|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Pon 20:26, 12 Lis 2007 Temat postu: PW- małe pytanko |
|
|
Jeśli ktoś mógł by mnie naprowadzić na właściwe tory co trzeba zmienić by czar Prawdziwego Widzenia zamiast standardowego efektu dawał premię do spostrzegawczości i efekt widzenia niewidzialnych był bym niezmiernie dźwięczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:51, 12 Lis 2007 Temat postu: Re: PW- małe pytanko |
|
|
witia1 napisał: | Jeśli ktoś mógł by mnie naprowadzić na właściwe tory co trzeba zmienić by czar Prawdziwego Widzenia zamiast standardowego efektu dawał premię do spostrzegawczości i efekt widzenia niewidzialnych był bym niezmiernie dźwięczny. |
A na cóż Ci to, że tak zapytam?
Trzeba edytować skrypt czaru nw_s0_trueseeing albo czesc tego bo pewnie cala nazwa skryptu jest za dluga. Tam musisz odnaleźć efekt TRUE_SEEING ktory jest przypisywany do gracza. I w jego miejse wstawic efekt widzenia niewidzialnych i premie do spota.
Czyli musisz umiec pisac skrypty Chcesz gotowy skrypt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Pon 22:39, 12 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Kombinuje nieco, szukam jakieś równowagi w pw. Jeśli masz coś gotowego to nie wzgardzę, choć sam pewnie i tak spróbuję postanowiłem nadrobić niedostatki wiedzy xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:41, 13 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
witia1 napisał: | Kombinuje nieco, szukam jakieś równowagi w pw. Jeśli masz coś gotowego to nie wzgardzę, choć sam pewnie i tak spróbuję postanowiłem nadrobić niedostatki wiedzy xD |
Proste
Kod: |
#include "x2_inc_spellhook"
void main()
{
/*
Spellcast Hook Code
Added 2003-06-23 by GeorgZ
If you want to make changes to all spells,
check x2_inc_spellhook.nss to find out more
*/
if (!X2PreSpellCastCode())
{
// If code within the PreSpellCastHook (i.e. UMD) reports FALSE, do not run this spell
return;
}
// End of Spell Cast Hook
//Declare major variables
object oTarget = GetSpellTargetObject();
effect eVis = EffectVisualEffect(VFX_DUR_MAGICAL_SIGHT);
effect eDur = EffectVisualEffect(VFX_DUR_CESSATE_POSITIVE);
effect eSight = EffectTrueSeeing(); // <-- O TA LINIJKA NAS INTERESUJE
effect eLink = EffectLinkEffects(eVis, eSight);
eLink = EffectLinkEffects(eLink, eDur);
//Fire cast spell at event for the specified target
SignalEvent(oTarget, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, SPELL_TRUE_SEEING, FALSE));
int nDuration = GetCasterLevel(OBJECT_SELF);
int nMetaMagic = GetMetaMagicFeat();
//Enter Metamagic conditions
if (nMetaMagic == METAMAGIC_EXTEND)
{
nDuration = nDuration *2; //Duration is +100%
}
//Apply the VFX impact and effects
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eLink, oTarget, TurnsToSeconds(nDuration));
} |
Tutaj widać pikny skrypcik, oryginalny. Tam widzimy EffectTrueSeeing(). To jest nazwa efektu jaki przypiszemy, no to my go sobie myk podmienimy na EffectSeeInvisible().
Pod nim dodamy kolejny efekt, analogicznie do tego wyższego, zmieniajac tylko EffectSeeInvisble() na EffectSkillIncrease(SKILL_SPOT,20). W EffectSkillIncrease musimy podac 2 informacje w nawiasach, bo o ile TrueSeeing albo SeeInvisble są okreslone dokladnie, wiadomo co dają, to przy podniesieniu skilla potrzeba podac jakiego podnosimy i o ile
Na końcu musimy zlinkować pierwszy efekt (SeeInvisb) z efektem wizualnym, a potem efekt zlinkowany z efektem SkillIncrease. To nam zapewni to, że efekty te spadną w tym samym momencie, no i przy rozproszeniu beda traktowane jako 1 a nie 3 oddzielne.
W efekcie skrypt wygląda tak:
Kod: |
/*
Spellcast Hook Code
Added 2003-06-23 by GeorgZ
If you want to make changes to all spells,
check x2_inc_spellhook.nss to find out more
*/
if (!X2PreSpellCastCode())
{
// If code within the PreSpellCastHook (i.e. UMD) reports FALSE, do not run this spell
return;
}
// End of Spell Cast Hook
//Declare major variables
object oTarget = GetSpellTargetObject();
effect eVis = EffectVisualEffect(VFX_DUR_MAGICAL_SIGHT);
effect eDur = EffectVisualEffect(VFX_DUR_CESSATE_POSITIVE);
effect eSeeInv = EffectSeeInvisible(); //tu zmienilismy
effect eSkillInc = EffectSkillIncrease(SKILL_SPOT,20); // tu dodalismy
effect eLink = EffectLinkEffects(eVis, eSeeInv); // tutaj linkujemy zobaczenie niewidzialnego z wizualnym
eLink=EffectLinkEffects(eLink,eSkillInc); // tutaj linkujemy poprzedni z podniesiem spota
eLink = EffectLinkEffects(eLink, eDur);
//Fire cast spell at event for the specified target
SignalEvent(oTarget, EventSpellCastAt(OBJECT_SELF, SPELL_TRUE_SEEING, FALSE));
int nDuration = GetCasterLevel(OBJECT_SELF);
int nMetaMagic = GetMetaMagicFeat();
//Enter Metamagic conditions
if (nMetaMagic == METAMAGIC_EXTEND)
{
nDuration = nDuration *2; //Duration is +100%
}
//Apply the VFX impact and effects
ApplyEffectToObject(DURATION_TYPE_TEMPORARY, eLink, oTarget, TurnsToSeconds(nDuration));
}
|
Easy
Przydałoby się kolorowanie składni -.-
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witia1
Pogromca Drako
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z drugiej strony monitora :D
|
Wysłany: Wto 13:43, 13 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie xD Gotowiec sporo mi ułatwił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|