|
NWN World in the Shadow Forum serwera World in the Shadow
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sejfit
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 7:37, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm zaakceptowali, bo nie ważne jaki argument był by przedstawiony i tak by to nic nie zmieniło.
A co do ograniczenia na KC co do odgrywania to jest zasadnicza różnica, dlatego że jak tam ktoś chce z Tobą expić podejdzie i zacznie się produkować odpiszesz mu na priv "nie chce mi sie odgrywać mam lvl taki i taki idziemy tam??" i to już koniec rozmowy, na którą nie wszyscy mają ochotę czy nastrój. A składników ani wiary nie ominiesz, no chyba że grając klasą bez czarów, a jak wszyscy wiedzą klasy czarujące są silniejsze od tych co czarami się nie posługują, co jest raczej oczywiste
Na serwerach h&s nie da się chyba nigdy zrównoważyć sił takich klas i jest to bez sensu, a na serwerach rpg nie jest to konieczne, bo dzieje się to samoistnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 11:40, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Hmm zaakceptowali, bo nie ważne jaki argument był by przedstawiony i tak by to nic nie zmieniło. | Nie do końca. wasze oargumenty zmieniły w systemie całkiem sporo. Owszem, żadne argumenty nie przekonałyby Vinga, żeby a tych systemów zrezygnował, bo nie po to nad nimi ślęczeliśmy, by je wyzuić do śmietnika, ale w systemach,. na Waszą prośbę, zmieniono wiele odchodząc w dużej mierze od ich pierwotnej formy. Cytat: | A co do ograniczenia na KC co do odgrywania to jest zasadnicza różnica, dlatego że jak tam ktoś chce z Tobą expić podejdzie i zacznie się produkować odpiszesz mu na priv "nie chce mi sie odgrywać mam lvl taki i taki idziemy tam??" i to już koniec rozmowy, na którą nie wszyscy mają ochotę czy nastrój. A składników ani wiary nie ominiesz, no chyba że grając klasą bez czarów, a jak wszyscy wiedzą klasy czarujące są silniejsze od tych co czarami się nie posługują, co jest raczej oczywiste Smile
Na serwerach h&s nie da się chyba nigdy zrównoważyć sił takich klas i jest to bez sensu, a na serwerach rpg nie jest to konieczne, bo dzieje się to samoistnie Wink | Niemal cytując mojego ulubionego admina napiszę tylko:
Zmieniamy zasady gry, bo znudziły nas zwyczajne zasady nwna, bo brakuje nam w nich tego, co powinno być w takim świecie fantasy. I by nieco utrudnić życie kapłanom i magom ^^
Co znaczy, że owszem Sejfit, masz rację, wiemy, że jest tak jak mówisz, taki był nasz cel.
Mówi się, że ten serwer to HnS, niektórzy mówią, że to HnS z elementami RPG. Więc to tylko 'trochę' HnS i tylko 'trochę' RPG. Czyli ani to ani to tak po prawdzie. LotD to po prostu odrębna gra, która stara się być spójna. Zasady są konsekwencją fabuły, a fabuła zasad. Po to, by to wszystko razem stanowiło jedną całość.
Słyszałam niedawno mądrą opinię, że "nie ma sensu robić fabuły do HnSa". Nie chce mi się tłumaczyć, dlaczego jest to wierutna bzdura. Gra jest grą, bez fabuły będzie Halą Treningową.
Uznaliśmy, że dodanie zasad, których nie da się ominąć jest słuszne i z taką decyzją będzie trzeba żyć. Sama jestem zwolenniczką dodawania zasad, których się nie da obejść w jakiś oczywisty i niekontrolowany przeze mnie sposób. I cieszę się, że składniki i wiara działają tak, jak działają.
A w temacie zmian na serwerze - na pewno do gry na LotD2 potrzebne będą haki:
- cloudcity
- trod_skies.hak
- airships.hak
- al_tileset06v102
Do tego dojdą 2 haki które jeszcze się tworzą, z naszymi zmianami.
Jeśli wg Was serwer RPG to taki, na którym jest przymus odgrywania (do ominięcia na priv, ale jednak przymus) to nie, nie robimy serwera RPG. Z resztą, co ja się będę produkować. Pewnie i tak nie napiszę nic nowego w stosunku do tego, co napisałam wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RIK
Obywatel Acheron
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WIECZNOŚCI
|
Wysłany: Czw 12:58, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze to trwa no nie. Miałem się nie wtrącać do tej pasjonującej rozmowy ale i tak to zrobię.
A więc z mojego punktu widzenia do tych co mają wątpliwości powiem tylko że nasz serwerek to hybryda i na dodatek udana i taki był właściwie zamiar od początku a wiara i składniki to smaczek do postaci.
Mag i tak nazbiera sobie tych składników albo kupi w sklepie po prostu a że są torby do nich bałaganu nie ma w ekwipunku.
Kapłan pomodli się do maksymalnej wiary przy posągu i morze expić długi czas i to też właściwie nie jest jakiś tragiczny problem.
Wszystko ma na celu wydłużenie rozgrywki i czasu poświęconego rozgrywce.
To normalne ci co grali od początku w wow też pewnie widzieli zmiany mające na celu przedłużenie rozgrywki co jest robione do dziś jak w każdym multi crpg. (przykład z innej gry ale troszkę z wowem siedziałem a znaczenie to samo co u nas urozmaicanie i zmiany by przeciągnąć żywotność danego wirtualnego świata).
Ostatnio weszłam na serwer i zacząłem narzekać na składniki na krzyku by wszyscy słyszeli i proszę bardzo jak moja prowizorka się sprawdziła aż miło.
Mianowicie zostałem letko oszczekany i zostało mi wytłumaczone wszystko co zbierać kupować i gdzie (chodzi o składniki) i nawet gracze pomagają sobie i handlują składnikami gdy są w terenie co mi się spodobało bo trochę bardziej się sprawa ożywiła.
Ja nie rozumiem narzekania w kółko jak było kiedyś, zobaczcie w końcu jak jest teraz (a jak będzie to ojojojjj nie myśleć lepiej bo będzie się pewnie działo znając Vinga i Juste)
Ja bym to uznał za darmowy dodatek do serwera po prostu.
Wszystko ma na celu zachowanie równowagi postaci w jakimś stopniu i zrobić by było po prostu ciekawiej a zanim zaczniecie pisać jakieś farmazony (no masz, zrobiłem to) nabijcie level 30 maga albo kapcia i przestańcie dziwaczyć (jeden dziwak, znaczy ja, na serwie wystarczy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Timo
Obywatel Acheron
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:58, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Justyna napisał: |
Słyszałam niedawno mądrą opinię, że "nie ma sensu robić fabuły do HnSa". Nie chce mi się tłumaczyć, dlaczego jest to wierutna bzdura. Gra jest grą, bez fabuły będzie Halą Treningową.
Uznaliśmy, że dodanie zasad, których nie da się ominąć jest słuszne i z taką decyzją będzie trzeba żyć. Sama jestem zwolenniczką dodawania zasad, których się nie da obejść w jakiś oczywisty i niekontrolowany przeze mnie sposób. I cieszę się, że składniki i wiara działają tak, jak działają. |
Justyna proszę cię nie tłumacz, bo jak sie rozpiszesz .... Co do składników itp. to nie marudzić mi tu bo gram magiem i expiłem z kapciem i nie widać było tego że mamy jakieś ograniczenia (po prostu świetne przygotowanie)
Fakt jest faktem, że modlący czasem przycina a nie wszystkie składniki są składnikami...ale można wyprostować.
Co do fabularności....bardzo bym prosił i nie znęcanie się nad druidem w lesie pająków. Dzień w dzień musi patrzeć na skórę zabitego "brata" niedźwiedzia i na to jak wszyscy wycierają sobie w niego buty:D
Edit:
Czy to na prawdę będzie LotD 2? Zostańmy przy jedynce...to dwa ni jakoś nie pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Timo dnia Czw 15:00, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 21:51, 03 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
LotD2 to robocza nazwa nadany, żeby jakoś rozróznić moduły. Prace nad starym i nowym trwają równolegle, bo sary też jest jeszcze troszkę zmieniany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rokoszka
Gość w Maleear
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:45, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
A ja uważam że każdy ma prawo do wyboru własnego bóstwa, nie powinien być uzależiony od lokalnych bóstw ( w tym przypadku kapłan).
Maleear to jedynie wioseczka a Margoth nie jest znana na szerokie swiatowe wplywy.
Jak informuje nas pierwsza postac w grze z ktora rozmawiamy, Morgoth chroni tylko miasteczko, a my z niego nie pochodzimy - jaki jest tu wiec sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|