Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozwiązanie problemu kradzieży
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:04, 26 Sie 2007    Temat postu: Rozwiązanie problemu kradzieży

Problem jest już od bardzo dawna. Wynika głównie z tego ze złodzieje są bezkarni a stracić można unikatowe itemy ktore baaardzo ciezko zdobyć. Może najpierw wyjaśnie pare rzeczy zeby potem nie bylo niepotrzebnych postów.
Niestety Bioware nie dało praktycznie żadnej kontroli nad kradziezą, nie da sie odpalac skryptow w momencie gdy ktos coś kradnie. Można uruchomić tylko gdy gracz otrzyma jakiś przedmiot (podniesie z ziemi, dostanie poprzez handel od gracza, kupi w sklepie, ukradnie). Jedyny sposób na ustalenie tego ze ktos ukradl przedmiot to sprawdzenie czy przedmiot ktory wlasnie otrzymaliśmy jest kradziony. Wtedy jednak pojawia się problem gdy podniesiemy lub otrzymamy przez handel od innego gracza, wtedy taki przedmiot takze bedzie oflagowany kradziony poniewaz skradziony był kiedys, jednak nie w tym przypadku. Dodatkowo na naszym serwerze problem stwarzaly przedmioty ktore od razu maja ustawione na kradzione, by obnizyc ich cenę. W tej sytuacji nie było możliwe rozstrzygniecie czy przedmiot został skradziony czy przekazany przez handel (mozna sprawdzic od kogo go otrzymał, wiec nie byłoby problemu z podniesieniem go z ziemi).

No, to ja wymyśliłem taki myk, wszystkie przedmioty oflagowane jako kradzione zmienie na niekradzione i tylko w taki inny "magiczny" niewidoczny gołym okiem sposób zaznacze ze jest kradziony. Wtedy jak gracz otrzyma przedmiot ktory bedzie oznaczony jako kradziony to wiadomo ze go ukradl, wtedy zapisze sobie w magiczny sposob komu go ukradl, oflaguje ten przedmiot ze nie jest kradziony i zaznacze mu w ten magiczny sposob ze jednak kradziony to on mimo wszystko jest Razz

Na wejsciu kazdy gracz dostanie przedmiot z unikalna mocą. Gdy uzyje te moc na martwej postaci wypadną wszystkie przedmioty ktore zostały skradzione osobie uzywajacej przedmiotu. By jednak uniknac zabijania kazdego kto podejdzie pod miecz i sprawdzaniu czy cos ukradl, jezeli przedmiot zostanie uzyty na kims kto nie ukradl niczego osobie uzywajacej unikalnej mocy to ta osoba ginie i wypadają WSZYSTKIE przedmioty ktore komukolwiek ukradła.

Jednak w celu uniknięcia zbyt wysokich dochodow ze wzgledu na "niekradzione" przedmioty, gdy otworzy sie jakikolwiek sklep wszystkie na powrot zostaja oznaczane skradziony (gdy zamykamy sklep odznaczane są). Nie da sie wtedy przehandlowac przedmiotu, trzeba najpierw zamknac sklep, wiec nie bedzie problemu w handlowaniu kradzionym przedmiotem...

No, to tyle, nei wiem czy cokolwiek z tego zrozumieliscie, jakieś konstruktywne opinie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:42, 26 Sie 2007    Temat postu:

pomysl dobry....ale korzystajac z okazji zporoponuje moj:D

A wiec trzeba bedzie zrobic dwa obszary i postac maga:D Zaczniemy od tego ze z dwoch miastach Trioch i Acheron sa filie gildi "Bezwzglednych Lotrow" z centrala w Acheron. Powiedzmy od starego maga gdzies w skromnej chatce w Acheron mozna sie dowiedziec tez bossowie tych dwoch gildi posiadaja dwa magiczne atrefakty. Okazuje sie ze w trioch jest magiczny zwoj a w acheron magiczna torba. Mag mowi Ci ze jak zdobedziesz te dwa cenne artefakty to on jest w stanie polaczyc je i stworzyc "bosta torbe Sprawiedliwosci". A wiec osoba ktora bedzie chciala ja zdobyc medzie musiala miec 20 spostrzegawczosci zeby zobaczyc drzwi wejsciowe do gildi zlodzieji. Tak na ciebie beda czelaly polapki, chytre zlodzieje i cienie....do wyoru do koloru.
Sprawa wygladala by tak ze taka torbe mozna by dostac tylko raz na postac i tylko jedna. Torby nie bedzie mozna przeniesc na inna postac ani sprzedac.
Plus jest taki ze do torby mozna wlorzyc tylko kilka itemow, bo wcale nie jest taka pakowna, fajna przygoda przy zgobywaniu itemu. A zlodzieje bezkarnie nadal beda migli krasc kase naszyjnuki i inne rzeczy...no bo przeciez nich ukradna plaszcz nimfy +4 to za ile sprzedadza u kolesia w trioch za 6k?....a tak ukradna 3 zlote naszyjniki i maja 6k:D
Sadze ze to jest fajny pomysl...troche czasochlonny ale da sie zrobic:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Nie 18:48, 26 Sie 2007    Temat postu:

Hmmm, czyli teraz zyskujemy możliwość odzyskania skradzionych przedmiotów, jeśli wiemy, kto to zrobił i gdzie teraz się znajduje. Jednak dalej złodzieje mogą kraść bez większych przeszkód Razz

W sumie dobre posunięcie ale chyba jeszcze za mało...Wink Dla mnie OK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 19:29, 26 Sie 2007    Temat postu:

ving dobry pomysl Razz ale pomysl timo tez mi sie podoba Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:56, 26 Sie 2007    Temat postu:

Mhm, pomysl Timo jest niezły, podoba mi sie. Tylko moze byc 1 problem. Nie bardzo narazie wiem jak wyłapać moment włożenia przedmiotu do torby, by uruchomic skrypt... hmm... ok, mam pomysl Smile po wlozeniu przedmiotów do torby, trzeba bedzie uzyc unikalnej mocy torby i dopiero wtedy przedmioty stana sie niemozliwe do ukradniecia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maras
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 20:08, 26 Sie 2007    Temat postu:

ving ale to twoje tez dobre chetnie byms sobie pozabijal zeby sprawdzic czy nikt mi nic nie ukradl Very Happy i jeszcze kilka razy dla pewnosci Razz.... a i zeby tych kradzionych przedmiotow tez nie dalo sie wkladac bo jak zrobisz torbe to zlodzeije sobie ja kupia Razz i schowaj tam rpzedmioty ktore ukradli i ofiara juz nigdy ich nie odzyska Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edek Mily
Obywatel Acheron



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:44, 26 Sie 2007    Temat postu:

Hmm pomysł nawet dobry Very Happy.
to musze sie przygotowac na miłe powitanie jak wejde na serwer Razz ,
bo ktoś bedzie chciał sprawdzic czy mu czegoś nie buchnołem Very Happy .
Heh no i ja też inaczej nie postąpie Razz , ale i tak już nieodzyskam niektórych
rzeczy , a inne z kolei to były mało znaczące Razz

Pozdro i do zobaczenia na serwerwie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kejong
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku

PostWysłany: Nie 21:00, 26 Sie 2007    Temat postu:

Apropo pomyslu Vinga. Nie bede dawal wlasnej opinii tylko zadam kilka pytan skierowane do autora pomyslu Oto one:

1. Zlodziej kradnie przedmiot . Jakie szanse ma zabic i znalesc lotrzyka okradziony skoro został w niewidoczny sposób okradziony.

2. Mówiąc osoba może uzyć przedmiotu by wypadły itemki okradzionej osoby masz na myśli postac czy login i wszystkie postacie tego gracza.

3. Uznajmy ze w poszukiwaniach pomoże jakiś znajomy i zabije złodzieja. Kto będzie czekał na użycie przedmiotu mając jakieś drogie itemy. Logout i już.

4. Złodziej kradnie leci w jakieś miejsce kładzie na ziemi i wchodzi 2 postacią... zbiera. Co ma zrobić okradziony?

5. Ktos kradnie przedmiot na serwerze. Czy nei bedzie tak ze za chwile beda zabici wszyscy mający jakikolwiek lvl klasy umożliwiającej kradzież i testowani.

6. Domniemanego zlodzieja lapia dwie postacie zabijaja testuja i nic . Jeden drugiego wskrzesza i lecą dalej.. Co z martwym łotrzykiem?

7. Czy w przypadku bledu w ocenie ze dany zabity lotrzyk okradł będzie możliwość regulaminowego nakazu wskrzeszenia go ?

8. Jakie jest twoje zdanie na temat zabijania innych postaci gracza który ma również postać łotrzyka i kradnie?

9. Czy uważasz ze na serwerze istnieje serwerowe kolesiostwo i jak sie upatrujesz na tego typu zagrania np . Ving sprawdź w logach kto mnie okradł z cennego przedmiotu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:27, 26 Sie 2007    Temat postu:

Kejong napisał:
Apropo pomyslu Vinga. Nie bede dawal wlasnej opinii tylko zadam kilka pytan skierowane do autora pomyslu Oto one:

1. Zlodziej kradnie przedmiot . Jakie szanse ma zabic i znalesc lotrzyka okradziony skoro został w niewidoczny sposób okradziony.


To juz lezy w gestii gracza, ma mozliwosc odebrania przedmiotow od zlodzieja, a wykrycie kto ukradl... no coz, powinien sie pilnowac dobrze. Poza tym ustalenie tego nie byłoby chyba takie trudne... chociaz to dopiero w praktyce by wyszlo.
Cytat:
2. Mówiąc osoba może uzyć przedmiotu by wypadły itemki okradzionej osoby masz na myśli postac czy login i wszystkie postacie tego gracza.


Tylko i wylacznie pod katem postaci.

Cytat:
3. Uznajmy ze w poszukiwaniach pomoże jakiś znajomy i zabije złodzieja. Kto będzie czekał na użycie przedmiotu mając jakieś drogie itemy. Logout i już.


Nom... to moze stanowic klopot... ale w planie jest zapamietywanie na zawsze, predzej czy pozniej wpadnie zlodziej.

Cytat:
4. Złodziej kradnie leci w jakieś miejsce kładzie na ziemi i wchodzi 2 postacią... zbiera. Co ma zrobić okradziony?


No wtedy jest zonk jesli nie wie jaka postacia wszedl złodziej...

Cytat:
5. Ktos kradnie przedmiot na serwerze. Czy nei bedzie tak ze za chwile beda zabici wszyscy mający jakikolwiek lvl klasy umożliwiającej kradzież i testowani.


Osoba ktora sie pomyli ginie, to jest wersja podstawowa, myslalem tez o jakichs stalych karach ktorych nie mozna odwrocic zwyklym resem, ale nie bardzo mam pomysl narazie.

Cytat:
6. Domniemanego zlodzieja lapia dwie postacie zabijaja testuja i nic . Jeden drugiego wskrzesza i lecą dalej.. Co z martwym łotrzykiem?


tak, zapomnialem o tym napisac. Gdy osoba sie pomyli to ginie, a postac na ktora wskazala zostaje wskrzeszona... moge jej jeszcze bonusowo dac 10 sekund sanktuarium czy cos, by miala czas na ucieczke Smile

Cytat:
7. Czy w przypadku bledu w ocenie ze dany zabity lotrzyk okradł będzie możliwość regulaminowego nakazu wskrzeszenia go ?

j.w.

Cytat:
8. Jakie jest twoje zdanie na temat zabijania innych postaci gracza który ma również postać łotrzyka i kradnie?


W celu sprawdzenia czy nie przekazal innym postaciom? Sam nie wiem Razz ten pomysl ma troche luk Razz

Cytat:
9. Czy uważasz ze na serwerze istnieje serwerowe kolesiostwo i jak sie upatrujesz na tego typu zagrania np . Ving sprawdź w logach kto mnie okradł z cennego przedmiotu.


Taak... no wlasnie m.in. z tego powodu chce to wprowadzic. Jak bedzie mozna odzyskac stracony przedmiot to moga zapomniec o jakiejkolwiek mojej interwencji. No ale w obecnej sytuacji jest to niemozliwe...
Po tych pytaniach dochodze do wniosku ze pomysl Timo jest lepszym rozwiazaniem. Po pierwsze, mniej mozliweosci na bledy w skryptach, po drugie, nie ma szans na wykorzystywanie bugów itp Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 4:32, 27 Sie 2007    Temat postu:

Maras napisał:
ving ale to twoje tez dobre chetnie byms sobie pozabijal zeby sprawdzic czy nikt mi nic nie ukradl i jeszcze kilka razy dla pewności Razz.... a i zeby tych kradzionych przedmiotow tez nie dalo sie wkladac bo jak zrobisz torbe to zlodzeije sobie ja kupia i schowaj tam przedmioty ktore ukradli i ofiara juz nigdy ich nie odzyska

W pomyśle Timo nie ma niczego na odzyskiwanie przedmiotów. Jest za to całkiem dobre zabezpieczenie. Co do tych gildii to trzeba jednak jeszcze poczekać, aż powstaną prawdziwe gildie - chyba, że część questową pomysłu się pominie i pozwoli zwyczajnie kupować te torby. Stworzenie labiryntu z respawnującymi się zamkniętymi drzwiami i pułapkami jest czasochłonne. Poza tym jeśli zrobić obszar chroniący te torby, to wyjdzie na to, że tylko potężne postacie powyżej 35 levelu zdołają zdobyć dla siebie taką torbę jeśli zrobić te podziemia trudnymi, albo z kolei można zrobić je łatwymi, co spowoduje, że potężna postać przejdzie je bez trudu, czyli można ich w ogóle nie robić. Optuję, żeby takie podziemia się nie pojawiały. Taka torba powinna być dostępna dla każdego. Albo za darmo, albo do odbioru w jakimś punkcie modułu za symboliczną opłatą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bikeranna
Gość w Maleear



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:09, 27 Sie 2007    Temat postu:

Na kilku serwerach (bez kryptoreklamy Wink ) widzialem takie oto rozwiązanie:
"Pułapka na Łotra" czyli jakis mały itemik który detonuje w momencie wylosowania go przy kradzieży. W zależnosci od rodzaju i ceny oczywiście, różne opcje (tak jak ze zwykłymi pułapkami): od takiego który łotra tylko pokaże (zdejmuje mu ukrycie), poprzez zadajacy obrażenia, aż po kilniecie "lepkołapa".
Wtedy można za opłatą zabezpieczyć ekwipunek zapełniajac go w iluśtam % takimi gadżetami, a oprócz tego taki zlodziejaszek tez by nie szedł na pewniaka bo jest szansa urwania łapki. Brnąc dalej w tym kierunku zapewne wysokolewelowy złodziej nie porywałby sie na "spacerki" (po co ryzykować) a małolat na "koksów" (wysoka szansa na dead). A zeby już przepełnic czarę goryczy można by (jeżeli to możliwe oczywiście) wprowadzić pułapeczke która to by przy detonacji urywała palec delikwentowi i odjęcie np. 2ZR na stałe hehe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:47, 27 Sie 2007    Temat postu:

Bikeranna napisał:
Na kilku serwerach (bez kryptoreklamy Wink ) widzialem takie oto rozwiązanie:
"Pułapka na Łotra" czyli jakis mały itemik który detonuje w momencie wylosowania go przy kradzieży. W zależnosci od rodzaju i ceny oczywiście, różne opcje (tak jak ze zwykłymi pułapkami): od takiego który łotra tylko pokaże (zdejmuje mu ukrycie), poprzez zadajacy obrażenia, aż po kilniecie "lepkołapa".
Wtedy można za opłatą zabezpieczyć ekwipunek zapełniajac go w iluśtam % takimi gadżetami, a oprócz tego taki zlodziejaszek tez by nie szedł na pewniaka bo jest szansa urwania łapki. Brnąc dalej w tym kierunku zapewne wysokolewelowy złodziej nie porywałby sie na "spacerki" (po co ryzykować) a małolat na "koksów" (wysoka szansa na dead). A zeby już przepełnic czarę goryczy można by (jeżeli to możliwe oczywiście) wprowadzić pułapeczke która to by przy detonacji urywała palec delikwentowi i odjęcie np. 2ZR na stałe hehe


Nie jest mozliwe odjecie na stałe cechy (dodanie też nie). Ryzyko przy porwaniu się małolata na koksa byłoby takie samo jak ryzyko porwania się wysokolevelowca na koksa, w koncu pułapki działają niezależnie od poziomu złodzieja.
Hmm, no jak dla mnie pozostają 2 opcje, albo torba jaka sugerowal Timo (bez zadnej gildii, po prostu quest w celu zdobycia jej, wykonywalny już przez powiezdmy 10 lvlowca) albo te pułapki. Mój pomysł ma za dużo luk i za dużo rzeczy może nie wyjść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 13:26, 27 Sie 2007    Temat postu:

Torba jest świetna. Zabezpiecza przed kradzieżą. Wybuchające itemy tego nie robią, robia za to sporo bałaganu i zmuszają graczy do stałych wydatków i noszenia ze sobą tego szajsu. Torba jest o wiele lepsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saldevan
Gość w Maleear



Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:57, 27 Sie 2007    Temat postu:

Ewentualnie dodać coś w stylu 25 % szansy na całkowite wykrycie złodzieja,
i wtedy takiego złodzieja by paraliżowało czy nawet zamieniało w kamień a przedmiot kradziony wracał by do właściciela. Przez to złodziejowi który ma zbyt lepkie łapki zdarzały by się wpadki. ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Galernik
Gość w Maleear



Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:48, 27 Sie 2007    Temat postu:

Tak zostańmy przy torbach ale o polowe mniejszych niz normalne i po wzieciu min.10 oczek sposzczegawczosci.Niemoze byc tak ze ktos kto laduje w silke robi goscia do tluczenia maxmalizuje dyscypline by go nie powalono a olllewa sposzczegawczosc nasluchiwanie i atuty co to wspomagaja.A podnosi alarm kradna kradna a na dodatek calkiem ignoruje zalecenia by nosic tanie strzaly by zmniejszyc szanse stracenia czgos cennego .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin