sama kradziez o ST 20 (lub 30 jesli okradamy wroga), będzie tylko 1 rzut na spostrzegawczość. Po udanej kradzieży, stopien trudnosci kolejnej kradzieży tej samej ofiary wzrośnie o kilka % (niezależnie od tego kto kradnie). Generalnie chdozi o to że im lżejszy nam sie robi plecak, tym predzej spostrzeżemy że coś jest nie tak. Nie będe jednak uwzględniał wagi kradzionych przedmiotów, jedynie ilość dokonywanych kradzieży. Tak zwiększone ST będzie spadało stopniowo, z czasem. Aha, % zwiększania ST bedzie zależny od typu kradzionego przedmiotu. Złoto będzie miało najmniejszy %, item największy.
Myśle że z czasem wprowadzimy też opcję, że gdy gracz zostanie wykryta, można zgłosić próbe kradzieży władzom, w skutek czego wszyscy sklepikarze będą patrzyć niezbyt przychylnie na takiego złodzieja, przez jakiś czas.
Postać martwą będzie można okradać bez problemu.
Stracone przedmioty będzie można odzyskać... jeszcze nie wiem do końca jak będzie to robione, na pewno po śmierci złodzieja. Martwy złodziej nie będzie mógł się odrodzić przez jakiś czas po śmierci... pozostaje jednak jeszcze do okreslenia czas przez jaki powinna być blokada odradzania po kradzieży. Także za wyjście z serwera zaraz po nieudanej kradzieży będą kary (by uniknąć karania tych którym pada NWN co jakiś czas, kary nie będzie jeśli wejdą złodziejem na serwer w ciągu 5 minut od wyjścia.
ST na kradzież będzie mniejsze gdy okradamy odpoczywającą postać, nie będzie się dało okraść postaci biegnącej, co do walczącej jeszcze nie wiem.
Takie są wstępne założenia, pomysły mile widziane, byle przemyślane. Generalnie system ten ma zapobiegać okradaniu postaci do 0, ale ma także sprawić by była możliwa pogoń za złodziejem, by złodzieje nie byli bezkarni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Nie 13:35, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
I bardzo fajny system, naprawdę gratulacje. Dużo lepszy, niż system wiary Justyny. Mam na myśli początkową wersję ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darion
Obywatel Acheron
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Nie 16:45, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
O i w reszcie jakieś sensowne rozwiązanie kradzieży, gratuluje świetnego pomysłu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[DA] Nazghyl
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dark Avengers Valley
|
Wysłany: Nie 17:09, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Rozwiązanie swietne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilczur
Gość w Maleear
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pon 0:08, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieję że martwemu złodziejowi będzie można ukraść tylko to czego nie kupił sam, czyli ukradł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Pon 9:36, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dlaczego? Skoro on może ukraść co mu sie pod łapki nawinie sam nie powinien być w lepszej sytuacji xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Synojca
Gość w Maleear
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdwin/Gdansk
|
Wysłany: Nie 2:50, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Witam!
Ja mam tylko pytanie kiedy bedzie mozliwa kradziez bez zadnych konsekwencji???
Chce krasc i byc okradany dodawalo to troche humoru
I jaka bedzie konsekwencja kradziezy teraz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 8:32, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To jest opis zmian jakie chce wprowadzić Ving odnośnie systemu kradzieży.
Zmiany te są planowane na koniec marca, wtedy też wprowadzone będą nowe, autorskie .haki Vinga, a więc system nowych zaklęć. Termin ten może ulec zmianie.
Ving napisał: | Nowy system będzie korzystał z umiejętności kradzież kieszonkowa, nie będzie to ta sama umiejętność co teraz (z technicznego punktu widzenia), tamta zniknie, powstanie nowa. Po wybraniu 1 pktu w tej umiejętności będziemy mogli próbować kraść. Ikona kradzieży pojawi się w menu kołowym, w miejscu w którym bard ma pieśni, druid przemiany itp, w menu kołowym klasy. Ikona ta będzie miała kilka podmenu (bedzie otwierała kolejne menu kołowe Razz), w ten sposób będziemy mogli wybrać co chcemy ukraść, generalnie myśle o kradzieżach:
- złota (większe ilości niż obecnie, prawdopodbnie jakiś % posiadanego przez gracza złota
- kamieni szlachetnych - diamenty, rubiny itp.
- mikstur
- zwojów, ksiąg
- przedmiotów
Kradziony przedmiot będzie losowany z innych przedmiotów danej kategorii. Nie będzie się dało ukraść rzeczy cięższych niż... 5 lbs (kwestia do dyskusji, nie sprawdzałem jakie itemy maja wage do 5 lbs) ani przedmiotów które gracz na sobie nosi.
ST kradzieży będzie zależało od spostrzegawczości ofiary. Jeśli ofiara widzi złodzieja, ST jest zwiększane o 20. Nie będzie tak jak teraz 2 rzutów, na zobaczenie o ST rownym spostrzegawczosci i na sama kradziez o ST 20 (lub 30 jesli okradamy wroga), będzie tylko 1 rzut na spostrzegawczość. Po udanej kradzieży, stopien trudnosci kolejnej kradzieży tej samej ofiary wzrośnie o kilka % (niezależnie od tego kto kradnie). Generalnie chdozi o to że im lżejszy nam sie robi plecak, tym predzej spostrzeżemy że coś jest nie tak. Nie będe jednak uwzględniał wagi kradzionych przedmiotów, jedynie ilość dokonywanych kradzieży. Tak zwiększone ST będzie spadało stopniowo, z czasem. Aha, % zwiększania ST bedzie zależny od typu kradzionego przedmiotu. Złoto będzie miało najmniejszy %, item największy.
Myśle że z czasem wprowadzimy też opcję, że gdy gracz zostanie wykryta, można zgłosić próbe kradzieży władzom, w skutek czego wszyscy sklepikarze będą patrzyć niezbyt przychylnie na takiego złodzieja, przez jakiś czas.
Postać martwą będzie można okradać bez problemu.
Stracone przedmioty będzie można odzyskać... jeszcze nie wiem do końca jak będzie to robione, na pewno po śmierci złodzieja. Martwy złodziej nie będzie mógł się odrodzić przez jakiś czas po śmierci... pozostaje jednak jeszcze do okreslenia czas przez jaki powinna być blokada odradzania po kradzieży. Także za wyjście z serwera zaraz po nieudanej kradzieży będą kary (by uniknąć karania tych którym pada NWN co jakiś czas, kary nie będzie jeśli wejdą złodziejem na serwer w ciągu 5 minut od wyjścia.
ST na kradzież będzie mniejsze gdy okradamy odpoczywającą postać, nie będzie się dało okraść postaci biegnącej, co do walczącej jeszcze nie wiem.
Takie są wstępne założenia, pomysły mile widziane, byle przemyślane. Generalnie system ten ma zapobiegać okradaniu postaci do 0, ale ma także sprawić by była możliwa pogoń za złodziejem, by złodzieje nie byli bezkarni. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Nie 11:05, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jak to jaka? Dostaniesz czape od graczy Złodziejstwo to brzydki proceder i lepiej się z nim nie rzucać w oczy ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milten
Gość w Maleear
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:32, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
no nareszcie o tym pomyślano ^^,
nie przyjemne jest jak się idzie tele. z meeler do vengardu zrobić bez speeda (czyli jakieś 10 min) a tam na miejscu okazuje się ze ktoś podprowadził ci języki :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|