|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskal1991
Gość w Maleear
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:14, 02 Lip 2007 Temat postu: Różne usprawnienia |
|
|
Ostatnio trochę gracze narzekali na sytuację związaną z kradzieżą. Ja w sumie mam tylko postacie na 13 i 4 lvlu i wiele nie stracę jak mnie okradną Miałem trochę zabawy na innych serwerach i chciałem zaprezentować kilka propozucji:
Kradzież
Można okraść gracza 2 razy na 15 minut. Gdy zrobimy to trzeci raz jakaś poważna kara cielesna(np. krzywda na łotrzyka)
Można okraść trupa do 3 razy na 5 minut, za czwartym znowu jakaś kara
To powinno ustabilizować sytuację w sprawie kradzieży
NTK
St będzie zależne od:
Poziom wojownika+modyfikator siły/2
Wtedy nie będziemy osiągać ST 50 , ale trudniej zabić natychmiastowo
Czary magów:
Wielkie zniszczenie. Dmg tego zaklęcia będzie równa podstawowe 10k8 + 3 na poziom czarodzieja (czyli max.200)
Prawdziwe widzenie:
Zwiększyć spostrzegawczość do 30-40 i zobaczenie niewidzialnego.
Czary kapłanów:
Krzywda. Czar ten moze zadać/wyleczyć max 500 hp. Jeżeli posiada kapłan strefę śmierci mg zwiększa się do 750 hp.
Uzdrowienie/Grupowe Udzrowienie. Czar leczy/zadaje max 500 hp. Jeżeli posiada kapłan sferę leczenia dmg zwiększa się do 750 hp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:21, 02 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
no no jak sie czyta to brzmi rozsadnie.....
ze tak powiem: wilk syty i owca cala!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jedi Temple
|
Wysłany: Pią 12:01, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ok wszystko git ale co do NTK to nawet jak nie będziesz miał ST 50 to dużo ono się nie zmniejszy. Mianowicie zaczną się tworzyć postki typu Woj/MB/Lotr na sejmitarki (na przykład) z moich obliczen taka postac wyciągnie nawet 44 ST przy szansie na krytyka 10-20 ... no to chyba mowi samo za siebie. Nie ma na tym serwku duzo postaci co by przechodzily te rzuty Co do krzywdy ja już proponowałem żeby zrobić tak jak jest teraz z uzdrowieniem, że zadaje / leczy jakąś tam liczbe hp na poziom rzucającego.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskal1991
Gość w Maleear
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:58, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Może w sumie racja co do tego NTK... A reszta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobi Wan Kenobi
Obywatel Acheron
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jedi Temple
|
Wysłany: Sob 7:06, 07 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Reszta jest spoko tylko ze z tą krzywdą zrobiłbym po mojemu zeby zadawala obrażenie w stosunku do lvlu rzucającego no i oczywiscie nie przesadzałbym z ST tego czaru tak że zdarzałoby się ze nie wejdzie w przeciwnika i wtedy sie odbija tak jak jest teraz. (I tu czekam na Vinga aż wróci i się wypowie na ten temat)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskal1991
Gość w Maleear
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:47, 07 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A moze...
Krzywda:
a)Jeśli gracz posiada sferę śmierci zadaje 20*poziom rzucajacego
b)Normalnie 15*poziom rzucającego
c)druidzi mają 17*poziom rzucającego
Uzdrowienie(dla trupów):
Podobnie jak krzywda
Grupowe uzdrowienie(dla trupów):
a)Gracz posiadający sferę leczenia zadaje 15*poziom rzucajacego (biorąc pod uwagę, ze kapłan moze ściagnąć całe tłumy wrogów to i tak dużo)
b)Normalnie 10*poziom rzucajacego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 21:28, 07 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No nie wiem, zy Ving się zgodzi na stałe obrażenia od Uzdrowienia i Grupowego Teraz jest tak, że Uzdrowienie i grupowe uzdrowienie zadają tyle samo, a jest to poziom rzucającego K8 (i.e. 25cio poziomowy kapłan zadaje 25K8 obrażeń, co daje przedział 25-200 obrażeń z rozkładem gaussa i wartością oczekiwaną w punkcie 112,5).
Podoba mi się za to bardzo pomysł, żeby kapłan ze sfery leczenia miał bonus do obrażeń - sama gram taką kapłanką (postać nieprzemyślana). Byłby to chyba pierwszy raz, żeby spotkał mnie osobiście jakiś bonus za to, że tę sferę wybrałam
Za to nie podba mi się pomysł symetrii Uzdrowienia i Krzywdy - Uzdrowienie zadaje mniej obrażeń, ale nie rozumiem dlaczego miałoby leczyć słabiej. Mnie tam się podoba, że mogę komuś pomóc jednym zaklęciem, a nie muszę czekać na sześć/siedem animacji leczenie poważnych ran, żeby osiągnąć ten sam efekt. Jak dla mnie to zbędna komplikacja, która spowoduje tylko, że będę częściej odpoczywać, a to wcale nie uatrakcyjni gry. I tak już nudne jest zdobywanie pieniędzy.
Co zaś tyczy się kradzieży, to owszem, zaproponowane rozwiązanie uleczyłoby sytuację, ale znów w sposób sztuczny. Że niby bogowie karzą tego złodzieja krzywdą? "Nie kradnij, bo Cię pokręci!"
Nie, nie mam kontrpomysłu. Liczę jednak na Waszą pomysłowość w wymyślaniu w miarę klimatycznego sposobu karania złodzieji.
Dobra, mam kontrpomysł, ale pracochłonny: Przy teście kradzieży oprócz testu spostrzegawczości okradanego dodatkowo robi się test spostrzegawczości strażnika. Jeśli się uda, pojawia się strażnik i każe płacić grzywnę, a jeśli nie ma się kasy, to przenosi do więzienia. Przy każdej próbie kradzieży ta spostrzegawczość strażnika rośnie, do tego stopnia, że po trzech, czterech próbach kradzież się nie uda. Ten sam efekt, klimatyczniej. Problem w tym, że żeby to było naprawdę mądre, trzebaby zrobić kilku strażników i kilka lokacji typu 'więzienie' w miastach. A w dziczy zamiast strażników Elfich łowców (takich jak w Maleear) albo inych przygodnych praworządnych postaci. Do zrobienia (wiem nawet, jak to zrobić) ale to duuuużo pracy. Na którą nie mam czasu, bo zaraz idę do pracy, a jutro będę spaaać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|