|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 11:01, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Rurko tylko właśnie o to chodzi, że klasy czarujące nie są przesadzone aż tak bardzo na ten serwer. Wejdź do podmroku bez wszystkich możliwych bufów to masz kilka sekund życia, to samo na pająkach, mumiach czy azerach. Gra magiem to naprawdę nie jest taka sielanka, bo się człowiek musi więcej nabiegać żeby mu sie udało rzucić czar, i jak rzuca w krytycznym momencie niewidkę modlić się żeby jednak mob go nie gonił, albo nie sprzedał krytyka od którego mag padnie na miejscu.
Więc nie rozumiem osłabiania klas czarujących co spowoduje wysyp zmiennych, bo wojem tak jak się nie dało tak się nie da grać i nikt nie myśli nawet żeby jakoś tym klasą nie magicznym pomóc tylko jak te magiczne które dają rade okroić tak, żeby nie dawały.
Taka dość nie trafna polityka:]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Pon 16:04, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ving swoje, Justyna swoje, każden sobie rzepkę skrobie. A tak być nie powinno, wszak Ving nam obiecał, że najpierw podyskutujemy, potem podejmiemy decyzję. Wspólnie. Bez chamskiego narzucania. To podyskutujmy...
sejfit napisał: | Więc nie rozumiem osłabiania klas czarujących co spowoduje wysyp zmiennych, bo wojem tak jak się nie dało tak się nie da grać |
E tam, zacząłem grać sobie łowcą i nawet przyjemnie się expi, tylko muszę ciągle zdobywać przedmioty, bo inaczej jestem ciota ;P
A składniki są po to, aby również wyrównać cenowo grę - wojownik musi sobie kupić broń a mag to tak hop siup? Bez niczego niszczy wilki, gdy normalnie wilk by woja zjadł?
Ok, wszystko w porzo, tylko dlaczego mag nie może kupić sobie tanich składników od początku, tylko musi je zdobyć? Wojownik nie kradnie drwalowi z maleear siekiery ani nie podkrada zbroi od kowala. Owszem, czasem wypada broń, ale to taki bonus ze strony serwera. Dlatego składniki, dla jakiegokolwiek realizmu, muszą być kupowalne w sklepach (powiedzmy składnik dający 50 czarów - 1k) a po drodze by wypadały jednorazowe składniki, aby jednak czarodziej nie musiał drałować co 20 mobów do maleear czy innego miasta.
W każdym razie, realizm realizmem, ale można by jeszcze zdegenerować pomysł Tima z inszego tematu - wypadałyby kryształy many, które by odpowiadały za każdy krąg magii. O, wpadłem na może ciekawszy pomysł, który by uklimatycznił grę maga.
Te kryształki many by musiał podczas rytuału zmienić w kryształy konkretnej szkoły magii. Byłoby odpowiednie st (powiedzmy 15 dla kryształków jednorazowych, 16 dla 2-razowych, 17 dla 3, itd.), jak przy kreacji przedmiotu. Kryształy można by wykonywać tylko w pełnym skupieniu, albo test na koncentrację, będąc w dziczy (st. 20 constans).
A kryształ by dropił z każdej magicznej istoty - z mefitów, laranianych archontów, wszelkich pozasferowców. A że pozasferowców mamy mnóstwo, to znacznie nam ułatwia sprawę.
Kryształki by można było również kupić, np. w maleear, ale z nich nie będzie się dało wyrobić lepszych, niż jednorazowe.
A żeby za bardzo nie potępiać 1-lvlowych magów, że muszą kraftować kryształy, to każdy mag może używać kryształów nieobrobionych, ale podczas jednego czaru zużywają się w ilości 1 + krąg czaru. Żeby też nie potępiać 40-lvlowych magów, umiejętność ta by była zwykłą zmienną na magicznym klejnocie (tym w ekwipunku), która by określała ilość prób kraftowania. Jak liczyć nasz aktualny poziom przy rzucie na udany kraft? Tak jak liczy się nasz poziom, ale na 2 lvl tej umiejętności trza mieć 1*5 prób. Po 1*5 próbach, trzeba przeprowadzić ich 1*5 + 2*5 = 15, potem 30, 50 (5 lvl, mamy rzut k20+5 przy st 10 na jednorazowe), 75, 105, 140, 180, 225 (jednorazowe mamy już pewne przy rzucie), 275 itd. Co by jeszcze łatwiej było, do rzutu dodajemy modyfikator na inteligencję (bo niby z czego innego wynikał potencjał do tworzenia?) Zapewne i tak gracz stworzy sobie jedną postać, na której będzie kraftował, tak jak się tworzy jedną postać, aby zbierała pieniądze dla całej reszty tałatajstwa. Już to sobie wyobrażam - mag, który zapierdala dzień i noc i tworzy składniki, mając 50 lvl w tej umiejętności... ;P Ale przynajmniej realizm byłby zachowany, składniki by zostały zachowane, styl serwera niezmienny i może nawet gracze zadowoleni, bo znajdą dodatkowe źródło zarobku (mając premię 16 od inteligencji mogą na starcie robić składniki 2-razowe, im idzie szybciej i mogą od razu sprzedawać graczom).
Aha, jak już wprowadzić ten okrąg płacenia, to kraft może troszkę kosztować, ale nie polecam, wszak nie przetapiamy złota z pieniędzy aby usprawnić kryształek ;P
To tyle, co miałem do powiedzenia na temat mojego pomysłu ;P
Adieu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny
Obywatel Acheron
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rio'Niemo'Grande
|
Wysłany: Pon 16:17, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nie przesadzaj, zmienny kapłanowi nie podskoczy A to, że mag jest słaby już zupełnie nie rozumiem
Teraz system składników kształtuje się, tak samo jak poprzednio wiara, aż osiągnie pożądany efekt. Szkoda tylko, że spis składników ukazał się z opóźnieniem, że parę składników nie działało, czy nie istniało... Ale jest lepiej Myślę, że wystarczy teraz sensownie zwiększyć ilość tych składników tak, aby starczyła na wystarczający okres czasu, tak jak wiara w obecnym kształcie. Wielkość składników nie powinna też przekraczać 1-2 pól oraz być trudno dostępnym dla niskopoziomowych magów (czyli żelazne drzewo )
Pomysł na manę też ciekawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:44, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Z własnego doświadczenia wiem, że z dobrze zrobionym zmiennym czy druidem w postaci smoka szanse ma tylko bard/rdd/pm, kapłanowi za szybko bufy spadają zwiększające ab żeby zabić kogoś w postaci smoka.
A co do sposobów na składniki wszystko ładnie pięknie zarabiać by można sprzedawać, tworzyć...tylko jest jedno takie małe ale to malusieńkie ALE!!
Na serwerze rpg gdzie odgrywasz swoją postać było by to bardzo na miejscu, bardzo fajne i uatrakcyjniło by grę. Dało nowe możliwości rozwijania postaci nadawania nowego znaczenia mógłbyś zostać specem od tworzenia magicznych komponentów itd. Sęk w tym że to serwer H&S bufnij, zabij, nabij 40lvl zapomnij, stwórz nową postać.
I tylko dlatego mnie te składniki drażnią. Bo są dosłownie potrzebne jak w d.... koszula
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elerian
Obywatel Acheron
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LotD
|
Wysłany: Pon 17:02, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ta, dobrze prawisz Sejfit, ale na jakiś kompromis z adminami trzeba zejść. Skoro składniki muszą być, to niechaj będą, ale grywalne, fajne.
EDIT:
hmmm... 666 post w tym dziale... Pocieszające ]:->
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Elerian dnia Pon 19:20, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NG
Gość w Maleear
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: J.Góra
|
Wysłany: Czw 14:32, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
W 100% Cie popieram Elerian. Ale powiedzcie mi jaki jest sens osłabiania klas?! wiem wiem! zróbcie tak żeby mnich przy walce bez broni musiał kupować zapałki żeby se pięści podpalić!!! A żeby łowca nie miał atutu "dwie bronie", Justa gra z wiarą, składnikami to nie jest ciekawsza gra... tylko gra WKURZAJĄCA!!! Teraz wszyscy robią wojów (hehe no prawie ) pytam sie jeszcze raz... po co osłabiać klasy?! No tak... jeszcze po co rzucać czar na bosa, a później znowu lecieć po składnik żeby dorwać następnego...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NG dnia Czw 14:52, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:53, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
NG napisał: | W 100% Cie popieram Elerian. Ale powiedzcie mi jaki jest sens osłabiania klas?! wiem wiem! zróbcie tak żeby mnich przy walce bez broni musiał kupować zapałki żeby se pięści podpalić!!! A żeby łowca nie miał atutu "dwie bronie", Justa gra z wiarą, składnikami to nie jest ciekawsza gra... tylko gra WKURZAJĄCA!!! Teraz wszyscy robią wojów (hehe no prawie ) pytam sie jeszcze raz... po co osłabiać klasy?! No tak... jeszcze po co rzucać czar na bosa, a później znowu lecieć po składnik żeby dorwać następnego... |
Mag nie został osłabiony. Nadal może zrobić to samo co do tej pory, pod warunkiem że jest wystarczająco dobrze zaopatrzony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NG
Gość w Maleear
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: J.Góra
|
Wysłany: Pią 11:55, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Chyba nie czytałeś poprzednich postów -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ving
Pogromca Drako
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:34, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
NG napisał: | Chyba nie czytałeś poprzednich postów -.- |
Czytałem, w wielu rózne osoby stwierdzały że osłabiamy magów, ale nie moge się z tym zgodzić, gdyz tak jak napisałem, mag potrafi to samo, tylko potrzebuje itemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 14:58, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tak Ving nie osłabiacie magów w sposób taki, że jeszcze więcej czarów będzie bez użytecznych, albo zmaksymalizowane izaaki będą zabierały po 6hp max.
Tylko osłabiacie magów w taki sposób, że zamiast jak mu się czary skończą przespać się i to wszytko to musi jeszcze iść zabić bosa zarobić trochę kasy żeby obkupić sie w składniki i dalej bawić się w wyrzutnie izaaków (a to że magowie to wyrzutnie izaaków to też tylko i wyłącznie wasza zasługa).
To tak samo jak by dać wojowi hmm co 20 uderzeń mieczem musi zjeść kawałek mięsa, bo mu się energia będzie kończyć i padnie z przemęczenia. No albo napić bo się odwodni.
Nie zawsze osłabienie polega na tym samym. Bo widzisz przykład wkurzających jednostek które latały i mordowały magiem zabiłem bez problemu, teraz by się okazało, że zapomniałem czegoś kupić rzucę czar jeden cios i baj baj. To samo tyczy się zwykłego expienia. Czasami po prostu się nie spojrzy albo zapomni, czegoś kupić rzucisz czar dostaniesz obrażenia takie, że masz poważnie ranny i wtedy jesteś na jeden dobry strzał lub krytyk dla prawie każdego moba. To właśnie jest to osłabienie magów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 18:28, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jak mawiają - głupi mag to martwy mag. Teraz żeby grac magiem porządnie trzeba niestety nie zapominać o czymś ta ważnym, jak składniki zaklęć.
Poza tym sejfit, masz rację. Wszystko co piszesz, to prawda. Osłabiliśmy magów w taki a nie inny sposób. Zrobiliśmy z nich wyrzutnie izaaków i ograniczyliśmy ich możliwości składnikami. Ale to właśnie chcieliśmy zrobić. Wiemy o tym, co zrobiliśmy.
Więc mam do Ceibie prośbę - zamiast powtarzać ciągle, co zrobiliśmy (bo to najwyraźniej już wiemy) mógłbyś napisać, o co Ci chodzi? Co teraz mamy wg Ciebie zrobić. Jestem ciekawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NG
Gość w Maleear
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: J.Góra
|
Wysłany: Pią 19:06, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nie ma o czym już mówić nie tylko magia jest "osłabiona" ale także i serwer, zamknijcie ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 0:29, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Co macie zrobić?? Justyno litości. chcecie zrobić coś fajnego, a nie wiem czy wiesz na dalszych lvl skończy się obława na składniki dla bufów i składniki dla izaaków. O to wam tak naprawdę chodzi?? Nie sądzę. Wystarczyło by zrobić skok z gatunku urozmaicić możliwość używania czarów i wtedy okazało by się, że taki czarownik w pewnych miejscach jest bez użyteczny.
Żeby niektóre istoty były bardziej podatne na czary mniej używane spowodowało by to, że było by trzeba by się zastanowić jaki zestaw taki czarownik musi sobie ustalić.
Zaznaczam nie mam zamiaru nikogo obrazić tym co teraz napisze i nie jest to atak na kogokolwiek.
A więc, to nie jest Justyno serwer gdzie trzeba się zastanowić co powiedzieć żeby było klimatycznie i żeby było na miejscu i co się dalej stanie w zależności od tego jakie zdanie napiszesz. To jest serwer gdzie tworzysz postać i bezmyślnie idziesz do przody tłukąc wszytko co się rusza tylko po to żeby dość do 40lvl! Nie po to żeby twoja postać była inteligentna wiesz większość nawet czarowników mają inteligencje 10 lub mniej bo to jest im np nie potrzebne! Nie wiem Justyno do czego pijesz. Ale to nie jest poprostu taki serwer. Macie ambicje na rpg? Zróbcie kasacje postaci, dajcie nowy regulamin i uwierz, że jeśli będzie to serwer rpg nie będę narzekał na składniki, bo na takim serwerze będzie to normalne. Zrozum że to nie jest serwer po to żeby coś pamiętać takie rzeczy, że jak w zdaniu zrobisz "" czy napiszesz "bardzo fajnie" to dostaniesz bana za nie klimatyczne zachowanie, tylko to normalne!!! To jest serwer po to żeby stworzyć sobie postać wyekspić przetestować na silnych i urozmaiconych mobach. A nie po to żeby się zastanawiać i szukać jakiegoś pyłku czy nasionka żeby rzucić jakiś czar.
Wiem i zdaje sobie sprawę z tego że ta wypowiedź zostanie potraktowana, Więc nie spodziewam się rewelacji. Ale to taka minimalna odpowiedź na Twoje zapytanie Justyno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NG
Gość w Maleear
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: J.Góra
|
Wysłany: Sob 7:30, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Justyna nie miała sie czym pochwalić to wymyśliła wiarę i składniki. A teraz to jest "afera".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 9:00, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
martwy mag togłupi mag - to oznacza tylko, że teraz składniki są elementem buildu i trzeba je brać po uwagę tak jak wszystko inne na serwie, a było to sformułowanie odpowiedzą na twoje Cytat: | Bo widzisz przykład wkurzających jednostek które latały i mordowały magiem zabiłem bez problemu, teraz by się okazało, że zapomniałem czegoś kupić rzucę czar jeden cios i baj baj. |
To samo działoby się, gdybyś zapomniał zapamiętać izaaków atakując moby albo zapomniał kupić potionów z healami na wyprawę na Drako czarodziejem. Napisałam, co napisałam, bo za sklerozę się płaci.
To, co proponujesz teoretycznie jest do zrobienia, sama o tym myślałam, ale to nie do końca tak jak myślisz. To, że trzeba się zastanowić nad tym czego by tu użyć jest fajne, ale niestety to bajka. Nikt nie będzie powyżej 15tego levelu nawet się zastanawiał. Potestuje zaklęcia a potem będzie działał rutynowo. To, że osłabimy potworka pod wzgledem jednego zaklęcia czy grupy zaklęć spowoduje tylko, że znowu mag/czarownik będzie ekspił w ekspresowym tempie. Zanim osłabiono barierę ostrzy kapłan przebiegał na 18 poziomie na Mglistą dolinę, zbierał wszystkie golemy z obszaru (biegają wolno) rzucał 3 bariery ostrzy w jenen punkt i robił golemom ścieżke zdrowia. Padały wszystkie po trzech, czterech przebieżkach. Owszem, było fajnie, nawet bardzo fajnie, można był wymyślić ciekawy sposób na ekspienie. Moja kapłanka w ten sposób śmignęła z 20 levelu na 27 w jedno popołudnie. W 3 godziny grania. A zamiarem twórcy obszaru było, żeby golemy były iepodatne na żywioły (czyli odporne na klasy czarujące) i podatne na fizyczne, żeby wojowie mogli sobie porządzić. Uważasz, że to w porządku, żeby woj łatał golema przez 20 rund, a mag zabijał ich 15 w trzy rundy? Ja nie.
Sprawienie, że potwory będą miały jakąś lukę w obronie sprawi tylko, że magowie/czarownicy albo kapłani zwyczajnie po nich przejdą bez zatrzymywania się, a póki co pozwalać na to nie chcemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|