|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kacak
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:59, 21 Gru 2007 Temat postu: Wyłączenie GnaG w miastach |
|
|
Jest pomysł zrobieniu aby w miastach, światyniach i komnacie teleportacyjnej wyłączone GnaG, przez co nie będzie można na tych obszarach okradać graczy ani zabijać, co stanowi pewną ochronę przed złodziejami natomiast minusem będzie iż złodzieje będą mogli się w mieście schronić.
Co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Pią 15:57, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jestem na nie. Złodzieje są takim dobrodziejstwem, że okradają dupków, co zostawiają se postacie na noc, aby zarabiać. Tak, jakby nie mogli odblokować bibliotekarza balorem, albo zarabiać 12k na minutę jednocześnie błądząc po serwerze. Nie umieją? Ich pech. Ja po tygodniu gry takie rzeczy wyczaiłem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Galernik
Gość w Maleear
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:14, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie na nie.Temat był i sie już przewijał nie raz są sposoby by sie chronic.Powstaja gildie mozesz placic im lub innym garczom za zabicie złodzieja co cie napastuje.Jedyny problem widze w tym że zabity złodziej natychmiast wychodzi z serwa i tu jestem zatym by scierwo jego leżało jakis czas.
Elerian ciekawe okresleni ja bym nim nazwał osoby co w czasie granie sporej ilosci graczy pisza sobie zwoje zaczymania czasu.A skoro ktos zostawia postac samotnie liczy sie ze moze byc okradany.I brawa ze jestes taki czajacy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Sinthael
Skrypter
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leuthilspar
|
Wysłany: Pią 18:56, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jestem na nie z tego względu, że byłoby za łatwo. I tak ten komu najbardziej zależy na swoim ekwipunku może go uchronić przed kradzieżą na wiele sposobów.
Poza tym byłoby to cofnięcie się w rozwoju serwera, bo chyba ciągle dąży się do tego, żeby było jak najbardziej realistycznie. Jeśli już to można zablokować GnaG w świątyniach, ale w miastach nie ma najmniejszego sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
[DA] Nazghyl
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dark Avengers Valley
|
Wysłany: Pią 19:27, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie.
To jest bez sensu.
Głupotą jest moim zdaniem blokowania PvP w miastach. Czemu? Przede wszystkim fabuła, przecież złodzieje kradną głównie w miastach To by odebrało im pracę. Oczywiscie wielu bedzie na tak, ponieważ w ostatnich dniach była '' zadyma '' z czterema złodziejami...
Ogólnie pomysł do bani
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
skaybay
Skrypter
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Menzoberranzan
|
Wysłany: Pią 19:30, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
PvP w miastach tak, w świątyniach nie. To jest moje zdanie.
Swoją drogą PvP nie trzeba wyłączać, wystarczy że kapłan zauważy akt kradzieży lub ataku, i puści Implozje gdzie trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Pią 22:06, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Świetny plan , złodzieje zaczną się w tłumie chować by zabrać ze sobą innych w zaświaty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
skaybay
Skrypter
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Menzoberranzan
|
Wysłany: Pią 22:17, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
To przykład był
Ale paraliż czy zamiana w kamien na X czasu jest lepsza, racja ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Nasz kochany Sugrin^^
Mieszkaniec Tiroch
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z tąd ;p
|
Wysłany: Sob 12:56, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jak złodzieje się zaczną chować w tłumie i kapeć zabijając implozją ich i przy okazji paru innych to nie bedzie miał raczej problemu wskrzesić potem tych paru innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 14:00, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiecie, o czym mówicie - nie ma takiej możliwości, żeby kapłan zareagował na okradanie gracza. Nic nie będzie nigdy reagować na okradanie gracz, ponieważ edytor nie przewiduje takiego zdarzenia. Jeżeli macie propozycję innowacji systemu kradzieży na module i zawiera ona wyrażenia "...za każdym razem, jak ktoś okradnie gracza..." to niestety, muszę zmartwić, nie da się tego wprowadzić w życie. Każdy obiekt w grze ma zdarzenie OnDisturbed i wstawiony tam skrypt może działać przy kradzieży, ale niestety, nie można wstawiać skryptu w zdarzenia dotyczące gracza - jego obiektu nie ma z module podczas edycji. Gracze pojawiają się dopiero w grze. Nie da się kontrolować zdarzeń z nimi związanych w taki sam sposób jak innych stworzeń. I tyle.
Więc, wracając do tematu - kapłan nie ustrzeli złodzieja, który okradła gracza, choć ustrzeliłby, gdyby gracz (lub cokolwiek) okradło NPC, potwora czy skrzynkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Sob 14:48, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nieprawda droga Justyno, z KC wiem że straż miejska ( lub ogólnie npc ) może reagować na takie zachowania, wystarczy odpowiedni skrypt , jak zareaguje to też kwestia do "uzgodnienia".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Sob 14:50, 22 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 15:25, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Witia, na KC straż reaguje, kiedy gracz okrada NPC. Albo reaguje kiedy gracz ma kradziony Item. Ale nie na Zdarzenie okradzenia gracza, bo tego się nie da normalnie zrobić. No chyba, że zastąpić ekwipunek gracza niewidzialną skrzynią, którą ciągnie za sobą i która okradziona rzeczywiście zareaguje.
Dodano po minucie:
Z resztą, co ja tam wiem. Ja nie mam pomysłu, jak zasymulować OnDisturbed na graczu, Ving tez próbował coś wymyslić ale jak widać, na module nic nie ma. Gdyby to było proste, już dawno byłoby napisane i do ściągnięcia, a już na pewno Ving by na to wpadł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Justyna dnia Sob 15:30, 22 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wilczur
Gość w Maleear
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piła
|
Wysłany: Sob 22:58, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Nie znam się na tym ani trochę, ale wiem że są jakieś skrypty, które reagują na graczy. Na przykład można zrobić że w mieście nie można nosić broni w ręku, tylko ekwipunku,albo bic sie z innym graczem przy strażniku, to i może można zrobić takie coś że nie może gracz gracza okradać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Sob 23:34, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
nie da rady? Jak to? Jeżeli istnieje funkcja OnDisturbed na graczu, jeżeli można znaleźć najbliższego gracza obok naszego(GetNearestCreature, dla creature_type_player), który w danym momencie kradnie (GetCurrentAction, action_pickpocket), znajdziemy najbliszego kapłana (GetNearestObjectByTag), to jaki, kurde, problem jest ze stworzeniem tego skryptu?
Dodam, że OnDisturbed jest w szablonie skryptu OnUserDefined. Nie powinno być żadnego problemu ze skryptem, a że nie mam dwóch kompów do przetestowania tego, to zadanie składam w ręce administracji ;P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Elerian dnia Nie 19:58, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Wprowadzić? |
Tak |
|
31% |
[ 7 ] |
Nie |
|
68% |
[ 15 ] |
|
Wszystkich Głosów : 22 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:45, 23 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Elerian napisał: | nie da rady? Jak to? Jeżeli istnieje funkcja OnDisturbed na graczu, jeżeli można znaleźć najbliższego gracza obok naszego(GetNearestCreature, dla creature_type_player), który w danym momencie kradnie (GetCurrentAction, action_pickpocket), znajdziemy najbliszego kapłana (GetNearestObjectByTag), to jaki, kurde, problem jest ze stworzeniem tego skryptu?
Dodam, że OnDisturbed jest w szablonie skryptu OnUserDefined. Nie powinno być żadnego problemu ze skryptem, a że nie mam dwóch kompów do przetestowania tego, to zadanie składam w ręce administracji ;P |
Wskaż mi miejsce w ktorym dodać ten skrypt. Będę wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|