Forum NWN World in the Shadow Strona Główna NWN World in the Shadow
Forum serwera World in the Shadow
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Siege
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pon 12:05, 17 Wrz 2007    Temat postu: Siege

Wiele o tym słyszałem z L2, lecz nigdy nie widziałem Razz Zapewne dlatego moja koncepcja będzie wyglądała nieco inaczej od tego, co jest w rzeczywistości.
Robimy planszę z zamkiem, oraz kawałek przedzamcza (być może trzeba będzie użyć dwóch segmentów). Samo przedzamcze jest wypełnione potworami różnej maści. Uczestnicy (dopóki nie ma co najmniej 6 chętnych graczy, nie ma gry) dzieleni są na 2 obozy - 1 broni, drugi atakuje i na zmianę. Odliczany jest czas. Ta drużyna, która wygra (czyli szybciej zdobędzie zamek niż drużyna przeciwna; zdobycie zamku polega na zabiciu dowódcy, znajdującego się w samym jego centrum) otrzymuje zapłatę godną walk - każdy zdobywa 50k + 2k xp (bo 10k to dużo, zwłaszcza, że po drodze są mobki), a wygrywający - 200k.
Śmierć nie byłaby wieczna - wykorzystując skrypt na Ankh można ustalić, że martwi gracze odradzają się na konkretnych cmentarzach i o określonej porze.
Aby nie potępiać magów w takich bitwach, force-rest następowałby co ok. 2 minuty (to nie oznacza, że buffy zostają - schodzą, ale można rzucać czary ofensywne ponownie).
Nowi mogą się przyłączać, ale zostają przydzieleni losowo do jednego z dwóch zespołów. Do tego zespołu, który ma najmniej członków.

Jakieś pytania - rzucajcie.
Jak znajdę czas, to zrobię moduł z taką bitwą. ;P
I miło by było, gdyby coś takiego trafiło do gry. Jakie to pvp-owskie ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:47, 17 Wrz 2007    Temat postu: Re: Siege

Elerian napisał:
Wiele o tym słyszałem z L2, lecz nigdy nie widziałem Razz Zapewne dlatego moja koncepcja będzie wyglądała nieco inaczej od tego, co jest w rzeczywistości.
Robimy planszę z zamkiem, oraz kawałek przedzamcza (być może trzeba będzie użyć dwóch segmentów). Samo przedzamcze jest wypełnione potworami różnej maści. Uczestnicy (dopóki nie ma co najmniej 6 chętnych graczy, nie ma gry) dzieleni są na 2 obozy - 1 broni, drugi atakuje i na zmianę. Odliczany jest czas. Ta drużyna, która wygra (czyli szybciej zdobędzie zamek niż drużyna przeciwna; zdobycie zamku polega na zabiciu dowódcy, znajdującego się w samym jego centrum) otrzymuje zapłatę godną walk - każdy zdobywa 50k + 2k xp (bo 10k to dużo, zwłaszcza, że po drodze są mobki), a wygrywający - 200k.
Śmierć nie byłaby wieczna - wykorzystując skrypt na Ankh można ustalić, że martwi gracze odradzają się na konkretnych cmentarzach i o określonej porze.
Aby nie potępiać magów w takich bitwach, force-rest następowałby co ok. 2 minuty (to nie oznacza, że buffy zostają - schodzą, ale można rzucać czary ofensywne ponownie).
Nowi mogą się przyłączać, ale zostają przydzieleni losowo do jednego z dwóch zespołów. Do tego zespołu, który ma najmniej członków.

Jakieś pytania - rzucajcie.
Jak znajdę czas, to zrobię moduł z taką bitwą. ;P
I miło by było, gdyby coś takiego trafiło do gry. Jakie to pvp-owskie ;P


Heh, ciekawe ciekawe Smile Nie rozumiem tylko tego force-resta co 2 minuty Smile a tak poza tym to interesujaco to brzmi Wink i nawet nie jest trudno do zrobienia chyba Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skymanio
Gość w Maleear



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z ... no wlasnie skad

PostWysłany: Pon 14:52, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Ja grałem w L2 więc wiem że takie bitwy o zamek są fajne 1000 ludzi broni zamku a drugi 1000 atakuje Very Happy jak dla mnie można coś takiego zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Timo
Obywatel Acheron



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:58, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Ale to musi bys jazda bez trzymanki...mi sie podoba na maksa!
Nawet powiem ze moze byc ciekawsze niz turniej.
Mozna by ustalic dzien na forum....druzyny tez by sie skompletowalo na forum....mojim zdaniem bajka!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brottor stoneshield
Mieszkaniec Tiroch



Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:47, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Podchodzę, nieco sceptycznie do takiego pomysłu.

Byłem świadkiem niejednej bitwy graczy i kończyła się zawsze tym samym - padem serwa. Nie wyobrażam sobie 20-10 "nabuffowanych" graczy na jednej lokacji.

Mogę się oczywiście mylić, więc jeżeli to nie spowoduje gigantycznych lagów, to można spróbować.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pon 15:47, 17 Wrz 2007    Temat postu:

1) Force-rest po to, aby nie trzeba było robić odpoczynku między walkami, aby można to było uznać za regenerację many w przypadku l2 xD
2) W przypadku odpowiedniego zaprogramowania, to nie potrzeba żadnych organizacji. Po prostu zwołują się ludzie na krzyku "Proponuję Siege'a, są chętni?". W przypadku zaś MG jest gorzej, bo każdy gracz z przeciwnych drużyn musiałby nastawiać na siebie "dislike".

Pomysł przyjęty z aprobatą = ^^

PS. Zwykle po serwerze biega 30 chłopa w pełni nabuffowanych, tyle że w różnych miejscach. Dla serwera nie ma to najmniejszej różnicy, czy oni są blisko, czy daleko od siebie, tylko karta graficzna gracza może nie wyrobić xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darion
Obywatel Acheron



Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Pon 15:55, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Elerian napisał:
tylko karta graficzna gracza może nie wyrobić xD


No właśnie.... jak jest paru magów nabufowanych walczących koło siebie to często moja karta nie wyrabia i mnie wywala Xp. Ale pomysł bardzo mi sie podoba Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 16:00, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Wiadomo, że jeśli bedzie to powodwało lagi to nie ma zabawy Razz Co do swiecacych od buffow magow/kaplanow, slyszałem że popularne jest usuwanie niektorych efektow graficznych z buffów, podobno nawet zmniejsza to lagi na serwie, choc szczerze mowiac wydaje mi sei że to raczej ma wplyw na fpsy gracza niż na lagi... w koncu to nie serwer generuje grafike Razz

Co do pomysłu "proponuje sieg'a, są chetni?" to kategoryczne nie Razz To by prowadziło do totalnych nadużyć z waszej strony i by wyglądało "Propnuje ustawionego sieg'a, dzielimy sie kasą po polowie". Byłby ustalany od czasu do czasu na forum, tak by gracze na serio chcieli powalczyc o zwycistwo. Oczywiscie zwoływanie na krzyku byłoby molziwe gdyby nie było nagrody w postaci xp, a gracze sami by wkladali kase do puli i z niej byłyby nagrody.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 16:03, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Siege fajny pomysł, nie jest wcale nowy i był w planach.
Żeby to było ciekawsze, można dodać tym, którzy mają wyższy poziom jakichś henchmenów, którymi mogliby dowodzić.

ale po prawdzie to tego typu serwery już istnieją i są dość popularne, byłam na jednym z nich - walka trwa tam cały czas. Cały mod jest podporządkowany bitwie, dlatego jestem absolutnie przeciwna dołączania tego rodzaju atrakcji do modułu Lands Of The Damned.

Jeśli zatem chcecie, to twórzcie własny moduł, chętnie sobie pogramy, skrypt dzielący na drużyny, respawnujący po jakimś czasie w odpowiedniej lokacji itp to proste rzeczy. Force Rest działa dziwnie na obiekt gracza, nie wiem jeszcze, jak nad nim zapanować, ale w skrócie - taki mod to nietrudna sprawa. Trudno byłoby go za to wpleść do moda LotD, bo tam już są skomplikowane i obciążające serwer procedury odradzania, których modyfikacja mogłaby tylko wszystkim uprzykrzyć życie (jeszcze większe lagi). Do tego pomyślcie - jeśli na jednym serwerze pojawią się nagle oprócz nas jeszcze fani Siege'a? Za mało slotów na taką zabawę.

Powiem tak - nietrudno jest zrobić mod siege. To o wiele prostsze od HnS i o całe niebo prostsze od RP. Ale nie da sie połączyć tych gatunków ze sobą tak, żeby ten serwer nadal się do czegoś nadawał. Żeby zrobić dobre RP, trzeba zrobiś jednorazowy moduł, który się przechodzi jednym zestawem postaci, bez ekspienia i respawnujących się potworów oraz bandy kupców - to musi być opowieść, wtedy ma sens wczuwanie się graczy - gracze zaś muszą być umówieni wcześniej, a mod zahasłowany. I wtedy można poprowadzić moduł i wszyscy się zabawią. Tak samo bitwa między graczami +/- henchemenami jest do rozegrania na LotD, ale przerobienie go na Siege to już trudne zadanie. O wiele prościej jest stworzyć moduł odrębny z siege'em, a LotD zstawić taki klimat, jaki na nim wystepuje teraz. To HnS, mroczny HnS a będzie jeszcze mroczniejszy. I chciałabym, żeby tak zostało.

Pozdrówka

Justa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kebur
Obywatel Acheron



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 16:22, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Justa jak zawsze podchodzi do wszystkiego racjonalnie. ;p
Ale o pomyśle myślę, że to by było ciekawe. Wszystko inne opisała Justa, tak myślę. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pon 16:38, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Ha, zawsze można stworzyć konwersację dla drowa, maga w komnacie teleportacyjnej, który dla mg by pytał się, czy umożliwiać siege'a, a dla gracza by rzucał kwestią "nie jest możliwy siege w tym momencie", albo "czy chcesz dołączyć do siege'a". Sprawa załatwiona. Siege jest kontrolowany przez mg, epickie walki, nie zapycha serwera, bo ustanowione są konkretne godziny działania...
A jeśli połączyć RP z siegem jako takim, to może mag palnąć kwestię "Grupa buntowników dokonuje plugawej rzezi pod zamkiem ***. Wspomóż obrońców i stłamsz bunt!" zaś gdy mamy o jednego więcej obrońcę niż buntownika, to pada kwestia "Zamek *** dzielnie się trzyma pod oporem najeźdzców. Nadeszła chwila, aby to zmienić! Czy chcesz wspomóc buntowników swą wiedzą i orężem?"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Administrator



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 17:13, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Z moich doświadczeń wynika, że gracze rzadko bywają jednogłośni. Kiedy zacznie się siege, to nagle cały serwer się zmieni w siege, a co za tym idzie Zenek, któy wrócił wcześniej ze szkoły/pracy i miał plan ekspić całyą noc nagle musi czekac, bo ktośtam włączył siege.

Są serwery Siege'owe, jeśli uważasz Elerian, że to fajna zabawa, możesz powiedzieć o tym graczom, jeśli się z Tobą zgodzą i będą mieli ochotę, to na pewno zdołają wejść na taki serwer i sobie powalczycie.
Fakt, że z Koreańczykami i Amerykanami, to polskiego serwera ego typu nie ma, ale co tam. Powalczycie.
Alternatywnie stwórz taki serwer własnoręcznie, to dość proste. Wtedy jak tylko będziesz miał ochotę na siege, krzykniesz na LotD, a wszyscy chętni pojawią sie u Ciebie.
Robienie siege'a tylko po to, żeby był na LotD nie będzie miało miejsca. Jednak mogę Wam obiecać, że jeśli nie nastąpią gwałtowne zmiany w kadrze MG, to jedno z większych zadań, które jest w tej chwili w budowie być może zaowocuje siege'em, który będzie miał prawo bytu na LotD zagwarantowane fabularnie. Serwer ostatnio przechodzi spore zmiany, w planie są jeszcze większe i realizacja tego siegowego projektu jest sporo odsunięta w czasie, niemniej taki zamysł istnieje i to od jakiegoś czasu. Niestety wymaga sporo pracy i zakończenia najpierw bieżących projektów.

Co zaś się tyczy drowa z Starożytnej komnacie teleportacyjnej - nie będzie on zarządzał ani niczym innym, ponieważ jest to zły elf, który stoi tam i czeka na naiwnych graczy. Zabiera im cenne rubiny, bo wie, jak z nich zbudować potężnego Rubinowego Golema, za pomocą którego chce zniszczyć świat! A ponieważ jest tak opętany rządzą władzy, to nie będzie zajmował się organizacją sparingów między graczami. FIN.

Jednym słowem cieszę się z Twojej inicjatywy Elerian i czekam na kolejne propozycje dotyczące tego tematu bądź też całkiem nowe - wiedz, że wszystkie sa brane pod uwagę i modyfikują nasze dotychczasowe plany. Pozdrwiam.

Justaa

p.s. Jesli się to pojawi, to będzie to event sterowany wykonaniem skomplikowanego questa wymagającego współudziału całej rzeszy graczy. Po jego wykonaniu zacznie się bitwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Pon 17:38, 17 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Obywatel Acheron



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rio'Niemo'Grande

PostWysłany: Pon 17:27, 17 Wrz 2007    Temat postu:

A gdyby siege odbywały się o określonych stałych porach powiedzmy co tydzień lub dwa? No i cały dzień miałby siege trwać?? Nieeee Very Happy Ja to widzę jako jakiś event trwający parę godzin, a potem powrót do "normalności" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ving
Pogromca Drako



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:49, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Hmm, nie wiem jak bardzo by to obciązałao serwer, ale ja nie widze tutaj problemu z wykonaniem. Ot, gawiedź z Acheron Górnego, ta bogata, lubi sie czasem zabawić. Stworzyli atrapę zamku i co jakiś czas organizowane są igrzyska ku ich uciesze. Na forum oglaszam kiedy mialbym czas na organizowanie siege'a, wtedy wlaczam odpowiedniego npca i gracze sie moga zapisywac powiedzmy 30 minut przed siegem. Reszta juz na skryptach, nic trudnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elerian
Obywatel Acheron



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LotD

PostWysłany: Pon 20:32, 17 Wrz 2007    Temat postu:

Ta, a w zamku są ukryte kamery, które rejestrują każdy ruch bohaterów xD
Ale pomysł fabularnie dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum NWN World in the Shadow Strona Główna -> Propozycje zmian Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin